Romus zarabia !

Data: 2009-12-09 14:36:05
Autor: =heÂŽsk=
Romus zarabia !

co na to zwolennicy Romusia ?

http://miniurl.pl/rebacz13tek

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-09 22:11:45
Autor: J-23
Romus zarabia !
On 9 Gru, 14:36, =heÂŽsk= <full bigbred...@interia.pl> wrote:
co na to zwolennicy Romusia ?

http://miniurl.pl/rebacz13tek

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !http://bezswiatel.4.pl/

dom aukcyjny zarabia, i wlasciciel sprzedanych dziel
a to niekoniecznie musi byc R.Polanski
rozumiem ze na tzw. wsi polskiej takich spraw wielkiego swiata sie nie
rozumie
bo ksiadz na kazaniu o tym nie mowili

J-23 itede...

Data: 2009-12-10 15:04:47
Autor: =heÂŽsk=
Romus zarabia !
On Wed, 9 Dec 2009 22:11:45 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

dom aukcyjny zarabia, i wlasciciel sprzedanych dziel
a to niekoniecznie musi byc R.Polanski

 moze i nie musi ale kaucje zaplacil wiec kasa mu potrzebna.

rozumiem ze na tzw. wsi polskiej takich spraw wielkiego swiata sie nie
rozumie

 bos jelop. dzis na wsi mieszka ten kto pieniadze.
 "miastowi" siedza w blokach wielomieszkaniowych.

bo ksiadz na kazaniu o tym nie mowili

 ty tez jestes antyklerykalnym oszolomem ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-10 07:23:17
Autor: J-23
Romus zarabia !
On 10 Gru, 15:04, =heŽsk= <full bigbred...@interia.pl> wrote:
On Wed, 9 Dec 2009 22:11:45 -0800 (PST), J-23 <khan...@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

 "miastowi" siedza w blokach wielomieszkaniowych.

> bo ksiadz na kazaniu o tym nie mowili

 ty tez jestes antyklerykalnym oszolomem ? ;o)))

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dr g poprawi sie sam !http://bezswiatel.4.pl/

Lubie R.Polanskiego, i jest mi obojetne czy zarabia.
Tz. wole zeby zarabial i to dobrze zarabial
A teraz zgadnij jaka jest cena 1m kw. mieszkania w W-wie?
circa 7500zl za 1m.kw. razy 100m.kw. = 750000zl
Podupadle gospodarstwo rolne mozna kupic ponizej 100000zl
Dom wybuduje sie za 200000
Czyli polowa ceny.

J-23 itede...

PS. jestem agnostykiem, racjonalnie traktuje sprawy duchowosci
wszelkiej, czyli ze lataja mi kolo .....

Data: 2009-12-10 07:33:30
Autor: cytryna
Romus zarabia !

co na to zwolennicy Romusia ?

http://miniurl.pl/rebacz13tek

 HeSk

Mały kurdupel a rwie się do strzelistych lasek. Każda "towarzyszka życia" o pół metra wyższa, i każda młodsza o 20 lat. Ma powodzenie niczym Sałata też
stary "talet" i nierób, spec od życia na krzywy ryj. Artyści psia ich mać!

--

Romus zarabia !