Romet Super - ktoś posiada to cacko?

Data: 2010-11-16 21:52:35
Autor: Tomasz Minkiewicz
Romet Super - ktoś posiada to cacko?
On Tue, 16 Nov 2010 11:53:54 -0800 (PST)
herr-mann <hk570i@wp.pl> wrote:

Zastanawia mnie,czy ktoś na grupie posiada tę zacną maszynę. Dla
przypomnienia dodam, że był to następca najwyższych Jaguarów na
Reynolds 531 i osprzęcie Campagnolo Record / Mafac Rury i widelec
Columbus SL, osprzęt Nuovo Record, Modolo Corsa i wreszcie suport na
kwadrat.
Chętnie też odkupię po taniości to cudo,

Po taniości? Masz poczucie humoru. :)
Na Allegro ramy Rometa Sport idą po trzy stówy, a ich zlutowano pewnie
ze dwa rzędy wielkości więcej niż Superów.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-11-16 13:01:50
Autor: herr-mann
Romet Super - kto posiada to cacko?
No przepraszam bardzo. To Supra kosztuje po 200-300, a Sporta znacznie
mniej, bo 150 z za nwk! Okoo 70 za uywan. Nikt nie jest
przymulony, by dawa 300 za stal niskowglow..

Data: 2010-11-16 22:24:04
Autor: Tomasz Minkiewicz
Romet Super - ktoś posiada to cacko?
On Tue, 16 Nov 2010 13:01:50 -0800 (PST)
herr-mann <hk570i@wp.pl> wrote:

No przepraszam bardzo. To Supra kosztuje po 200-300, a Sporta znacznie
mniej, bo 150 zł za nówkę!

Za _co_? Chcesz powiedzieć, że znasz źródło fabrycznie nowych Rometów
Sport? I kosztują 150 zł?
Biorę!!! Prosiłbym rozmiar 530-540.

Około 70 za używaną. Nikt nie jest
przymulony, by dawać 300 za stal niskowęglową..

No popacz. A ja za ramę do swojego rowerka dałem sporo więcej,
a jej 4130 (alias 25crmo4) ma zaledwie jakieś 1/3% węgla.
To mówisz, że przepłaciłem?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-11-17 13:10:12
Autor: herr-mann

herr-mann <hk5...@wp.pl> wrote:
> No przepraszam bardzo. To Supra kosztuje po 200-300, a Sporta znacznie
> mniej, bo 150 z za nwk!

Za _co_? Chcesz powiedzie, e znasz rdo fabrycznie nowych Rometw
Sport? I kosztuj 150 z?
Bior!!! Prosibym rozmiar 530-540.

> Okoo 70 za uywan. Nikt nie jest
> przymulony, by dawa 300 za stal niskowglow..

No popacz. A ja za ram do swojego rowerka daem sporo wicej,
a jej 4130 (alias 25crmo4) ma zaledwie jakie 1/3% wgla.
To mwisz, e przepaciem?

--
Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com>

http://allegro.pl/rama-roweru-romet-sport-i1239055256.html
http://allegro.pl/nowa-rama-romet-sport-58cm-ostre-kolo-szosa-i1283242023.html
Piszc stal niskowglowa mam na myli typ high-tensile.

Data: 2010-11-18 12:54:19
Autor: Tomasz Minkiewicz
Romet Super - ktoś posiada to cacko?
On Wed, 17 Nov 2010 13:10:12 -0800 (PST)
herr-mann <hk570i@wp.pl> wrote:

> [...]
>
> No popacz. A ja za ramę do swojego rowerka dałem sporo więcej,
> a jej 4130 (alias 25crmo4) ma zaledwie jakieś 1/3% węgla.

„Cena minimalna nie została osiągnięta” to raczej słaby argument
za taniością takich ram.

http://allegro.pl/nowa-rama-romet-sport-58cm-ostre-kolo-szosa-i1283242023.html

Bardzo tanio poszedł, ktoś zrobił dobry zakup.
Z tym, że na nową, to mi ona jednak nie wygląda. ;)

Pisząc stal niskowęglowa mam na myśli typ high-tensile.

Ale jeśli trochę naciągnąć definicję, to rowerowe cromo też jest
niskowęglowe. :-P

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-11-19 07:31:43
Autor: kml
Użytkownik "Tomasz Minkiewicz" <tommink@gmail.com> napisał w wiadomości news:20101118125419.2911ad58sultan...
Bardzo tanio poszedł, ktoś zrobił dobry zakup.
Z tym, że na nową, to mi ona jednak nie wygląda. ;)

Wątpie czy którakolwiek z ram była _fabrycznie_ nowa. Kiedyś widziałem tego typu ramy, czerwone ktore byly autencznie odnalezione gdzies tam, ale miały wgnioty. Tak stara rama, bez zadnych śladów etc.... no nie wiem.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-11-19 11:26:24
Autor: Coaster
On 11/19/10 7:31 AM, kml wrote:
[...]

Hmm, co dla Ciebie znaczy _fabrycznie_? To, ze przedmiot zostal wyprodukowany np. 50 lat temu i nigdy nie zostal uzyty oznacza, ze jest _fabrycznie nowy_ czyli wyprodukowany ale nie uzywany. Oczywiscie 'jakosc' przechowywania ma znaczenie - powinien byc nieuszkodzony. Nigdy sie nie spotklaes z terminem NOS?
http://en.wikipedia.org/wiki/New_old_stock

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-11-19 16:01:45
Autor: kml

Użytkownik "Coaster" <manypeny@mac.com> napisał w wiadomości news:ic5jep$gcc$1news.supermedia.pl...

[...]

Wiem, ale bardziej chodziło mi o to, że to są ramy używane po kupnie jakiś czas temu - coś mi sie kojarzy ok 2 lat jak widziałem te ramy.

Data: 2010-11-19 12:24:04
Autor: Tomasz Minkiewicz
Romet Super - ktoś posiada to cacko?
On Fri, 19 Nov 2010 07:31:43 +0100
"kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Wątpie czy którakolwiek z ram była _fabrycznie_ nowa. Kiedyś widziałem tego typu ramy, czerwone ktore byly autencznie odnalezione gdzies tam, ale miały wgnioty. Tak stara rama, bez zadnych śladów etc.... no nie wiem.

Looknąłem jeszcze raz. Ma drobne uszkodzenia w miejscach, gdzie mogły
powstać podczas użytkowania, ale właśnie się dokładniej przyjrzałem
tylnym hakom i nic – nie ma tam żadnych śladów, żadnych zadrapań od
nakrętek, a gdyby kiedykolwiek jeździła, to raczej coś by tam było. Ona
jednak może być fabrycznie nowa. No to ktoś zrobił jeszcze lepszy zakup.