Rondo do Sacramento?

Data: 2009-06-14 20:23:25
Autor: Tomasz Radko
Rondo do Sacramento?
Ktoś puścil plotę, że jest dyskutowany deal Rondo <-> #4 + Thompson. Wyobraźcie sobie, na blogu Sacto zdecydowaną przewagę mają przeciwnicy wymiany. Ja na miejscu Kings spytałbym się tylko gdzie mam się podpisać.

Kurna, młody PG, już teraz jeden z najlepszych w lidze (poważnie, Paul jest klasą dla siebie, ale Rondo nie jest gorszy od Williamsa czy Kidda), a w zamian wybór w drafcie (kilka czwórek mających zagrane co najmniej trzy sezony: Tyrus Thomas, Paul, Livingston, Bosh, Gooden, Curry, Fizer - Paul jest o klasę lepszy od Rondo; Bosh, powiedzmy, prezentuje podobny poziom (moim zdaniem Rondo>Bosh, ale niech); reszta to dramat) i gostka, który w 2303 minuty uzbierał 2.8 WS i wśród 46 graczy mających 6'10'' lub lepiej (z odpowiednią liczbą minut) zajmuje 34 miejsce pod względem TS% (.540).

Data: 2009-06-14 11:47:48
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 14 Cze, 20:23, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Ktoś puścil plotę, że jest dyskutowany deal Rondo <-> #4 + Thompson.
Wyobraźcie sobie, na blogu Sacto zdecydowaną przewagę mają przeciwnicy
wymiany. Ja na miejscu Kings spytałbym się tylko gdzie mam się podpisać.

A widziales jak gra Thompson?
Gdybym nie mial obowiazku robic zaslon dymnych (albowiem to moj RFA w
kiperze) to moglibysmy pogadac o nowej wersji Amare ;-)

 reszta to dramat) i gostka, który w 2303 minuty uzbierał 2.8 WS

Jaby Ci to.... powiedzmy, ze granie w slabej druzynie nie pomaga w
zbieraniu WS.
Amare jako rookie mial 6.2 wygranych z 44 druzyny. To 14%.
Thompson uzbieral 2.6 grajac w druzynie ktora wygrala 17 spotkan. To
15%.
Nie jest tak beznadziejnie.

i wśród 46 graczy mających 6'10'' lub lepiej (z odpowiednią liczbą minut) zajmuje
34 miejsce pod względem TS% (.540).

Amare jako rookie mial .530. ;-)
A teraz powiem Ci dlaczego Kings nie chca Rondo. Bo podobno maja
szanse na Rubio, ktory ma szanse byc lepsza wersja Rondla (dobra mowie
troche na wyrost, ale mimo wszystko to moze byc dobry PG). A skoro do
tego mieliby oddac jedynego bardzo dynamicznego zawodnika jakiego maja
na PF to ja im naprawde sie nie dziwie.
Zalozmy, ze kupia sobie tego Rondo. I co dalej? Beda mieli sklad
wyjsciowy Rondo-Martin-Garcia-Nocioni-Hawes??? To ja juz wole Rubio-
Martin-Garcia-Thompson-Hawes i kogos na lawce. I tak nie powalcza o
laury, ale da sie ich przynajmniej ogladac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-14 21:50:44
Autor: Tomasz Radko
Rondo do Sacramento?
L'e-szczur pisze:
[...]

A widziałeś jak gra Rondo?

[...]

Wolisz WP48 (za pierwszą połowę poniżej 0.50)? Per (13.9)? You name it.

Amare jako rookie mial 6.2 wygranych z 44 druzyny. To 14%.
Thompson uzbieral 2.6 grajac w druzynie ktora wygrala 17 spotkan. To
15%.

Brad Miller w tej samej drużynie uzbierał 2.6 w 1300 minut.

Nie jest tak beznadziejnie.

Beznadziejnie? Nie. Zrobiłem zestawienie pierwszych sezonów gości 6'10'' i lepiej, wybranych od sezonu 00/01 w górę. 39 takich graczy kwalifikowało się do "scoring title".
Thompson jest jedenasty w Reb36, piętnasty w TS%, trzydziesty pierwszy w Bl36, w środku stawki pod względem TO i PF.

Jeżeli ograniczyć wybór do graczy z przedziału wiekowego 21-23, to Thompson przypominałby:
Speightsa, gdyby lepiej blokował i mniej gubił piłkę;
Horforda, gdyby lepiej zbierał;
Noaha, gdyby miał więcej bloków i przechwytów, a mnie faulów;
Boguta, gdyby lepiej podawał.

Ma nieco lepszy rookie sezon od Goodena.

To wszystko nie są zawodnicy beznadziejni. Ale każdego z nich oddałbym za Rondo z pocałowaniem ręki.

i wśród 46 graczy mających 6'10'' lub lepiej (z odpowiednią liczbą minut) zajmuje
34 miejsce pod względem TS% (.540).

Amare jako rookie mial .530. ;-)

I co, mając w tej chwili do wyboru Amare czy Rondo, kogo bys wybrał? Zresztą Amare był dwa lata młodszy, nieco lepiej zbierał, nieco lepiej blokował, nieco lepiej przechwytywał, mniej faulował. Nawet w PER wypadał lepiej - 16.1/13.9.

[...]

Rubio _może_ być. A Rondo _jest_. Potencjał jest przeceniany.

[...]

Nie da się walczyć nie mając w składzie gości z WP48>.200. Możemy się kłócić o wskaźniki, co one oznaczają, ale to jest fakt - każda dobra drużyna ma w składzie gości z wysokim WP48. Sacramento, po 41 meczach, miało dwóch graczy powyżej .100. Millera oddało do Bulls, został im się Shelden Williams, to go oddali do Minnesoty.

Thompson takim graczem nie będzie. Rubio - może być. Rondo - jest. Potencjał jest przeceniany.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-15 00:32:58
Autor: sooobi
Rondo do Sacramento?

[...]

no i?
poczatek mial slabiutki, potem gral lepiej, ale patrz sobie w statsy jak widze w nim niesamowita przyszlosc.

[...]

No i tutaj widzimy twoja statystyczna glupote.

Ma nieco lepszy rookie sezon od Goodena.

wow

To wszystko nie są zawodnicy beznadziejni. Ale każdego z nich oddałbym za Rondo z pocałowaniem ręki.

to odejdz z prsk z pocalowaniem mnie w dupe.

Data: 2009-06-15 03:33:56
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 15 Cze, 00:32, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
> To wszystko nie są zawodnicy beznadziejni. Ale każdego z nich oddałbym
> za Rondo z pocałowaniem ręki.

to odejdz z prsk z pocalowaniem mnie w dupe.

Daj spokoj juz z tą telepawką. Wiemy już, ze nie zgadzasz sie z TRadem
nawet bardziej ode mnie.
Poza tym na przyjemnosci podobno trzeba sobie zasluzyc ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 00:18:49
Autor: sooobi
Rondo do Sacramento?
L'e-szczur pisze:
[...]

Co pisalem juz pol roku temu. Thompson to Demon!

A teraz powiem Ci dlaczego Kings nie chca Rondo. Bo podobno maja
szanse na Rubio, ktory ma szanse byc lepsza wersja Rondla (

Nie no bez jaj, nie moge juz czytac jaki to Rubio jest dobry. Ten chlopak nic specjalnego nie pokazuje, gra zawodowo od nastolatka i to jedyne jego osiagniecie. Dajcie spokoj z tym chlopakiem, Jennings ma jechane ze powiedzial ze jest lepszy od Rubio, a nie dziwie mu sie , wokol gowniarza zrobil sie wielki booom tylko dlatego ze ma boiskowe IQ w wieku 19 lat, w NBA to nei wystarczy tym bardziej ze warunkow fizycznych Rubio nie posiada....

pzdr

Data: 2009-06-15 02:16:50
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 15 Cze, 00:18, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> A widziales jak gra Thompson?
> Gdybym nie mial obowiazku robic zaslon dymnych (albowiem to moj RFA w
> kiperze) to moglibysmy pogadac o nowej wersji Amare ;-)

Co pisalem juz pol roku temu. Thompson to Demon!

Ciiiiii! Zamknij sie to nie bede Ci podbijal ceny za Branda ;-P

> A teraz powiem Ci dlaczego Kings nie chca Rondo. Bo podobno maja
> szanse na Rubio, ktory ma szanse byc lepsza wersja Rondla (

Nie no bez jaj, nie moge juz czytac jaki to Rubio jest dobry.

Ja w sumie tez zaczynam powoli miec tego dosyc. Taki superhype jest
nie tylko nudny, ale i moze zaszkodzic karierze zawodnika (zwlaszcza
takiego, ktory bedzie potrzebowal ze 3 sezony na rozwoj).

Ten chlopak nic specjalnego nie pokazuje, gra zawodowo od nastolatka i to
jedyne jego osiagniecie.

I to wlasnie jest podstawowym powodem dla ktorego scouci dostali na
jego punkcie totalnego bzika.
Skoro dziecial 17-letni wykazuje sie cechami zawodnika starszego o 6-8
lat, to z krzywych progresji wynika, ze szczyt jego mozliwosci jest
przerazajaco wysoki.
Oczywiscie zalozenie jest takie, ze Rubio bedzie sie rozwijal w tempie
podobnym do innych zawodnikow na jego pozycji.

[...]

Nie posiada - to prawda. I jest slaby w obronie (co w NBA bedzie
jeszcze bardziej widoczne), ani nie jest wybitnym strzelcem. Z tego
wzgledu porownania do Rondo (czy innych gwiazd na PG) sa mocno
naciagane. Ale jezeli wiemy, ze Kings stawiaja na mlodosc i nie
spodziewaja sie walczyc o tytuly w najblizszych kilku sezonach, to
trudno sie nie napalac na Rubio, ktory zdaje sie byc idealnym
kandydatem dla Sactos nie tylko przez wzglad na wiek, ale przede
wszystkim na pozycje.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 02:42:24
Autor: sooobi
Rondo do Sacramento?

> Co pisalem juz pol roku temu. Thompson to Demon!

Ciiiiii! Zamknij sie to nie bede Ci podbijal ceny za Branda ;-P

A kij z Brandem, wole miec Thompsona niz Branda:P

> [...]

Skoro dziecial 17-letni wykazuje sie cechami zawodnika starszego o 6-8
lat, to z krzywych progresji wynika, ze szczyt jego mozliwosci jest

Hmm tylko progresji czego? Wprowadzi cwaniactwo i boiskowe IQ na
jeszcze wyzszy niespotykany poziom?

A dlaczego on a nie Jennings?

pzdr

Data: 2009-06-15 02:59:05
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 15 Cze, 11:42, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Ciiiiii! Zamknij sie to nie bede Ci podbijal ceny za Branda ;-P

A kij z Brandem, wole miec Thompsona niz Branda:P

OK. To nie bedziesz mial ani jednego ani drugiego :-P

> [...]
> przerazajaco wysoki.

Hmm tylko progresji czego? Wprowadzi cwaniactwo i boiskowe IQ na

Nie. Rozwinie sie fizycznie (19-latek to jeszcze nie mezczyzna - nawet
jesli bardzo by tego chcial). Stanie sie silniejszy, mozliwe, ze
szybszy. Wraz z uplywem czasu zacznie lepiej rzucac, zapewne lepiej
bronic, poprawi efektywnosc w ataku etc etc.

> [...]
> trudno sie nie napalac na Rubio, ktory zdaje sie byc idealnym
> kandydatem dla Sactos nie tylko przez wzglad na wiek, ale przede

A dlaczego on a nie Jennings?

Bo Jennings juz teraz wykazuje cechy klasycznego pojeba. Opuszcza
sobie ot tak po prostu turniej na ktorym mial sie pokazac wielu GM'om.
Z dnia na dzien olewa swoj klub i decyduje, ze ma dosyc i wraca do
Stanow. Co to za profesjonalista?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 03:06:04
Autor: sooobi
Rondo do Sacramento?
On 15 Cze, 11:59, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> A kij z Brandem, wole miec Thompsona niz Branda:P

OK. To nie bedziesz mial ani jednego ani drugiego :-P

No niestety Thompsona pewnie od Ciebie nie wyrwe. Chyba ze cena jaka
bede w stanie za niego dac Cie zaskoczy i te 2,1 ktore sobie na niego
zostawisz nie wystarczy...

pzdr

Data: 2009-06-15 03:19:10
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 15 Cze, 12:06, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

No niestety Thompsona pewnie od Ciebie nie wyrwe. Chyba ze cena jaka
bede w stanie za niego dac Cie zaskoczy i te 2,1 ktore sobie na niego

Nie raz zaskakiwala mnie cena jaka jestes sklonny dac za zawodnika. No
i nie jest wcale powiedziane, ze zostawie 2,1 - moze to bedzie 4 albo
5? :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 11:26:42
Autor: s
Rondo do Sacramento?
Ciiiiii! Zamknij sie to nie bede Ci podbijal ceny za Branda ;-P

Thompson pod Westphallem bedzie wymiatac. Top 50 jak nic, a to PF/C!!
Brand tez poszaleje. Wszak nie tak dawno byl jeszcze top 10.
Obaj to kluczowe dla roto pozycje.

Beda kosztowac, oj, beda!

A teraz podbijajcie mi, kogo chcecie :D

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-15 02:45:55
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 15 Cze, 11:26, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Ciiiiii! Zamknij sie to nie bede Ci podbijal ceny za Branda ;-P

Thompson pod Westphallem bedzie wymiatac. Top 50 jak nic, a to PF/C!!

Ja stawiam na Top30 wlasnie od chwili gdy Westphal dostal kontrakt :-)

A teraz podbijajcie mi, kogo chcecie :D

A zebys wiedzial. Bede Ci podbijal wszystko co sie tylko da. LeBrona
tez. :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 12:21:10
Autor: s
Rondo do Sacramento?
A zebys wiedzial. Bede Ci podbijal wszystko co sie tylko da. LeBrona
tez. :-P

Czekaj!
Brona nie!
Tylko moich RFAs mozesz podbijac, taka byla umowa!

Data: 2009-06-15 03:23:28
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 15 Cze, 12:21, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> A zebys wiedzial. Bede Ci podbijal wszystko co sie tylko da. LeBrona
> tez. :-P

Czekaj! Brona nie!
Tylko moich RFAs mozesz podbijac, taka byla umowa!

Za pozno! Napisales "kogo chcecie". Poza tym zmienilem warunki umowy i
teraz rob co chcesz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 12:27:27
Autor: s
Rondo do Sacramento?
Za pozno! Napisales "kogo chcecie". Poza tym zmienilem warunki umowy i
teraz rob co chcesz.

Spoko, i tak spekasz i wiecej niz Hubi za Brona nie dasz.
A mnie tam wsio ryba z kim wygram licytacje.

Data: 2009-06-15 03:32:16
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 15 Cze, 12:27, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Za pozno! Napisales "kogo chcecie". Poza tym zmienilem warunki umowy i
> teraz rob co chcesz.

Spoko, i tak spekasz i wiecej niz Hubi za Brona nie dasz.

Spoko. Bede mial 7,5M wolnego z Arenasa. Do 18 moge pociagnac. A jesli
ktoch zechce dac wiecej to ja mu zycze szczescia i sobie znowu kupie
Koba ;-)
Poza tym Hubert moze Jamesa sobie zostawic. Za 16,5M to prawie
okazja.

A mnie tam wsio ryba z kim wygram licytacje.

Mnie w sumie tez. Grunt zebys musial wypruc sobie żyly, zeby ja
wygrac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 12:43:36
Autor: s
Rondo do Sacramento?
Spoko, i tak spekasz i wiecej niz Hubi za Brona nie dasz.

Spoko. Bede mial 7,5M wolnego z Arenasa.

Znaczy, nie kipujesz?
To po cos go kisil all season long?
Tak z ciekawosci pytam.

[...]

16.6
Faktycznie, niedrogo, pewnie skipuje.
Jakos sobie ubzduralem, ze Bron kosztowal 16.6 z licytacji.
Kto Hubiemu pozwolil tak tanio go kupic?:-)

Data: 2009-06-15 13:01:13
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?

Nie wykluczam odpuszczenia. Chociaz wiele zalezy od tego co sie stanie w offseason.
To po cos go kisil all season long?
Tak z ciekawosci pytam.

Bo byla szansa ze wroci w grudniu, potem styczniu, a potem Arenas juz tylko byl prospektem na kipera, ktorego szkoda wywalac, bo sezon i tak nie byl do uratowania. Ale nie jestem do niego tak przywiazany jak Bartek do Odena, wiec rozważam danie sobie spokoju.
> [...]
> Poza tym Hubert moze Jamesa sobie zostawic. Za 16,5M to prawie
> okazja.

16.6 Faktycznie, niedrogo, pewnie skipuje.

Znajac metode na draft Huberta i bunczuczne zapowiedzi niektorych z nas - to bedzie logiczne rozwiazanie. BTW bardzo ciekawie bedzie wygladala sytuacja z finansami: Hubert bedzie mial zablokowane 19.9 (LBJ+Troy), Mason 20,5 (Dywan+Amare), Rasheed moze nawet 21.6 (o ile do Paula zostawi sobie Bosha). Oj znowu bedzie sezon dla dusigroszy ;-)

Jakos sobie ubzduralem, ze Bron kosztowal 16.6 z licytacji.
Kto Hubiemu pozwolil tak tanio go kupic?:-)

Fakt, ze byl to numer 1 w licytacji? Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 04:16:16
Autor: sooobi
Rondo do Sacramento?
[...]

Zebys sie nie zdziwil.

pzdr

Data: 2009-06-15 13:21:07
Autor: s
Rondo do Sacramento?

[...]

A ja sie nie zdziwie, jezeli dodatkowo kipnie Jaxa.
A i nawet Okur nie bylby jakos wyjatkowo od czapy.

Mason 20,5 (Dywan+Amare),

ma jeszcze Lee. No, i Beasa.
I jakkolwiek zatrzymanie tego ostatniego pozornie mogloby dziwic, Bartek chyba podobnego manewru nie zaluje. A Beas w tym roku bedzie gral tyle, ile da rade.

Rasheed moze nawet 21.6 (o ile do Paula zostawi sobie Bosha).

Ma jeszcze GWalla.

Oj znowu bedzie sezon dla dusigroszy ;-)

:-)
To jak, 15.5 za Kobo dajesz?

Jakos sobie ubzduralem, ze Bron kosztowal 16.6 z licytacji.
Kto Hubiemu pozwolil tak tanio go kupic?:-)

Fakt, ze byl to numer 1 w licytacji?

Jedno jest dla mnie pewne.
Tak niskich licytacji, jak ostatniej jesieni, juz chyba nie uswiadczymy.

Data: 2009-06-15 13:33:33
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 15 Cze, 13:21, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]
> zablokowane 19.9 (LBJ+Troy),

A ja sie nie zdziwie, jezeli dodatkowo kipnie Jaxa.
A i nawet Okur nie bylby jakos wyjatkowo od czapy.

A ja sie bardzo zdziwie. Dlatego, ze wiadomo jaki sposob na draft ma Hubert.
SJax za 5M$ - czyli polowa kasy a tu jeszcze trzeba wysupłac 8-10M$ na PG...
BTW Okur chyba powedrowal na waivery?

> [...]

I jakkolwiek zatrzymanie tego ostatniego pozornie mogloby dziwic, Bartek
chyba podobnego manewru nie zaluje. A Beas w tym roku bedzie gral tyle,

Jakos nie wierze w zatrzymanie Beasleya.

> Rasheed moze nawet 21.6
> (o ile do Paula zostawi sobie Bosha).

Ma jeszcze GWalla.

Myslisz, ze zamrozenie 29M$ to dobry pomysl? Ja tez! Rasheed - kipuj cala trojke ;-)

> Oj znowu bedzie sezon dla dusigroszy ;-)

:-)
To jak, 15.5 za Kobo dajesz?

Tylko? Pamietajmy, ze to MVP Finalow, ktory bardzo, bardzo chcial wygrac! 17 minimum!

> Fakt, ze byl to numer 1 w licytacji?

Jedno jest dla mnie pewne. Tak niskich licytacji, jak ostatniej jesieni, juz
chyba nie uswiadczymy.

Oczywiscie, ze uswiadczymy. Moze nawet nizsze :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 13:46:03
Autor: s
Rondo do Sacramento?
[...]

A ja nie.
Zwyczajnie, nie wysupla 7 baniek na Iguodale i kasa mu sie bedzie zgadzac :-)

BTW Okur chyba powedrowal na waivery?

Serio?
W sensie, ze jakos w kwietniu go wywalal?

[...]

Zobaczymy.
W zatrzymanie Durnia tez niewielu wierzylo :-)

Rasheed moze nawet 21.6
(o ile do Paula zostawi sobie Bosha).
Ma jeszcze GWalla.

Myslisz, ze zamrozenie 29M$ to dobry pomysl? Ja tez! Rasheed - kipuj cala trojke ;-)

Mysle, ze Sheed moze preferowac zatrzymanie GWalla nad Bosha.
Ba, Mo za 5 baniek tez nie jest jakims wyjatkowo absurdalnym pomyslem.
Ma Sheed troche opcji.

Oj znowu bedzie sezon dla dusigroszy ;-)
:-)
To jak, 15.5 za Kobo dajesz?

Tylko? Pamietajmy, ze to MVP Finalow, ktory bardzo, bardzo chcial wygrac! 17 minimum!

No to moj plan poszedl sie wietrzyc.
Chcialem Wam Brona wystawic, a tu widze, percepcja jest szersza :-)

[...]

Ale ja generalnie prezentuje tu moje faktyczne spostrzezenia, nie myslenie zyczeniowe, wzglednie l'emanowce :-)

Data: 2009-06-15 05:06:54
Autor: sooobi
Rondo do Sacramento?
> Oczywiscie, ze uswiadczymy. Moze nawet nizsze :-)

Ale ja generalnie prezentuje tu moje faktyczne spostrzezenia, nie
myslenie zyczeniowe, wzglednie l'emanowce :-)

A moje faktyczne spostrzezenia sa zblizone do mysli zyczeniowych L'e:)

pzdr

Data: 2009-06-15 14:13:51
Autor: s
Rondo do Sacramento?
sooobi pisze:
[...]

Znaczy, poniekad sie zgadzacie?
Jaja jak berety.

A jeszcze niedawno cieszyles sie, ze Tomek wrocil na prsk, bo miales wspolnika do potyczek z L'e.

Jak to swiat sie szybko zmienia :D

Data: 2009-06-15 05:25:39
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 15 Cze, 14:13, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> A moje faktyczne spostrzezenia sa zblizone do mysli zyczeniowych L'e:)

Znaczy, poniekad sie zgadzacie?
Jaja jak berety.

A tam. Juz kiedys Bartek mial taki okres ze na kazdy moj post
odpisywal, ze mam racje. :-D

A jeszcze niedawno cieszyles sie, ze Tomek wrocil na prsk, bo miales
wspolnika do potyczek z L'e.

Z sojuszami jest jak z kobietami - zmienne są.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 14:23:52
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
> SJax za 5M$ - czyli polowa kasy a tu jeszcze trzeba wysupłac 8-10M$ na PG...

A ja nie.
Zwyczajnie, nie wysupla 7 baniek na Iguodale i kasa mu sie bedzie zgadzac :-)

Myslisz, ze sie powstrzyma? ;-)

> BTW Okur chyba powedrowal na waivery?

Serio?
W sensie, ze jakos w kwietniu go wywalal?

Wydaje mi sie, ze tak. Okura nie ma na liscie hubertowych kiperow/RFA.

Zobaczymy. W zatrzymanie Durnia tez niewielu wierzylo :-)

Ale Mason nie ma tak gorącej głowy jak Bartek. To poważny, zrównoważony, zimny drań ;-)

Mysle, ze Sheed moze preferowac zatrzymanie GWalla nad Bosha.
Ba, Mo za 5 baniek tez nie jest jakims wyjatkowo absurdalnym pomyslem.
Ma Sheed troche opcji.

Teoretycznie ceny gwiazd powinny pojsc w gore, wiec najwieksze zyski powinny byc w kontraktach Top20. Stad predzej Bosh niz GWall (zwlaszcza, ze ten drugi ma pewien mankament zwiazany ze zdrowiem).
> Oczywiscie, ze uswiadczymy. Moze nawet nizsze :-)

Ale ja generalnie prezentuje tu moje faktyczne spostrzezenia, nie myslenie zyczeniowe, wzglednie l'emanowce :-)

Chwileczka. To nie zadne lemanowce, a prosta matematyka. Wiecej wydasz na poczatku, to mniej Ci zostanie na koniec. Tak wiec spadki cen beda tym wieksze i wieksze beda ich wzrosty :-) Zapamietaj slowa moje, albowiem wiem co mowie. I mowie to dwa razy! Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-16 16:21:44
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> W sensie, ze jakos w kwietniu go wywalal?

Wydaje mi sie, ze tak. Okura nie ma na liscie hubertowych kiperow/RFA.

Hubert wywalil Okura za Telfaira na ostatni dzien rozgrywek.
Choc nie do konca wiem po co skoro Telfairem nic nie rozegral...
  --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-15 23:57:55
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A Beas w tym roku bedzie gral tyle, ile da rade.

Dlaczego tak uwazasz?

Jedno jest dla mnie [!!] pewne [!!].
Tak niskich licytacji, jak ostatniej jesieni, juz [!!] chyba [!!] nie uswiadczymy.

Dobre ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 08:17:47
Autor: s
Rondo do Sacramento?
A Beas w tym roku bedzie gral tyle, ile da rade.

Dlaczego tak uwazasz?

Bo Pat tak powiedzial.
OK, Pat czesto sciemnia.
No to, bo to juz pora.
Bo pora pokazac Dywanowi, ze w Miami siedzi przyszlosc. I nie siedzi na lawce.
Panial?

Jedno jest dla mnie [!!] pewne [!!].
Tak niskich licytacji, jak ostatniej jesieni, juz [!!] chyba [!!] nie uswiadczymy.

Dobre ;-)

Najlepsze!

Data: 2009-06-16 16:17:35
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?

Bo Pat tak powiedzial. [...]
No to, bo to juz pora.
Bo pora pokazac Dywanowi, ze w Miami siedzi przyszlosc. I nie siedzi na lawce.
Panial?

Nie do konca: ktorego punktu brakowalo w tym sezonie?
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 20:06:16
Autor: s
Rondo do Sacramento?
[...]

Pat nie powiedzial.
I nie byla pora.
I Dywan nie byl w CY.

Data: 2009-06-16 23:55:48
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?

Pat nie powiedzial.

Nie? Po drafcie sugerowal, ze Beasley bedzie gral z lawki plus ogony?

I Dywan nie byl w CY.

To Heat maja prezentowac sie dobrze tylko w jego roku kontraktowym?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-17 08:36:29
Autor: s
Rondo do Sacramento?
[...]

Nie.
Mowil cos o graczu, ktory w przyszlosci bedzie stanowil fundamenty Heat.
Teraz czytalem, ze nadeszla pora, by dac mu szanse te fundamenty stanowic :-)

I Dywan nie byl w CY.

To Heat maja prezentowac sie dobrze tylko w jego roku kontraktowym?

A kto powiedzial, ze Heat sie beda prezentowac dobrze?
Ja tylko pisalem, ze Beas dostanie wszelka szanse, by sie zaprezentowac dobrze i pokazac Dywanowi, ze godnego ma patafiana... tego, no.. padawana, znaczy :-)

Data: 2009-06-15 23:56:30
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 16.6 Faktycznie, niedrogo, pewnie skipuje.

Znajac metode na draft Huberta i bunczuczne zapowiedzi niektorych z nas - to bedzie logiczne rozwiazanie.

Taaa, bo nie ma to jak opierac swoje decyzje na bunczucznych
zapowiedziach niektorych z nas ;-) IMHO zakeeperowanie LeBrona jest
logiczne tylko przy zalozeniu, ze ceny gwiazd pojda w gore o 15-20%...

[...]

... a wcale nie jest to oczywiste.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-15 23:32:13
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 15 Cze, 23:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

zapowiedziach niektorych z nas ;-) IMHO zakeeperowanie LeBrona jest
logiczne tylko przy zalozeniu, ze ceny gwiazd pojda w gore o 15-20%...

Hmmmm. Zakiperowanie LeBrona bedzie logiczne o ile cena LeBrona bylaby
wyzsza o 15-20%.
Skoro twierdze, ze do 18 bym go licytowal, to prog 15% zostal
przekroczony.
Poza tym mysle, ze to moze byc tez dobry ruch pozwalajacy latwiej
ustawic strategie.

> [...]
> (o ile do Paula zostawi sobie Bosha).
> Oj znowu bedzie sezon dla dusigroszy ;-)

Spokojna glowa - Slawek zapowiedzial rozrzutnosc. Moja lekka ręka
powoli staje sie legendarna ;-)
Bartek po drugim Żywcu pojedzie maksami (po prostu kazemy mu wypic dwa
Żywce przed pierwszą rundą).
Bedzie dobrze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-16 15:52:11
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
> [...]

> logiczne tylko przy zalozeniu, ze ceny gwiazd pojda w gore o 15-20%...

Hmmmm. Zakiperowanie LeBrona bedzie logiczne o ile cena LeBrona bylaby

Czyli dalbys za LeBrona o te 15-20% wiecej niezaleznie od tego co sie
stanie przy licytacji pozostalych gwiazd? Wg mnie to czynnik decydujacy.

Poza tym mysle, ze to moze byc tez dobry ruch pozwalajacy latwiej
ustawic strategie.

Huh? To bylby dobry ruch gdyby LeBron byl jedyna gwiazda w licytacji.

Spokojna glowa - Slawek zapowiedzial rozrzutnosc. Moja lekka ręka
powoli staje sie legendarna ;-)

Niby tak, ale dopoki ograniczaja Was fundusze nie decydujecie o calosci.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 06:58:06
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 16 Cze, 15:52, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Czyli dalbys za LeBrona o te 15-20% wiecej niezaleznie od tego co sie
stanie przy licytacji pozostalych gwiazd? Wg mnie to czynnik decydujacy.

Pisalem, ze do 18 moglbym spokojnie licytowac. LBJ jest licytowany
jako pierwszy, wiec nie masz pewnosci co sie stanie pozniej. I w tym
sezonie chyba byl warty 18M$.

> Poza tym mysle, ze to moze byc tez dobry ruch pozwalajacy latwiej
> ustawic strategie.

Huh? To bylby dobry ruch gdyby LeBron byl jedyna gwiazda w licytacji.

A nie bylby? Przy zalozeniu, ze Paul i Dywan zostaja tu gdzie
skonczyli sezon - LBJ bylby jedynym pozostalym pewniakiem.

> Spokojna glowa - Slawek zapowiedzial rozrzutnosc. Moja lekka ręka
> powoli staje sie legendarna ;-)

Niby tak, ale dopoki ograniczaja Was fundusze nie decydujecie o calosci.

Czy ja wiem. Mysle, ze pierwsze licytacje maja ogromny wplyw na wyglad
pozostalej czesci draftu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-16 17:43:15
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
> [...]

> stanie przy licytacji pozostalych gwiazd? Wg mnie to czynnik decydujacy.

Pisalem, ze do 18 moglbym spokojnie licytowac.

Ale dlatego, ze zakladasz istotny wzrost innych gwiazd, a nie wiadomo
czy i w jakim stopniu to nastapi...

> Huh? To bylby dobry ruch gdyby LeBron byl jedyna gwiazda w licytacji.

A nie bylby? Przy zalozeniu, ze Paul i Dywan zostaja tu gdzie
skonczyli sezon - LBJ bylby jedynym pozostalym pewniakiem.

Tzn Kobe i Nowik sie juz nie kwalifikuja?

> Niby tak, ale dopoki ograniczaja Was fundusze nie decydujecie o calosci.

Czy ja wiem. Mysle, ze pierwsze licytacje maja ogromny wplyw na wyglad
pozostalej czesci draftu.

Oczywiscie, ze tak, gdy w pierwszych 10 minutach tracisz np polowe
budzetu to musi miec wplyw na wyglad Twojej pozostalej czesci draftu,
wiec i na reszte ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 21:30:55
Autor: sooobi
Rondo do Sacramento?
[...]

To kipery beda:)

pzdr

Data: 2009-06-16 23:46:10
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

To kipery beda:)

Powaznie? I moze jeszcze plus Durant?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 23:32:53
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 16 Cze, 17:43, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Pisalem, ze do 18 moglbym spokojnie licytowac.

Ale dlatego, ze zakladasz istotny wzrost innych gwiazd, a nie wiadomo
czy i w jakim stopniu to nastapi...

Tak - zakladam istotny wzrost cen zawodnikow pierwszorundowych. Jezeli
pamietasz to pierwszorundowcy w tym roku stracili blisko 30% ceny w
stosunku do roku poprzedniego. Tak wiec nie bedzie niczym strasznym
ani dziwnym jezeli teraz ceny pojda w gore o 15% - tym bardziej, ze w
tym sezonie widac bylo, ze gwiazdy trzeba miec i basta.

> A nie bylby? Przy zalozeniu, ze Paul i Dywan zostaja tu gdzie
> skonczyli sezon - LBJ bylby jedynym pozostalym pewniakiem.

Tzn Kobe i Nowik sie juz nie kwalifikuja?

IMO nie, ale jezeli Bart postanowi zatrzymac ich oraz Duranta i
zamrozic sobie 35M$ to bede najszczesliwszym czlowiekiem na ziemi.

Data: 2009-06-17 01:42:56
Autor: sooobi
Rondo do Sacramento?

> Tzn Kobe i Nowik sie juz nie kwalifikuja?

IMO nie, ale jezeli Bart postanowi zatrzymac ich oraz Duranta i
zamrozic sobie 35M$

pzdr

Data: 2009-06-17 01:53:39
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 17 Cze, 10:42, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> IMO nie, ale jezeli Bart postanowi zatrzymac ich oraz Duranta i
> zamrozic sobie 35M$

Napisalem w tej sprawie do Lu, ciekawe co powie:)

Powie, ze Kobe to megawy*&%%lacz, a Nowik to miękka fajka. Mają skila,
ale mają tez problemy z wide-open, nie będą ferst opszyn, a ich
fundamentals pójdą się fakować (musze założyć wątek o tych
zangielszczeniach z e-basketu, bo czasami zęby mnie bolą od
czytania).

Ja tam wiem, ze nie jesteś aż takim łosiem i nie zatrzymasz żadnego z
nich.
Według moich szacunków po podwyżkach ledwo by na siebie zarobili
grając na tym samym poziomie co w tym roku. A czy będą grali? Poza tym
ja mam kupić Kobe, pamiętasz? Tradycji musi stac sie zadość.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-17 11:02:19
Autor: s
Rondo do Sacramento?
[...]

2 zakupy/3 lata z przerwa w srodku to jeszcze nie tradycja :-)
Bo wowczas moznaby od biedy tez nazwac tradycja, ze ja kupuje Ryska Jeffersona czy Diawa, a osobiscie jakos tak tego nie widze :-)
Aleeeee.... Jezeli kupisz i tym razem, to kto wie :-)

Cholera, tak sobie patrze i wyszlami "naprawde prawdziwa" swiecka tradycja: 3/3 Pierce :-) I to bez zadnych kipowan, maczowan, etc.
Ktos ma cos podobnego?

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-17 13:16:25
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
[...]

Prawie. Wydraftowalem Sheeda dwukrotnie, a raz na tyle zalowalem, ze
tego nie zrobilem, ze go sciagnalem w trejdzie w czasie sezonu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-17 13:22:19
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
[...]

Ale stracili bo byli przeplacani! Owszem, moge sie zgodzic, ze nastapilo
lekkie przegiecie w druga strone, ale to nie powod by ceny wrocily do
starych poziomow. Ot nastapi lekka korekta.

w tym sezonie widac bylo, ze gwiazdy trzeba miec i basta.

Hmmm, nikt z podium nie wydal na zawodnika wiecej niz 10M$...
Nie wiem jak to ma potwierdzac Twoja teze o wzroscie cen gwiazd.

> Tzn Kobe i Nowik sie juz nie kwalifikuja?

IMO nie,

Dlaczego?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-17 05:08:25
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 17 Cze, 13:22, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> Tak - zakladam istotny wzrost cen zawodnikow pierwszorundowych. Jezeli
> pamietasz to pierwszorundowcy w tym roku stracili blisko 30% ceny w

Wedlug nowych oszacowan Insytutu Fantasy Basketball imienia Dyla
Sowizdrzała Chris Paul w tym sezonie nie byłby przepłacony aż do kwoty
25M$, a LeBron do 21,5M$.

Owszem, moge sie zgodzic, ze nastapilo lekkie przegiecie w druga strone, ale to nie powod by ceny
wrocily do starych poziomow. Ot nastapi lekka korekta.

O tym właśnie mówię. Korekta w góre o połowe tego co zostało stracone
w czasie zeszłorocznej bessy.

> w tym sezonie widac bylo, ze gwiazdy trzeba miec i basta.

Hmmm, nikt z podium nie wydal na zawodnika wiecej niz 10M$...
Nie wiem jak to ma potwierdzac Twoja teze o wzroscie cen gwiazd.

Biorąc pod uwage to, ze na drafcie zaledwie 7 zawodnikow kosztowalo 10
lub wiecej to nie wiem czemu przyjmujesz akurat taki prog bycia
gwiazda.

> IMO nie,

Dlaczego?

Dlatego, ze jeden i drugi powoli zaczynaja przygotowywac sie do
przekroczenia koszykarskiego Styksu i po zadnym nie spodziewam sie
wzrostu produkcji ktory usprawiedliwialby wyzsza cene, a raczej w
najlepszym razie do jej utrzymania.

Poozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 23:53:18
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Spoko. Bede mial 7,5M wolnego z Arenasa. Znaczy, nie kipujesz?
To po cos go kisil all season long?

Policja Jezykowa nie ma bladego pojecia dlaczego posluzyles sie tu
angielskim wyrazeniem ;-)

Jakos sobie ubzduralem, ze Bron kosztowal 16.6 z licytacji.
Kto Hubiemu pozwolil tak tanio go kupic?:-)

Proponuje zwalic wine na Ciebie.
Bo w licytacji uaktywniles sie dopiero przy 7M$.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 08:15:04
Autor: s
Rondo do Sacramento?
Spoko. Bede mial 7,5M wolnego z Arenasa.
Znaczy, nie kipujesz?
To po cos go kisil all season long?

Policja Jezykowa nie ma bladego pojecia dlaczego posluzyles sie tu
angielskim wyrazeniem ;-)

Pewien znajomy Anglik, gdy w polskim gronie rozmawialismy po naszemu, apelowal:
- Practise your English, guys!
- Thare's nothing to practise - odpowiadalem.

Ale wiesz, czasem niesmialo cos trzeba zaczac wtracac, chociaz fragmentami :D

Jakos sobie ubzduralem, ze Bron kosztowal 16.6 z licytacji.
Kto Hubiemu pozwolil tak tanio go kupic?:-)

Proponuje zwalic wine na Ciebie.
Bo w licytacji uaktywniles sie dopiero przy 7M$.

OK, biore wine na siebie.
No to ja Wam teraz pokaze!

Data: 2009-06-16 16:16:45
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Pewien znajomy Anglik, gdy w polskim gronie rozmawialismy po naszemu, apelowal:
- Practise your English, guys!
- Thare's nothing to practise - odpowiadalem.

Przeciez chodzilo mu o to by Was rozumial...

Ale wiesz, czasem niesmialo cos trzeba zaczac wtracac, chociaz fragmentami :D

No dobra, ale dlaczego akurat takie oczywiste wyrazenie? ;-P

Poszlo latwiej niz przypuszczalem ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 20:08:14
Autor: s
Rondo do Sacramento?
Pewien znajomy Anglik, gdy w polskim gronie rozmawialismy po naszemu, apelowal:
- Practise your English, guys!
- Thare's nothing to practise - odpowiadalem.

Przeciez chodzilo mu o to by Was rozumial...

O cholera jasna.
I dopiero teraz mi o tym mowisz??

Ale wiesz, czasem niesmialo cos trzeba zaczac wtracac, chociaz fragmentami :D

No dobra, ale dlaczego akurat takie oczywiste wyrazenie? ;-P

Nie od razu Krakow zbudowano! (Helloo Tomek, Mason :-))

[...]

A bo ze mna to jak z dzieckiem :-)

Data: 2009-06-16 22:46:12
Autor: Rasheed
Rondo do Sacramento?
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:65af0c48-5d10-4d50-89a2-0b54aed9ce3dj18g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

Koba ;-)
Poza tym Hubert moze Jamesa sobie zostawic. Za 16,5M to prawie

Ciekawe za ile pójdzie Paul.

Rasheed

Data: 2009-06-16 23:20:59
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 16 Cze, 22:46, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in message

> [...]
>Koba ;-)
>Poza tym Hubert moze Jamesa sobie zostawic. Za 16,5M to prawie

Ciekawe za ile pójdzie Paul.

Chris Paul? Stawiam status RFA dla Thompsona ze za 11M$ :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-17 13:21:26
Autor: Rasheed
Rondo do Sacramento?
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:121e003c-5189-4cbf-a06b-4137fbad80abh18g2000yqj.googlegroups.com...
On 16 Cze, 22:46, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in message

> Ciekawe za ile pójdzie Paul.

Chris Paul? Stawiam status RFA dla Thompsona ze za 11M$ :-)

Kurde, moze i masz racje...

Pozdr
Rasheed

PS. L'e, tylko przy Twoich wiadomosciach,m jak biore odpowiedz to same mi sie strzalki do cytatu nie dodaja...

Data: 2009-06-17 05:09:35
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 17 Cze, 13:21, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in message

> Chris Paul? Stawiam status RFA dla Thompsona ze za 11M$ :-)

Kurde, moze i masz racje...

No pewnie, ze mam racje. Ja zawsze mam racje :-)

PS. L'e, tylko przy Twoich wiadomosciach,m jak biore odpowiedz to same mi
sie strzalki do cytatu nie dodaja...

Wiem. Sorry, ale poki pisze z googla to nic na to nie poradze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-16 23:53:23
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

>Poza tym Hubert moze Jamesa sobie zostawic. Za 16,5M to prawie
>okazja.

Ciekawe za ile pójdzie Paul.

Jak go nie spuscisz do licytacji to sie nie dowiesz ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 13:23:22
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
> [...]

> kiperze) to moglibysmy pogadac o nowej wersji Amare ;-)

Co pisalem juz pol roku temu. Thompson to Demon!

Hmm, a mozecie wyjasnic powody tego zachwytu nad Thompsonem?
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 04:32:42
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 16 Cze, 13:23, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Co pisalem juz pol roku temu. Thompson to Demon!

Hmm, a mozecie wyjasnic powody tego zachwytu nad Thompsonem?

Dobrze sie go oglada. Dynamiczny, skoczny, szybki. No i to co mowil
Slawek ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-16 16:37:08
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?

> Hmm, a mozecie wyjasnic powody tego zachwytu nad Thompsonem?

Dobrze sie go oglada. Dynamiczny, skoczny, szybki.

To wystarczy by porownac go do Amare i widziec w nim przyszla gwiazde?

No i to co mowil Slawek ;-)

Ale pod jakim wzgledem on jest megawyp$%^laczem? --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 07:53:46
Autor: L'e-szczur
Rondo do Sacramento?
On 16 Cze, 16:37, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Dobrze sie go oglada. Dynamiczny, skoczny, szybki.

To wystarczy by porownac go do Amare i widziec w nim przyszla gwiazde?

Yup. Wiele gwiazd polega na atletyzmie.

> No i to co mowil Slawek ;-)

Ale pod jakim wzgledem on jest megawyp$%^laczem?

No ma te wszystkie intangibles, super skila, wymiata, nie jest
scrubem, jest frenczajzem i ma hothenda.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-16 17:38:45
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?

> To wystarczy by porownac go do Amare i widziec w nim przyszla gwiazde?

Yup. Wiele gwiazd polega na atletyzmie.

Jesli to koniec odpowiedzi na moje pierwsze pytanie to musze przyznac,
ze podstawy do tych zachwytow sa wg mnie wyjatkowo marne.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 13:28:19
Autor: s
Rondo do Sacramento?
Hmm, a mozecie wyjasnic powody tego zachwytu nad Thompsonem?

No jak to?
On megawyp$%^lacz jest.

Data: 2009-06-15 00:14:40
Autor: sooobi
Rondo do Sacramento?
Tomasz Radko pisze:
Ktoś puścil plotę, że jest dyskutowany deal Rondo <-> #4 + Thompson. Wyobraźcie sobie, na blogu Sacto zdecydowaną przewagę mają przeciwnicy wymiany. Ja na miejscu Kings spytałbym się tylko gdzie mam się podpisać.

A ja sklanialbym sie ku niepodpisywaniu. Ale ja jestem wielkim fanem Thompsona i widze w nim przyszla gwiazde ligi wiec moze dlatego.

prezentuje podobny poziom (moim zdaniem Rondo>Bosh, ale niech); reszta to dramat) i gostka, który w 2303 minuty uzbierał 2.8 WS

A ja sie pytam po raz kolejnmy, NO I ?

pzdr

Data: 2009-06-15 08:27:54
Autor: s
Rondo do Sacramento?
Tomasz Radko pisze:
Ktoś puścil plotę, że jest dyskutowany deal Rondo <-> #4 + Thompson. Wyobraźcie sobie, na blogu Sacto zdecydowaną przewagę mają przeciwnicy wymiany. Ja na miejscu Kings spytałbym się tylko gdzie mam się podpisać.

Ciekawy pomysl.
I ja bym, w sumie, chyba sie skusil.
Wieeeem, Thompson to potencjal, ale Rondo faktycznie by pasowal...
.... o ile nie odwaliloby mu. Bo skoro juz w Celtics na niego narzekaja, ze czasem gwiazdorzy, zamiast stanowic mozg zespolu...

Teraz mialby trafic do zespolu loteryjnego i, co tu kryc, przegrywac na starcie (bo i z takim frontcourtem, jaki by mieli, na zwyciestwa liczyc sie nie da). Bylby szczesliwy, niczym Baron w Clipps :-)

I to byloby glowne moje zastrzezenie.

Data: 2009-06-16 13:26:15
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ktoś puścil plotę, że jest dyskutowany deal Rondo <-> #4 + Thompson. Wyobraźcie sobie, na blogu Sacto zdecydowaną przewagę mają przeciwnicy wymiany. Ja na miejscu Kings spytałbym się tylko gdzie mam się podpisać.

Moje pytanie brzmi... po kiego grzyba mieliby to klepnac Celtics?
IMHO mialoby to sens tylko jesli kontuzja/operacja KG to te z cyklu
konczacych kariere.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 13:30:32
Autor: s
Rondo do Sacramento?
[...]

Mniej wiecej taki sam klimat tej ploty jest, jak i tej, ze chca spuscic Allena.
Generalnie - wiele plotek wrozy przeroznym teamom droge ku rebuildingowi. Niezaleznie od tego, czy taki rebuilding, tu i teraz, ma sens.

Data: 2009-06-16 16:33:29
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?

> IMHO mialoby to sens tylko jesli kontuzja/operacja KG to te z cyklu
> konczacych kariere.

Mniej wiecej taki sam klimat tej ploty jest, jak i tej, ze chca spuscic Allena.

Wg mnie to zupelnie inny kaliber plotki. Sprzedaz Allena przy jego wieku i gasnacym kontrakcie ma jakies podstawy
sensu. Sprzedaz Rondo za prospektowa mlodziez jest po prostu absurdalna.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 20:16:41
Autor: s
Rondo do Sacramento?
Wg mnie to zupelnie inny kaliber plotki. Sprzedaz Allena przy jego wieku i gasnacym kontrakcie ma jakies podstawy
sensu.

Tyle, ze tam bylo o paczce z Rondo wlasnie.
No i nie wiem, kogo oni mieliby za tego Allena tak na serio dostac, zeby nie obnizyl im poziomu sportowego.

Sprzedaz Rondo za prospektowa mlodziez jest po prostu absurdalna.

Ja nie rozbijalem tych plotek personalnie, na czynniki pierwsze, w mojej ocenie.
Ot, obie IMO rozkladaja szanse Celtics na drugi tytul.
A nie widze powodu, by to robic.

Data: 2009-06-17 00:23:03
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No i nie wiem, kogo oni mieliby za tego Allena tak na serio dostac, zeby nie obnizyl im poziomu sportowego.

Mam dla Ciebie jedno slowo: wyprzedaz. Przykladowo, kto mowi "nie" dla trejdu Vince-Ray?

Ot, obie IMO rozkladaja szanse Celtics na drugi tytul.
A nie widze powodu, by to robic.

Dlaczego sprzedaz Allena mialaby ich rozkladac?
Zakladasz, ze ten kogo pozyskaja bedzie drewniakiem?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-17 08:44:17
Autor: s
Rondo do Sacramento?
No i nie wiem, kogo oni mieliby za tego Allena tak na serio dostac, zeby nie obnizyl im poziomu sportowego.

Mam dla Ciebie jedno slowo: wyprzedaz. Przykladowo, kto mowi "nie" dla trejdu Vince-Ray?

Ja. Howgh.

Ot, obie IMO rozkladaja szanse Celtics na drugi tytul.
A nie widze powodu, by to robic.

Dlaczego sprzedaz Allena mialaby ich rozkladac?
Zakladasz, ze ten kogo pozyskaja bedzie drewniakiem?

Ja nadal jestem pod wrazeniem, jak szybko i ladnie Celtics sie spasowali.
I zdziwilbym sie, gdyby dostali kogos, kto wpasuje sie lepiej, nawet jezeli potencjalnie bedzie lepszym graczem.

Co do Vince'a - mysle, ze Ray jest zawodnikiem bardziej zdyscyplinowanym taktycznie, a tego wlasnie Celtics od niego potrzebuja.
Oczywiscie nie popre tego cyferkami i (mniej oczywiscie) moge sie mylic :-)

Data: 2009-06-16 13:41:54
Autor: Tomasz Radko
Rondo do Sacramento?
wiLQ pisze:
[...]

Mnie się pytasz? Skoro na miejscu Kings podpisałbym zanim papier wyszedłby z faxu, to będąc menago Celtics...

IMHO mialoby to sens tylko jesli kontuzja/operacja KG to te z cyklu
konczacych kariere.

Ponoć, _ponoć_, Celtics nie lubią osobowości Rondo. I jeżeli prawdą jest, że próbują upchnąć Allena, to być może wchodzą w rebuilding. CO prawda sprzedaż topowego, młodego PG wygląda antytematycznie, ale jeśli go nie lubią...

pzdr

TRad

Rondo do Sacramento?