Rondo Kaczyńskiego na 30-lecie "Solidarności"

Data: 2010-08-08 17:17:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Rondo Kaczyńskiego na 30-lecie "Solidarności"
Po parku, ulicy i pomniku, przyszedł czas na rondo im. Lecha Kaczyńskiego. Otwarcia dokonał były szef Kancelarii Prezydenta Maciej Łopiński.

http://www.fakt.pl/Rondo-Kaczynskiego-na-30-lecie-quot-Solidarnosci-quot-Foto,artykuly,79256,1.html

Jedno z rond w Rumi (woj. pomorskie) nosi od dziś imię prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Otwarciu ronda przyglądali się m.in. politycy Prawa i Sprawiedliwości - Jolanta Szczypińska, Maciej Łopiński i Jarosław Selin. Był też przewodniczący NSZZ "Solidarność" Janusz Śniadek.
Otwarcie ronda im. Lecha Kaczyńskiego wiąże się z obchodami 30-lecia "Solidarności".

Spieszcie się ludzie. Macie jeszcze dwa miesiące.
Czekam na powstanie parków, pomników, ulic, rond im. każdej z ofiar katastrofy smoleńskiej.

Data: 2010-08-08 17:21:10
Autor: MH
Rondo Kaczyńskiego na 30-lecie "Solidarności"

Spieszcie się ludzie. Macie jeszcze dwa miesiące.
Czekam na powstanie parków, pomników, ulic, rond im. każdej z ofiar katastrofy smoleńskiej.

==============

A ja czekam rondo obrońców KŻYŻA...

MH

Data: 2010-08-08 18:34:11
Autor: jadrys
Rondo Kaczyńskiego na 30-lecie "Solidarności"

Spieszcie się ludzie. Macie jeszcze dwa miesiące.
Czekam na powstanie parków, pomników, ulic, rond im. każdej z ofiar katastrofy smoleńskiej.

Czego się czepiasz? Takie są prawa demokracji. Tak gdy sie nawiedzonych idiotów dopuszcza do porządzenia sobie..

Data: 2010-08-08 19:06:57
Autor: Bogdan Idzikowski

[...]

Ja się nie czepiam, ja ponaglam, ja nie mogę się doczekać!

Data: 2010-08-08 19:08:59
Autor: u2
[...]

O kolejny fiurerek się znalazł. Taki niekompetentny jak Donek-Bronek :)

Data: 2010-08-09 07:04:01
Autor: Zahir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c5ee4ad$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie masz nic do powiedzenia palancie? Jak na waszego patriotę ktos powiedział słowo krytyki to podnosiliście lament, a jak taka gnida jak ty obraża premiera to jest ok?

--

Zahir

Data: 2010-08-08 21:31:24
Autor: jadrys
[...]

Cały w tym ambaras że po nich nie przyjdzie nikt lepszy.. A może nawet gorszy, ponieważ zacznie wycofywać te decyzje obecnych radnych. Oczywiście wszystkie te zabawy rodem z piaskownicy odbywają sie na koszt podatnika.

Data: 2010-08-08 22:46:25
Autor: jadrys
[...]

O nazwach ulic, rond i pomnikach które się nie spodobają następcom.

Data: 2010-08-08 22:52:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3n53j$7rh$2news.onet.pl...

[...]

Jak to - jedynie słuszne nazwy? Nie spodobają się? To się krzyże postawi i spodobają się!

Data: 2010-08-09 20:29:04
Autor: jadrys
[...]

No właśnie, szkoda że Polska jest jednym z nielicznych krajów gdzie są kontrowersje co do patronów nazw ulic czy pomników.

Data: 2010-08-09 07:02:44
Autor: Zahir

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c5ecaa7$1news.home.net.pl...
[...]

Proponuję wprowadzić w kazdym zadupiu aż po metropolie obowiązek nadania każdej nowej ulicy nazwy: Partiotów PRL, Patriotów Polskich, Prawdziwych Patriotów, Patriotów PiS, Aleksandra Patrioty, Jarosława Patrioty, itd itd.

--

Zahir

Data: 2010-08-09 14:24:20
Autor: konus
[...]

Nic to !1 bedzie co zmieniac . Katowice kiedys tez nazwano Stalinogrodem . Stan ten trwal tylko pare lat . Szkoda pamieci o Kaczynskim , mogl zapisac sie w naszej historii , co prawda nie zlotymi zgloskami ale jako kolejny prezydent , teraz co prawda tez bedzie pamietany ale dzieki pisomatolkom tylko z tej niechlubnej strony . Tak zawsze konczy sie kazden kult jednostki ..

kwakwa