Romet 4E - coś ucichł temat? Ktoś coś wie?

Data: 2011-09-22 20:19:47
Autor: ToMasz
Romet 4E - coś ucichł temat? Ktoś coś wie?
W dniu 22.09.2011 20:02, mcpc pisze:
W zeszłym roku było głośno o tym autku:
http://www.motors.romet.pl/pl/news/art71.html
Pisali nawet, że za pół roku będzie w produkcji - nadeszła jesień i cisza...
Ktoś może coś wie jaki los spotkał ten nasz rodzimy projekt?

targi na początku października - tam zapytaj pani dyrektor Moskal
ToMasz

PS
_rodzimy_ projekt?!

Data: 2011-09-22 20:49:56
Autor: mcpc
Romet 4E - coś ucichł temat? Ktoś coś wie?
targi na początku października - tam zapytaj pani dyrektor Moskal
ToMasz

No to jak możesz to zapytaj w moim imieniu kolego gdyż jestem z trójmiasta:)

PS
_rodzimy_ projekt?!

To chiński projekt zaadaptowany przez naszych z tego co wiem. Chciałbym nabyć takie autko w jakiejś rozsądnej cenie (miło by było za kilkanaście tys pln np:) - idealne na podróżowaniu po zatłoczonym trójmieście - szczególnie gdy się zdejmie ograniczenie prędkości do 45km/godz - chiński oryginał może jechać 60km/godz :)

Romet 4E - coś ucichł temat? Ktoś coś wie?