Rondo - zawracanie - kierunek

Data: 2016-02-24 13:38:54
Autor: minstal
Rondo - zawracanie - kierunek
W dniu 15.02.2016 o 11:17, małaa pisze:
Witam, na egzaminie uczono mnie zeby zawrocic na rondzie musze wlaczyc
na wjezdzie lewy kierunkowskaz i przy zjezdzania z niego prawy. jak
zauwazyłam to prawie nikt nie wlacza lewego na wjezdzie jezeli chce
zawrocic, tylko przy zjezdzie prawy.
Jak to jest?

Na rondzie siÄ™ nie zawraca.
1. Na rondo się wjeżdża.
2. Jedzie siÄ™ po rondzie.
3. Z ronda się zjeżdża.
Jak w przeciwnym kierunku niż się wjeżdżało, mówi się trudno.
Następnym razem trzeba uważać.

Data: 2016-02-24 14:17:11
Autor: radekp@konto.pl
Rondo - zawracanie - kierunek
Wed, 24 Feb 2016 13:38:54 +0100, w <nak88q$7nc$1@mx1.internetia.pl>, minstal
<minstal@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

Na rondzie siê nie zawraca.

Znowuu... na skrzy¿owaniu nie zawraca siê?

Data: 2016-02-24 14:26:43
Autor: Axel
Rondo - zawracanie - kierunek

U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:cabrcbp8v0hces91ti9s858iesccqe2avk@4ax.com...

Na rondzie siê nie zawraca.

Znowuu... na skrzy¿owaniu nie zawraca siê?

Znowuuu.... a jak droga zawraca, to sygnalizujesz zawracanie?

--
Axel

Data: 2016-02-24 14:37:04
Autor: radekp@konto.pl
Rondo - zawracanie - kierunek
Wed, 24 Feb 2016 14:26:43 +0100, w <nakb2q$t0u$1@node1.news.atman.pl>, "Axel"
<nie.dla@spa.mu> napisa³(-a):

U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:cabrcbp8v0hces91ti9s858iesccqe2avk@4ax.com...

> Znowuu... na skrzy¿owaniu nie zawraca siê?

Znowuuu.... a jak droga zawraca, to sygnalizujesz zawracanie?

Có¿ to za zawracaj±ca droga? Je¿eli jedzie ze mn±, to sygnalizujê :P
Je¿eli sama jedzie, to niech ona martwi siê o kierunkowskazy :)

Data: 2016-02-24 19:42:12
Autor: masti
Rondo - zawracanie - kierunek

<nie.dla@spa.mu> napisał(-a):

Użytkownik  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:cabrcbp8v0hces91ti9s858iesccqe2avk@4ax.com...

> Znowuu... na skrzyżowaniu nie zawraca się?

Znowuuu.... a jak droga zawraca, to sygnalizujesz zawracanie?

Cóż to za zawracająca droga? Jeżeli jedzie ze mną, to sygnalizuję :P
Jeżeli sama jedzie, to niech ona martwi się o kierunkowskazy :)

mrugasz na kazdym zakręcie?
<http://trail.pl/uploads/photo/image/2013/08/12/10/22915/normal_855f6ea6753f32818da9064e5414568c.jpg>

Data: 2016-02-25 09:19:14
Autor: szerszen
Rondo - zawracanie - kierunek
On Wed, 24 Feb 2016 19:42:12 -0000 (UTC)
masti <gone@to.hell> wrote:

mrugasz na kazdym zakrêcie?

"zawsze" ;)

szerszeñ

Data: 2016-02-26 11:21:21
Autor: radekp@konto.pl
Rondo - zawracanie - kierunek
Wed, 24 Feb 2016 19:42:12 -0000 (UTC), w <nal12k$tg9$1@dont-email.me>, masti
<gone@to.hell> napisa³(-a):

radekp@konto.pl wrote:

> [...]
>
> Có¿ to za zawracaj±ca droga? Je¿eli jedzie ze mn±, to sygnalizujê :P
> Je¿eli sama jedzie, to niech ona martwi siê o kierunkowskazy :)

A widzisz tam jakie¶ skrzy¿owania?

PS. Co ma "zawracaj±ca" droga do ronda i skrzy¿owania?

Data: 2016-02-26 19:12:42
Autor: masti
Rondo - zawracanie - kierunek

<gone@to.hell> napisał(-a):

radekp@konto.pl wrote:

> Cóż to za zawracająca droga? Jeżeli jedzie ze mną, to sygnalizuję :P
> Jeżeli sama jedzie, to niech ona martwi się o kierunkowskazy :)

> [...]

A widzisz tam jakieś skrzyżowania?
nie. zawracajÄ…cÄ… drogÄ™

PS. Co ma "zawracająca" droga do ronda i skrzyżowania?

do ronda dużo. To jest to samo bez małego kawałka asfaltu

Data: 2016-02-24 14:41:50
Autor: minstal
Rondo - zawracanie - kierunek
<minstal@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Na rondzie siÄ™ nie zawraca.

Znowuu... na skrzyżowaniu nie zawraca się?

Rondo to taka osobliwość "czarna dziura".
Jedziesz i wpadasz na rondo, jeździsz w kółko do usr.., dopóki się paliwo nie skończy.
Chyba, że włączysz kierunkowskaz (prawy), to możesz zjechać z ronda (uwaga na tych na zewnętrznej), nawet w stronę przeciwną niż na rondo wjeżdżałeś. :p

Data: 2016-02-24 14:54:26
Autor: radekp@konto.pl
Rondo - zawracanie - kierunek
Wed, 24 Feb 2016 14:41:50 +0100, w <nakbuq$mif$1@mx1.internetia.pl>, minstal
> [...]

> <minstal@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

> Znowuu... na skrzy¿owaniu nie zawraca siê?

Rondo to taka osobliwo¶æ "czarna dziura".

Dziwne... zawsze s±dzi³em, ¿e to skrzy¿owanie o ruchu dookólnym.

A ja na skrzy¿owaniach potrafiê zawróciæ :P.

Rondo - zawracanie - kierunek