Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie

Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie

Data: 2017-03-09 11:08:17
Autor: FĂŤanor AicanĂĄro
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
Hej!

Szukam roweru dla siedmiolatka, wychodzi mi, że będzie to coś na kółkach 20". Oczywiście szukam używki. Jest tego pełno, ale moją uwagę zwrócił Romet Rambler. Jest oferta w moim mieście za 500,-. Na tle innych propozycji rowerów w tym rozmiarze, ta wydaje się dość droga. Ale jestem gotów zapłacić tyle, jeśli rower jest wart tej ceny.
Czy ta marka jest dziś godna zaufania? Miał ktoś z Was ten model?

Dziękuję i pozdrawiam
Przemek

Data: 2017-03-09 12:39:41
Autor: wO.Ă´hoo!
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
W dniu 09.03.2017 o 11:08, Fëanor Aicanáro pisze:
Szukam roweru dla siedmiolatka, wychodzi mi, że będzie to coś na kółkach
20". Oczywiście szukam używki. Jest tego pełno, ale moją uwagę zwrócił
Romet Rambler. Jest oferta w moim mieście za 500,-. Na tle innych
propozycji rowerów w tym rozmiarze, ta wydaje się dość droga.

To waży 11 kg. Jak dziecko nie zapowiada się na drugiego Pudziana, to poszukaj czegoś lżejszego. Niczym tak skutecznie do roweru nie zniechęcisz niż za dużym (/za ciężkim) rowerem. Jak będzie 'szybszy' od kolegów na ciężkich 'góralach', to będzie miał większą frajdę, a więcej jeżdżenia = lepsza forma itd.

500 zł to dużo? Tyle się na rolki przeznacza.

Data: 2017-03-09 12:52:34
Autor: Krystek
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
On 09.03.2017 12:39, wO.ôhoo! wrote:
500 zł to dużo? Tyle się na rolki przeznacza.

Czy ty widzisz w ogóle coś poza czubkiem swojego nosa?

Krystek

Data: 2017-03-09 12:58:10
Autor: wO.Ă´hoo!
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
W dniu 09.03.2017 o 12:52, Krystek pisze:
Czy ty widzisz w ogóle coś poza czubkiem swojego nosa?

Ciebie w mojej plonkownicy.

Data: 2017-03-09 13:06:23
Autor: Krystek
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
On 09.03.2017 12:58, wO.ôhoo! wrote:
W dniu 09.03.2017 o 12:52, Krystek pisze:
Czy ty widzisz w ogóle coś poza czubkiem swojego nosa?

Ciebie w mojej plonkownicy.

Wiesz co, idź sobie stąd do jakieś piaskownicy i nie zawracaj dupy innym swoimi "mądrościami".

Data: 2017-03-09 17:07:15
Autor: Prot Ogenes
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
On 2017-03-09 13:06, Krystek wrote:
On 09.03.2017 12:58, wO.ôhoo! wrote:
W dniu 09.03.2017 o 12:52, Krystek pisze:
Czy ty widzisz w ogóle coś poza czubkiem swojego nosa?

Ciebie w mojej plonkownicy.

Wiesz co, idź sobie stąd do jakieś piaskownicy i nie zawracaj dupy innym
swoimi "mądrościami".

Za poźno. Pewnie wstawił cię już do swojego cybernetycznego kajeciku i masz minus jak pas startowy na Okęciu. Teraz to sobie możemy tylko między sobą pogadać, bo ja w tym kajeciku już mam dawno miejsce :-)

pozdr
Prot

PS Swoją drogą, to zadziwiające, że tacy pacjenci nie widzą własnych problemów i tego jakimi zjebami są.

Data: 2017-03-09 13:00:42
Autor: Budzik
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
Użytkownik Krystek krystian@usunto.pl ...

500 zł to dużo? Tyle się na rolki przeznacza.

Czy ty widzisz w ogóle coś poza czubkiem swojego nosa?

Ale coś w tym jest.
Pamietam, ze za dzieciaka marzyłem o pierwszym rowerze za około 1100zł.
rodziców nie za bardzo było stać, troche tez brakowało informacji (to jeszcze nie była era internetu ogólnodostepnego z masa informacji etc) i kupili takiego topornego za jakies 700 zł - ciezkie, na grubej ramie, z "amortyzacją" tyłu. I dokładnie tak bło - na wycieczkach musiałem się niezle powyginać zeby nadarzyc za innymi.
Z drugiej strony nie dałem się złamac wiec moze to takie hartowanie ducha? :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Początek i koniec zawsze są jednością."
Frank Herbert

Data: 2017-03-09 13:34:22
Autor: AL
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
W dniu 09.03.2017 o 11:08, Fëanor Aicanáro pisze:
Hej!

Szukam roweru dla siedmiolatka, wychodzi mi, że będzie to coś na kółkach
20". Oczywiście szukam używki. Jest tego pełno, ale moją uwagę zwrócił
Romet Rambler. Jest oferta w moim mieście za 500,-. Na tle innych
propozycji rowerów w tym rozmiarze, ta wydaje się dość droga. Ale jestem
gotów zapłacić tyle, jeśli rower jest wart tej ceny.
Czy ta marka jest dziś godna zaufania? Miał ktoś z Was ten model?

Dziękuję i pozdrawiam
Przemek

7 lat - pomyśl nad 24" (za rok będziesz chciał zmienić z 20").
26" to za duże, ale 24 - może być już w sam raz.

przykład:
http://www.bikko.pl/rower-mlodziezowy-romet-rambler-junior-ltd-24-2014.html

Romet jak i inne polskie firmy robią w miarę akceptowalne konstrukcje (czasami warto przyjrzeć się niektórym z elementów, typu plastikowe dźwigienki hamulców, miękkie hamulce tarczowe (omijać), ...

Raczej jest to rower - przejściówka na 2-3lata, stąd nie przywiązywałbym wagi do rozwiązań technicznych (patrz krytycznie tylko na to co ma wpływ na bezpieczeństwo).
Rower ma się ogólnie podobać dziecku i 'budzić szacun wśród równieśników' ;)
(takie czasy - czyli nie odstawać od rowerów kolegów, stąd wprost spytaj syna jak mu się rower podoba, jeśli mu się podoba a Ty nie masz uwag co do krytycznych punktów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo - to bierz).

Data: 2017-03-09 17:03:30
Autor: FĂŤanor AicanĂĄro
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
Czołem!

Dzięki za rady. Patrzyłem dziś w Tesku (tylko dla przymiarki) na 20" i 24", jednak te 24 za duże. Starszy syn jest raczej drobnym chłopcem na tle rówieśników.
A jak wyrośnie, będzie na tym pomykał młodszy (obecnie 4 lata).
Z drugiej strony widzę na tej stronie, którą podałeś, że i 20" jest za siedem stówek. No to używka za pięć to chyba jednak dużo.....

Pozdrawiam
Przemek

W dniu 2017-03-09 o 13:30, AL pisze:
W dniu 09.03.2017 o 11:08, Fëanor Aicanáro pisze:
Hej!

Szukam roweru dla siedmiolatka, wychodzi mi, że będzie to coś na kółkach
20". Oczywiście szukam używki. Jest tego pełno, ale moją uwagę zwrócił
Romet Rambler. Jest oferta w moim mieście za 500,-. Na tle innych
propozycji rowerów w tym rozmiarze, ta wydaje się dość droga. Ale jestem
gotów zapłacić tyle, jeśli rower jest wart tej ceny.
Czy ta marka jest dziś godna zaufania? Miał ktoś z Was ten model?

Dziękuję i pozdrawiam
Przemek

7 lat - pomyśl nad 24" (za rok będziesz chciał zmienić z 20").
26" to za duże, ale 24 - może być już w sam raz.

Romet jak i inne polskie firmy robią w miarę akceptowalne konstrukcje
(czasami warto przyjrzeć się niektórym z elementów, typu plastikowe
dźwigienki hamulców, miękkie hamulce tarczowe (omijać), ...

Raczej jest to rower - przejściówka na 2-3lata, stąd nie przywiązywałbym
wagi do rozwiązań technicznych (patrz krytycznie tylko na to co ma wpływ
na bezpieczeństwo).
Rower ma się ogólnie podobać dziecku i 'budzić szacun wśród
równieśników' ;)
(takie czasy - czyli nie odstawać od rowerów kolegów, stąd wprost spytaj
syna jak mu się rower podoba, jeśli mu się podoba a Ty nie masz uwag co
do krytycznych punktów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo - to bierz).



Data: 2017-03-09 17:04:48
Autor: Prot Ogenes
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
On 2017-03-09 13:30, AL wrote:


7 lat - pomyśl nad 24" (za rok będziesz chciał zmienić z 20").
26" to za duże, ale 24 - może być już w sam raz.

Dla 7 latka kupowałem 20' z Decathlona. Wzrost zupełnie normalny.
Rower pasował idealnie. Jakieś 550 zł. O wadze lepiej nie wspominać,
ale komentarze wiadomego pajaca, o czymś lżejszym można między bajki włożyć. Poza tym, dzieciaki tego nie zauważają. Mają przerzutki i zapierdalają bez patrzenia ile czyj rower waży.


Raczej jest to rower - przejściówka na 2-3lata, stąd nie przywiązywałbym
wagi do rozwiązań technicznych (patrz krytycznie tylko na to co ma wpływ
na bezpieczeństwo).

I tyle w temacie. W tym wieku rower jest do wymiany za 2, max 3 lata. Sprzedaję za pół ceny poprzedni i kupuję nowy za każdym razem.
Dotąd udaje się bez problemu.

Rower ma się ogólnie podobać dziecku i 'budzić szacun wśród
równieśników' ;)
(takie czasy - czyli nie odstawać od rowerów kolegów, stąd wprost spytaj
syna jak mu się rower podoba, jeśli mu się podoba a Ty nie masz uwag co
do krytycznych punktów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo - to bierz).

Amen.


pozdr
Prot

Data: 2017-03-09 19:43:30
Autor: Yogi\(n\)
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie

Użytkownik "Fëanor Aicanáro" <silinde1@vp.pl> napisał w wiadomości news:o9r9ir$drf$1node2.news.atman.pl...
Hej!

Szukam roweru dla siedmiolatka, wychodzi mi, że będzie to coś na kółkach 20". Oczywiście szukam używki. Jest tego pełno, ale moją uwagę zwrócił Romet Rambler. Jest oferta w moim mieście za 500,-. Na tle innych propozycji rowerów w tym rozmiarze, ta wydaje się dość droga. Ale jestem gotów zapłacić tyle, jeśli rower jest wart tej ceny.
Czy ta marka jest dziś godna zaufania? Miał ktoś z Was ten model?

Mam dwie córki z róznicą wieku 2 lat. Obie śmigały na takim dziewczyńskim:
http://allegro.pl/rower-merida-lemuroo-20-i6745446210.html
i była to naprawdę fajna maszyna. Sprzedałem za 300. Ale ten rozmiar to na dwa sezony, potem 24 cale. Poszukaj używki, ale firmowej, np:
http://allegro.pl/rower-cube-team-kid-200-dla-dziecka-i6742614542.html
Albo nowy w decathlonie:
https://www.decathlon.pl/rower-20-racingboy-320-jr-id_8327767.html
--
Yogi(n)

Data: 2017-03-10 04:28:29
Autor: przemek.jedrzejczak
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
Syn jeździł 3 sezony na 20tce ale to był mały (rama) Pegasus i coś większego od Madbike ... pełny osprzęt bo do szkoły wiec szału nie było ... 24 tez Pegasus i tez kloc bo do szkoly dopiero 26tka będzie podwójna czyli tani klocek do szkoły np serious rockville i jakiś cube do lasu ... jak ktoś nie robi z dzieciaka wyczynowca to nie ma co swirowac z ciężarem choć znam czleka co kupił synowi Mtb elektryka za 3 tysie ojro i robią trasy po 80-100 km ... każdemu wg potrzeb :-)

Data: 2017-03-10 14:16:31
Autor: wO.Ă´hoo!
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
W dniu 10.03.2017 o 13:28, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
jak ktoś nie robi z dzieciaka wyczynowca to nie ma co swirowac z ciężarem

Nie o to chodzi, żeby robić, a dać szansę. Niech kosztuje 300 zł ekstra - nie warto? To znaczy, że nie było cię stać na dziecko. Taka brutalna prawda.
Na allegro jest jakiś używany Giant za 700 zł:
http://allegro.pl/swietny-rower-dzieciecy-giant-xtc-24-i6743172533.html
Amortyzacja jest chyba zbędna, ale koledzy na "fullach" nie wyśmieją.

Moja siostrzenica przez rozwiedzionych rodziców i ogólną ignorancję w temacie sportu ma 3 różne rowery, jeden przyzwoity, ale generalnie mogłaby mieć 1 porządny. Dwie hulajnogi, w tym jedna elektryczna, już chyba zepsuta. Intelektualistki z niej nie będzie, mogłaby się zrealizować w jakimś sporcie, ale tak się oczywiście nie stanie, bo jak sama do tego dojdzie, to już będzie na to za stara. A rodzice będą cisnąć - jak było i w moim przypadku - na naukę.

Jak ktoś ledwo wiąże koniec z końcem, czy wręcz jest zadłużony, to wiadomo, że nie kupi dziecku roweru za 1000 czy 2000 zł. Ale jak kogoś stać i tylko ze zwykłego skąpstwa kupi za 300, bo 600 to "drogo", to dla mnie jest to swoista patologia, która powinna sobie sprawić kota zamiast dzieciaka.

Data: 2017-03-10 05:51:57
Autor: przemek.jedrzejczak
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
Ale kojarzysz że Romet i Decathlon to raczej średnia półka a niżej są tylko makrokesze ? Rower będzie używany max 2 sezony, zostawiany gdzie popadnie i traktowany gorzej niż kontroler od konsoli ... Ten cube wygląda fajnie ale nie ma co robić scen 20 lat temu był tylko pelikan, Wigry czy jubilat i takiego ciśnienia na markowe gadżety nie było a teraz jak komunista dostanie Samsunga zamiast Apple to mu się świat zawalił bo nikt go nie kocha ;-) imho dobry rower to od 26cali wcześniej to wyrzucanie pieniędzy ale kto bogatemu zabroni ?

Data: 2017-03-10 15:01:07
Autor: wO.Ă´hoo!
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
W dniu 10.03.2017 o 14:51, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
wcześniej to wyrzucanie pieniędzy

No tak, bo trzeba zniszczyć, by nie można odsprzedać. Nie można przy okazji nauczyć dziecka szacunku do sprzętu. Za dużo zachodu.

Data: 2017-03-10 15:58:40
Autor: AL
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
W dniu 10.03.2017 o 14:16, wO.ôhoo! pisze:
W dniu 10.03.2017 o 13:28, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
jak ktoś nie robi z dzieciaka wyczynowca to nie ma co swirowac z ciężarem

Nie o to chodzi, żeby robić, a dać szansę. Niech kosztuje 300 zł ekstra
- nie warto? To znaczy, że nie było cię stać na dziecko. Taka brutalna
prawda.
Na allegro jest jakiś używany Giant za 700 zł:
http://allegro.pl/swietny-rower-dzieciecy-giant-xtc-24-i6743172533.html
Amortyzacja jest chyba zbędna, ale koledzy na "fullach" nie wyśmieją.

Moja siostrzenica przez rozwiedzionych rodziców i ogólną ignorancję w
temacie sportu ma 3 różne rowery, jeden przyzwoity, ale generalnie
mogłaby mieć 1 porządny. Dwie hulajnogi, w tym jedna elektryczna, już
chyba zepsuta. Intelektualistki z niej nie będzie, mogłaby się
zrealizować w jakimś sporcie, ale tak się oczywiście nie stanie, bo jak
sama do tego dojdzie, to już będzie na to za stara. A rodzice będą
cisnąć - jak było i w moim przypadku - na naukę.

Jak ktoś ledwo wiąże koniec z końcem, czy wręcz jest zadłużony, to
wiadomo, że nie kupi dziecku roweru za 1000 czy 2000 zł. Ale jak kogoś
stać i tylko ze zwykłego skąpstwa kupi za 300, bo 600 to "drogo", to dla
mnie jest to swoista patologia, która powinna sobie sprawić kota zamiast
dzieciaka.

nawet jeśli mnie stać, kupuję coś co jest mi akurat potrzebne i wystarczające (ew. dające perspektywy na przyszłość).

Nie sztuka kupić rower za 20k i myśleć, że dzięki temu wygra się zawody.

To nie wstyd kupić dobry rower używany (zwłaszcza dla dziecka) i nie jest to żadna patologia a zdroworozsądkowe myślenie.

Data: 2017-03-10 18:21:36
Autor: wO.Ă´hoo!
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
W dniu 10.03.2017 o 15:58, AL pisze:
To nie wstyd kupić dobry rower używany (zwłaszcza dla dziecka) i nie
jest to żadna patologia a zdroworozsądkowe myślenie.

Oczywiście. Sam przecież wkleiłem link do używanego. Ale to nie przeszkadza w uczeniu dziecka szacunku do sprzętu. U mnie nie byłoby rzucania byle gdzie, byle jak. Jak się zepsuje, to tatuś naprawi niezależnie od przyczyny usterki.
Natomiast nowy, porządny sprzęt może dawać więcej motywacji do jazdy. I nie mam na myśli wypasionego amortyzatora, bo jest on zbędny, jeśli nie mówimy o synu tatrzańskiego bacy, za to waga. Ile takie dziecko waży? Ile ma siły? Mało. A daje się mu takiego Rometa 11 kg. Jak ktoś mówi, że ogarnie, to proponuje obciążyć sobie proporcjonalnie swój rower i pojeździć. Z dotychczasową jazdą nie będzie miało to wiele wspólnego.
Tak czy inaczej, próbowałem doradzić. Na dobrą sprawę nie jest moim problemem, że nie moje dzieci prawie na pewno nie zostaną zawodowymi kolarzami i nie będą zarabiały całkiem fajnych pieniędzy robiąc coś, za co inni muszą słono płacić (bo nie mają sponsorów)...

Data: 2017-03-10 19:01:24
Autor: Prot Ogenes
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
On 2017-03-10 18:21, wO.ôhoo! wrote:
  Na dobrą sprawę nie jest moim
problemem, że nie moje dzieci prawie na pewno nie zostaną zawodowymi
kolarzami i nie będą zarabiały całkiem fajnych pieniędzy robiąc coś, za
co inni muszą słono płacić (bo nie mają sponsorów)...


To ja też spróbuję doradzić. Jeżdzij w kasku, i czapce, a najlepiej pod parasolem. Chroń głowę przed przegrzaniem.

Prot

Data: 2017-03-10 21:04:08
Autor: FĂŤanor AicanĂĄro
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
W dniu 2017-03-10 o 14:16, wO.ôhoo! pisze:
 Niech kosztuje 300 zł ekstra
- nie warto? To znaczy, że nie było cię stać na dziecko. Taka brutalna
prawda.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie chciałem komentować, bo jestem tu rzadkim gościem, ale tym razem przegiąłeś.

P.

Data: 2017-03-10 21:27:17
Autor: wO.Ă´hoo!
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
W dniu 10.03.2017 o 21:04, Fëanor Aicanáro pisze:
Nie chciałem komentować, bo jestem tu rzadkim gościem, ale tym razem
przegiąłeś.

Ale co? Prawda zabolała? Takie życie.

"Według badań GUS-u, w roku 1997 istniało w Polsce 351 domów dziecka, w których przebywało prawie 18 000 dzieci i młodzieży. Tylko ok. 3% z tej liczby stanowiły sieroty naturalne."

Jeszcze podkreślę, że temat został wysłany na pl.rec.rowery, a nie pl.rec.dzieci.rowerkidzieciece.

Jak 500 zł za rower dla dziecka jest "drogo", to temat jest w zasadzie bez sensu. Wejść do Decathlonu, wziąć najtańszy, zapłacić, wyjść. Czy do tego potrzebna jest dyskusja?

Data: 2017-03-10 21:56:25
Autor: Krystek
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
On 10.03.2017 21:27, wO.ôhoo! wrote:
W dniu 10.03.2017 o 21:04, Fëanor Aicanáro pisze:
Nie chciałem komentować, bo jestem tu rzadkim gościem, ale tym razem
przegiąłeś.

"Według badań GUS-u, w roku 1997 istniało w Polsce 351 domów dziecka, w
których przebywało prawie 18 000 dzieci i młodzieży. Tylko ok. 3% z tej
liczby stanowiły sieroty naturalne."

Jeszcze podkreślę, że temat został wysłany na pl.rec.rowery, a nie
pl.rec.dzieci.rowerkidzieciece.

To jeszcze napisz co OP ma wspólnego z tą statystyką i w jaki sposób pytanie o rower powiązałeś z domami dziecka.

Jak 500 zł za rower dla dziecka jest "drogo", to temat jest w zasadzie
bez sensu. Wejść do Decathlonu, wziąć najtańszy, zapłacić, wyjść. Czy do
tego potrzebna jest dyskusja?

Bez sensu to są twoje odpowiedzi. Dobrze się bawisz grabkami w swojej plonkownicy-piaskownicy?

Data: 2017-03-10 22:44:54
Autor: FĂŤanor AicanĂĄro
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
W dniu 2017-03-10 o 21:27, wO.ôhoo! pisze:
W dniu 10.03.2017 o 21:04, Fëanor Aicanáro pisze:
Nie chciałem komentować, bo jestem tu rzadkim gościem, ale tym razem
przegiąłeś.

Ale co? Prawda zabolała? Takie życie.

"Według badań GUS-u, w roku 1997 istniało w Polsce 351 domów dziecka, w
których przebywało prawie 18 000 dzieci i młodzieży. Tylko ok. 3% z tej
liczby stanowiły sieroty naturalne."

Jeszcze podkreślę, że temat został wysłany na pl.rec.rowery, a nie
pl.rec.dzieci.rowerkidzieciece.

Jak 500 zł za rower dla dziecka jest "drogo", to temat jest w zasadzie
bez sensu. Wejść do Decathlonu, wziąć najtańszy, zapłacić, wyjść. Czy do
tego potrzebna jest dyskusja?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie wchodzę dalej w dyskusję, bo to NTG.

P.

Data: 2017-03-16 19:33:17
Autor: FĂŤanor AicanĂĄro
Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie
Rambler kupiony :) W sobotę inauguracja sezonu :)
Dla porządku o tym piszę, bo może ktoś będzie miał podobne pytanie w przyszłości. Wrażenia z użytkowania przekażę w stosownym czasie, teraz tylko powiem, że zdecydowaliśmy się na nowy, bo sklep bikko.pl (polecam!) dał nam bardzo dobrą cenę.
Mam nadzieję, że młody będzie zadowolony :)

Pozdrawiam
Przemek

W dniu 2017-03-09 o 11:08, Fëanor Aicanáro pisze:
Hej!

Szukam roweru dla siedmiolatka, wychodzi mi, że będzie to coś na kółkach
20". Oczywiście szukam używki. Jest tego pełno, ale moją uwagę zwrócił
Romet Rambler. Jest oferta w moim mieście za 500,-. Na tle innych
propozycji rowerów w tym rozmiarze, ta wydaje się dość droga. Ale jestem
gotów zapłacić tyle, jeśli rower jest wart tej ceny.
Czy ta marka jest dziś godna zaufania? Miał ktoś z Was ten model?

Dziękuję i pozdrawiam
Przemek

Romet Rambler na kołach 20" - prośba o Wasze opinie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona