Rondo do Sacramento?

Data: 2009-06-16 13:26:15
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ktoś puścil plotę, że jest dyskutowany deal Rondo <-> #4 + Thompson. Wyobraźcie sobie, na blogu Sacto zdecydowaną przewagę mają przeciwnicy wymiany. Ja na miejscu Kings spytałbym się tylko gdzie mam się podpisać.

Moje pytanie brzmi... po kiego grzyba mieliby to klepnac Celtics?
IMHO mialoby to sens tylko jesli kontuzja/operacja KG to te z cyklu
konczacych kariere.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 13:30:32
Autor: s
Rondo do Sacramento?
[...]

Mniej wiecej taki sam klimat tej ploty jest, jak i tej, ze chca spuscic Allena.
Generalnie - wiele plotek wrozy przeroznym teamom droge ku rebuildingowi. Niezaleznie od tego, czy taki rebuilding, tu i teraz, ma sens.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-16 16:33:29
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> IMHO mialoby to sens tylko jesli kontuzja/operacja KG to te z cyklu
> konczacych kariere.

Mniej wiecej taki sam klimat tej ploty jest, jak i tej, ze chca spuscic Allena.

Wg mnie to zupelnie inny kaliber plotki. Sprzedaz Allena przy jego wieku i gasnacym kontrakcie ma jakies podstawy
sensu. Sprzedaz Rondo za prospektowa mlodziez jest po prostu absurdalna.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 20:16:41
Autor: s
Rondo do Sacramento?
Wg mnie to zupelnie inny kaliber plotki. Sprzedaz Allena przy jego wieku i gasnacym kontrakcie ma jakies podstawy
sensu.

Tyle, ze tam bylo o paczce z Rondo wlasnie.
No i nie wiem, kogo oni mieliby za tego Allena tak na serio dostac, zeby nie obnizyl im poziomu sportowego.

Sprzedaz Rondo za prospektowa mlodziez jest po prostu absurdalna.

Ja nie rozbijalem tych plotek personalnie, na czynniki pierwsze, w mojej ocenie.
Ot, obie IMO rozkladaja szanse Celtics na drugi tytul.
A nie widze powodu, by to robic.

Data: 2009-06-17 00:23:03
Autor: wiLQ
Rondo do Sacramento?
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No i nie wiem, kogo oni mieliby za tego Allena tak na serio dostac, zeby nie obnizyl im poziomu sportowego.

Mam dla Ciebie jedno slowo: wyprzedaz. Przykladowo, kto mowi "nie" dla trejdu Vince-Ray?

Ot, obie IMO rozkladaja szanse Celtics na drugi tytul.
A nie widze powodu, by to robic.

Dlaczego sprzedaz Allena mialaby ich rozkladac?
Zakladasz, ze ten kogo pozyskaja bedzie drewniakiem?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-17 08:44:17
Autor: s
Rondo do Sacramento?
No i nie wiem, kogo oni mieliby za tego Allena tak na serio dostac, zeby nie obnizyl im poziomu sportowego.

Mam dla Ciebie jedno slowo: wyprzedaz. Przykladowo, kto mowi "nie" dla trejdu Vince-Ray?

Ja. Howgh.

Ot, obie IMO rozkladaja szanse Celtics na drugi tytul.
A nie widze powodu, by to robic.

Dlaczego sprzedaz Allena mialaby ich rozkladac?
Zakladasz, ze ten kogo pozyskaja bedzie drewniakiem?

Ja nadal jestem pod wrazeniem, jak szybko i ladnie Celtics sie spasowali.
I zdziwilbym sie, gdyby dostali kogos, kto wpasuje sie lepiej, nawet jezeli potencjalnie bedzie lepszym graczem.

Co do Vince'a - mysle, ze Ray jest zawodnikiem bardziej zdyscyplinowanym taktycznie, a tego wlasnie Celtics od niego potrzebuja.
Oczywiscie nie popre tego cyferkami i (mniej oczywiscie) moge sie mylic :-)

Data: 2009-06-16 13:41:54
Autor: Tomasz Radko
Rondo do Sacramento?
wiLQ pisze:
[...]

Mnie się pytasz? Skoro na miejscu Kings podpisałbym zanim papier wyszedłby z faxu, to będąc menago Celtics...

IMHO mialoby to sens tylko jesli kontuzja/operacja KG to te z cyklu
konczacych kariere.

Ponoć, _ponoć_, Celtics nie lubią osobowości Rondo. I jeżeli prawdą jest, że próbują upchnąć Allena, to być może wchodzą w rebuilding. CO prawda sprzedaż topowego, młodego PG wygląda antytematycznie, ale jeśli go nie lubią...

pzdr

TRad

Rondo do Sacramento?