Romet Division - ktoś podsiada?

Data: 2010-10-30 10:03:54
Autor: Adas Miauczynski
Romet Division - ktoś podsiada?
Rozglądam się za pierwszym moto (mam prawo jazdy od 6 lat, ale dotąd
jakoś po drodze miałem inne wydatki i na moto nigdy nie było środków).
Wpadł mi w oko Romet Division (http://www.motors.romet.pl/pl/oferta/
motocykle/2010/art786.html) - nowość sprzed kilku miesięcy.
Przejechałem sie tym sprzętem po parkingu jednego z salonów Rometa i
powiem szczerze, że to jest dokładnie to czego szuka: atrakcyjny
wygląd, bezpieczna pojemność i fakt, że sprzęt jest fabrycznie nowy.

Zastanawiam się tylko jak z jakością. Czy ktoś z Was już się skusił na
nowy wyrób Rometa? Jak wrażenia?

--
AM

Data: 2010-10-30 20:44:32
Autor: Hinek
Romet Division - ktoś podsiada?
Użytkownik "Adas Miauczynski" <stanislaw.wrodarczyk@gmail.com> napisał

atrakcyjny
wygląd, bezpieczna pojemność i fakt, że sprzęt jest fabrycznie nowy.

Zastanawiam się tylko jak z jakością. Czy ktoś z Was już się skusił na
nowy wyrób Rometa? Jak wrażenia?

Jajcarz..

--
Hinek

Data: 2010-10-30 23:56:22
Autor: Jacot
"Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> wrote:

Użytkownik stanislaw.wrodarczyk@gmail.com napisał
atrakcyjny wygląd, bezpieczna pojemność i fakt, że sprzęt jest fabrycznie nowy.
...Czy ktoś z Was już się skusił na nowy wyrób Rometa? Jak wrażenia?

Jajcarz..

Eee, gdzie tam. To tylko te takie sztuczki 'marketingu internetowego'.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-11-02 00:35:29
Autor: Adas Miauczynski
On 30 Paź, 23:56, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
>Jajcarz..

Eee, gdzie tam. To tylko te takie sztuczki 'marketingu internetowego'.

Nie jajcarz i nie marketing tylko naprawdę wpadł mi w oko ten
motocykl. Na grupie żadnej wzmianki o nim nie widziałem więc pytam.

--
AM

Data: 2010-11-02 09:44:20
Autor: J_K_K
Użytkownik "Adas Miauczynski" <stanislaw.wrodarczyk@gmail.com> napisał w wiadomości news:3902fa58-4ed2-4519-ac18-71f7ce6dea85j25g2000yqa.googlegroups.com...
On 30 Paź, 23:56, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
Nie jajcarz i nie marketing tylko naprawdę wpadł mi w oko ten
motocykl. Na grupie żadnej wzmianki o nim nie widziałem więc pytam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/eicma2009-romet-249-division-- -polish-motorcycle.htm

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-02 12:40:08
Autor: lukasz
Romet Division - ktoś podsiada?
Data: 2010-11-02 09:03:34
Autor: Adas Miauczynski
Romet Division - ktoś podsiada?
On 2 Lis, 12:40, "lukasz" <x...@y.z> wrote:
http://www.onroad.hu/teszt/teszt-romet-division-249-tars-hetkoznapokr...

Może nie mam doświadczenia motocyklowego, ale wyszukiwarką potrafię
się posługiwać i takie artykuły przeczytałem zanim napisalem na
grupie :-)

Powtórzę więc pytanie: czy ktoś kupił już ten motocykl i może
podzielić się wrażeniami?

--
AM

Data: 2010-11-03 13:16:57
Autor: DĹťejKej
Romet Division - ktoÂś podsiada?
Powtórzę więc pytanie: czy ktoś kupił już ten motocykl i może

w polsce sprzedano k 16 szt wienc marne szanse trafienia.
Ja polecam Ci SAVAGE

jk

Data: 2010-11-03 22:32:19
Autor: Jackare
Romet Division - kto? podsiada?
Użytkownik "Adas Miauczynski" <stanislaw.wrodarczyk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d6c6842-4c95-4464-84e8-07fc6d63c7ecs4g2000yql.googlegroups.com...
[...]

NIe odpowiem na Twoje pytanie, ale oglądałem to dziś w sklepie i uważam że może się podobac. Sztuka którą oglądałem była w czarnym macie. Jedzne co mnie denerwuje to zdechłe parametry silnika. Kurde ETZ 250 miała więcej mocy. Reszta wydaje się całkiem smaczna.
Inna sprawa że to tak naprawdę chińska produkcja (w najlepjszym wypadku tajwańska) i opinie mogą być związane z konkretnym egzemplarzem. Jeden przejeździ bez ceregieli 50 tys km, inny będzie częściej w serwisie niż na asfalcie...
Za 14 tys widziałem w salonie nówkę hyosunga 650. Wiem, wiem to dwukrotnie drożej niż romet, ale chyba wolałbym tego hyosunga: na tyle poręczny by używać go w mieście i na tyle mocny  by robić trasy.

Data: 2010-11-03 15:28:58
Autor: Jacot
Adas Miauczynski <stanislaw.wrodarczyk@gmail.com> wrote:

Nie jajcarz i nie marketing tylko naprawdę wpadł mi w oko ten
motocykl.

A to przepraszam, widocznie zbieznosc nazwisk;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Romet Division - ktoś podsiada?