Ropniak czy beznyniak

Data: 2012-06-07 14:16:05
Autor: to
Ropniak czy beznyniak
begin Janusz Janusz
Jak to z tymi silnikami dzisiaj jest. Szwagier mówi, że dieslem to po
mieście się nie jeździ bo spala wiele. Mi odwrotnie wydaje się, beznyna
znacznie więcej spali i w dieslu łatwiej moc poczuć jest. Chcę Octavie
pięcioletnią kupić i wybrać co mam nie wiem.

W mieście różnica pomiędzy dieslem a benzyną będzie zdecydowanie większa na korzyść diesla niż poza miastem. Ogólnie jeśli mowa o słabych autach (koło 100 koni) to wolę turbodiesla także do miasta, bo ma niżej położony moment obrotowy i nie trzeba go mocno kręcić żeby jechał. Lubię wysokie obroty, ale nie w słabym aucie, które ryczy a i tak nie jedzie. Wolę, żeby nie jechało nie rycząc. :>

Data: 2012-06-07 18:12:30
Autor: Shrek
Ropniak czy beznyniak
On 2012-06-07 16:16, to wrote:

 WolÄ™,
żeby nie jechało nie rycząc. :>

To chyba da się prosto i w dislu i benzynie załatwić:P

Shrek.

Data: 2012-06-07 16:47:41
Autor: to
Ropniak czy beznyniak
begin Shrek
To chyba da się prosto i w dislu i benzynie załatwić:P

Ale diesel mniej nie jedzie na niskich obrotach niż benzyna o tej mocy. Nawet jeśli to benzyna turbo, a wolnossąca, to już w ogóle...

Data: 2012-06-07 19:02:22
Autor: Shrek
Ropniak czy beznyniak
On 2012-06-07 18:47, to wrote:
begin Shrek

[...]

To się załatwia w każdym wozie, przez wyjęcie kluczyka:P

Shrek.

Data: 2012-06-08 11:41:38
Autor: Chris
Ropniak czy beznyniak
Shrek nabazgrał(a):

On 2012-06-07 18:47, to wrote:
begin Shrek
[...]

No to mam lipÄ™ bo w Mazda 6 MPS nie ma kluczyka  :(

Data: 2012-06-08 15:36:59
Autor: Shrek
Ropniak czy beznyniak
Shrek nabazgrał(a):

On 2012-06-07 18:47, to wrote:
begin Shrek
[...]

Ale jesteś w stanie zrobić tak, żeby nie ryczał i nie jechał, czy sam przyspiesza jak Toyota? :P

Shrek.

Data: 2012-06-14 08:32:12
Autor: anacron
Ropniak czy beznyniak
W dniu 2012-06-07 16:16, to pisze:
[...]

Zależy. Jeśli auto będzie robiło po 2-3km na zimnym silniku to różnicy
nie będzie prawie żadnej.

Ropniak czy beznyniak