Ropa

Data: 2020-03-16 18:37:51
Autor: J.F.
Ropa
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e662b0a$0$17356$65785112@news.neostrada.pl...
A na gieldach dzis krach i ropa po $35, w piatek byla jeszcze $45.
Myslicie, ze potanieje na stacjach ? PiS juz podwyzszyl podatki, czy dopiero podniesie  ?

A jednak
https://biznes.wprost.pl/gospodarka/transport/10307057/orlen-zapowiada-duze-obnizki-cen-paliw-to-efekt-tanszej-ropy-i-optymalizacji-produkcji.html

"PKN Orlen przygotował nową, niższą ofertę cenową paliw na stacjach w całej Polsce, podała spółka. To efekt nie tylko taniejącej ropy naftowej, ale też rezultat działań koncernu optymalizujących koszty produkcji"

Okazja do autoreklamy, walka z konkurencja (bo o hurcie nie wspomnieli .... ale pewnie tez obniza), czy strach przed dalszym spadkiem akcji ?
A moze kielbasa wyborcza ? :-)
Czy tylko dzialania pozorowane - spuszcza o 10 gr, pochwala sie 60 :-)

J.

Data: 2020-03-16 19:59:56
Autor: Budzik
Ropa

[...]

:-)

No ale przeciez ceny cały czas spadaja.
Nie trzeba przygotowywac zadnej oferty i srac na prawo i lewo jacy to jestesmy tani.
Ostatnio ZTCP tankowałem po 4,58.
Tylko Zenek twierdzi ze obecna cena ropy spot nie ma przełozenia bo nikt jej po 30 dolców za baryłke nie sprzedaje. to tylko taka cena która do niczego nie słuzy.

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2020-03-16 22:25:56
Autor: JDX
Ropa
On 2020-03-16 20:59, Budzik wrote:
[...]
No ale przeciez ceny cały czas spadaja.
Nie trzeba przygotowywac zadnej oferty i srac na prawo i lewo jacy to jestesmy tani.
Ostatnio ZTCP tankowałem po 4,58.
Na mojej ulubionej stacji automatycznej pod Kauflandem tankowałem w
sobotę po 4,59. Na pobliskim Cyrklu przy skrzyżowaniu DK19 i DK66 jest
po 4,65 zdaje się. Nawet paliwo do klekotów spadło poniżej 5 zł.

Data: 2020-03-16 23:22:05
Autor: Przemek Jedrzejczak
Ropa
-- Na mojej ulubionej stacji automatycznej pod Kauflandem tankowałem w
sobotę po 4,59. Na pobliskim Cyrklu przy skrzyżowaniu DK19 i DK66 jest
po 4,65 zdaje się. Nawet paliwo do klekotów spadło poniżej 5 zł.

Szczecin w piatek ON 4,55
Hamburg wczoraj ON 1.05

Data: 2020-03-17 06:59:55
Autor: Budzik
Ropa
Użytkownik JDX jdx@onet.pl ...

[...]

Ja własnie o dieslu pisałem ze po 4,58 tankowałem...

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2020-03-18 09:18:57
Autor: JDX
Ropa
On 2020-03-17 07:59, Budzik wrote:
Użytkownik JDX jdx@onet.pl ...

[...]

Do mnie chyba obniżki dotarły z opóźnieniem. Dzisiaj: na CPN-ie 95/ON
4,42/4,55, na no-name naprzeciw CPN-u ceny identyczne, na Cyrklu 95
4,44, ON 4,50-coś Dmiles (to jakiś program lojalnościowy?), normalnie
4,82. A na mojej ulubionej stacji no-name pod Kauflandem 4,59/4,82 -
chyba ich wirus z nóg zwalił i zapomnieli obniżyć. Wszystkie 4 stacje
mieszczą się w okręgu o średnicy 500 m.

Data: 2020-03-18 10:22:35
Autor: JDX
Ropa
On 2020-03-18 09:18, JDX wrote:
[...]
A na mojej ulubionej stacji no-name pod Kauflandem 4,59/4,82 -
Przed chwilą przejeżdżałem obok i jest już 4,41/4,49. Na Cyrklu
4,42/4,55(Dmiles)/4,80, czyli spadło o 2 grosze.

Data: 2020-03-18 09:22:28
Autor: BaX
Ropa
[...]

Po 4,51 to ja pb95 w lutym tankowałem w Cieszynie, w tym samym czasie kawałek dalej w Jastrzębiu-Zdroju paliwo było po 4,89, te skurw... do samego końca trzymały cenę koło 4,80, dopiero jak już wszyscy w koło zeszli poniżej 4,50 to obniżyli.

Ropa