[DC] Rondo Babka, jak ??

Data: 2009-12-22 08:11:05
Autor: Vlad The Ripper
[DC] Rondo Babka, jak ??
Mam zgryz gdyż właśnie się zacząłem zastanawiać się czy jest moja wina czy była by tego coby mi wjechał w bok ...

Jechałem sobie od mostu Gdańskiego, środkowym pasem jak zawsze.
Rondo objeżdżałem też środkowym z zamiarem zjazdu w Jana Pawła.

Od mostu Gdańskiwgo w Jana Pawła to jakby nie patrzeć w lewo, więc przed rondem wypadałoby lewy pas zająć

Na wysokości Okopowej jakiś klient próbował mi załadować w lewy bok, po czym pojechał za mną w Jana Pawła i zaczął ordynarnie wydzierać japę przez otwarte okno jak to ja jadę tutaj się inaczej jeździ - jakoby on miał pierwszeństwo przede mną.

Ja twierdzę że nie miał racji, miał mnie z prawej strony, jechał lewym pasem, ja środkowym - poza tym on chciał opuścić rondo...

I kto tu miał rację bo ja już na tą chwilę zgłupiałem, nigdy nie rozumiałem oznakowania tego ronda i do tej pory nie rozumiem ...

Patrz obrazek : http://bi.gazeta.pl/im/4/4913/m4913084.jpg
Pasy są tak wymalowane, że on zjeżdzając z lewego w Okopową nie zmienia pasa, a Ty jadąc ze środkowego na kolejny zjazd przecinasz jego pas ruchu, więc trzeba ustąpić.
Swoją drogą na grupie było już mnóstwo dyskusji na temat Babki. Mi też trochę czasu zajęło zrozumienie jak to tam jest.
Ogólnie wygodnie jest zająć przed rondem lewy pas jak jedziesz na drugi lub kolejny zjazd. I w sumie też nie łamiesz przepisów tak robiąc.

Pozdrawiam

[DC] Rondo Babka, jak ??