Ropa kupiona

Data: 2012-06-22 01:14:18
Autor: charlie.delta.trader
Ropa kupiona
jak w temacie buhahahaha

Data: 2012-06-22 01:19:51
Autor: charlie.delta.trader
Ropa kupiona
jak w temacie buhahahaha

Data: 2012-06-22 01:20:48
Autor: charlie.delta.trader
Ropa kupiona
[...]

co to znaczy że autor nieznany, to JA geialny charlie.delta chudopacholice i chudopachołki, jednym słowem panienki buhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2012-06-22 14:39:47
Autor: ichi
Ropa kupiona
charlie.delta.trader@gmail.com wrote:

jak w temacie buhahahaha

brawurowo...

--
ichi

Data: 2012-06-28 16:55:06
Autor: ichi
Ropa kupiona
ichi wrote:

charlie.delta.trader@gmail.com wrote:

jak w temacie buhahahaha

brawurowo...

czarli, chyba czas na odwrót

--
ichi

Data: 2012-06-28 08:07:53
Autor: charlie.delta.trader
Ropa kupiona
W dniu czwartek, 28 czerwca 2012 16:55:06 UTC+2 użytkownik ichi napisał:
ichi wrote:

> czarli, chyba czas na odwrót

-- ichi

nie mam pozycji

Data: 2012-06-25 13:40:57
Autor: charlie.delta.trader
Ropa kupiona

Data: 2012-06-25 22:04:38
Autor: argon1953
Ropa kupiona
Ropa kupiona

i pierwsza strata zaliczona...buahahaaaaa

Uzytkownik <charlie.delta.trader@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e4f572ff-d886-4d2d-9418-a612c25c505fgooglegroups.com...
jak w temacie buhahahaha

Data: 2012-06-25 13:40:28
Autor: charlie.delta.trader
Ropa kupiona
W dniu poniedziałek, 25 czerwca 2012 22:04:38 UTC+2 użytkownik argon1953 napisał:
Ropa kupiona

i pierwsza strata zaliczona...buahahaaaaa

> [...]

o czym panienka pindolisz ? short zająłem na 95, odwrócenie na long przy cenie 89, dzisiaj dokupiona buhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

wasze zdrowie nieudacznice i nieudaczniki !

Data: 2012-06-26 11:15:52
Autor: charlie.delta.trader
Ropa kupiona
> [...]
Ropa kupiona

i pierwsza strata zaliczona...buahahaaaaa

panienka, głupia jesteś buhahahahaha

a szmal dalej leci do wora

charlie.delta.trader

Data: 2012-06-26 21:04:59
Autor: totus
Ropa kupiona
argon1953 wrote:

Ropa kupiona

i pierwsza strata zaliczona...buahahaaaaa

Co ty za głupoty gadasz? Prawdziwy Polak nigdy się nie myli, tym samym, zawsze ma rację, zawsze zarabia. Prawdziwy Polak ma tyle pieniędzy, że tylko z nudów pisze na tę listę. Kulczyk pisze, to on nie może?

Data: 2012-06-26 14:15:31
Autor: charlie.delta.trader
Ropa kupiona
na razie gramy Long

poniżej jest ciekawe opracowanie buhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nie mam nic przeciw zagraniu na tak silny spadek

http://politykawschodnia.pl/index.php/2012/06/24/wierzbicki-ropa-i-tajny-plan-ue-usa-chin-i-japonii-krach-rosji/

cena zajebania putinowskiej bolszewii jest tego warta

Data: 2012-06-27 00:23:31
Autor: totus
Ropa kupiona
[...]

Plan jest nadzwyczaj tajny. Bardziej tajnego nie znam. No może "wiem ale nie powiem" jednego z czołowych polityków polskich.

Data: 2012-06-27 02:52:30
Autor: kc
Ropa kupiona
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a): Zauważyłeś, że mówisz tefałenem? Ale cię opętali. Broń się, może jeszcze dasz radę.

kc

Data: 2012-06-27 14:40:33
Autor: totus
Ropa kupiona
 kc wrote:

totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):

Zauważyłeś, że mówisz tefałenem? Ale cię opętali. Broń się, może jeszcze
dasz radę.

kc

Nie, już nie dam rady. Jestem skończony. Nie wiem wprawdzie co to znaczy "mówisz tefałenem" ale domyślam się, że to coś strasznego. Moje błądzenie polega na tym, że nie uznaje planu za tajny gdy go można znaleźć w internecie. To jest straszna hańba dla mnie. W zupełności nie nadaje się na Prawdziwego Polaka. Teraz też poleciałem tefałenem. Ale może mi jakoś wybaczysz. A jak to nie możliwe to choć mógłbyś się za mnie pomodlić.

PS
Moze spróbuję jednak. Podaj jakąś skróconą instrukcje jak najlepiej lecieć trfaniem i radiemmaryja

Data: 2012-06-27 14:45:17
Autor: kc
Ropa kupiona
 kc wrote:

> dasz radę.

PS
Moze spróbuję jednak. Podaj jakąś skróconą instrukcje jak najlepiej lecieć trfaniem i radiemmaryja

Modlę się za ciebie i tobie podobnym bezustannie. Nie mam jednak jak widać "chodów", bo nie pomaga. Ze swej strony zrobiłem wszystko co mogłem, zgoliłem wąsy, żeby nie wyglądać jak bronek, przejechałem 1200 km, żeby zagłosować o godz 19.58 przeciwko niemu. Wszystko na nic. Przez takich jak ty :(. No cóż, mi to tzw. drucik, czyli u mnie bezet. A u was? Bida aż piszczy. Może jak już oderwiesz się od tefałenu, zacznij tu:

http://robert.kujawski.nowyekran.pl/post/66666,bieda-na-zielonej-wyspie-tuska

i szukaj dalej. Google is your friend mówią.

kc

Data: 2012-06-27 11:09:36
Autor: charlie.delta.trader
Ropa kupiona
W dniu środa, 27 czerwca 2012 16:45:17 UTC+2 użytkownik  kc napisał:
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a): >  kc wrote:
> [...]

Modlę się za ciebie i tobie podobnym bezustannie. Nie mam jednak jak widać "chodów", bo nie pomaga. Ze swej strony zrobiłem wszystko co mogłem, zgoliłem wąsy,

nareszcie wyglądasz jak men a nie jak cap (ruski qquurwa)

żeby nie wyglądać jak bronek, przejechałem 1200 km, żeby
zagłosować o godz 19.58 przeciwko niemu.

Twoje sumienie jest czyste, rzecz bezcenna wsród tej swałoczy w priwisljanskiem kraju

 Wszystko na nic. Przez takich jak
ty :(.

Takich jak on rozdziobią kruki i wrony

[...]

Bądź z siebie dumny, rzecz bezcenna:)

Pozdrawiam

Data: 2012-06-27 22:04:46
Autor: totus
Ropa kupiona
charlie.delta.trader@gmail.com wrote:

Bądź z siebie dumny, rzecz bezcenna:)

No widzisz kc jak Cię Kurwa Bbuhahahahaha poklepał po ramieniu.

Piszę z dużych liter bo to pewnie imię i nazwisko. Za każdym razem kończy tak list na grupę. Rodzice są teraz tacy nowocześni i nadają takie ekstrawaganckie imiona.

Data: 2012-06-28 03:51:06
Autor: charlie.delta.trader
Ropa kupiona
W dniu środa, 27 czerwca 2012 22:04:46 UTC+2 użytkownik totus napisał:
> [...]

Piszę z dużych liter bo to pewnie imię i nazwisko. Za każdym razem kończy tak list na grupę. Rodzice są teraz tacy nowocześni i nadają takie ekstrawaganckie imiona.

krótko żyjesz , mało wiesz panienka

moje buhahahaha to powód do dumy i jednocześnie potwierdzenie mojej godności, kiedyś dawno temu bolszewiccy zdrajcy pracujący dla moskiewskich morderców spod znaku polskiego "WSW" próbowali ze mnie zrobić kapusia i donosiciela, tak właśnie śmiałem się w twarz ruskiej kurwie w polskim mundurze kapitana z kontrwywyadu WSW w jednostce

Śmiałem mu się w twarz, pierdolonej ruskiej szmacie mówiącej w naszym języku, urodzonej i wychowanej na Polskiej ziemi

Potem takie kurwy zapewne przeflancowały się do WSI i do dzisiaj mieszają

Data: 2012-06-28 21:37:24
Autor: totus
Ropa kupiona
charlie.delta.trader@gmail.com wrote:

otem takie kurwy zapewne przeflancowały się do WSI i do dzisiaj mieszają

Głównie w Twojej pustej głowie.

Data: 2012-06-27 22:00:20
Autor: totus
Ropa kupiona
 kc wrote:

http://robert.kujawski.nowyekran.pl/post/66666,bieda-na-zielonej-wyspie-
tuska

Przeczytałem i co? To nie moje zdjęcie. Opisane sprawy mnie nie dotyczą. Ty masz kłopot? Na zdjęciu to ktoś znajomy czy rodziny? Nie radzisz sobie? Zbierasz po śmietnikach? Nie wiem o co Ci chodzi. Spodziewasz się jakiegoś wsparcia ode mnie? Ile mam Ci dać i na co?
Ja nie mieszkam na żadnej wyspie. A już na pewno nie jest to ziemia Tuska, na której mieszkam tylko moja. Mam akt notarialny. Ty mieszkasz na jakiejś wyspie Tuska? I co? Czynsz jest za wysoki? Czy nie płacisz i chce cię wywalić z domu? Jakbyś podkręcił jasność. Musisz mnie zrozumieć. Tylko tłumany i ostatnie głąby zmanipulowane przez sbecką tvn głosują na PO. Ty światły człowiek prawicy, który zna całą prawdę móglbyś mnie naprostować troszkę w sprawie tej wyspy i tego zdjęcia. Zapłacę. Wiem, że dużo nie weźmiesz, tylko co łaska.

Data: 2012-06-27 21:58:25
Autor: kc
Ropa kupiona
[...]

Dziękuję za zakwalifikowanie mnie do grona ludzi prawicy. W ten sposób siebie zaliczyłeś do lewaków. Totalne pomieszanie pojęć.
Jeszcze raz ci powtarzam, u mnie bz, czyli dobrze, bez względu na to kogo sobie wybierzecie. Piszesz, że tobie też dobrze i gówno cię obchodzi kilka milionów głodujących. Faktycznie, jesteś prawdziwym. postępowym człowiekiem lewicy.

kc

Data: 2012-06-28 08:52:41
Autor: totus
Ropa kupiona
 kc wrote:

Piszesz, że tobie też dobrze i gówno cię obchodzi kilka
milionów głodujących. Faktycznie, jesteś prawdziwym. postępowym
człowiekiem lewicy.

Widzisz jak miło. Masz podział na ludzi prawicy i lewaków. Przypisałeś mi brak zainteresowania choć ja pisałem, ze sprawa z artykułu mnie nie dotyczy. O swoich zainteresowaniach nic nie pisałem. Ty podałeś ten artykuł. Dopytywałem dlaczego. Domyślam się, że w Polsce nie mieszkasz. Więc ten artykuł ciebie też nie dotyczy. O co Ci chodzi?

Data: 2012-06-27 11:10:00
Autor: charlie.delta.trader
Ropa kupiona