Rondoprostowacz z Radomia :P

Data: 2014-05-30 18:20:06
Autor: JanT.KRK
Rondoprostowacz z Radomia :P
W dniu 2014-05-26 13:26, Myjk pisze:
~ ... podstaw膮 orzeczenia jest, 偶e nie ust膮pi艂
pierwsze艅stwa pojazdowi znajduj膮cemu si臋 na skrzy偶owaniu (co potwierdzi艂
nawet w "filmiku" przez siebie stworzonym).

I pomy艣le膰, 偶e Ci wszyscy dyskutanci razem z winnym spotkaj膮 si臋 w takiej sytuacji "w realu" i musi zosta膰 wypowiedziane tych 165 kwestii (pomijaj膮c cytaty) w tak oczywistej sprawie.
Czy偶by m. in. to by艂o przyczyn膮 problem贸w zwi膮zanych z poruszaniem si臋 na naszych drogach?
Bo na drodze: desperat, kamikadze, niepewny, maj膮cy zawsze racj臋 (szczeg贸lnie wtedy gdy jej nie ma), interpretator przepis贸w itp. a tylko normalnych ludzi je偶d偶膮cych samochodami brak.

JT

Data: 2014-05-30 21:27:28
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-30 18:20, JanT.KRK pisze:

Bo na drodze: desperat, kamikadze, niepewny, maj膮cy zawsze racj臋
(szczeg贸lnie wtedy gdy jej nie ma), interpretator przepis贸w itp. a tylko
normalnych ludzi je偶d偶膮cych samochodami brak.

https://www.youtube.com/watch?v=0ZgiVicpZGk

 :)

Data: 2014-05-31 03:51:53
Autor: John Ko艂alsky
Rondoprostowacz z Radomia :P

U偶ytkownik "JanT.KRK" <JanT.KRK@gmail.com>

[...]

Przypominam, 偶e nie m贸wimy o drogach tylko o rondzie. No i ja to sprawdzi艂em w realu. Wzi膮艂em kapelusz z rondem, model samochodu i spr贸bowa艂em przejecha膰 nim po tym rondzie. Ci臋偶ko. My艣l臋, 偶e gdyby mi ptak na rondo narobi艂 to by jeszcze ci臋偶ej by艂o. Ale co ciekawe, je偶d偶enie po rondzie w og贸le nie wymaga u偶ywania kierunkowskaz贸w. Sk膮d wiem ? Ano st膮d, 偶e m贸j model nie ma kierunkowskaz贸w. Nie pr贸bowa艂em tylko przejecha膰 na wprost ...

Data: 2014-06-03 12:46:49
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Sat, 31 May 2014 03:51:53 +0200, John Ko艂alsky
Przypominam, 偶e nie m贸wimy o drogach tylko o rondzie. [...]

Ale偶 m贸wi膮c rondo, m贸wimy tak偶e o drogach. Konkretnie to o dw贸ch (lub
wi臋cej) drogach kt贸re si臋 przecinaj膮 i tworz膮, zgodnie z definicj膮,
skrzy偶owanie, cz臋艣膰 wsp贸ln膮 tych dr贸g, kt贸ra to cz臋艣膰 s艂u偶y do zmiany
kierunku (a czasem po prostu kontunuacji jazdy dotychczasow膮 drog膮 --
dopisuj臋 ten "szczeg贸艂" 偶eby plama nie da艂 plamy). W przypadku SORO na tym
obszarze stoi "rondel" wymy艣lony przez cz艂owieka, kt贸rego mo偶na z
powodzeniem uzna膰 za geniusza. Innymi s艂owy, rondo nie zaistnieje gdy nie
ma (min.) dw贸ch dr贸g kt贸re si臋 przecinaj膮. Ot, ca艂a filozofia. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-03 13:24:33
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
Myjk wyduma艂(a) w news:1kf6lcnpts57m$.dlgmyjk.org :
[...]

Ok, zatem (jesli mozesz) skomentuj tak膮 sytuacj臋. Czerwony czy niebieski (Matrix:) Kto zawini艂 i dlaczego?
www.ognik.com/22.jpg sorry za "krzywe" ale robi艂em 'toczpadem' :/ Jakby co, to w艂asnie "wycinek" omawianego ronda, tyle 偶e sobie "wyprostowa艂em". 500m jest tylko dlatego aby艣 nie kombinowa艂 z d艂ugo艣ci膮 drogi tylko trzyma艂 si臋 przepis贸w :)

--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-03 13:58:30
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 3 Jun 2014 13:24:33 +0200, MichaelData庐
Ok, zatem (jesli mozesz) skomentuj tak膮 sytuacj臋. Czerwony czy niebieski (Matrix:) Kto zawini艂 i dlaczego?
www.ognik.com/22.jpg sorry za "krzywe" ale robi艂em 'toczpadem' :/

Czerwony zawini艂, bo skr臋ca na skrzy偶owaniu w prawo z lewego pasa gdy na
prawym niewyznaczonym pasie znajduje si臋 inny pojazd. Czyli 艂amie Art.
22.2. przy jednoczesnym niezachowaniu ostro偶no艣ci kt贸r膮 na艅 narzuca Art.
22.4.

Jakby co, to w艂asnie "wycinek" omawianego ronda, tyle 偶e sobie "wyprostowa艂em".

No, dlatego w艂a艣nie jeste艣 "rondoprostowaczem" jak i ja by艂em par臋 lat temu
i te偶 takie g艂upkowate rysuneczki robi艂em. :> Oj, tak. Wstydz臋 si臋,
wstydz臋, cho膰 moje by艂y du偶o 艂adniejsze. ;> Rzecz polega艂a na tym, 偶e przy rysowaniu i pr贸bach "rondoprostowania" nie
zna艂em przepis贸w szczeg贸艂owych, tak samo jak i ty ich teraz zapewne nie
znasz -- dlatego si臋 tymi rysunkami podpierasz i my艣lisz, 偶e jednak masz
racj臋. :P

500m jest tylko dlatego aby艣 nie kombinowa艂 z d艂ugo艣ci膮 drogi tylko trzyma艂 si臋 przepis贸w :)

Wg przepis贸w, przy takiej odleg艂o艣ci, kolejne skrzy偶owanie powinno by膰
ponownie oznaczone znakami -- stanowi膮 o tym przepisy szczeg贸艂owe -- w
zwi膮zku z tym dlaczego u ciebie nie jest oznaczone tylko stoi takie 艂yse i
wygl膮da jak r贸wnorz臋dne a wcze艣niej nie ma nawet odwo艂ania pierwsze艅stwa?
:P Na in偶yniera ruchu nie startuj, bo jeszcze b臋dziesz robi膰 podobne
"ronda" jak to w G艂ogowie. :> --
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-03 14:05:00
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
Myjk wyduma艂(a) w news:1mimb02rbnblf$.dlgmyjk.org :
[...]

Dok艂adnie tak膮 sama sytuacj臋 mamy na omawianym rondzie :)

[...]

Toczpadem?

[...]

To moze przybli偶 mi te przepisy szczeg贸艂owe? Jako艣 nie moge ich odnale藕膰 :/

[...]

....hmm, bo to jest droga jednokierunkowa?
--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-03 14:25:02
Autor: szerszen
Rondoprostowacz z Radomia :P
On Tue, 3 Jun 2014 14:05:00 +0200
MichaelData庐 <spam@ognik.com> wrote:

Dok艂adnie tak膮 sama sytuacj臋 mamy na omawianym rondzie :)

Daj spok贸j, nie przt艂umaczysz ;)

To moze przybli偶 mi te przepisy szczeg贸艂owe? Jako艣 nie moge ich odnale藕膰 :/

Un jeden jedyny te przepisy przeczyta艂 i jedyny umie po rondzie je藕dzi膰, wszyscy inni w艂膮cznie z instruktorami jazdy si臋 myl膮 ;)

szerszen

Data: 2014-06-03 14:33:04
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
szerszen wyduma艂(a) w news:20140603142502.6596e80ddfb33bfe1b04391ctlen.pl :
On Tue, 3 Jun 2014 14:05:00 +0200
MichaelData庐 <spam@ognik.com> wrote:
Dok艂adnie tak膮 sama sytuacj臋 mamy na omawianym rondzie :)
Daj spok贸j, nie przt艂umaczysz ;)

No nie wiem, mo偶e jakbym zamiast "prostych" zakrzywi艂 troch臋 w lewo?

[...]

Wiesz, dok膮d nie ma kolizji, niech sobie je藕dzi na zdrowie. Napisa艂 偶e z uprzejmosci i wrodzonej kultury ust臋puje tym z prawego pasa. Niech bedzie :)

--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-03 15:57:20
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 3 Jun 2014 14:33:04 +0200, MichaelData庐
No nie wiem, mo偶e jakbym zamiast "prostych" zakrzywi艂 troch臋 w lewo?

By艂em w dziurze kr贸lika w kt贸rej ty teraz siedzisz, i nic tam nie ma. :P
Ergo, nic ci to zakrzywianie nie da.

Wiesz, dok膮d nie ma kolizji, niech sobie je藕dzi na zdrowie. Napisa艂 偶e z uprzejmosci i wrodzonej kultury ust臋puje tym z prawego pasa. Niech bedzie :)

Jak ju偶 sko艅czycie si臋 mizia膰 -- widz臋 偶e Wam tego bardzo potrzeba 偶eby si臋
uwiarygodni膰 -- to wr贸cimy do dyskusji. Tylko jeszcze przed tym przeczytaj
przepisy szczeg贸艂owe ze zrozumieniem. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-03 15:53:51
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 3 Jun 2014 14:25:02 +0200, szerszen
To moze przybli偶 mi te przepisy szczeg贸艂owe? Jako艣 nie moge ich odnale藕膰 :/
Un jeden jedyny te przepisy przeczyta艂 i jedyny umie po rondzie je藕dzi膰,

Na szcz臋艣cie nie jedyny.

wszyscy inni si臋 myl膮 ;)

Na szcz臋艣cie nie wszyscy.

w艂膮cznie z instruktorami jazdy si臋 myl膮 ;)

Ty te偶 m贸g艂by艣 zosta膰 bez najmniejszego problemu instruktorem (swoj膮 drog膮
znam dw贸ch instruktor贸w z rodziny 偶ony, oraz jednego egzaminatora :P) i to
偶e preferujesz tak膮 a nie inn膮 interpretacj臋 PORD b臋dzie jego automatyczn膮
wyk艂adni膮 dla innych? 艢miechu warte, bo to wolne 偶arty.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-04 00:02:14
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
"Myjk" wyduma艂(a) w wiadomo艣ci ID news:3ool2mctwadn$.dlgmyjk.org

[...]

Wiesz, troch臋 sobie tu trolluj臋 (jakby co :) generalnie chodzi o to aby艣 wyrazi艂 ca艂y tok/urok swojego rozumowania :) Powstaj膮 wtedy takie "twory" jak: wygasanie pierwsze艅stwa czy kolejno艣膰 wjazdu a nawet jazda na wprost z bezwzgl臋dnym pierwsze艅stwem (mowa o rondzie) :D...ale od samego pocz膮tku gdzie poda艂e艣 linka, mo偶na wyczyta膰, 偶e Mitsu zosta艂 "skazany" za art 25 czego tutaj absolutnie nie mo偶na si臋 doszuka膰. W my艣l tego arta, s膮d mia艂 prawo uzna膰 go winnym ale na samym wje藕dzie, gdyby do kolizji dosz艂o zaraz po A-7 czyli zajecha艂by drog臋 BMW i BMW przywali艂 by w niego. Takiej sytuacji tutaj nie ma bo do kolizji dosz艂o przy _zje藕dzie_ z ronda (powt贸rzy膰?) gdzie A-7 ju偶 nie obowi膮zuje a Mitsu porusza si臋 PRAWNIE prawym pasem jad膮c ZA BMW cytat:

"Nie zmusi艂em kieruj膮cego BMW do 偶adnego manewru swoim wjazdem. To on zmieniaj膮c pas ruchu zajecha艂 mi drog臋. Jak mo偶na m贸wi膰, 偶e zajecha艂em drog臋 pojazdowi, kt贸ry w chwili kolizji znajdowa艂 si臋 przede mn膮?"

Jesli my艣lisz 偶e b臋dzie to precedensem na skal臋 kraju, to jeste艣 w "mylnym b艂臋dzie" :)
--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-04 07:49:04
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Wed, 4 Jun 2014 00:02:14 +0200, MichaelData庐
Jesli my艣lisz 偶e b臋dzie to precedensem na skal臋 kraju, to jeste艣 w "mylnym b艂臋dzie" :)

Czas poka偶e. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-06 09:46:16
Autor: radekp@konto.pl
Rondoprostowacz z Radomia :P
Wed, 4 Jun 2014 00:02:14 +0200, w <lmlgn8$71g$1@usenet.news.interia.pl>,
MichaelData庐 <spam@ognik.com> napisa艂(-a):

[...]

Z tego co doczyta艂em z artyku艂u, to s膮d przyj膮艂, 偶e do kolizji dosz艂o przy
wje藕dzie.

A kol. Myjk nadal nie chce mi odpowiedzie膰 czy przy wje藕dzie, czy przy
wyje藕dzie :P.

Data: 2014-06-09 09:20:33
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Fri, 06 Jun 2014 09:46:16 +0200, radekp@konto.pl
A kol. Myjk nadal nie chce mi odpowiedzie膰 czy przy wje藕dzie, czy przy
wyje藕dzie :P.

Po co mam powtarza膰 to, co jest m.in. przedmiotem ca艂ej dyskusji?
Przeczytaj sobie w膮tek, b臋dziesz zna艂 moje zdanie. --
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-03 15:41:17
Autor: Myjk
[...]

Nie. Wyprostowa艂e艣 rondo czego w rzeczywisto艣ci zrobi膰 si臋 nie da, z
obszaru skrzy偶owania zrobi艂e艣 drog臋 jednokierunkow膮 (sic!), a z
poszczeg贸lnych wjazd贸w/zjazd贸w odr臋bne skrzyzowania. Jeste艣 w martwym
punkcie -- wiem, bo ju偶 w nim kiedy艣 by艂em.

[...]

Znowu skupi艂e艣 si臋 na najmniej istotnym elemencie mojej wypowiedzi. :P
[...]

http://www.abc.com.pl/du-akt/-/akt/dz-u-03-220-2181

Powy偶ej masz wszelkie przepisy szczeg贸艂owe odno艣nie znak贸w -- co dosta艂e艣
zapewne w pigu艂ce na kursie pomijaj膮c w opisach mniej istotne szczeg贸艂y, a
kt贸re w zamian uczyli Ci臋 (nas?) w praktyce (typu obieranie w艂a艣ciwego toru
jazdy przy manewrach na skrzy偶owaniach etc.), w tym tak偶e (ma艂o istotn膮 na
codzie艅) definicj臋 obszaru skrzy偶owania (Zal.3.2 w kt贸rym jest jak si臋 ten
obszar wyznacza) i mn贸stwo innych ciekawych informacji. :P Jak ju偶
przeczytasz i zobaczysz jak si臋 to robi, zr贸b to na skrzy偶owaniu o ruchu
okr臋偶nym tak, 偶eby si臋 nie wy艂amywa艂o z definicji jak to si臋 dzieje obecnie
u ciebie (na rysunkach) i w teorii.

[...]

Na twoim szkicu jest droga jednokierunkowa, dlatego taki wynik st艂uczki a
nie inny.

Natomiast to z czego tworzysz t膮 swoj膮 drog臋 jednokierunkow膮 na rondzie to
w rzeczywisto艣ci jest nienaruszalny (jak na skrzy偶owaniu "kwadratowym")
OBSZAR SKRZY呕OWANIA, na kt贸rym dla bezpiecze艅stwa i p艂ynno艣ci ruchu
wlepiono rondel i nakazano go objecha膰 tylko i wy艂膮cznie po to, by
wyeliminowa膰 kolizyjno艣膰 przy skr臋tach w lewo. U艣wiadom sobie w ko艅cu ten
prosty fakt i nie kombinuj bardziej ni偶 to dopuszczone w przepisach.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-03 17:02:48
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
Myjk wyduma艂(a) w news:2t01h9f6p8x7.dlgmyjk.org :
[...]

Przecie偶 tam nie ma kto komu i dlaczego? Tam jest o znakach, pasach i 艣wiate艂kach a nie o tym o czym piszemy :>...czyli o PORD! Tutaj masz linka, gdybys szuka艂:
http://kodeks-drogowy.org/

No ok. Jak to sie zatem ma do wypowiedzi (uwaga!)
Komisarza Jaros艂awa Mazeka z Biura Ruchu Drogowego KGP, kt贸ry rzecze:

"W przypadku zje偶d偶ania z pasa wewn臋trznego do wyjazdu z ronda, przepisy s膮 jasne, nale偶y ust膮pi膰 pierwsze艅stwa pojazdowi znajduj膮cemu si臋 ju偶 na pasie zewn臋trznym. St膮d dla bezpiecze艅stwa nale偶y taki manewr wykona膰 w odpowiedniej odleg艂o艣ci przed zjazdem, a nie w ostatniej chwili, praktycznie na wysoko艣ci zjazdu. Nawet je偶eli mia艂oby to spowolni膰 ruch na zajmowanym pasie ruchu jest du偶o bezpieczniejsze ni偶 wykonywanie gwa艂townych, czyli zaskakuj膮cych innych uczestnik贸w ruchu manewr贸w."

Czytaj wi臋cej na: http://www.autocentrum.pl/projekt50kmh/objezdzanie-rond-skrajnym-prawym-pasem/#ixzz33aQRnQCk

:P Jak ju偶 przeczytasz i zobaczysz jak si臋 to robi, zr贸b to na
skrzy偶owaniu o ruchu okr臋偶nym tak, 偶eby si臋 nie wy艂amywa艂o z definicji
jak to si臋 dzieje obecnie u ciebie (na rysunkach) i w teorii.

Nic sie nie wy艂amuje:) To Ty tworzysz nowe prawo. Udowodni膰? OK.

Podobna sytuacja, tyle 偶e JEDNYM wjzadem (dwupasmowym) jad膮 dwa pojazdy obok siebie. Pojazd jad膮cy po prawej zaje偶d偶a droge pojazdowi po lewej stronie zmieniajac nagle pas ruchu i dochodzi do kolizji. Tu Ci pasuje 偶e wina jest tego z prawej. Prawda? OK

Sytuacja do omawianego ronda ju偶 wydaje Ci si臋 inna i odwracasz "pierwszenstwo" ale TYLKO do wjazdu POPRZEDZAJ膭CEGO wjazd (Mitsu). Jaki tu jest problem? Ano taki 偶e trzeba najpierw z lotu ptaka obserwowac rondo aby doj艣膰 KTO i GDZIE wjecha艂 pierwszy i dalczego zaj膮艂 pas wewn臋trzny. Bzdura TOTALNA bo absolutnie nie do zrealizowania w praktyce z miliona powod贸w. Teraz uwazaj: Nie masz 呕ADNEGO przepisu aby udowodni膰 swoja racj臋 dla pierwsze艅stwa pojazdu, kt贸ry wje偶d偶a wjazdem wczesniejszym ale tylko o JEDEN wjazd wstecz, co pr贸bujesz tutaj imputowa膰. Nastepny dow贸d? Proszsz:

"Nagminne jest zje偶d偶anie z ronda z wewn臋trznego pasa (lewego) w prawo nie zwa偶aj膮c na inne pojazdy. Niestety to b艂膮d! Podczas manewru zmiany pasa ruchu nale偶y ust膮pi膰 pierwsze艅stwa pojazdom poruszaj膮cym si臋 pasem, na kt贸ry chcemy wjecha膰, lub kt贸ry chcemy przeci膮膰 - wyja艣nia Krzysztof Burdak, szef krakowskiej drog贸wki"
http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7104508,Rondo___idea_jest_prosta.html i tutaj tez niedobry policjant, jest przeciwko tobie i PORD :>

[...]

Drogi kolego, (juz to napisa艂em) bijesz sie ciagle z faktem zmiany PASA ruchu przez BMW, kt贸ry w miejscu kolizji mia艂 OBOWIAZEK ust膮pic pierwsze艅stwa przejazdu pojazdom poruszajacym sie po prawym pasie, zgodnie z art 22(!). Znajd藕 mi zatem JEDN膭 wypowied藕 osoby kompetentnej(opr贸cz rozpoczynajacej w膮tek sprawy), kt贸ra przyjmie tw贸j punkt widzenia i jest zgodna z PORD.
BTW, YT (filmy)czy wszelakie wypowiedzi, instruktorzy itd, WSZYSCY zgodnie twierdz膮 偶e to co piszesz jest nieprawid艂owe. Brniesz dalej. Dla mnie EOT bo jak sam zanaczy艂e艣 nie mia艂es kolizji z powod贸w kultury i wyrozumia艂osci. Jak dla mnie, to tez dobry pow贸d aby kolizji unikn膮膰. Jak to sobie t艂umaczysz jest w sumie nieistotne najwazniejsze 偶e ustepujesz "prawojezdnym" szale艅com i nie dochodzi do kolizji a sam bed膮c na prawym pasie ust臋pujesz zaje偶d偶aj膮cym Tobie drog臋. Prawdopodobie zawsze tak b臋dzie i w Twoim przypadku nikt tego nie zmieni...

--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-04 07:42:09
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 3 Jun 2014 17:02:48 +0200, MichaelData庐
Tam jest o znakach, pasach i 艣wiate艂kach a nie o tym o czym piszemy :>

Nie trolluj. :P W tym miejscu w艂a艣nie o tym pisali艣my. Mianowicie co to
jest obszar skrzy偶owania, jak si臋 go wyznacza, w zwi膮zku z tym gdzie si臋
znajduje m.in. na rondzie, a w zwi膮zku z tym dlaczego nie b臋dziesz w stanie
"wyprostowa膰" ronda, dlaczego np. rondo w G艂ogowie to pasztet drogowy
艂ami膮cy zasady przepis贸w o znakach (a niekt贸rzy nie widz膮 w tym zupe艂nie
nic dziwnego), itd. W pracy domowej wyznacz obszar na SORO i spr贸buj je
sobie wyprostowa膰 偶eby trzyma艂o si臋 wskazanej definicji. Powodzenia.

Prawdopodobie zawsze tak b臋dzie i w Twoim przypadku nikt tego nie zmieni...

Tak to wygl膮da 偶e i w "waszym" przypadku nic tego nie zmieni.
Patrz wy偶ej. Rzeczywiscie EOT. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-05 20:49:13
Autor: Gotfryd Smolik news
Rondoprostowacz z Radomia :P
On Tue, 3 Jun 2014, MichaelData wrote:

Myjk wyduma(a) w news:2t01h9f6p8x7.dlgmyjk.org :
gdybys szuka:
http://kodeks-drogowy.org/

No ok. Jak to sie zatem ma do wypowiedzi (uwaga!)
Komisarza Jaros砤wa Mazeka z Biura Ruchu Drogowego KGP, kt髍y rzecze:

"W przypadku zje縟縜nia z pasa wewn阾rznego do wyjazdu z ronda, przepisy s jasne, nale縴 ust眕i pierwsze駍twa pojazdowi znajduj眂emu si ju na pasie zewn阾rznym. St眃 dla bezpiecze駍twa nale縴 taki manewr wykona w odpowiedniej odleg硂禼i przed zjazdem, a nie w ostatniej chwili, praktycznie na wysoko禼i zjazdu. Nawet je縠li mia硂by to spowolni ruch na zajmowanym pasie ruchu jest du縪 bezpieczniejsze ni wykonywanie gwa硉ownych, czyli zaskakuj眂ych innych uczestnik體 ruchu manewr體."

Czytaj wi阠ej na: http://www.autocentrum.pl/projekt50kmh/objezdzanie-rond-skrajnym-prawym-pasem/#ixzz33aQRnQCk

  Tak bardzo, jak bardzo nie zgadzam si z Myjkiem w niekt髍ych kwestiach,
tak bardzo widz, 縠 przytoczy砮 komentarz, kt髍y mo縠 zupe硁ie nie
mie zastosowania.
"Nale縴 ust眕i pierwsze駍twa" (to z cytatu).
  Czyli nie zmusza do zmiany pr阣ko禼i. Itede.

  A co, je秎i ten drugi ZMIENI pr阣ko舵, NIE B蔇 do tego zmuszony?
  Czyli pierwsze駍twa na nim NIE WYMUSZONO.
  Nie pisz, 縠 inni kieruj眂y maj obowi眤ek przewidzie, 縠 ten na
"swoim pasie" szczeg髄nie przyspieszy, a ju bardzo szczeg髄nie wtedy,
kiedy jest wyprzedzany :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-09 23:52:08
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
"Gotfryd Smolik news" wyduma艂(a) w wiadomo艣ci ID

[...]
 Tak bardzo, jak bardzo nie zgadzam si臋 z Myjkiem w niekt贸rych kwestiach,
tak bardzo widz臋, 偶e przytoczy艂e艣 komentarz, kt贸ry mo偶e zupe艂nie nie
mie膰 zastosowania.
"Nale偶y ust膮pi膰 pierwsze艅stwa" (to z cytatu).
 Czyli nie zmusza膰 do zmiany pr臋dko艣ci. Itede.
 A co, je艣li ten drugi ZMIENI艁 pr臋dko艣膰, NIE B臉D膭C do tego zmuszony?
 Czyli pierwsze艅stwa na nim NIE WYMUSZONO.

To mia艂 obowi膮zek (nadal) zaj膮膰 pas, kt贸ry UNIEMO呕LIWI艁BY wjazd Mitsubishi. Czyli zastosowa膰 si臋 do art 22/2/1 czego NIE ZROBI艁...inaczej m贸wi膮c dokona艂 WYKROCZENIA w stosunku do tego, 偶e zamierza艂 opu艣ci膰 skrzy偶owanie zmieniaj膮c pas ruchu w ostatniej chwili.

 Nie pisz, 偶e inni kieruj膮cy maj膮 obowi膮zek przewidzie膰, 偶e ten na
"swoim pasie" szczeg贸lnie przyspieszy, a ju偶 bardzo szczeg贸lnie wtedy,
kiedy jest wyprzedzany :)

Nie, ale je艣li ko艣 (ktokolwiek) ma PIERWSZE艃STWO powinien z niego korzysta膰  a nie wpuszcza膰 a p贸偶niej domaga膰 si臋 pierwsze艅stwa, kt贸re utraci艂 na skutek "dobrej woli" czy "kultury". PRAWO jest tutaj pozbawione uczu膰 "wy偶szych" :)

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-05 20:41:17
Autor: Gotfryd Smolik news
Rondoprostowacz z Radomia :P
On Tue, 3 Jun 2014, MichaelData wrote:

Myjk wyduma(a) w news:1mimb02rbnblf$.dlgmyjk.org :
Tue, 3 Jun 2014 13:24:33 +0200, MichaelData
Ok, zatem (jesli mozesz) skomentuj tak sytuacj. Czerwony czy niebieski
(Matrix:) Kto zawini i dlaczego?
www.ognik.com/22.jpg sorry za "krzywe" ale robi砮m 'toczpadem' :/
Czerwony zawini, bo skr阠a na skrzy縪waniu w prawo z lewego pasa gdy na
prawym niewyznaczonym pasie znajduje si inny pojazd. Czyli 砤mie Art.
22.2. przy jednoczesnym niezachowaniu ostro縩o禼i kt髍 na narzuca Art.
22.4.

  B潮d.
  Da砮 sobie wm體i za硂縠nie, kt髍ego nie by硂, kt髍e *prawie na pewno*
na niewielkim rondzie nie by硂 spe硁ione, a kt髍e znakomicie przybli縜
nasz opis do przytoczonego tu wyroku, kiedy s眃 jednoznacznie uzna,
縠 przyspieszenie przez tego kto MIAY pierwsze駍two, jakby jecha
ze sta潮 pr阣ko禼i i znalaz si wtedy na "kolizyjnym", NIE JEST czym,
co zobowi眤any do ust眕ienia pierwsze駍twa ma wywr罂y z fus體.

  Pami阾asz dyskusj o wje糳zie celem "remontu na czyje OC", na co
znalaz si zapis z kamery?

Dok砤dnie tak sama sytuacj mamy na omawianym rondzie :)

  Sk眃 ta pewno舵, 縠 niebieski NIE PRZYSPIESZA i to gwa硉ownie?

  Jaki by砨y wyrok s眃u, jakby niebieski turla si 10 km/h, a w momencie
wyprzedzania przez czerwonego depn背, i w ten spos骲 "skasowa" luz
kt髍y czerwony przewidzia na przejechanie przed niebieskim?
  Mam na my秎i rysunek Myjka, z tymi 500 metrami odst阷u.
  IMO nie gra roli jak d硊go niebieski jecha te 10 km/h
  Za to fakt, 縠 depn背 w gaz wtedy kiedy by wyprzedzany, MA
znaczenie dla samego faktu zaistnienia kolizji - bo warunkiem
uznania wymuszenia jest zmuszenie do zmiany kierunku lub pasa
(ale jak jedzie po swoim pasie, to rozwa縜my pierwsze駍two
kt髍e ma NA TYM PASIE), albo... zmiany pr阣ko禼i.
  A do braku wypadku trzeba BRAKU zmiany pr阣ko禼i.
  Wymuszenia nie ma.
  Pasuje?

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-03 13:52:48
Autor: szerszen
Rondoprostowacz z Radomia :P
On Tue, 3 Jun 2014 12:46:49 +0200
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

skrzy縪wanie, cz甓 wsp髄n tych dr骻,

Ot罂 nie wsp髄n tylko odr阞n pod ka縟ym wzgl阣em. Wyodr阞niaj j nie tylko znaki poziome odpowiednio maluj眂 pasy, ale r體nie znaki pionowe, czyni眂 rondo cz甓ci uprzywilejowan je秎i s A7, lub podporz眃kowan, je秎i ich nie ma, w stosunku do dr骻 dochodz眂ych. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-06-03 14:07:43
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 3 Jun 2014 13:52:48 +0200, szerszen
skrzy偶owanie, cz臋艣膰 wsp贸ln膮 tych dr贸g,
Ot贸偶 nie wsp贸ln膮 tylko odr臋bn膮 pod ka偶dym wzgl臋dem.

Wyka偶 kt贸re przepisy wyodr臋bniaj膮 rondo spod definicji skrzy偶owania. :>

Wyodr臋bniaj膮 j膮 nie tylko znaki poziome odpowiednio maluj膮c pasy,

Jak i ka偶dy inny obszar skrzy偶owania gdzie przebieg pas贸w mo偶e budzi膰
w膮tpliwo艣ci. O tym jest w przepisach szczeg贸艂owych, zajrzyj tam w ko艅cu!

ale r贸wnie偶 znaki pionowe, czyni膮c rondo cz臋艣ci膮 uprzywilejowan膮 je艣li s膮 A7, lub podporz膮dkowan膮, je艣li ich nie ma, w stosunku do dr贸g dochodz膮cych.

艢wietnie, tylko to niczego nie zmienia poza wyznaczeniem pierwsze艅stwa i
nakazu ruchu wok贸艂 wyspy po jej prawej stronie.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-03 14:22:25
Autor: szerszen
Rondoprostowacz z Radomia :P
On Tue, 3 Jun 2014 14:07:43 +0200

Naprawde masz problem ze zrozumieniem kilku s丑w napisanych w formie zdania?

Specjalnie zostawi砮m wszystkie cytaty.

ietnie, tylko to niczego nie zmienia poza wyznaczeniem pierwsze駍twa i
nakazu ruchu wok蟪 wyspy po jej prawej stronie.

To zasdniczo zmienia praktycznie wszystko, st眃 twoje teorie nie trzymaj眂e si kupy je秎i tylko rondo b阣zie wi阫sze, albo co gorsza b阣zie placem. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-06-03 15:46:14
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 3 Jun 2014 14:22:25 +0200, szerszen
skrzy偶owanie, cz臋艣膰 wsp贸ln膮 tych dr贸g,
Ot贸偶 nie wsp贸ln膮 tylko odr臋bn膮 pod ka偶dym wzgl臋dem.
Wyka偶 kt贸re przepisy wyodr臋bniaj膮 rondo spod definicji skrzy偶owania. :>
Naprawde masz problem ze zrozumieniem kilku s艂贸w napisanych w formie zdania?

Mam "problem" z odnalezieniem w przepisach tego o czym piszesz. To wynika z
prostej przyczyny: nie ma, w 偶adnych dost臋pnych przepisach, wskazania, 偶e
obszar skrzy偶owania o ruchu okr臋偶nym r贸偶ni si臋 czym艣 od obszaru
skrzy偶owania bez "rondla". Nie jest niczym odr臋bnym, tylko obszarem
wsp贸lnym dw贸ch (lub wi臋cej) dr贸g.

艢wietnie, tylko to niczego nie zmienia poza wyznaczeniem pierwsze艅stwa i
nakazu ruchu wok贸艂 wyspy po jej prawej stronie.
To zasdniczo zmienia praktycznie wszystko, st膮d twoje teorie nie
trzymaj膮ce si臋 kupy je艣li tylko rondo b臋dzie wi臋ksze, albo co gorsza
b臋dzie placem.

Jak wida膰 dobrze 偶e jest okre艣lony plac obok wyspy, bo jakby by艂a sama
wyspa, to znaj膮c twoje specyficzne pojmowanie przepis贸w pewnie by艣 tam
艂odzi膮 motorow膮 przyp艂yn膮艂 i si臋 kr臋ci艂 wok贸艂 wyspy (najlepiej 1156 razy
p贸ki si臋 paliwo nie sko艅czy). --
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-04 08:44:45
Autor: szerszen
Rondoprostowacz z Radomia :P
On Tue, 3 Jun 2014 15:46:14 +0200
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Mam "problem" z odnalezieniem w przepisach tego o czym piszesz.

To 縠 masz problem to wid. Nie wyci眊asz wniosk體 z tego co widzisz. Nie zwracasz uwagi na znaki poziome, pionowe i na ich podstawie nie wyci眊asz 縜dnych wniosk體. Na si酬 starasz si przy硂zy kalk ze zwyk砮go skrzy縪wania do ronda, tylko na podstawie definicji, ale pozosta砮 przepisu ignorujesz, bo s dla twojej teroi niewygodne.

szerszen

Data: 2014-06-04 09:08:09
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Wed, 4 Jun 2014 08:44:45 +0200, szerszen
 Na si艂臋 starasz si臋 przy艂ozy膰 kalk臋 ze zwyk艂ego skrzy偶owania do ronda,

Na podstawie przepis贸w a nie na si艂臋. Przeczyta艂e艣 zapodan膮 definicj臋 (i
pokrewne) przepis贸w szczeg贸艂owych, obejrza艂e艣 rysunek? To teraz spe艂nij t臋
definicj臋 na swoich "skrzy偶owaniach" na rondzie, gdzie tak usilnie skr臋casz
zawsze w prawo, i podziel si臋 wynikiem.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-04 10:19:53
Autor: szerszen
Rondoprostowacz z Radomia :P
On Wed, 4 Jun 2014 09:08:09 +0200
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Na podstawie przepis體 a nie na si酬.

To dlaczego 秝iadomie ignorujesz znaki poziome i poionowe?

szerszen

Data: 2014-06-04 10:24:04
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Wed, 4 Jun 2014 10:19:53 +0200, szerszen
Na podstawie przepis贸w a nie na si艂臋.
To dlaczego 艣wiadomie ignorujesz znaki poziome i poionowe?

Nic nie ignoruj臋 -- zrozumiesz to jak ogarniesz podstaw臋 dyskusji, tj.
przeczytasz zapodan膮 wcze艣niej definicj臋 skrzy偶owania (i pokrewne)
przepis贸w szczeg贸艂owych, obejrzysz rysunek i spe艂nisz t臋 definicj臋 na
swoich "skrzy偶owaniach" na rondzie, gdzie tak usilnie skr臋casz zawsze w
prawo. Na koniec nie zapomnij podzieli膰 si臋 wynikiem.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-05 20:53:53
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 3 Jun 2014, Myjk wrote:

[...]

prostej przyczyny: nie ma, w 縜dnych dost阷nych przepisach, wskazania, 縠
obszar skrzy縪wania o ruchu okr昕nym r罂ni si czym od obszaru
skrzy縪wania bez "rondla". Nie jest niczym odr阞nym, tylko obszarem
wsp髄nym dw骳h (lub wi阠ej) dr骻.

  Przepraszam 縠 kolejny raz, ale dopiero teraz znalaz砮m "najlepsze"
miejsce na to pytanie.
  Gdzie tam podwa縜砮 jakoby definicja przy C-12 zmienia砤 znaczenie
A-7. Napisa砮m - PRZYJMIMY, na potrzeby rozwik砤nia tego problemu,
縠 tak jest.
  痚 C-12+A7 nie uchyla definicji A-7.
  Wobec tego obowi眤uje "podstawowa" definicja A-7.

  To teraz napisz, kt髍a DROGA jest drog z pierwsze駍twem dla kogo,
kto zbli縜 si do SORO (nie myli z rondem, bo to ortogonalne,
ale dla wersji z rondem te mo縠sz napisa :))

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-06 09:34:34
Autor: szerszen
Rondoprostowacz z Radomia :P
On Thu, 5 Jun 2014 20:53:53 +0200
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

  To teraz napisz, kt髍a DROGA jest drog z pierwsze駍twem dla kogo,
kto zbli縜 si do SORO (nie myli z rondem, bo to ortogonalne,
ale dla wersji z rondem te mo縠sz napisa :))

Ju mu zadawa砮m podobne pytanie, ale nie by w stanie odpowiedzie gdzie mamy kontunuacje ani pierwsze駍twa, ani toru jazdy. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-06-06 13:56:56
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 6 Jun 2014, szerszen wrote:

Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

  To teraz napisz, kt髍a DROGA jest drog z pierwsze駍twem dla kogo,
kto zbli縜 si do SORO [...]

Ju mu zadawa砮m podobne pytanie,

  Ale mo縠my sobie schowa do przegr骴ki "Myjk". Na za.
  Pu砤pka z tezy Myjka dowodzi 縠 co najmniej jedna z tez jest nieprawdziwa
(C-12 na tym samym s硊pku uchyla znaczenie "samodzielnego" A-7 *lub*
"k蟪ko na rondzie" jest DROG), niestety nie wiadomo kt髍 Myjk po秝i阠i.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-06 14:40:01
Autor: szerszen
Rondoprostowacz z Radomia :P
On Fri, 6 Jun 2014 13:56:56 +0200
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

niestety nie wiadomo kt髍 Myjk po秝i阠i.

Mo縠 縜dnej i zastosuje sprawdzony chwyt i zignoruje pytanie.

szerszen

Data: 2014-06-09 09:19:37
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Thu, 5 Jun 2014 20:53:53 +0200, Gotfryd Smolik news
  Gdzie艣 tam podwa偶a艂e艣 jakoby definicja przy C-12 zmienia艂a znaczenie A-7.

Ustalmy pewien "szczeg贸艂". Podwa偶am stwierdzenia, 偶e C-12, a zw艂aszcza C-12
+ A-7, wyci膮ga SORO spod definicji JEDNEGO skrzy偶owania, a w szczeg贸lno艣ci
偶e taki zestaw powoduje, 偶e A-7 ogranicza si臋 tylko do WJAZDU.
Napisa艂em - PRZYJMIMY, na potrzeby rozwik艂ania tego problemu,
偶e tak jest.
  呕e C-12+A7 nie uchyla definicji A-7.
  Wobec tego obowi膮zuje "podstawowa" definicja A-7.

I obowi膮zuje, z tym 偶e nie odnosi si臋 do DROGI tylko konkretnie do
SKRZY呕OWANIA, poniewa偶 wszystkie drogi s膮 podporz膮dkowane.

  To teraz napisz, kt贸ra DROGA jest drog膮 z pierwsze艅stwem dla kogo艣,
kto zbli偶a si臋 do SORO (nie myli膰 z rondem, bo to ortogonalne,
ale dla wersji z rondem te偶 mo偶esz napisa膰 :))

J.w., dlatego przy C-12 jest zapisane, 偶e pojazd znajduj膮cy si臋 na
skrzy偶owanie ma pierwsze艅艣two przed pojazdem wje偶d偶aj膮cym na to
_skrzy偶owanie_. Ponownie, nie na *wje藕dzie*, tylko *wje偶d偶aj膮cym*.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-09 10:02:47
Autor: radekp@konto.pl
Rondoprostowacz z Radomia :P
Mon, 9 Jun 2014 09:19:37 +0200, w <vlsafta2du0f.dlg@myjk.org>, Myjk
<myjkel@nospam.op.pl> napisa(-a):

J.w., dlatego przy C-12 jest zapisane, 縠 pojazd znajduj眂y si na
skrzy縪wanie ma pierwsze穸two przed pojazdem wje縟縜j眂ym na to
_skrzy縪wanie_. Ponownie, nie na *wje糳zie*, tylko *wje縟縜j眂ym*.

A w kt髍ym momencie pojazd wje縟縜j眂y przestanie by wje縟縜j眂ym, a b阣zie
tym poruszaj眂ym si po rondzie?
Jak rozumiem wg twojej tezy to BMW ma na ca硑m rondzie pierwsze駍two przed
Mitsu -- troch 秏ieszna teza. A je縠li przejad 20m to Mitsu nadal b阣zie
"podporz眃kowane"? A je縠li zrobi razem 2 k蟪ka po rondzie, to Mitsu nadal
b阣zie musia硂 ust阷owa BMW miejsca je縠li tylko BMW zechce zmieni pas?

Nie po co si pieklisz -- jest wyra糿ie napisane, 縠 znak "ust眕" dotyczy
ust阷owania tylko przy wje糳zie. Je縠li s ju na rondzie, to maj takie same
prawa.

Data: 2014-06-09 10:31:40
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Mon, 09 Jun 2014 10:02:47 +0200, radekp@konto.pl
J.w., dlatego przy C-12 jest zapisane, 偶e pojazd znajduj膮cy si臋 na
skrzy偶owanie ma pierwsze艅艣two przed pojazdem wje偶d偶aj膮cym na to
_skrzy偶owanie_. Ponownie, nie na *wje藕dzie*, tylko *wje偶d偶aj膮cym*.
A w kt贸rym momencie pojazd wje偶d偶aj膮cy przestanie by膰 wje偶d偶aj膮cym, a b臋dzie tym poruszaj膮cym si臋 po rondzie?

Jak ust膮pi pierwsze艅stwa temu kt贸ry jest ju偶 na skrzy偶owaniu i ma to
pierwsze艅stwo przed wje偶d偶aj膮cym.
Jak rozumiem wg twojej tezy to BMW ma na ca艂ym rondzie pierwsze艅stwo przed Mitsu -- troch臋 艣mieszna teza. A je偶eli przejad膮 20m to Mitsu nadal b臋dzie
"podporz膮dkowane"? A je偶eli zrobi膮 razem 2 k贸艂ka po rondzie, to Mitsu nadal
b臋dzie musia艂o ust臋powa膰 BMW miejsca je偶eli tylko BMW zechce zmieni膰 pas?

艢mieszna to jest teza, 偶e na skrzy偶owaniu ustepujesz tylko na wje藕dzie, bo
na zje藕dzie to masz ju偶 pierwsze艅艣two.
Nie po co si臋 pieklisz -- jest wyra藕nie napisane, 偶e znak "ust膮p" dotyczy ust臋powania tylko przy wje藕dzie.

Nie ma tam mowy o wje藕dzie, jest mowa o czynno艣ci tj. wje偶d偶aniu na
skrzy偶owanie. Definicja m贸wi wprost, 偶臋 wje偶d偶aj膮cy ma ust膮pi膰 pojazdowi,
kt贸ry porusza si臋 po SKRZY呕OWANIU (o ruchu okr臋偶nym). Definicja nie okre艣la
punkt贸w skrzy偶owania kt贸rych dotyczy, wi臋c przesta艅 ju偶 dr膮偶y膰 albo wska偶
gdzie zaczyna si臋 i ko艅czy wjazd i zjazd wg przepis贸w...
Je偶eli s膮 ju偶 na rondzie, to maj膮 takie same prawa.

Nie, podobnie jak nie jest tak "prosto" na wi臋kszo艣ci inynch skrzy偶owa艅.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-09 12:01:13
Autor: radekp@konto.pl
Rondoprostowacz z Radomia :P
Mon, 9 Jun 2014 10:31:40 +0200, w <tbt6vgsw82iu.dlg@myjk.org>, Myjk
<myjkel@nospam.op.pl> napisa(-a):

> [...]
> "podporz眃kowane"? A je縠li zrobi razem 2 k蟪ka po rondzie, to Mitsu nadal
> b阣zie musia硂 ust阷owa BMW miejsca je縠li tylko BMW zechce zmieni pas?

ieszna to jest teza, 縠 na skrzy縪waniu ustepujesz tylko na wje糳zie, bo
na zje糳zie to masz ju pierwsze穸two.

Co? Eee, rozwi tez, bo na razie brzmi 秏iesznie.
Tzn. na zje糳zie pierwsze駍two ma ten, kt髍y pierwszy wjecha na rondo, czy
mo縠 co innego chcia砮 napisa?

> Nie po co si pieklisz -- jest wyra糿ie napisane, > 縠 znak "ust眕" dotyczy ust阷owania tylko przy wje糳zie. Nie ma tam mowy o wje糳zie, jest mowa o czynno禼i tj. wje縟縜niu na
skrzy縪wanie. Definicja m體i wprost, 筷 wje縟縜j眂y ma ust眕i pojazdowi,
kt髍y porusza si po SKRZY疧WANIU (o ruchu okr昕nym). Definicja nie okre秎a
punkt體 skrzy縪wania kt髍ych dotyczy, wi阠 przesta ju dr笨y albo wska
gdzie zaczyna si i ko馽zy wjazd i zjazd wg przepis體...

Chyba pomin背e milczeniem zasadnicze pytanie, ale to chyba nic nowego. :D
Ponawiam: Czy je縠li zrobi 2 k蟪ka po rondzie to Mitsu nadal ma ust阷owa BMW,
gdy to zechce zmieni pas. Pytam, bo wyg砤szasz zupe硁ie przeciwstawne teorie,
a ci昕ko si z takimi dyskutuje.

> Je縠li s ju na rondzie, to maj takie same prawa.

Nie, podobnie jak nie jest tak "prosto" na wi阫szo禼i inynch skrzy縪wa.

Aha. To pewnie nie doczekam si odpowiedzi na pytanie z poprzedniego akapitu,
bo musia硂 by brzmie, 縠 BMW ma nieustaj眂e pierwsze駍two, a pewnie nawet ty
dostrzegasz absurd swojego twierdzenia :DDD.

Data: 2014-06-09 12:52:10
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Mon, 09 Jun 2014 12:01:13 +0200, radekp@konto.pl
艢mieszna to jest teza, 偶e na skrzy偶owaniu ustepujesz tylko na wje藕dzie, bo
na zje藕dzie to masz ju偶 pierwsze艅艣two.
Co? Eee, rozwi艅 tez臋, bo na razie brzmi 艣miesznie.
Tzn. na zje藕dzie pierwsze艅stwo ma ten, kt贸ry pierwszy wjecha艂 na rondo, czy mo偶e co艣 innego chcia艂e艣 napisa膰?

Powtarzam ci po raz kolejny, to twoja teza 偶e pierwsze艅stwo dotyczy wjazdu
albo zjazdu. Mo偶e dlatego brzmi 艣miesznie. Ja nie zamierzam si臋 z twoich
tez t艂umaczy膰. To ty mo偶esz si臋 z nich wyt艂umaczy膰 i wskaza膰 gdzie ten
wjazd i zjazd si臋 zaczyna i ko艅czy (i tak do znudzenia).

[...]
Chyba pomin膮艂e艣 milczeniem zasadnicze pytanie, ale to chyba nic nowego. :D
Ponawiam: Czy je偶eli zrobi膮 2 k贸艂ka po rondzie to Mitsu nadal ma ust臋powa膰 BMW,
gdy to zechce zmieni膰 pas. Pytam, bo wyg艂aszasz zupe艂nie przeciwstawne teorie,
a ci臋偶ko si臋 z takimi dyskutuje.

Niczym nowym jest, 偶e jeste艣 kolejnym (obok plamy i szerszenia) kt贸ry nie
potrafi czyta膰 ze zrozumieniem. Ja dyskutuj臋 jak nale偶y je藕dzi膰 poprawnie i
bezpiecznie po drogach a nie szuka膰 teorii do "dupochron贸w" i t艂umaczenia
idiot贸w. Zatem odpowiadam po raz kolejny. Je艣li jaki艣 pajac si臋 kr臋ci po
rondzie w k贸艂ko, to ja wje偶d偶aj膮c na skrzy偶owanie ust臋puj臋 mu
pierwsze艅stwa. Potem wykonuj臋 sw贸j manewr tak 偶eby z nim nie doprowadzi膰 do
kolizji i jad臋 w swoj膮 stron臋. A on niech si臋 kr臋ci dalej, z bogiem, nic mi
do tego. Oczywi艣cie, mo偶e by膰 tak, e trafi si臋 dw贸ch pajac贸w co si臋 lubi膮
kr臋ci膰 po rondzie w k贸艂ko po 1000+ obrot贸w a偶 im si臋 paliwo nie sko艅czy i
kt贸ry艣 nie postanowi wyjecha膰, ale ja takich wyj膮tk贸w od regu艂y w teorii
nie podpieram, podobnie jak nie "wyrzekn臋" si臋 og贸lnych zasad jazdy bo
CZASEM kto艣 pod pr膮d pojedzie albo wymusi pierwsze艅stwo.
Je偶eli s膮 ju偶 na rondzie, to maj膮 takie same prawa.
Nie, podobnie jak nie jest tak "prosto" na wi臋kszo艣ci inynch skrzy偶owa艅.
Aha. To pewnie nie doczekam si臋 odpowiedzi na pytanie z poprzedniego akapitu,
bo musia艂o by brzmie膰, 偶e BMW ma nieustaj膮ce pierwsze艅stwo, a pewnie nawet ty
dostrzegasz absurd swojego twierdzenia :DDD.

Nie wiem co tam sobie ubzdura艂e艣 znowu, ale z tym problemem nie do mnie.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-10 09:29:10
Autor: radekp@konto.pl
Rondoprostowacz z Radomia :P
Mon, 9 Jun 2014 12:52:10 +0200, w <urizvdfzsone.dlg@myjk.org>, Myjk
<myjkel@nospam.op.pl> napisa(-a):

Mon, 09 Jun 2014 12:01:13 +0200, radekp@konto.pl >> ieszna to jest teza, 縠 na skrzy縪waniu ustepujesz tylko na wje糳zie, bo
> Tzn. na zje糳zie pierwsze駍two ma ten, kt髍y pierwszy > wjecha na rondo, czy mo縠 co innego chcia砮 napisa?

Powtarzam ci po raz kolejny, to twoja teza 縠 pierwsze駍two dotyczy wjazdu
albo zjazdu. Mo縠 dlatego brzmi 秏iesznie. Ja nie zamierzam si z twoich
tez t硊maczy. To ty mo縠sz si z nich wyt硊maczy i wskaza gdzie ten
wjazd i zjazd si zaczyna i ko馽zy (i tak do znudzenia).

Powy縠j by硂 jasne pytanie -- czy pierwsze駍two do zjazdu ma ten, kt髍y
pierwszy wjecha na rondo? Tw骿 wyw骴 typu "zakr阠, 縠by nikt nie zrozumia"
jest zb阣ny.

> [...]
> gdy to zechce zmieni pas. Pytam, bo wyg砤szasz zupe硁ie przeciwstawne teorie,

Niczym nowym jest, 縠 jeste kolejnym (obok plamy i szerszenia) kt髍y nie
potrafi czyta ze zrozumieniem. [ ciach reszta pustos硂wia ]

Tu te pad硂 proste pytanie, wi阠 nie wykr阠aj si i odpowied.

Ja dyskutuj jak nale縴 je糳zi poprawnie i
bezpiecznie po drogach

To raczej sobie daruj tak dyskusj, bo to nie jest twoja mocna strona :D.

a nie szuka teorii do "dupochron體" i t硊maczenia
idiot體. Zatem odpowiadam po raz kolejny. Je秎i jaki pajac si kr阠i po
rondzie w k蟪ko, to ja wje縟縜j眂 na skrzy縪wanie ust阷uj mu
pierwsze駍twa. Potem wykonuj sw骿 manewr tak 縠by z nim nie doprowadzi do
kolizji i jad w swoj stron. A on niech si kr阠i dalej, z bogiem, nic mi
do tego.

A jak ciebie dogoni i przed zjazdem doprowadzi do kolizji zaje縟縜j眂 ci drog,
to czyja b阣zie wina?

Oczywi禼ie, mo縠 by tak, e trafi si dw骳h pajac體 co si lubi
kr阠i po rondzie w k蟪ko po 1000+ obrot體 a im si paliwo nie sko馽zy i
kt髍y nie postanowi wyjecha, ale ja takich wyj眛k體 od regu硑 w teorii
nie podpieram, podobnie jak nie "wyrzekn" si og髄nych zasad jazdy bo
CZASEM kto pod pr眃 pojedzie albo wymusi pierwsze駍two.  >>> Je縠li s ju na rondzie, to maj takie same prawa.
> Aha. To pewnie nie doczekam si odpowiedzi na pytanie z poprzedniego akapitu,
> bo musia硂 by brzmie, 縠 BMW ma nieustaj眂e pierwsze駍two, a pewnie nawet ty
> dostrzegasz absurd swojego twierdzenia :DDD.

Nie wiem co tam sobie ubzdura砮 znowu, ale z tym problemem nie do mnie.

Tak s眃zi砮m, 縠 odpowiedzi nie b阣zie. :DDD

Data: 2014-06-10 10:29:48
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 10 Jun 2014 09:29:10 +0200, radekp@konto.pl
[...]
Powy偶ej by艂o jasne pytanie -- czy pierwsze艅stwo do zjazdu ma ten, kt贸ry
pierwszy wjecha艂 na rondo? Tw贸j wyw贸d typu "zakr臋c臋, 偶eby nikt nie
zrozumia艂" jest zb臋dny.

Mam dla ciebie pytanie z podobnej serii jak ty zadajesz: czy zawsze by艂e艣
taki g艂upi? Si臋 teraz gimnastykuj z odpowiedzi膮. W wolnej chwili napisz
jednak to, co mi pr贸bujesz wk艂ada膰 pod klawiatur臋, mianowicie gdzie zaczyna
si臋 i ko艅czy wjazd oraz zjazd.

[...]

potrafi czyta膰 ze zrozumieniem. [ ciach reszta pustos艂owia ]
Tu te偶 pad艂o proste pytanie, wi臋c nie wykr臋caj si臋 i odpowied藕.

Czyli musz臋 odpowiedzie膰 tak, 偶eby Ci pasowa艂o. ROTFL Takie rzeczy to za komuny mog艂e艣 uskutecznia膰w jedynej s艂usznej partii.

A jak ciebie dogoni i przed zjazdem doprowadzi do kolizji zaje偶d偶aj膮c ci drog臋,
to czyja b臋dzie wina?

D艂ugo jeszcze b臋dziesz wymy艣la膰 kolejne pierdy 偶eby udowodni膰 swoje? Mo偶e
si臋 nie kr臋puj i odpal jak od razu z jazd膮 jednego z nich pod pr膮d. To
rozwi膮偶e wszelkie problemy.
[...]
Tak s膮dzi艂em, 偶e odpowiedzi nie b臋dzie. :DDD

Z pewno艣ci膮 nie b臋dzie takiej jak膮 by艣 chcia艂 akurat zobaczy膰, bo to nie
koncert 偶ycze艅.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-10 10:47:08
Autor: radekp@konto.pl
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 10 Jun 2014 10:29:48 +0200, w <1mvw04u2wvfv5$.dlg@myjk.org>, Myjk
<myjkel@nospam.op.pl> napisa(-a):

> Powy縠j by硂 jasne pytanie -- czy pierwsze駍two do zjazdu ma ten, kt髍y
> pierwszy wjecha na rondo? Tw骿 wyw骴 typu "zakr阠, 縠by nikt nie
> zrozumia" jest zb阣ny.

Mam dla ciebie pytanie z podobnej serii jak ty zadajesz: czy zawsze by砮
taki g硊pi? Si teraz gimnastykuj z odpowiedzi.\

Wiem, 縠 kto mo縠 wyda si g硊pi. Ale to tylko dlatego, 縠 by mo縠 podejmuje
dyskusj z kretynem.

W wolnej chwili napisz
jednak to, co mi pr骲ujesz wk砤da pod klawiatur, mianowicie gdzie zaczyna
si i ko馽zy wjazd oraz zjazd.

Przyjmij sobie jak chcesz i odpowiedz.

> Tu te pad硂 proste pytanie, wi阠 nie wykr阠aj si i odpowied.

Czyli musz odpowiedzie tak, 縠by Ci pasowa硂. ROTFL Takie rzeczy to za komuny mog砮 uskutecznia鎤 jedynej s硊sznej partii.

Odpowiedz sobie jak chcesz. Ale widz, 縠 si nie doczekam :D.

> A jak ciebie dogoni i przed zjazdem doprowadzi do kolizji zaje縟縜j眂 ci drog,
> to czyja b阣zie wina?

D硊go jeszcze b阣ziesz wymy秎a kolejne pierdy 縠by udowodni swoje? Mo縠
si nie kr阷uj i odpal jak od razu z jazd jednego z nich pod pr眃. To
rozwi笨e wszelkie problemy.

I znowu brak odpowiedzi, tym razem nawet pytanie zosta硂 wyci阾e. Dlaczego mnie
to nie dziwi :D.

> Tak s眃zi砮m, 縠 odpowiedzi nie b阣zie. :DDD

Z pewno禼i nie b阣zie takiej jak by chcia akurat zobaczy, bo to nie
koncert 縴cze.

Odpowiedz sobie jak chcesz. Poniewa znowu powycina砮 pytania, to wklej jedno
z nich: "A je縠li zrobi razem 2 k蟪ka po rondzie, to Mitsu nadal
b阣zie musia硂 ust阷owa BMW miejsca je縠li tylko BMW zechce zmieni pas?"

PS. Ale widz, 縠 sam dostrzegasz ju jakie bzdury wypisujesz, skoro kr阠isz z
odpowiedziami. Niewa縩e, co b阣ziesz teraz pierdzia, wa縩e 縠 ju zdajesz
sobie spraw 縠 nie masz racji :))).

Data: 2014-06-11 08:30:27
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 10 Jun 2014 10:47:08 +0200, radekp@konto.pl
[...]
Wiem, 偶e kto艣 mo偶e wyda膰 si臋 g艂upi. Ale to tylko dlatego, 偶e by膰 mo偶e podejmuje dyskusj臋 z kretynem.

Zaiste, co wida膰 na twoim przyk艂adzie. Ale nie odpowiedzia艂e艣 na tak
banalne pytanie, a odpowied藕 jest prosta. Tak albo nie. Masz co艣 do
ukrycia? Nie kr臋膰, tylko odpowiedz. No we藕. Nie b膮d藕 taki.

W wolnej chwili napisz
jednak to, co mi pr贸bujesz wk艂ada膰 pod klawiatur臋, mianowicie gdzie zaczyna
si臋 i ko艅czy wjazd oraz zjazd.
Przyjmij sobie jak chcesz i odpowiedz.

Nie mam co przyjmowa膰 -- dla mnie nie ma znaczenia czy by艂 to wjazd, zjazd
czy podjazd (i fajni by by艂o, gdyby艣 w ko艅cu poj臋cia kt贸rymi si臋
pos艂ugujesz, a kt贸rych na pr贸偶no szuka膰 w przepisach tak og贸lnych jak i
szczeg贸艂owych, zdefiniowa艂). Wje偶d偶aj膮cy na skrzy偶owanie ma ust膮pi膰
znajduj膮cemu si臋 ju偶 na skrzyzowaniu i koniec. To ty twierdzisz, 偶e ma to
jakie艣 znaczenie, wi臋c sobie z tymi faktami dyskutuj.

Tu te偶 pad艂o proste pytanie, wi臋c nie wykr臋caj si臋 i odpowied藕.
Czyli musz臋 odpowiedzie膰 tak, 偶eby Ci pasowa艂o. ROTFL Takie rzeczy to za komuny mog艂e艣 uskutecznia膰w jedynej s艂usznej partii.
Odpowiedz sobie jak chcesz. Ale widz臋, 偶e si臋 nie doczekam :D.

Przecie偶 odpowiedzia艂em, a 偶e tobie si臋 ta odpowied藕 nie podoba bo nie
potwierdza twoich g艂upotek, to ju偶 nic nie poradz臋. Zacytuj臋 gdyby艣
pr贸bowa艂 mi wmawia膰, 偶e nie odpowiedzia艂em: "Zatem odpowiadam po raz kolejny. Je艣li jaki艣 pajac si臋 kr臋ci po
[...]

I znowu brak odpowiedzi, tym razem nawet pytanie zosta艂o wyci臋te. Dlaczego mnie to nie dziwi :D.

Oczywi艣cie, bo ty tak samo jak plama i szersze艅 macie wy艂膮czno艣膰 na ci膮g艂e
zadawanie pyta艅, nie wa偶ne jak skrajnie idiotycznych, a odpowied藕 musi by膰
jedynie s艂uszna, "najmojsza". :>
[...]
Odpowiedz sobie jak chcesz.

Ty zadajesz pytanie i sugerujesz w nim odpowied藕 -- to sobie dyskutuj.

Poniewa偶 znowu powycina艂e艣 pytania, to wklej臋 jedno
z nich: "A je偶eli zrobi膮 razem 2 k贸艂ka po rondzie,

To z艂ami膮 przepisy og贸lne kt贸re tego zakazuj膮, wi臋c tw贸j "genialny"
przyk艂ad nie spe艂nia warunk贸w do budowania teorii o prawid艂owym ruchu.

to Mitsu nadal b臋dzie musia艂o ust臋powa膰 BMW miejsca je偶eli tylko BMW zechce zmieni膰 pas?"

Odpowiem ci na moim przyk艂adzie, gdybym to ja si臋 "zgubi艂" i znalaz艂bym si臋
na drugim okr膮偶eniu na rondzie. Poniewa偶 z艂ama艂em przepis og贸lny, to z
zachowaniem nale偶ytej, narzuconej przez inne przepisy og贸lne, ostro偶no艣ci,
przejecha艂bym to skrzy偶owanie ust臋puj膮c temu drugiemu pierwsze艅stwa, albo
przyspieszaj膮c jad膮c przed nim tak, aby przejecha膰 nie powoduj膮c kolizji.
To jest tak proste, 偶e a偶 oczywiste.

PS. Ale widz臋, 偶e sam dostrzegasz ju偶 jakie bzdury wypisujesz, skoro kr臋cisz z
odpowiedziami. Niewa偶ne, co b臋dziesz teraz pierdzia艂, wa偶ne 偶e ju偶 zdajesz
sobie spraw臋 偶e nie masz racji :))).

Tak sobie t艂umocz. :>

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-12 10:03:36
Autor: radekp@konto.pl
Rondoprostowacz z Radomia :P
Wed, 11 Jun 2014 08:30:27 +0200, w <2m3kcvyhtpde.dlg@myjk.org>, Myjk
<myjkel@nospam.op.pl> napisa(-a):

[...]

Ten pajac nagle na rondzie ciebie dogania i nagle znajduje si z na pasie z
twojej lewej strony. I nagle podejmuje decyzj "zdje縟縜m z ronda".
Pakuje ci si przed ciebie na pas, zderzacie si. Czyja wina?

Data: 2014-06-12 12:07:17
Autor: szerszen
Rondoprostowacz z Radomia :P
On Thu, 12 Jun 2014 10:03:36 +0200
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:

Pakuje ci si przed ciebie na pas, zderzacie si. Czyja wina?

No jak to czyja?
Myjka, po czym grzecznie podpisuje o秝iadczenie i odje縟縜. Inaczej nie widz tematu ;)

szerszen

Data: 2014-06-12 23:08:47
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
szerszen wyduma艂(a) w news:20140612120717.b52e01f3b47cedb20e0c4b65tlen.pl :
On Thu, 12 Jun 2014 10:03:36 +0200
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
Pakuje ci si臋 przed ciebie na pas, zderzacie si臋. Czyja wina?
No jak to czyja?
Myjka, po czym grzecznie podpisuje o艣wiadczenie i odje偶d偶a. Inaczej nie
widz臋 tematu ;)

Nienie, mi odpisa艂 na tak膮 akcj臋, 偶e wina wsp贸lna :)

--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-16 12:57:00
Autor: radekp@konto.pl
Rondoprostowacz z Radomia :P
Thu, 12 Jun 2014 23:08:47 +0200, w <lnd4uv$hpq$1@usenet.news.interia.pl>,
> [...]

> widz臋 tematu ;)

Nienie, mi odpisa艂 na tak膮 akcj臋, 偶e wina wsp贸lna :)

To mo偶e niech Myjk zajmie jakie艣 (kolejne) stanowisko, bo chyba "zapomnia艂"
ustosunkowa膰 si臋 do mojego pytania :)).

Data: 2014-06-16 14:46:56
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Mon, 16 Jun 2014 12:57:00 +0200, radekp@konto.pl
To mo偶e niech Myjk zajmie jakie艣 (kolejne) stanowisko, bo chyba "zapomnia艂" ustosunkowa膰 si臋 do mojego pytania :)).

艢lepy jeste艣. O przepraszam, nie 艣lepy, tylko odpowiedzi ci nie pasuj膮, bo si臋 nie zgadzaj膮 z twoimi g艂upotkami.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-17 15:23:24
Autor: radekp@konto.pl
Rondoprostowacz z Radomia :P
Mon, 16 Jun 2014 14:46:56 +0200, w <kcnv3i2fjrw2$.dlg@myjk.org>, Myjk
<myjkel@nospam.op.pl> napisa(-a):

Mon, 16 Jun 2014 12:57:00 +0200, radekp@konto.pl > To mo縠 niech Myjk zajmie jakie (kolejne) stanowisko, > bo chyba "zapomnia" ustosunkowa si do mojego pytania :)).

epy jeste. O przepraszam, nie 秎epy, tylko odpowiedzi ci nie pasuj, bo si nie zgadzaj z twoimi g硊potkami.

By砤 gdzie odpowied na pytanie:
"Ten pajac nagle na rondzie ciebie dogania i nagle znajduje si z na pasie z
twojej lewej strony. I nagle podejmuje decyzj "zdje縟縜m z ronda".
Pakuje ci si przed ciebie na pas, zderzacie si. Czyja wina?"

Wynurzenia co ty robisz na rondzie nikogo nie interesuj, postaraj si
zrozumie pytanie i na nie odpowied.

Data: 2014-06-17 18:05:04
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 17 Jun 2014 15:23:24 +0200, radekp@konto.pl
By艂a gdzie艣 odpowied藕 na pytanie:

By艂a!

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-24 11:06:16
Autor: radekp@konto.pl
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 17 Jun 2014 18:05:04 +0200, w <1lymef0fwk2b1$.dlg@myjk.org>, Myjk
<myjkel@nospam.op.pl> napisa(-a):

Tue, 17 Jun 2014 15:23:24 +0200, radekp@konto.pl > By砤 gdzie odpowied na pytanie:

By砤!

Nie, nie by硂, niestety -- by硂 kluczenie.
No wi阠?

Data: 2014-06-13 13:37:02
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Thu, 12 Jun 2014 10:03:36 +0200, radekp@konto.pl
Ten pajac nagle na rondzie ciebie dogania i nagle znajduje si臋 z na pasie z
twojej lewej strony. I nagle podejmuje decyzj臋 "zdje偶d偶am z ronda".
Pakuje ci si臋 przed ciebie na pas, zderzacie si臋. Czyja wina?

Sugerujesz, 偶e po ust膮pieniu mu pierwsze艅stwa zd膮偶y zrobi膰 ca艂e okr膮偶enie
wok贸艂 ronda i zajecha膰 mi drog臋 zanim ja zdo艂am wykona膰 manewr? Szczerze
w膮tpi臋, ale oczywi艣cie mo偶esz konfabulowa膰 dalej.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-13 13:55:04
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
Myjk wyduma艂(a) w news:vlh7888jp1wy$.dlgmyjk.org :
Thu, 12 Jun 2014 10:03:36 +0200, radekp@konto.pl
Ten pajac nagle na rondzie ciebie dogania i nagle znajduje si臋 z na
pasie z twojej lewej strony. I nagle podejmuje decyzj臋 "zdje偶d偶am z
ronda". Pakuje ci si臋 przed ciebie na pas, zderzacie si臋. Czyja wina?
Sugerujesz, 偶e po ust膮pieniu mu pierwsze艅stwa zd膮偶y zrobi膰 ca艂e okr膮偶enie
wok贸艂 ronda i zajecha膰 mi drog臋 zanim ja zdo艂am wykona膰 manewr? Szczerze
w膮tpi臋, ale oczywi艣cie mo偶esz konfabulowa膰 dalej.

Wcale nie musi robi膰 okr膮偶enia. Wje偶d偶a wjazdem wczesniejszym do twojego, ba, R脫WNO w jednej nanosekundzie wje偶d偶acie na skrzyzowanie. On jedzie szybciej. No napieraj :)
--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-13 15:37:27
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Fri, 13 Jun 2014 13:55:04 +0200, MichaelData庐
Wcale nie musi robi膰 okr膮偶enia. Wje偶d偶a wjazdem wczesniejszym do twojego, ba, R脫WNO w jednej nanosekundzie wje偶d偶acie na skrzyzowanie. On jedzie szybciej. No napieraj :)

Ju偶 napisa艂em, 偶e w takiej sytuacji ust臋puje mu pierwsze艅stwa, a je艣li nie
mam zamiaru czeka膰 to pojad臋 szybciej od niego, tak 偶eby nie mia艂 okazji
mnie skosi膰. Czy to jest jakie艣 wyj膮tkowo trudne do poj臋cia? W zwi膮zku z
tym zachodzi pytanie, czy ty i radzio macie prawojazdy, znacie przepisy i
rozumiecie definicj臋 ust膮pienia pierwsze艅stwa? Ponadto kiedy w ko艅cu
przestaniesz brz臋cze膰 ko艂o ucha po dawnym og艂oszeniu EOT? Wsz臋dzie si臋 tak
trzymasz swoich postanowie艅? hihi :D

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-13 16:16:41
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
Myjk wyduma艂(a) w news:1ujwcpb75o76c.dlgmyjk.org :
[...]

ROTFL MAX. Czyli uzale偶niasz przekroczenie "lini startu" w mencie wjazdu na skrzyzowanie...p贸偶niej ca艂y czas lawirujesz, przesuwaj膮c t膮 "linie startu" do niesko艅czono艣ci... od pierwsze艅stwa!

Kto pierwszy ten lepszy! EUREKA, stworzy艂es nowy "przepis" :D

Co b臋dzie  jesli kto艣 wjedzie nie wjazdem poprzedzaj膮cym a jeszcze wczesniejszym wjazdem jako PIERWSZY?

W/g Ciebie ma KR脫LESTWO skrzy偶owania/ronda i NIKT nie mo偶e mu wymusi膰, dok膮d:
a) nie wykona objazdu skrzy偶owania/ronda, wtedy traci pierwszenstwo!
b) nie zjedzie ze skrzy偶owania/ronda maj膮c bezwarunkowe pierwszentwo!

Podsumowanie.

To w艂a艣nie chcia艂em od Ciebie wy艂uska膰 bo jako艣 szersze艅 nie da艂 rady. Ty w艂asnie to napisa艂es a ja zwyczajnie ROZPISA艁EM aby inni nie mieli zludze艅 :]

Czy to jest jakie艣 wyj膮tkowo trudne do poj臋cia? W zwi膮zku z
tym zachodzi pytanie, czy ty i radzio macie prawojazdy, znacie przepisy i
rozumiecie definicj臋 ust膮pienia pierwsze艅stwa?

Nie, dla mnie idiotyzmy, kt贸re prezentujesz nie s膮 trudne do zrozumienia. Sa po prostu niezgodne z PORD, podobnie jak wyrok s膮du, kt贸ry na dodatek zastosowa艂 ten wyrok niezgodnie do zaistnia艂ej sytuacji (czym艣 sie misieli podeprze膰) dlatego pomineli art22/1/4. Nic dziwnego.

Ponadto kiedy w ko艅cu
przestaniesz brz臋cze膰 ko艂o ucha po dawnym og艂oszeniu EOT? Wsz臋dzie si臋 tak
trzymasz swoich postanowie艅? hihi :D

Ju偶 mi wystarczy. Wy艂uska艂em od Ciebie, ze uzale偶niasz pierwszen艣two od "sekundy" pojawienia si臋 na skrzy偶owaniu jako pierwszy ale TYLKO na rondzie, z wjazdu poprzedzaj膮cego Tw贸j/kogo艣 wjazd. Okre艣lasz bezwzgledne pierwszenstwo pojazdu bedacego na lewym pasie i ignorujesz pierwszenstwa pojazd贸w z prawego pasa. Pozosta艂e wjazdy (w liczbie trzech) OLEWASZ i kompletnie ignorujesz przepisy dotyczace zmiany pasa ruchu (art 22) czy s膮 znaki poziome czy ich nie ma.

Pi臋kny idiotyzm. Wydrukuj i powie艣 sobie w ramce.
--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-14 11:47:05
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Fri, 13 Jun 2014 16:16:41 +0200, MichaelData庐
uzale偶niasz pierwszen艣two od "sekundy"

Zwyczjanie rozumiem na czym polega ust膮pienie pierwsze艅stwa. Ty nie
rozumiesz, st膮d twoje rozterki i absurdalne przyk艂ady, trollu. :>

Wydrukuj i powie艣 sobie w ramce.

Nie b臋d臋 drukwoa膰 bzdur kt贸re tu wypisa艂e艣, trollu. :>

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-16 15:17:34
Autor: szerszen
Rondoprostowacz z Radomia :P
On Fri, 13 Jun 2014 16:16:41 +0200
MichaelData庐 <spam@ognik.com> wrote:

Kto pierwszy ten lepszy! EUREKA, stworzy艂es nowy "przepis" :D

Najzabawniej to b臋dzie jak jeden wjedzie pierwszym zjazdem i b臋dzie zawraca艂, czyli robi艂 pe艂ne 360, a drugi wjedzie drugim zjazdem i b臋dzie zje偶dza艂 3 zjazdem, wtedy Myjk sie skicha. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-06-16 15:25:29
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Mon, 16 Jun 2014 15:17:34 +0200, szerszen
Najzabawniej to b臋dzie jak jeden wjedzie pierwszym zjazdem i b臋dzie
zawraca艂, czyli robi艂 pe艂ne 360, a drugi wjedzie drugim zjazdem i b臋dzie
zje偶dza艂 3 zjazdem, wtedy Myjk sie skicha.

ROTFL

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-16 17:26:36
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
szerszen wyduma艂(a) w news:20140616151734.d1cbe1f508c6dbf9e440961atlen.pl :
[...]

....a nie prawda :) Myjk ma przycisk z napisem "kultura", kt贸ry automatycznie ustala pierwszenstwo i do kolizji nie dochodzi :)Naciska go i czary-mary...nie ma kolizji. Nawet policjant stojacy z boku mu zaklaszcze, bo nie ma przepisu NAKAZU/ZAKAZU "oddania pierwszenstwa" (nawet jakby porusza艂 si臋 po rondzie zewnetrznym/prawym). Jesli Myjk ma pierwszenstwo i "odda" je komu艣, to oczywiscie ten ktos bedzie winny...bo WYMUSI艁.

Rozumiesz teraz jego pokretn膮 logik臋? DZIA艁A!!! Taki cwaniak:]Trzeba sie "zaczai膰" na Myjka na jakim艣 rondzie, i kiedy on ustepuje, te偶 mu ust膮pi膰. W koncu ruszy z lewego pasa na prawy a my mu wtedy JEB :] i po policj臋 i do s膮du :)
--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-17 07:24:41
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Mon, 16 Jun 2014 17:26:36 +0200, MichaelData庐
Myjk ma przycisk z napisem "kultura",

To lepsze ni偶 tw贸j przycisk z napisem "g艂upota". ;>

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-17 10:14:46
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
Myjk wyduma艂(a) w news:y9x3u2p23mn3.dlgmyjk.org :
Mon, 16 Jun 2014 17:26:36 +0200, MichaelData庐
Myjk ma przycisk z napisem "kultura",
To lepsze ni偶 tw贸j przycisk z napisem "g艂upota". ;>

Nie potrzebuj臋 偶adnego przycisku a Tw贸j z napisem "kultura" jest przyciskiem "g艂upota" tyle 偶e producent aby Ci臋 nie obra偶a膰 tak go podpisa艂.

--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-17 11:00:22
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 17 Jun 2014 10:14:46 +0200, MichaelData庐
Nie potrzebuj臋 偶adnego przycisku a Tw贸j z napisem "kultura" jest przyciskiem "g艂upota" tyle 偶e producent aby Ci臋 nie obra偶a膰 tak go podpisa艂.

Ah te twoje ci臋te riposty -- zawstydzasz szerszenia. Niemniej jednak to nic
nie zmienia -- jak chrzani艂e艣 tak nadal chrzanisz od rzeczy, trollu
rondoprostowaczu. :>

No, ale zawsze mo偶esz wyznaczy膰 obszar skrzy偶owania dla "skrzyzowania w
skrzy偶owaniu" wzgl臋dnie wskaza膰 gdzie zaczyna i ko艅czy si臋 wjazd i wyjazd
rozwiewaj膮c wszelkie w膮tpliwo艣ci. :> Po tym powinien przyda膰 ci si臋

Data: 2014-06-17 11:48:49
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
Myjk wyduma艂(a) w news:q3faaqsvop5s$.dlgmyjk.org :
[...]

W ca艂e tej dyskusji przejawiasz od samego poczatku "prawo Kalego". Dlaczego?
Ano dlatego 偶e BMW _nie_ _jest_ tutaj wed艂ug Ciebie "rondoprostowaczem" a wynika z tego 偶e jest :)...bo nadajesz mu _NAD_PRAWO_PIERWSZE艃STWA_ przejechania ronda, jakby jecha艂 PROSTO z pe艂nym PIERWSZE艃STWEM a偶 do samego gara偶u i ktos mu zajecha艂 drog臋/waln膮艂 w bok :]

Ju偶 rozpisa艂em Tw贸j spos贸b interpretacji ronda ale jednak nie zauwazy艂em NIGDZIE w tym w膮tku aby艣 odni贸s艂 si臋 do konkretnego miejsca, kt贸re jest nazywane 'zjazdem' z ronda czy skrzy偶owania (jak wolisz) i oczywi艣cie zwi膮zan膮 w tym przypadku ZMIAN膭 PASA RUCHU. Nigdzie tego nie napisa艂e艣...bo uznajesz 偶e BMW jedzie PROSTO, rondoprostowywaczu:> Dlaczego ignorujesz w tym miejscu znak C-12, tego nie wiem, skoro ten znak nie daje pierwszenstwa przy zmianie pasa ruchu ani przy opuszczaniu skrzyzowania.

Rys 8 tutaj http://www.prawko-kwartnik.info/ronda.html dok艂adnie ilustruje sytuacj臋 jak膮 sobie s膮d wzi膮艂 pod uwag臋 i s膮 oznaczone ewentualne miejsca kolizji ale brakuje miejsca o kt贸rym mowa jest w tym w膮tku, lecz w takim przypadku, skoro BMW DOGANIA Mitsu i wyprzedza jest prawnie zabronione wyprzedzanie! Natomiast rys 4 wyra藕nie obrazuje taka sytuacj臋 jaka mia艂a miejsce i jest to JEDYNE rozwiazanie ZABRONIONE lecz s膮d nie uzna艂 i偶 s膮 tam DWA pasy ruchu. Proste? Przez google wida膰 ze BY艁Y tam wymalowane kiedy艣 linie (znaki poziome) ale je "zalepiono" i obecnie ich nie ma. S膮d omin膮艂 (nie uzna艂) przepisu, kt贸ry wyra藕nie precyzuje szeroko艣膰 pasa ruchu aby uzna膰 偶e na "naszym rondzie" s膮 dwa pasy ruchu. Brak zatem KONSEKWENCJI s膮du w stosowaniu artyku艂u 25 ust 1 UPRD bo NIEMOZLIWE jest aby pojazd, kt贸remu WYMUSZONO pierwsze艅stwo, dogoni艂 Mitsu, wyprzedzi艂 i zajecha艂 mu drog臋 co w艂a艣nie NAST膭PI艁O.

To co Ty p贸藕niej wyczyniasz w tym w膮tku, stosuj膮c tylko sobie znane prawa zakrawa o celowe wprowadzanie w b艂膮d :>

Nie trolluj tutaj bo mo偶e kto艣 wzi膮膰 to na powaznie i spowoduje kolizj臋 :D

[...]

Zachowaj ten przycisk dla siebie, przyda Ci sie jeszcze nie raz, oczywi艣cie nadal mozesz nazywa膰 go "kultura" :]

--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-17 12:05:35
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 17 Jun 2014 11:48:49 +0200, MichaelData庐
[...] ciach bzdurki
Zachowaj ten przycisk dla siebie, przyda Ci sie jeszcze nie raz, oczywi艣cie nadal mozesz nazywa膰 go "kultura" :]

Mo偶e to upro艣cimy i wyrysujesz w ko艅cu ten obszar "skrzy偶owania w
skrzy偶owaniu" i "wjazd" i "wyjazd" z ronda -- czy wolisz dalej tru膰 i
opowiada膰 o swoich braciach z afryki?

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-17 12:12:26
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
Myjk wyduma艂(a) w news:ulu90sw75mqg$.dlgmyjk.org :
[...]

Z linka, kt贸ry poda艂em Ci nie wystarcza? Obrazek nr 4 艂膮cznie z opisem.

--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-17 18:03:47
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 17 Jun 2014 12:12:26 +0200, MichaelData庐
[...]

S膮 tam wykazane punkty kolizyjne, poka偶 to lepiej szerszeniowi, bo jeszcze
niedawno nie potrafi艂 policzy膰 ile tych punkt贸w jest. Potem we藕 si臋 skup i
narysuj obszar "skrzy偶owania w skrzy偶owaniu", rondoprostowaczu, a potem
jeszcze si臋 we藕 za okre艣lenie "wjazdu" i "wyjazdu" -- gdzie si臋 zaczyna i
ko艅czy.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-17 18:16:52
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
Myjk wyduma艂(a) w news:1qm6ryvic2ozt$.dlgmyjk.org :
[...]

OK. Dil to dil :] Zrobi臋 to zaraz po tym, jak wyka偶esz w przepisach PORD, 偶e zmieniajacy pas ruchu (na skrzy偶owaniu/rondzie) z lewego pasa ruchu na prawy, ma pierwsze艅stwo przed pojazdem poruszajacym sie prawym pasem. Czekam.

--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-17 20:41:36
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 17 Jun 2014 18:16:52 +0200, MichaelData庐
OK. Dil to dil :]

ROTFL. Sam ze sob膮 ju偶 dilujesz?
Zrobi臋 to zaraz po tym, jak wyka偶esz w przepisach PORD, 偶e zmieniajacy pas ruchu (na skrzy偶owaniu/rondzie) z lewego pasa ruchu na prawy, ma pierwsze艅stwo przed pojazdem poruszajacym sie prawym pasem.

Przeciez o tym jest ca艂y w膮tek. Rondoprostowaczowi si臋 tego nie wyka偶e, bo
rondoprostowacz nie traktuje SORO jako jednego skrzy偶owania, tylko jako co艣
"kosmicznego" -- niezale偶n膮 drog臋 jednokierunkow膮, z zestawem skrzy偶owa艅. Rondoprostowacz nie rozumie, 偶e na "rondzie", jak na ka偶dym innym
skrzy偶owaniu, si臋 *przecinaj膮* dwie lub wi臋cej drogi i w zwi膮zku z tym
przecinaj膮 si臋 wszystkie *kierunki* *ruchu* z tych dr贸g. Nie rozumie tego,
cho膰 sam sypie odno艣nikami do witryn gdzie wszystkie kierunki i przy okazji
punkty kolizyjne s膮 rozrysowane lepiej ni偶 krowie na rowie.  :>

Dlatego w艂a艣nie masz zacz膮膰 od PODSTAW i masz rozrysowa膰 *SOBIE* OBSZAR
SKRZY呕OWANIA najpierw dla zwyk艂ego skrzy偶owania, potem dla "ronda". Powinno
ci wyj艣膰, dlaczego tw贸j rysuneczek z wyprostowawanym "rondem" mo偶na sobie
co najwy偶ej w nos wsadzi膰.
Czekam.

Od dawna tylko czekasz zamiast zrobi膰 kroczek w stron臋 zrozumienia tematu.
;P --
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-17 22:59:36
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
Myjk wyduma艂(a) w news:dif4s8ayftjv.dlgmyjk.org :

[...]

Nono, sraj膮 :)

[...]

Cytuj臋 CA艁O艢膯:)...i pytam: to PO JAKI CHUJ jest tam znak C-12, kt贸ry oznacza, 偶e na skrzy偶owaniu ruch odbywa si臋 dooko艂a wyspy lub placu w kierunku wskazanym na znaku a nie jak wy偶ej twierdzisz z uporem maniaka, 偶e po przecinaj膮cych sie kierunkach i do tego nadajesz im pierwsze艅stwo w kolejno艣ci PROSTEJ od wjazdu do zjazdu? No kurwa bzdura w chuj i naprawde jebnij sie w 艂eb :) Ty masz jeszcze prawo jazdy?

Dlaczego RONDOPROSTOWYWACZU chcesz na si艂臋 zmienia膰 znaczenie tego znaku? H臋?

Wychodzi jednak 偶e nie masz bladego poj臋cia o przepisach, znakach i "bzdurujesz" na ca艂ego :)
--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-17 23:26:34
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 17 Jun 2014 22:59:36 +0200, MichaelData庐
Nono, sraj膮 :)

Czyli nawet nie potrafisz wyznaczy膰 obszaru skrzy偶owania. Lama! :>>
Ty mia艂e艣 w og贸le kiedy艣 prawojazdy?

Cytuj臋 CA艁O艢膯:)...i pytam: to PO JAKI CHUJ jest tam znak C-12

呕eby nie pojecha膰 w "wysp臋" czy "plac" tylko j膮/go omin膮膰 zgodnie ze
srza艂kami na znaczku. Strasznie trudne do poj臋cia rondoprostowaczu? :>

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-18 00:15:24
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
"Myjk" wyduma艂(a) w wiadomo艣ci ID news:yaa8621bd41k.dlgmyjk.org

Nono, sraj膮 :)
Czyli nawet nie potrafisz wyznaczy膰 obszaru skrzy偶owania. Lama! :>>

Po jaki chuj mam to robi膰, skoro od momentu "startu", czyli na "naszym rondzie" MAM wyznaczone znaczki " ^^^^^^^^" a dalej OBOWI膭ZUJE znak C-12 i to jest obszar ronda/skrzy偶owania. Kurwa kropka. RUCH odbywa si臋 nie po jaki艣 wymy艣lonych prze Ciebie PRZECINAJ膭CYCH SI臉 liniach tylko kurwa DOOKO艁A! ZROZUM TO!

Ty mia艂e艣 w og贸le kiedy艣 prawojazdy?

Taa, urodzi艂em si臋 z ko艂ami zamiast n贸g. Wydech mam w dupie:] a ssanie od cycka i od razu mia艂em A,B,C i sterowanie kolejk膮 PIKO.

Cytuj臋 CA艁O艢膯:)...i pytam: to PO JAKI CHUJ jest tam znak C-12
呕eby nie pojecha膰 w "wysp臋" czy "plac" tylko j膮/go omin膮膰 zgodnie ze
srza艂kami na znaczku. Strasznie trudne do poj臋cia rondoprostowaczu? :>

Okurwa. ROTLF wieczorny. B臋d臋 si臋 kula艂 naokr膮g艂o zgodnie z C-12 a na dodatek poprzecinam sobie WYMY艢LONE/NIEISTNIEJ膭CE przez Ciebie pasy ruchu no偶yczkami :D

P.S.
https://www.youtube.com/watch?v=geER3iQDO5k we藕 sobie to do serca i nie pisz wi臋cej takich g艂upot, bo mam zajady jak si臋 艣miej臋 i 艂zy mi lec膮 :/
--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-18 07:38:10
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Wed, 18 Jun 2014 00:15:24 +0200, MichaelData庐
Po jaki chuj mam to robi膰

Nie pochuj, tylko nie potrafisz. Lama. :>

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-18 12:40:49
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
Myjk wyduma艂(a) w news:i3ul8y2y1oco.dlgmyjk.org :
Wed, 18 Jun 2014 00:15:24 +0200, MichaelData庐
Po jaki chuj mam to robi膰
Nie pochuj, tylko nie potrafisz. Lama. :>

Pff, Ty nawet czytac nie umiesz :D. Napisa艂em Ci to w poprzedniej odpowiedzi.

BTW, ca艂y czas czekam na wyjasnienie dlaczego  na skrzyzowaniu/rondzie/SORO nie uznajesz w og贸le stosowania sie do art 22 a nawet ODWRACASZ jego znaczenie!

Nie jestes Lama. Jeste艣 艁ama-cz przepis贸w PORD!

--
Michael________鈩
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-18 16:02:18
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Wed, 18 Jun 2014 12:40:49 +0200, MichaelData庐
Napisa艂em Ci to w poprzedniej odpowiedzi.

Wybe艂kota艂e艣 standardowo co艣 nie na temat, ponownie odnosz膮c si臋 do swojej
imaginacji niezgodnej z przepisami, tj. 偶e jezdnia obwiedni ronda to
niezalezna droga tworzaca na wjazdach i zjazdach skrzy偶owania (w
skrzy偶owaniu). Przez co popieprzy艂e艣 dalej ca艂膮 reszt臋. Nic nowego.

Wi臋c zanim nie usiadziesz i nie wyznaczysz sobie obszaru skrzy偶owania dla
SORO i nie spr贸bujesz poj膮膰 jakie to niesie ze sob膮 konsekwencje, to nie
mamy o czym dyskutowa膰. Szlus. :>

BTW, ca艂y czas czekam na wyjasnienie dlaczego na skrzyzowaniu/rondzie/SORO nie uznajesz *w* *og贸le* stosowania sie do art 22 a nawet ODWRACASZ jego znaczenie!

Bzdury mi przypisujesz. Nic takiego nie twierdzi艂em. Ale 偶e czyta膰 偶e
zrozumieniem nie umiesz (albo nie chcesz), to masz w艂a艣nie notorycznie
jaki艣 problem. Wi臋c masz teraz dwa wyj艣cia: id藕 rysowa膰 obszar skrzy偶owania i my艣le膰 nad interpretacj膮 takiego stanu, albo spadaj dalej prostowa膰 ronda. Ja tymczasem lec臋 si臋 pomor艣winowa膰 nad Morzem Czerwonym. :P BTW Jeste艣 taki kochany troll, 偶e przy艣l臋 ci poczt贸wk臋 elektroniczn膮. ;>

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-24 00:37:12
Autor: MichaelData庐
Rondoprostowacz z Radomia :P
"Myjk" wyduma艂(a) w wiadomo艣ci ID news:nemeacluwecn.dlgmyjk.org
[...]

Pierdolisz.

[...]

Chuja prawda, mog臋 Cie zacytowa膰, bo sam ju偶 nie wiesz co nabazgra艂e艣 :] Mam t膮 przewag臋, i偶 艣ledz臋 ca艂y w膮tek i dla mnie NIE MA PROBLEMU. Ty go tworzysz i bronisz, nie uznaj膮c przepis贸w PORD. Masz ca艂y czas przejebane i ...w sumie pojebane ale przycisk"g艂upota"...sorry, "kultura" dzia艂a :)

Wi臋c masz teraz dwa wyj艣cia: id藕 rysowa膰 obszar skrzy偶owania i my艣le膰
nad interpretacj膮 takiego stanu, albo spadaj dalej prostowa膰 ronda.

Jak narazie Ty je prostujesz swoimi "wizjami" olewaj膮c ca艂kowicie PORD a w szczeg贸lno艣ci art 22, kt贸rego NIE POTRAIFSZ zdefiniowa膰 w jakimkolwiek stopniu do ZMIANY PASA RUCHU NA SORO :] Wymy艣lasz jakie艣 przecinaj膮ce si臋 LINIE, kt贸rych nie ma i NIE DOTYCZY Ci臋 C-12 w og贸le. Kr贸lujesz na SORO od wjazdu do zjazdu (tylko na "wprost") i pyszczysz wymy艣laj膮c jakie艣 skrzy偶owania w ruchu okr臋偶nym. Ja bym uj膮艂, 偶e nale偶y Ci przyjeba膰 w prawe drzwi ale musisz poda膰 miejsce&czas to przyjebi臋. Wezwiesz policj臋 i pokozaczysz. Obiecuj臋 偶e porobi臋 fotki sytuacyjne i upubliczni臋 :]

Ja tymczasem lec臋 si臋 pomor艣winowa膰 nad Morzem Czerwonym. :P

Mo偶e Ci ultrafiolet na艣wietli czaszk臋 i rozmum zakie艂kuje... ale w膮tpi臋 :)

Data: 2014-06-17 15:26:44
Autor: radekp@konto.pl
Rondoprostowacz z Radomia :P
Mon, 16 Jun 2014 15:17:34 +0200, w
<20140616151734.d1cbe1f508c6dbf9e440961a@tlen.pl>, szerszen <szerszen@tlen.pl>
napisa艂(-a):

> [...]

Najzabawniej to b臋dzie jak jeden wjedzie pierwszym zjazdem i b臋dzie zawraca艂, czyli robi艂 pe艂ne 360, a drugi wjedzie drugim zjazdem i b臋dzie zje偶dza艂 3 zjazdem, wtedy Myjk sie skicha.

Te chore teoryki Myjka mog膮 mie膰 praktycznie zainteresowanie.

Wje偶d偶amy na rondo i je藕dzimy po nim w k贸艂ko a偶 w ko艅cu nawinie si臋 jaki艣
delikwent (o ile to nie b臋dzie Myjk, bo on jak widzi 偶e kto艣 juz jest na
rondzie, to po prostu spindala z ronda ile kucy po mask膮). Zaje偶d偶amy takiemu
idiocie (bo to idiota, pozwoli艂 si臋 dogoni膰 na rondzie) mu drog臋, a w s膮dzie
przecie偶 z 艂atwo艣ci膮 wygramy (wysokiego s膮du, na je偶d偶臋 po tym rondzie od
godziny, w贸wczas sprawca kolizji jeszcze spa艂!).

Data: 2014-06-17 18:04:20
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 17 Jun 2014 15:26:44 +0200, radekp@konto.pl
Wje偶d偶amy na rondo i je藕dzimy po nim w k贸艂ko

Je藕dzijcie. Rondoprostowaczom wolno!

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-24 11:08:03
Autor: radekp@konto.pl
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 17 Jun 2014 18:04:20 +0200, w <1g4dnr0p63sbm$.dlg@myjk.org>, Myjk
<myjkel@nospam.op.pl> napisa(-a):

Tue, 17 Jun 2014 15:26:44 +0200, radekp@konto.pl > Wje縟縜my na rondo i je糳zimy po nim w k蟪ko

Je糳zijcie. Rondoprostowaczom wolno!

Uuu, zabrak硂 argument體, dlatego reszta wyci阾a :)

Data: 2014-06-16 13:16:30
Autor: radekp@konto.pl
Rondoprostowacz z Radomia :P
Fri, 13 Jun 2014 13:37:02 +0200, w <vlh7888jp1wy$.dlg@myjk.org>, Myjk
<myjkel@nospam.op.pl> napisa(-a):

Thu, 12 Jun 2014 10:03:36 +0200, radekp@konto.pl > Ten pajac nagle na rondzie ciebie dogania i nagle znajduje si z na pasie z
> twojej lewej strony. I nagle podejmuje decyzj "zdje縟縜m z ronda".
> Pakuje ci si przed ciebie na pas, zderzacie si. Czyja wina?

Sugerujesz, 縠 po ust眕ieniu mu pierwsze駍twa zd笨y zrobi ca砮 okr笨enie
wok蟪 ronda i zajecha mi drog zanim ja zdo砤m wykona manewr? Szczerze
w眛pi, ale oczywi禼ie mo縠sz konfabulowa dalej.

No to powiedzmy, 縠 dogania ciebie, bo jedzisz pasem zjazdowym w korku (ew.
wyobra糿i masz bujn, wymy秎 sobie sytuacj na rondzie, 縠 on wjecha pierwszy
i ciebie dogania).
I dogania ciebie, pakuje si przed ciebie, bum. Czyja wina?

Data: 2014-06-16 14:43:43
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Mon, 16 Jun 2014 13:16:30 +0200, radekp@konto.pl
I dogania ciebie, pakuje si臋 przed ciebie, bum. Czyja wina?

Je艣li porusza si臋 lataj膮cym talerzem, to niczyja.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-10 20:46:05
Autor: PlaMa
W dniu 2014-06-09 12:52, Myjk pisze:

Niczym nowym jest, 偶e jeste艣 kolejnym (obok plamy i szerszenia) kt贸ry nie
potrafi czyta膰 ze zrozumieniem.

twoja mania prze艣ladowcza jest zabawna. Nie niepokoi ci臋, 偶e NIKT nie
czyta ze zrozumieniem, 偶e NIKT nie poddaje si臋 twoim teoriom, 偶e NIKT
ci臋 nie popiera w nich? Mo偶e to sygna艂, 偶eby sobie przemy艣le膰 kilka rzeczy?

Ja dyskutuj臋 jak nale偶y je藕dzi膰 poprawnie i
bezpiecznie po drogach

Hohoho! Mocne s艂owa! Ignorowanie przepis贸w, ignorowanie znak贸w,
wyimaginowane pasy ruchu a wszystko w imi臋 poprawno艣ci i bezpiecze艅stwa :D

[...]

1. Co by艣 wtedy zrobi艂? Nie wje偶d偶a艂by艣 na rondo p贸ki on by tam kr膮偶y艂?
2. Co z sytuacj膮 gdy wysepka jest po europejsku 3m w g贸r臋 i nie
zauwa偶y艂e艣, 偶e kto艣 by艂 na rondzie, on ma pierwsze艅stwo zjazdu czy ty
poruszania swoim p贸艂urojonym pasem?
3. Od kt贸rego momentu ten pas jest ju偶 urojony? Wedle 偶yczenia czy mo偶e
jakie艣 konkretne k膮ty i odleg艂o艣ci?

Data: 2014-06-11 09:20:29
Autor: Myjk
Rondoprostowacz z Radomia :P
Tue, 10 Jun 2014 20:46:05 +0200, PlaMa
Niczym nowym jest, 偶e jeste艣 kolejnym (obok plamy i szerszenia) kt贸ry nie
potrafi czyta膰 ze zrozumieniem.
twoja mania prze艣ladowcza jest zabawna. Nie niepokoi ci臋, 偶e NIKT nie czyta ze zrozumieniem,

Ty i szersze艅, to NIKT? Oczywi艣cie masz prawo tak twierdzi膰. :>

偶e NIKT nie poddaje si臋 twoim teoriom,

P贸ki co, to teorii wybitnego rondoprostowacza (Dworaka) nie podda艂a si臋
reszta specjalist贸w -- tj. 偶eby w PORD umie艣ci膰 zapis, 偶e rondo to zestaw
skrzy偶owa艅. To mi wystarczy i nikt mnie si臋 nie musi poddawa膰, bo nie taki
jest cel dyskusji.
偶e NIKT ci臋 nie popiera w nich?

Chyba si臋 pop艂acz臋. :( Chlip.

Mo偶e to sygna艂, 偶eby sobie przemy艣le膰 kilka rzeczy?

Zaraz potem jak sobie wsadzisz w ty艂ek wybrane przez siebie najlepsze
fragmenty dyskusji, bo ca艂ych nie jeste艣 w stanie ogarn膮膰.
Ja dyskutuj臋 jak nale偶y je藕dzi膰 poprawnie i
bezpiecznie po drogach
Hohoho! Mocne s艂owa! Ignorowanie przepis贸w, ignorowanie znak贸w,
wyimaginowane pasy ruchu a wszystko w imi臋 poprawno艣ci i bezpiecze艅stwa :D

Oho, kolejny pod艂apa艂 temat o "wyimaginowanych" pasach i zaczyna powtarza膰
jak mantr臋. Kici-kici.

[...]

Wje偶d偶a艂bym, jak w ka偶dym innym wypadku.

2. Co z sytuacj膮 gdy wysepka jest po europejsku 3m w g贸r臋 i nie
zauwa偶y艂e艣, 偶e kto艣 by艂 na rondzie, on ma pierwsze艅stwo zjazdu czy ty poruszania swoim p贸艂urojonym pasem?

Znowu konfabulujesz, generujesz jakie艣 niestworzone i nierealne przyk艂ady i
wtykasz mi co艣, czego nie napisa艂em. Nied艂ugo b臋d臋 mia艂 na twoje
konfabulacje pancerz gruby niczym Polscy Rycerze w wojnie z Krzy偶akami. :>
3. Od kt贸rego momentu ten pas jest ju偶 urojony? Wedle 偶yczenia czy mo偶e jakie艣 konkretne k膮ty i odleg艂o艣ci?

Masz prawojazdy? Je艣li masz, a mimo tego nie potrafisz sobie odpowiedzie膰
na takie pytanie, to mo偶e wr贸膰 na kurs -- tam instruktorzy w wi臋kszo艣ci
przypadk贸w DOBRZE pokazuj膮 jak si臋 ustawia膰 do manewru i jaki tor ruchu
obra膰 by pokonywa膰 skrzy偶owania bez wyznaczonych pas贸w albo z pasami
wyznaczonymi tylko dla innych kierunk贸w.

--
Pozdor Myjk

Rondoprostowacz z Radomia :P