Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Roomster 1.4 16V75KM

Roomster 1.4 16V75KM

Data: 2010-11-24 09:52:42
Autor: szymo
Roomster 1.4 16V75KM
Roomster 1.4 16V75KM

Czy kto z szanownych kolegw wie co na temat silnika uytego w tej skodzie ? Co mona o nim powiedzie jeli chodzi o sprawy techniczne.
np.
jak z olejem - lubi wzi czy nie za bardzo ?
ile w nim elektroniki ktra si sypie ?
jakie nowinki upierdliwe w serwisowaniu typu cewka zespolona  z kablami zaponowymi ?
nadaje si na przerobienie na sekwencj (w sensie czy nie problematyczny)
ten silnik to VW czy skody ?

Powoli przymierzam sie do kupna nie chc silnika na ON a w miar prosty w konstrukcji silnik benzynowy z oczywistych ekonomicznych wzgldw FAPY, TURBO i inne skdind fajne wynalazki ale drogie )

Wdziczny bd za wasze opinie bo nigdy jeszcze le mi nie doradzilicie :) to taki may PR :)

Data: 2010-11-24 10:08:17
Autor: to
Roomster 1.4 16V75KM
begin szymo
Roomster 1.4 16V75KM

Czy ktoś z szanownych kolegów wie coś na temat silnika użytego w tej
skodzie ? (...)  nadaje się na przerobienie na sekwencję (w sensie czy
nie problematyczny) ten silnik to VW czy skody ?

Wolnossące 75 KM przerobione na gaz w aucie o masie 1200-1300 kg? To będzie MEGA MUŁ.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-24 02:49:20
Autor: Artur Kaszak
Roomster 1.4 16V75KM
On Nov 24, 11:08am, to <t...@abc.xyz> wrote:
Wolnossce 75 KM przerobione na gaz w aucie o masie 1200-1300 kg? To
bdzie MEGA MU.

Przy dobrej sekwencji, bdzie taki sam mu jak na benzynie.

Co nie zmienia faktu, e 75 czy nawet 85 koni to moe by krtko, przy
budzie o tej aerodynamice.

A.

Data: 2010-11-24 13:50:06
Autor: to
Roomster 1.4 16V75KM
begin Artur Kaszak
Przy dobrej sekwencji, będzie taki sam muł jak na benzynie.

Coś zawsze ubędzie, a jak się z czasem trochę rozreguluje... Może to nie ma znaczenia jak w aucie jest 200 KM, ale przy takim mule już tak...

Co nie zmienia faktu, że 75 czy nawet 85 koni to może być krótko, przy
budzie o tej aerodynamice.

Będzie tragicznie, chyba, że ktoś lubi jeździć w konwojach z ciężarówkami.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-24 15:08:40
Autor: szymo
Roomster 1.4 16V75KM
to pisze:
begin Artur Kaszak

Przy dobrej sekwencji, będzie taki sam muł jak na benzynie.

Coś zawsze ubędzie, a jak się z czasem trochę rozreguluje... Może to nie ma znaczenia jak w aucie jest 200 KM, ale przy takim mule już tak...

Co nie zmienia faktu, że 75 czy nawet 85 koni to może być krótko, przy
budzie o tej aerodynamice.

Będzie tragicznie, chyba, że ktoś lubi jeździć w konwojach z ciężarówkami.

Nie chcę się koledzy ścigać na torze wyścigowym a tylko spokojnie dojechać do pracy. Dlatego też nie jest dla mnie priorytetem to, czy będę mógł do 100km/h rozpędzić się w 13 sekund czy 15 czy nawet w 18.

Ważnym byłoby to żeby autko nie zawodziło na co dzień. Czy ten silnik z waszego doświadczenia jest jednostką "bezawaryjną"

Data: 2010-11-24 09:17:53
Autor: hamberg
Roomster 1.4 16V75KM
Wanym byoby to eby autko nie zawodzio na co dzie. Czy ten silnik z
waszego dowiadczenia jest jednostk "bezawaryjn"

no to pytanie czy na pewno chcesz gazowac je...

Data: 2010-11-24 15:10:39
Autor: krzysiek82
Roomster 1.4 16V75KM
W dniu 2010-11-24 15:08, szymo pisze:
Ważnym byłoby to żeby autko nie zawodziło na co dzień. Czy ten silnik z
waszego doświadczenia jest jednostką "bezawaryjną"

jeśli to jest ten sam silnik co w golfie 4 to bez rewelacji poza tym odma się zapycha trzeba kontrolować zwłaszcza w zimę.

--
krzysiek82

Data: 2010-11-24 22:51:00
Autor: to
Roomster 1.4 16V75KM
begin szymo
Nie chcę się koledzy ścigać na torze wyścigowym a tylko spokojnie
dojechać do pracy. Dlatego też nie jest dla mnie priorytetem to, czy
będę mógł do 100km/h rozpędzić się w 13 sekund czy 15 czy nawet w 18.

Nikt tu nie mówi o ściganiu, tylko o normalnej, w miarę sprawnej jeździe. 75 KM + LPG w takim aucie będzie mega mułem i to raczej niezbyt trwałym, bo ciągłe duże obciążenie (bo jest za słaby do tego auta) + LPG to nie są dobre warunki pracy silnika. --
ignorance is bliss

Data: 2010-11-25 14:40:42
Autor: krzysn
Roomster 1.4 16V75KM
Mam taki silnik w fabii kombi. Jada bez kompleksów, większość szoferów nie potrafi tak sprawnie ruszyć spod świateł :-).

Na trasie do 140-150 licznikowych dość sprawnie się rozpędza, ale jest już sporo hałasu.

pozdr, krzysn

Data: 2010-11-24 10:19:51
Autor: PeJot
Roomster 1.4 16V75KM
W dniu 2010-11-24 09:52, szymo pisze:
Roomster 1.4 16V75KM

A nie przypadkiem 1.4 16 v 85 KM ?

--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-11-24 15:09:54
Autor: szymo
Roomster 1.4 16V75KM
PeJot pisze:
W dniu 2010-11-24 09:52, szymo pisze:
Roomster 1.4 16V75KM

A nie przypadkiem 1.4 16 v 85 KM ?

są dwie wersje 75 i 85 KM ja mam możliwość kupienia auta z 75KM.

Data: 2010-11-24 13:11:17
Autor: Marek P.
Roomster 1.4 16V75KM
Przeszukaj grup. Wydaje mi si e nie dalej ni 2 tygodnie temu by podobny wtek.

Data: 2010-11-25 08:49:02
Autor: DingDong
Roomster 1.4 16V75KM
W dniu 2010-11-24 09:52, szymo pisze:
Roomster 1.4 16V75KM

Czy kto z szanownych kolegw wie co na temat silnika uytego w tej
skodzie ? Co mona o nim powiedzie jeli chodzi o sprawy techniczne.
np.
jak z olejem - lubi wzi czy nie za bardzo ?
ile w nim elektroniki ktra si sypie ?
jakie nowinki upierdliwe w serwisowaniu typu cewka zespolona z kablami
zaponowymi ?
nadaje si na przerobienie na sekwencj (w sensie czy nie problematyczny)
ten silnik to VW czy skody ?

Powoli przymierzam sie do kupna nie chc silnika na ON a w miar prosty
w konstrukcji silnik benzynowy z oczywistych ekonomicznych wzgldw
FAPY, TURBO i inne skdind fajne wynalazki ale drogie )

Wdziczny bd za wasze opinie bo nigdy jeszcze le mi nie doradzilicie
:) to taki may PR :)
Witam,
mam taki silnik w Fabi I Combi. W moim egzemplarzu praktycznie nie zauwazam spalania oleju. Samochod ma prawie piec lat i 99 0000 km przebiegu.
Zepsul mi sie w nim czujnik polozenia walu oraz napinacz paska wielorowkowego.
Ogolnie troche za slaby i troszke glosny przy wyzszych obrotach, ale to bedzie zalezalo od wyciszenia kabiny. W trasie pali 6.5-7 l/100km w miescie w korkach nie ma limitu (spokojnie mozna zrobic 10-12 l/100km, ale takze 7.5....), ale srednie spalanie z kilku tys. km (wg komputera) to 7.8-8l/100km.

Wlaczenie klimy wyraznie go oslabia.

Pozdrawiam,
DD

Roomster 1.4 16V75KM

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona