Rondo spasowal

Data: 2010-08-25 00:30:26
Autor: sooobi
Rondo spasowal
Bal sie ze nie bedzie glownym pg kadry, wiec odpuscil.

Ma chlopak charakterek.
Chetnie obejrze pierwszy mecz w sezonie miedzy Bulls i Celtics.

Data: 2010-08-25 01:42:27
Autor: Leszczur
Rondo spasowal
On 25 Sie, 09:30, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Bal sie ze nie bedzie glownym pg kadry, wiec odpuscil.

No pewnie. A Kobe i LeBron nawet na zgrupowanie nie przyjechali przez
tego Rose'a ;-)

Ma chlopak charakterek.

Grając kilka sezonów z KG, Piercem i Allenem troche się wyrobił ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-25 01:59:14
Autor: sooobi
Rondo spasowal
On 25 Sie, 10:42, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 25 Sie, 09:30, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Bal sie ze nie bedzie glownym pg kadry, wiec odpuscil.

No pewnie. A Kobe i LeBron nawet na zgrupowanie nie przyjechali przez
tego Rose'a ;-)

Co dziwne, Rondo wydawal mi sie pewniakiem i ostatni mecz kiedy
zaliczyl DNP to po prostu danie szansy tym ktorzy walcza o miejsce. A
tutaj podobno Rondo moglby byc 3cim pg w zespole dlatego ze nie grozi
rzutem. A szkoda chetnie bym zobaczyl jak cisnie Rubio:)

Data: 2010-08-25 03:59:40
Autor: Leszczur
Rondo spasowal
On 25 Sie, 10:59, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Co dziwne, Rondo wydawal mi sie pewniakiem i ostatni mecz kiedy
zaliczyl DNP to po prostu danie szansy tym ktorzy walcza o miejsce.

Myślisz, że kadra trenerska może mieć jeszcze jakiekolwiek wątpliwości
odnośnie swoich zawodników?
Równie dobrze można bronić tezy, że odstawili go na boczny tor, żeby
zgrywali sie ci, którzy będą potem grali w turnieju.

A tutaj podobno Rondo moglby byc 3cim pg w zespole dlatego ze nie grozi
rzutem. A szkoda chetnie bym zobaczyl jak cisnie Rubio:)

Billups wystarczy ;-) Chociaż nie - on pewnie będzie grał SG.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-26 13:09:55
Autor: wiLQ
Rondo spasowal
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

A Rose grozi?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-26 04:32:18
Autor: sooobi
Rondo spasowal
On 26 Sie, 13:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> zaliczyl DNP to po prostu danie szansy tym ktorzy walcza o miejsce. A
> tutaj podobno Rondo moglby byc 3cim pg w zespole dlatego ze nie grozi

A Rose grozi?

Yep, bardziej niz Rondo, w dodatku trafia osobiste.

Rondo spasowal