Root, a co powiesz na to .... ?.

Data: 2011-07-12 19:51:25
Autor: Endriu
Root, a co powiesz na to .... ?.
Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca, ale ...

http://images50.fotosik.pl/983/eb340ba666610609.png

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-07-12 21:47:40
Autor: root
Root, a co powiesz na to .... ?.
Dnia Tue, 12 Jul 2011 19:51:25 +0200, Endriu napisał(a):

Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca, ale ...

http://images50.fotosik.pl/983/eb340ba666610609.png

Znaczy chodzi o dywergencję? Ja to interpretuję tak: silny spadek już był,
aktualny spadek jest mniejszy od poprzedniego, co pokazuje Twój oscylator.
I tyle. Czy to technicznie oznacza  odbicie i powrót do wzrostów? Pewnie
tak. Ja trochę inaczej gram niż wszyscy a GBP unikam, bo nie rozumiem co tym
dziwadłem porusza i niczego nie potrafię przewidzieć. To dobre dla młodych,
do zabawy w scalping, a ja nie lubię moczyć kasy ;)
Wiem tylko że UK ma podobne problemy jak cała Europa a Moody's straszył
miesiąc temu że obniży im ranking, co wywołało falę oburzenia ale jak widać
rynek podążył za Moddy's. Nie wiem, nie potrafię nic powiedzieć. Ta waluta
za bardzo mnie przeraża.

Root, a co powiesz na to .... ?.