Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Ropniak czy beznyniak

Ropniak czy beznyniak

Data: 2012-06-06 19:46:35
Autor: Agent
Ropniak czy beznyniak


Użytkownik "Janusz Janusz" <januszszczodry@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bfbb693b-f7e3-46cd-8026-b645578932cc@cu1g2000vbb.googlegroups.com...
Jak to z tymi silnikami dzisiaj jest. Szwagier mówi, że dieslem to po
mieście się nie jeździ bo spala wiele. Mi odwrotnie wydaje się,
beznyna znacznie więcej spali i w dieslu łatwiej moc poczuć jest. Chcę
Octavie pięcioletnią kupić i wybrać co mam nie wiem.

Nowe diesle to drogie naprawy w przypadku awarii. Palą mniej czy to po mieście czy na trasie. W mieście reakcja na gaz jest jednak opóźniona z powodu "laga" turbiny" i benzyną jeździ się nieco przyjemniej. Na trasie wg mnie dieslem bo ma mniejsze obroty przy tej samej prędkości i np.na autostradzie przy 140 nie wyje jak potępieniec. No i wyprzedzanie na 5 czy 4 biegu tez wg mnie lepsze.

Data: 2012-06-06 20:05:39
Autor: Kuba \(aka cita\)
Ropniak czy beznyniak

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.eu> napisał w wiadomości news:jqo5t0$77s$1inews.gazeta.pl...


Użytkownik "Janusz Janusz" <januszszczodry@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bfbb693b-f7e3-46cd-8026-b645578932cc@cu1g2000vbb.googlegroups.com...
Jak to z tymi silnikami dzisiaj jest. Szwagier mówi, że dieslem to po
mieście się nie jeździ bo spala wiele. Mi odwrotnie wydaje się,
beznyna znacznie więcej spali i w dieslu łatwiej moc poczuć jest. Chcę
Octavie pięcioletnią kupić i wybrać co mam nie wiem.

Nowe diesle to drogie naprawy w przypadku awarii. Palą mniej czy to po mieście czy na trasie. W mieście reakcja na gaz jest jednak opóźniona z powodu "laga" turbiny" i benzyną jeździ się nieco przyjemniej.

przeszkadzające w jeździe turbodziury to 20 lat temu. Teraz małe lekkie trubinki dają rade od 1,5 tys RPM, a i poniżej nie jest źle, nie wspominając już o tym, ze coraz więcej benzyniaków ma w tej chwili turbinki.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

Data: 2012-06-06 20:54:10
Autor: Cavallino
Ropniak czy beznyniak

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Nowe diesle to drogie naprawy w przypadku awarii.

Nowe diesle to mają gwarancję w przypadku awarii...

Palą mniej czy to po mieście czy na trasie. W mieście reakcja na gaz jest jednak opóźniona z powodu "laga" turbiny" i benzyną jeździ się nieco przyjemniej.

Nie powiedziałbym.
Mam turbodiesla i turbobenzynę i jest dokładnie odwrotnie niż piszesz.

Data: 2012-06-06 21:37:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Ropniak czy beznyniak
W dniu 2012-06-06 20:54, Cavallino pisze:

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.eu> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:

Nowe diesle to drogie naprawy w przypadku awarii.

Nowe diesle to mają gwarancję w przypadku awarii...

Palą mniej czy to po mieście czy na trasie. W mieście reakcja na gaz
jest jednak opóźniona z powodu "laga" turbiny" i benzyną jeździ się
nieco przyjemniej.

Nie powiedziałbym.
Mam turbodiesla i turbobenzynę i jest dokładnie odwrotnie niż piszesz.

Ale ta twoja turbobenzyna to jednak ma chyba te wspomniane 20 lat. Do tego chyba dość wysilona jest, prawda? Dzisiejsze turbobenzyniaki są bardzo fajne. Jeździłem RCZem z 1.6THP 200KM - fajnie ciągnie, dość płynnie rozwija moc. Co ciekawe - wersja 156KM tego silnika ma bardziej odczuwalną turbodziurę niż ta mocniejsza.
Ten sam silnik jest w nowej serii 1 od BMW, który moim zdaniem jest ideałem kompaktowego auta. I co ciekawe, w wersjach oznaczonych jako 116i i 118i, ma jeszcze mniejszą moc niż najsłabsza wersja w Peugeotach - odpowiednio 136 i 143KM.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-06-06 22:02:25
Autor: Cavallino
Ropniak czy beznyniak

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqobhg$q18$1@news.dialog.net.pl...
W dniu 2012-06-06 20:54, Cavallino pisze:

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.eu> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:

Nowe diesle to drogie naprawy w przypadku awarii.

Nowe diesle to mają gwarancję w przypadku awarii...

Palą mniej czy to po mieście czy na trasie. W mieście reakcja na gaz
jest jednak opóźniona z powodu "laga" turbiny" i benzyną jeździ się
nieco przyjemniej.

Nie powiedziałbym.
Mam turbodiesla i turbobenzynę i jest dokładnie odwrotnie niż piszesz.

Ale ta twoja turbobenzyna to jednak ma chyba te wspomniane 20 lat.

A co to zmienia?
Sugerujesz, że wtedy jeździła inaczej?
No to się mylisz.

Do tego chyba dość wysilona jest, prawda?

Nie tak bardzo, na pewno wspomaga silnik na podobnym poziomie co w dieslu.
Inna sprawa, że jest ogromna i z dużą turbodziurą, ta w dieslu jest malutka, więc nie daje aż tyle (negatywnych i pozytywnych) skutków.

Data: 2012-06-07 20:56:13
Autor: Cezary Daniluk
Ropniak czy beznyniak
W dniu 2012-06-06 19:46, Agent pisze:

Nowe diesle to drogie naprawy w przypadku awarii. Palą mniej czy to po
mieście czy na trasie. W mieście reakcja na gaz jest jednak opóźniona z
powodu "laga" turbiny" i benzyną jeździ się nieco przyjemniej. Na trasie
wg mnie dieslem bo ma mniejsze obroty przy tej samej prędkości i np.na
autostradzie przy 140 nie wyje jak potępieniec. No i wyprzedzanie na 5
czy 4 biegu tez wg mnie lepsze.

He he wolne żarty.
Moja benzyna - dzisiaj sprawdzałem przy 3,5kRPM ma na prędkościomierzu 170km/h ;) 140 na liczniku ma przy około 3kRPM i nic nie wyje ;P
Wsiadając w diesla to diesel wyje jak potępieniec :P

Pozdro !

Data: 2012-06-07 21:00:59
Autor: anacron
Ropniak czy beznyniak
W dniu 2012-06-07 20:56, Cezary Daniluk pisze:
W dniu 2012-06-06 19:46, Agent pisze:

Nowe diesle to drogie naprawy w przypadku awarii. Palą mniej czy to po
mieście czy na trasie. W mieście reakcja na gaz jest jednak opóźniona z
powodu "laga" turbiny" i benzyną jeździ się nieco przyjemniej. Na trasie
wg mnie dieslem bo ma mniejsze obroty przy tej samej prędkości i np.na
autostradzie przy 140 nie wyje jak potępieniec. No i wyprzedzanie na 5
czy 4 biegu tez wg mnie lepsze.

He he wolne żarty.
Moja benzyna - dzisiaj sprawdzałem przy 3,5kRPM ma na prędkościomierzu
170km/h ;) 140 na liczniku ma przy około 3kRPM i nic nie wyje ;P
Wsiadając w diesla to diesel wyje jak potępieniec :P

1.4 CRDI - 3kRPM VI bieg = 140km/h
1.4 CVVT - 3kRPM V bieg = 100km/h (IV nie ma).

Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i
każdy diesel ma na najwyższym biegu niecałe 2000 RPM (coś między 1700 a
1900) przy 90km/h. Więc pokaż mi ten Twój wynalazek.

Data: 2012-06-07 21:51:07
Autor: Adam Płaszczyca
Ropniak czy beznyniak
Dnia Thu, 07 Jun 2012 21:00:59 +0200, anacron napisał(a):

Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i

LOL!!!!!!!

Moja ma przy 2000 na 5 biegu 120km/h

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-06-07 22:18:53
Autor: Cavallino
Ropniak czy beznyniak

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM

Jasne, taka która osiąga 300 km/h i taka która osiąga 150 km/h ma te same obroty przy 90 km/h?
LOL !!!!

Data: 2012-06-08 07:47:07
Autor: Agent
Ropniak czy beznyniak


Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fd10cac$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM

Jasne, taka która osiąga 300 km/h i taka która osiąga 150 km/h ma te same obroty przy 90 km/h? LOL !!!!

kolega mocno uprościł i uogólnił. Są jeszcze skrzynie 5/6 biegowe, różne moce itp. ale biorąc pod uwagę auta do 120-150 KM tak właśnie jest. Wystarczy spojrzeć na dane techniczne. Max moc dla diesla ok 4000 obr/min, max moc dla nowej benzyny ok. 6000 obr/min.

Data: 2012-06-08 07:56:34
Autor: Cavallino
Ropniak czy beznyniak

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqs3lc$sgv$1@inews.gazeta.pl...


Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fd10cac$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM

Jasne, taka która osiąga 300 km/h i taka która osiąga 150 km/h ma te same obroty przy 90 km/h? LOL !!!!

kolega mocno uprościł i uogólnił.

No właśnie.
Słowa typu "każda", "żadna", "wszystkie", "najlepsze", "najgorsze" są dobre wśród przedszkolaków, bo one nie rozumieją ich wagi.


Są jeszcze skrzynie 5/6 biegowe, różne moce itp. ale biorąc pod uwagę auta do 120-150 KM tak właśnie jest. Wystarczy spojrzeć na dane techniczne. Max moc dla diesla ok 4000 obr/min, max moc dla nowej benzyny ok. 6000 obr/min.

Są takie, które kręcą się dużo wyżej, Honda zwłaszcza w tym zawsze celowała.

Data: 2012-06-10 13:43:11
Autor: J.F.
Ropniak czy beznyniak
Dnia Fri, 8 Jun 2012 07:47:07 +0200, Agent napisał(a):
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup
Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM
Jasne, taka która osiąga 300 km/h i taka która osiąga 150 km/h ma te same obroty przy 90 km/h? LOL !!!!

kolega mocno uprościł i uogólnił. Są jeszcze skrzynie 5/6 biegowe, różne moce itp. ale biorąc pod uwagę auta do 120-150 KM tak właśnie jest.

A nawet nieco szerszy zakres. 90KM da predkosc maksymalna w okolicy 180,
150KM  ok 210, bezniak moc maksymalna ma przy 5.5-6000 rpm, to jesli nie ma "nadbiegu" , a ta moda jakos minela,
to przy 90km/h faktycznie bedzie mial ok 2300-3000 rpm, czyli "okolice
2500".


J.

Data: 2012-06-08 18:37:59
Autor: Cezary Daniluk
Ropniak czy beznyniak
W dniu 2012-06-07 21:00, anacron pisze:

1.4 CRDI - 3kRPM VI bieg = 140km/h
1.4 CVVT - 3kRPM V bieg = 100km/h (IV nie ma).

Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i
każdy diesel ma na najwyższym biegu niecałe 2000 RPM (coś między 1700 a
1900) przy 90km/h. Więc pokaż mi ten Twój wynalazek.


Zapraszam w Mondeo 2,5 V6 z automatem ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-06-11 09:00:16
Autor: Robson
Ropniak czy beznyniak
Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i

Mało w życiu widziałeś. Mam silnik V6 i przy 90km/h mam jakieś 1800rpm.

R

Data: 2012-06-11 16:03:23
Autor: Cezary Daniluk
Ropniak czy beznyniak
W dniu 2012-06-11 09:00, Robson pisze:
Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i

Mało w życiu widziałeś. Mam silnik V6 i przy 90km/h mam jakieś 1800rpm.

R

Ano dokładnie podobnie mam w Mondeo V6 ;)
Ciekawe mnie jakie miałbym obroty przy manualnej 6cio biegowej skrzyni :)

Najniższe spalanie jakie udało mi się uzyskać to po 415km na krajówkach zszedłem do około 10l gazu na setkę ;)
Więc 100km kosztowało mnie około ~28zł :) - po co mi diesel ? :)

Pozdrawiam !

Data: 2012-06-12 10:16:09
Autor: Axel
Ropniak czy beznyniak
"anacron" <anacron@anacron.pl> wrote in message
news:jqqttu$r2g$1mx1.internetia.pl...


Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i

Chyba kazda z dwoch, ktorymi jezdziles w zyciu :-P

Jeden z moich samochodow ma 2000 RPM przy 100km/h, drugi jakies 2200.


--
Axel

Data: 2012-06-12 23:25:28
Autor: 'Tom N'
Ropniak czy beznyniak
Axel w <news:jr6ts7$e4b$1inews.gazeta.pl>:

"anacron" <anacron@anacron.pl> wrote in message
news:jqqttu$r2g$1mx1.internetia.pl...

Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i
Chyba kazda z dwoch, ktorymi jezdziles w zyciu :-P
Jeden z moich samochodow ma 2000 RPM przy 100km/h, drugi jakies 2200.

Do głowy mi nie przyszło, żeby na 5 biegu jechać w okolicach 90km/h
licznikowo z zamiarem przyspieszania, bo na 4 biegu to 2kRPM mam przy 60
licznikowym

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-13 23:27:46
Autor: Axel
Ropniak czy beznyniak

"'Tom N'" <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote in message news:120612.232528.pms.2756int.dyndns.org.invalid...

Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i
Chyba kazda z dwoch, ktorymi jezdziles w zyciu :-P
Jeden z moich samochodow ma 2000 RPM przy 100km/h, drugi jakies 2200.

Do głowy mi nie przyszło, żeby na 5 biegu jechać w okolicach 90km/h
licznikowo z zamiarem przyspieszania, bo na 4 biegu to 2kRPM mam przy 60
licznikowym

A mi nie przyszlo do glowy, zeby z 5 biegu przy 90kmh wrzucac wsteczny. Masz jeszcze jakies podobnie glebokie przemyslenia rownie zwiazane z komentowanym postem?
(pomijajac fakt, ze moje auto przy 90km/h na 5 biegu ma jakies 2500RPM i calkiem zwawo przyspiesza. 2000RPM przy 100km/h ma na biegu szostym)

--
Axel

Data: 2012-06-14 07:00:58
Autor: 'Tom N'
Ropniak czy beznyniak
Axel w <news:jrb0ko$j9c$1inews.gazeta.pl>:

"'Tom N'" <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote in message news:120612.232528.pms.2756int.dyndns.org.invalid...

Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i
Chyba kazda z dwoch, ktorymi jezdziles w zyciu :-P
Jeden z moich samochodow ma 2000 RPM przy 100km/h, drugi jakies 2200.
Do głowy mi nie przyszło, żeby na 5 biegu jechać w okolicach 90km/h
licznikowo z zamiarem przyspieszania, bo na 4 biegu to 2kRPM mam przy 60
licznikowym

A mi nie przyszlo do glowy, zeby z 5 biegu przy 90kmh wrzucac wsteczny.
Masz jeszcze jakies podobnie glebokie przemyslenia rownie zwiazane z komentowanym postem?

Mam. Przeczytaj uważnie co napisali Agent, Cezary...

(pomijajac fakt, ze moje auto przy 90km/h na 5 biegu ma jakies 2500RPM i calkiem zwawo przyspiesza. 2000RPM przy 100km/h ma na biegu szostym)

Całkiem żwawo to zadeklaruj kodowanie w OE

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-14 08:25:45
Autor: Axel
Ropniak czy beznyniak
"'Tom N'" <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote in message
news:120614.070058.pms.2758int.dyndns.org.invalid...

Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i
Chyba kazda z dwoch, ktorymi jezdziles w zyciu :-P
Jeden z moich samochodow ma 2000 RPM przy 100km/h, drugi jakies 2200.
Do głowy mi nie przyszło, żeby na 5 biegu jechać w okolicach 90km/h
licznikowo z zamiarem przyspieszania, bo na 4 biegu to 2kRPM mam przy 60
licznikowym
A mi nie przyszlo do glowy, zeby z 5 biegu przy 90kmh wrzucac wsteczny.
Masz jeszcze jakies podobnie glebokie przemyslenia rownie zwiazane z
komentowanym  postem?
Mam. Przeczytaj uważnie co napisali Agent, Cezary...

Przeczytalem. Gdzie tam masz cos o gwaltownym przyspieszaniu na ostatnim biegu z 90km/h?
A dyskusja ostatnio sie toczy wokol bzdurnej tezy, ze kazde auto benzynowe musi miec ze 2,5tys RPM przy 90km/h, jesli nie zauwazyles.

(pomijajac fakt, ze moje auto przy 90km/h na 5 biegu ma jakies 2500RPM i
calkiem zwawo przyspiesza. 2000RPM przy 100km/h ma na biegu szostym)
Całkiem żwawo to zadeklaruj kodowanie w OE

A merytorycznie masz cos do dodania?
Mam nie przyspieszac z tych 90km/h na piatce? Z powodu?

--
Axel

Data: 2012-06-14 10:52:20
Autor: 'Tom N'
Ropniak czy beznyniak
Axel w <news:jrc054$c3b$1inews.gazeta.pl>:

"'Tom N'" <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote in message
news:120614.070058.pms.2758int.dyndns.org.invalid...

Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i
Chyba kazda z dwoch, ktorymi jezdziles w zyciu :-P
Jeden z moich samochodow ma 2000 RPM przy 100km/h, drugi jakies 2200.
Do głowy mi nie przyszło, żeby na 5 biegu jechać w okolicach 90km/h
licznikowo z zamiarem przyspieszania, bo na 4 biegu to 2kRPM mam przy 60
licznikowym
A mi nie przyszlo do glowy, zeby z 5 biegu przy 90kmh wrzucac wsteczny.
Masz jeszcze jakies podobnie glebokie przemyslenia rownie zwiazane z
komentowanym  postem?
Mam. Przeczytaj uważnie co napisali Agent, Cezary...

Przeczytalem. Gdzie tam masz cos o gwaltownym przyspieszaniu na ostatnim biegu z 90km/h?

Gdzie masz coś o _gwałtownym_?
A dyskusja ostatnio sie toczy wokol bzdurnej tezy, ze kazde auto benzynowe musi miec ze 2,5tys RPM przy 90km/h, jesli nie zauwazyles.

I bzdura napisana przez motyla ma być powodem tego....

(pomijajac fakt, ze moje auto przy 90km/h na 5 biegu ma jakies 2500RPM i
calkiem zwawo przyspiesza. 2000RPM przy 100km/h ma na biegu szostym)
Całkiem żwawo to zadeklaruj kodowanie w OE
A merytorycznie masz cos do dodania?

Ustaw kodowanie w OE.

Mam nie przyspieszac z tych 90km/h na piatce? Z powodu?

.... że nie wolno mi pisać w podwątku w którym mowa o "No i wyprzedzanie na 5
czy 4 biegu tez wg mnie lepsze." o przyspieszaniu na 5 biegu? Z powodu?


--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-14 11:29:26
Autor: Axel
Ropniak czy beznyniak
"'Tom N'" <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote in message
news:120614.105220.pms.2759int.dyndns.org.invalid...
Do głowy mi nie przyszło, żeby na 5 biegu jechać w okolicach 90km/h
licznikowo z zamiarem przyspieszania, bo na 4 biegu to 2kRPM mam
przy 60 licznikowym
A mi nie przyszlo do glowy, zeby z 5 biegu przy 90kmh wrzucac wsteczny.
Masz jeszcze jakies podobnie glebokie przemyslenia rownie zwiazane z
komentowanym  postem?
Mam. Przeczytaj uważnie co napisali Agent, Cezary...
Przeczytalem. Gdzie tam masz cos o gwaltownym przyspieszaniu na ostatnim
biegu z 90km/h?
Gdzie masz coś o _gwałtownym_?

A o przyspieszaniu  z 90km/h z 5 biegu gdzie masz? Oprocz swojego posta.

A dyskusja ostatnio sie toczy wokol bzdurnej tezy, ze kazde auto
benzynowe  musi miec ze 2,5tys RPM przy 90km/h, jesli nie zauwazyles.
I bzdura napisana przez motyla ma być powodem tego....

Moja odpowiedz byla dokladnie na ta bzdure. Dlatego zdziwilem sie, o co Ci chodzi z tym przyspieszaniem w odpowiedzi na moj post.

Mam nie przyspieszac z tych 90km/h na piatce? Z powodu?
... że nie wolno mi pisać w podwątku w którym mowa o "No i wyprzedzanie
na 5 czy 4 biegu tez wg mnie lepsze." o przyspieszaniu na 5 biegu? Z
powodu?

Aaaa, to juz teraz mowa o wyprzedzaniu na 5 biegu _w_ogole_, a nie o przyspieszaniu z 90km/h! To Ty nie przypieszasz na 5?

To co jest szkodliwe w przyspieszanie, jak sam napisales, niegwaltowne, z 2500RPM na piatym biegu? Zwlaszcza, ze nie jest to ostatni bieg?


--
Axel

Data: 2012-06-14 18:09:08
Autor: 'Tom N'
Ropniak czy beznyniak
Axel w <news:jrcati$6lh$1inews.gazeta.pl>:

"'Tom N'" <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote in message
news:120614.105220.pms.2759int.dyndns.org.invalid...
Do głowy mi nie przyszło, żeby na 5 biegu jechać w okolicach 90km/h
licznikowo z zamiarem przyspieszania, bo na 4 biegu to 2kRPM mam
przy 60 licznikowym
A mi nie przyszlo do glowy, zeby z 5 biegu przy 90kmh wrzucac wsteczny.
Masz jeszcze jakies podobnie glebokie przemyslenia rownie zwiazane z
komentowanym  postem?
Mam. Przeczytaj uważnie co napisali Agent, Cezary...
Przeczytalem. Gdzie tam masz cos o gwaltownym przyspieszaniu na ostatnim
biegu z 90km/h?
Gdzie masz coś o _gwałtownym_?

A o przyspieszaniu  z 90km/h z 5 biegu gdzie masz? Oprocz swojego posta.

Czyli kłamałeś tu: ">Przeczytaj uważnie co napisali Agent, Cezary...
Przeczytalem."

"140 na liczniku ma przy około 3kRPM i nic nie wyje" -- zgadnij kto to
napisał

A dyskusja ostatnio sie toczy wokol bzdurnej tezy, ze kazde auto
benzynowe  musi miec ze 2,5tys RPM przy 90km/h, jesli nie zauwazyles.
I bzdura napisana przez motyla ma być powodem tego....

Moja odpowiedz byla dokladnie na ta bzdure. Dlatego zdziwilem sie, o co Ci chodzi z tym przyspieszaniem w odpowiedzi na moj post.

Idąc od końca Ty/motyl 90/100, Cezary 170 i 140

Twierdzisz, że od 90/100 do 140 to się zwalnia a nie przyspiesza?

Aaaa, to juz teraz mowa o wyprzedzaniu na 5 biegu _w_ogole_,

I znowu wychodzi, że kłamałeś

"No i wyprzedzanie na 5 czy 4 biegu tez wg mnie lepsze."

To co jest szkodliwe w przyspieszanie, jak sam napisales,

Pokażesz palcem, gdzie napisałem coś o szkodliwości?

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-14 22:57:17
Autor: Axel
Ropniak czy beznyniak

"'Tom N'" <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote in message news:120614.180908.pms.2760int.dyndns.org.invalid...

A o przyspieszaniu  z 90km/h z 5 biegu gdzie masz? Oprocz swojego posta.

Czyli kłamałeś tu:
">Przeczytaj uważnie co napisali Agent, Cezary...
Przeczytalem."

Ja przeczytalem. A Ty najwyrazniej nie rozumiesz, co tam napisano...

"140 na liczniku ma przy około 3kRPM i nic nie wyje" -- zgadnij kto to
napisał

Moge do tego dodac - 200 przy nie wiem jakich obrotach (nie pamietam) i tez nic nie wyje. Widzisz gdzies w tym zdaniu i w swoim cytacie cos o przyspieszaniu od 90km/h na 5 biegu?


A dyskusja ostatnio sie toczy wokol bzdurnej tezy, ze kazde auto
benzynowe  musi miec ze 2,5tys RPM przy 90km/h, jesli nie zauwazyles.
I bzdura napisana przez motyla ma być powodem tego....

Moja odpowiedz byla dokladnie na ta bzdure. Dlatego zdziwilem sie, o co Ci
chodzi z tym przyspieszaniem w odpowiedzi na moj post.

Idąc od końca Ty/motyl 90/100, Cezary 170 i 140

Twierdzisz, że od 90/100 do 140 to się zwalnia a nie przyspiesza?

A na jakiej podstawie twierdzisz, ze te 140 osiaga po przyspieszeniu od 90km/h na piatce?
Skad ten pomysl, skoro _nikt_ o tym nie pisal?

Wytlumacze na moim przykladzie: codziennie rano jade dwupasmowka do pracy i, tak jak wiekszosc jade tam 90/100 na piatym biegu (bo bardziej sie nie rozpedzam) - o 6:45 jest luzno, wiec nie ma problemu z utrzymaniem takich predkosci. W weekendy jade na dzialke trasa szybkiego ruchu i tam jade ~140km/h - na szostce. Skad przypuszczenie, do tych 140 rozpedzam sie od 90 na piatce?


Aaaa, to juz teraz mowa o wyprzedzaniu na 5 biegu _w_ogole_,

I znowu wychodzi, że kłamałeś

"No i wyprzedzanie na 5 czy 4 biegu tez wg mnie lepsze."

To Ty klamiesz - w tym zdaniu nic nie ma o predkosciach, z ktorych na tej 4 czy 5 rozpedza.

Pokaz cytat, w ktorym ktos wczesniej w tym watku pisal o przyspieszaniu od 90km/h na piatce, albo przyznaj, ze wymysliles/niedoczytales


To co jest szkodliwe w przyspieszanie, jak sam napisales,

Pokażesz palcem, gdzie napisałem coś o szkodliwości?

ROTFL. To dlaczego "nie przyszlo Ci do glowy", zeby sie od 90km/h na 5 biegu rozpedzac? Bo jesli przyspiesza, a nie szkodzi to silnikowi, to dlaczego nie?

--
Axel

Data: 2012-06-14 23:06:42
Autor: 'Tom N'
Ropniak czy beznyniak
Axel w <news:jrdj7o$i08$1inews.gazeta.pl>:

Widzisz gdzies w tym zdaniu i w swoim cytacie cos o przyspieszaniu od 90km/h na 5 biegu?

Aha, ma być w cytacie, bo pan Axel nie potrafi zrozumieć bez cytów -- nie
mam nic więcej do dodania...

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-15 08:58:35
Autor: Axel
Ropniak czy beznyniak
"'Tom N'" <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote in message
news:120614.230642.pms.2762int.dyndns.org.invalid...
Widzisz gdzies w tym zdaniu i w swoim cytacie cos o
przyspieszaniu od 90km/h na 5 biegu?
Aha, ma być w cytacie,

Nie, moze byc mid do posta, w ktorym ktos pisal o przypieszaniu z 90km/h na 5 biegu.

bo pan Axel nie potrafi zrozumieć bez cytów -- nie
mam nic więcej do dodania...

Ty za to rozumiesz _za duzo_. Nigdzie nikt nie pisal o _przyspieszaniu_ z 90km/h na 5 (lub ostatnim) biegu, tylko o _jezdzie_.I o jezdzie z innymi predkosciami.
Wyssales sobie z brudnego palucha to przypieszanie i nie potrafisz sie do tego przyznac. Zenada na miare Adasia P.

EOT

--
Axel

Data: 2012-06-08 11:30:27
Autor: Bydlę
Ropniak czy beznyniak
On 2012-06-07 20:56:13 +0200, Cezary Daniluk <czarek@nospamcedaniluk.com> said:

Wsiadając w diesla to diesel wyje jak potępieniec :P

A gdy już w nim siedzisz, to też?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-06-08 19:16:03
Autor: Cezary Daniluk
Ropniak czy beznyniak
W dniu 2012-06-08 11:30, Bydlę pisze:
On 2012-06-07 20:56:13 +0200, Cezary Daniluk
<czarek@nospamcedaniluk.com> said:

Wsiadając w diesla to diesel wyje jak potępieniec :P

A gdy już w nim siedzisz, to też?
;>>>

Ja słyszę każdego diesla, żeby nie wiem jaki nowoczesny był.
Szczególnie na zewnątrz.

Najprzyjemniej z diesli pracują/ły 5 cylindrów Audi/Volvo i 6 cylindrów Audi ;)
No i wszelakie amerykańskie V8 ;)

Pozdrawiam !

Ropniak czy beznyniak

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona