Romet Super - ktoś posiada to cacko?

Data: 2010-11-16 13:02:14
Autor: Konik
Romet Super - ktoś posiada to cacko?
On 16 Lis, 20:53, herr-mann <hk5...@wp.pl> wrote:
Zastanawia mnie,czy ktoś na grupie posiada tę zacną maszynę. Dla
przypomnienia dodam, że był to następca najwyższych Jaguarów na
Reynolds 531 i osprzęcie Campagnolo Record / Mafac Rury i widelec
Columbus SL, osprzęt Nuovo Record, Modolo Corsa i wreszcie suport na
kwadrat.
Chętnie też odkupię po taniości to cudo, ewentualnie Jaguara Speciala,
o ile będę miał akurat jakieś pieniądze.

http://allegro.pl/rama-romet-super-columbus-shimano-dura-ace-rarytas-i1317611023.html
no i w aukcjach tego allegrowicza za tę samą cenę romet special.
:)

Data: 2010-11-17 13:29:08
Autor: tadek
On 16 Lis, 22:02, Konik <pkon...@gmail.com> wrote:
> [...]

http://allegro.pl/rama-romet-super-columbus-shimano-dura-ace-rarytas-...
no i w aukcjach tego allegrowicza za tę samą cenę romet special.

niestety ja TYLKO jeździłem na Huraganie i Jaguarze Specjal z
osprzętem Campagnolo Record hamulce Mafac oczywiście z 40 lat temu

Data: 2010-11-19 07:34:05
Autor: kml
Konik wrote:
http://allegro.pl/rama-romet-super-columbus-shimano-dura-ace-rarytas-i1317611023.html
no i w aukcjach tego allegrowicza za tę samą cenę romet special.
:)

Wygląda ten set _identycznie_ z tym co można było kiedyś kupić na allegro za 400 PLN. Być może przypadek, albo to jest dokładnie to samo.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Romet Super - ktoś posiada to cacko?