Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Rondo

Rondo

Data: 2009-02-23 18:03:59
Autor: Tomek
Rondo
>> On Sun, 22 Feb 2009 20:25:53 +0100,  kowal wrote:
>>>Wiesz napewno że chociażby zwykłe skrzyżowanie o ruchu okrężnym
>>>niekierowane zwiększa przepustowość skrzyżowania >>>ok.dwukrotnie...


Rondo przede wszystkim spowalnia ruch i wlasnie zmniejsza przepustowosc.
Przyklad skrzyzowanie DK8 i DK61 w Augustowie. Do niedawna brak ronda i od czasu
do czasu 3-4 ciezarowki czekajace na lewoskrecie w kierunku Bialegostoku. Teraz
nowe rondo i w godzinach "szczytu" permamentny koreczek czasem siegajacy
kilkunastu aut.
Dalej DK8 przez miasto, wbicie sie z bocznej w stosunku do DK8 ulicy na jednym z
dwoch rond to wlasciwie czesto mozliwe jedynie poprzez wymuszenie pierwszenstwa
na sznurku ciezarowek.

--
Tomek

--


Data: 2009-02-23 18:13:57
Autor: J.F.
Rondo
On Mon, 23 Feb 2009 18:03:59 +0100,  Tomek wrote:
Rondo przede wszystkim spowalnia ruch i wlasnie zmniejsza przepustowosc.

Wlasnie dziwie sie ze sie tak Cavallino podobaja.

Poludniowa francja, zwykla droga krajowa, czyli taka jak nasza, pojechalby sobie czlowiek spokojnie 90, bo teren plaski, widocznosc
dobra, ruch na skrzyzowaniach maly .. a tu niestety, co pare km trzeba
zwalniac :-)

J.

Rondo

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona