Ropa dalej tanieje

Data: 2014-12-11 20:54:10
Autor: Trybun
Ropa dalej tanieje
W dniu 2014-12-11 o 15:31, Czesław Wiśniak pisze:
Dzisiaj juz spadła do 64$, a na stacji za Pb95 4.45zł. Ciekawe ile jeszcze pociągnie w dół ? Nie mam nic przeciwko, żeby Putin dalej sie izolował, a znając jego będzie twardy :)

"Się izolował", widzę że kolega ma specyficzne poczucie humoru.

Data: 2014-12-11 20:59:45
Autor: Czesław Wiśniak
Ropa dalej tanieje
[...]

A nie ? Przynajmniej na wlasne zyczenie :)

Ropa dalej tanieje