Rose jako MVP cd...

Data: 2011-01-23 10:14:14
Autor: sooobi
Rose jako MVP cd...
Data: 2011-01-23 13:14:16
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 23 Sty, 19:14, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
http://zawszepopierwsze.bloog.pl/id,328577080,title,NAGRODY-ZAWSZEPOP...

To tylko dowodzi stereotypowego myślenia na ZP1. Nic nowego pod
słońcem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-24 09:50:27
Autor: WhiteD
Rose jako MVP cd...
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:7b8bb4e5-44b3-4883-8e6e-d1cb1d6fac01r19g2000prm.googlegroups.com...
http://zawszepopierwsze.bloog.pl/id,328577080,title,NAGRODY-ZAWSZEPOP...

To tylko dowodzi stereotypowego myślenia na ZP1. Nic nowego pod
słońcem.

Na początek - witam, to mój pierwszy post na tej grupie.
Chyba życzeniowego - ok Rose do nagrody MIP zapewne pretenduje, ale do MVP raczej nie. Przeszkadza mu chyba to że gra jako PG, a jako PG on jest mówiąc wprost - słaby. Jeśli założyć że miarą poziomu rozgrywajacego jest to jak podaje i jak przechwytuje to Rose ledwo się łapie do grupy najlepszych, w asystach jest raptem 10, w dziedzinie asysty do strat jest 36, jeśli chodzi o przechwyty to nawet go nie ma w pierwszej 50-tce, jest 52, przechwyt do straty - 58. Jeśli ktoś da mu nagrode MVP - to ta nagroda straci jakikolwiek sens i będzie na równi z konkursem wsadów; gdzie pewnie już w dniu ogłoszenia listy zawodników robią trofeum z nazwiskiem zwyciężcy. Co nie znaczy że Rose jest złym zawodnikiem - po prostu ktoś w Bulls jeszcze nie zauważył że chłopak się męczy na tym rozgrywaniu i chyba powinien grać jako rzucający.

WhiteD

Data: 2011-01-24 22:49:15
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Rose jako MVP cd...
Dnia 23-01-2011 o 22:14:16 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

[...]

No tak, oczywiście.

http://espn.go.com/nba/notebook/_/page/Awards-110119/nba-awards-watch
http://www.nba.com/2011/news/features/01/21/race-to-mvp-week-13/index.html

pzdr
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Data: 2011-01-25 00:42:11
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 24 Sty, 22:49, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 23-01-2011 o 22:14:16 Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> To tylko dowodzi stereotypowego myślenia na ZP1. Nic nowego pod
> [...]

No dokładnie. "Rose for MVP" jest bardzo trendy w chwili obecnej. Liga
lubi nowych bohaterów - zwlaszcza jesli ich druzyny maja szanse na
wysoki seed w playoffs. To czysty marketing.
A tak naprawdę zawodników lepszych od Rose'a jest w tej chwili w lidze
pewnie z 10.
CP3 (lepszy PG, lepszy zawodnik ofensywny i defensywny), Pau Gasol,
LeBron, Wade, Horford (!!!), Dwight, Nowik, Kobe, Deron Williams, a
kto wie czy nawet nie Paul Pierce!
Tylko, ze Rose w tym roku dołączył do ligowej elity i to ludzi
strasznie kręci, bo jest o czym pisać. Ale zeby od razu dawac MVP???
C'mon!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-25 02:02:46
Autor: sooobi
Rose jako MVP cd...
wrote:

> [...]

lubi nowych bohaterów - zwlaszcza jesli ich druzyny maja szanse na
wysoki seed w playoffs. To czysty marketing.

Pewnie cały świat widzi go jako MVP wszyscy są głupcami - mózgu
używają tylko nieliczny "znawcy" z prsk!

Data: 2011-01-25 05:22:18
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 25 Sty, 11:02, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

Pewnie cały świat widzi go jako MVP wszyscy są głupcami - mózgu
używają tylko nieliczny "znawcy" z prsk!

Marketing jest stworzony przez ludzi i dla ludzi.
ZP1 nie jest wyjątkiem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-25 16:07:17
Autor: wiLQ
Rose jako MVP cd...
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> wysoki seed w playoffs. To czysty marketing.

Pewnie cały świat widzi go jako MVP wszyscy są głupcami

IMHO to raczej kwestia braku konkretow odnosnie tej nagrody.
Tzn duza swoboda w doborze kryteriow powoduje, ze to jest jak konkurs
pieknosci w grupie samych pieknych kobiet: o koronie nie zadecyduje
uroda tylko jakies inne czynniki, ktore ja wyrozniaja... w tym takie,
ktore nie maja nic wspolnego z jej fizyczna uroda.

A Rose wymiata przede wszystkim w tych innych czynnikach.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-25 07:39:24
Autor: Bartek Sobczak
Rose jako MVP cd...
pieknosci w grupie samych pieknych kobiet: o koronie nie zadecyduje
uroda tylko jakies inne czynniki, ktore ja wyrozniaja... w tym takie,
ktore nie maja nic wspolnego z jej fizyczna uroda.

Wy z kolei wybieralibyscie miss na podstawie jej ubioru, a to nie ma
nic wspolnego z jej fizyczna uroda.

ps: piekne przejscie z mvp na kobitki - beda z Ciebie ludzie:)

Data: 2011-01-25 08:21:17
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 25 Sty, 16:39, Bartek Sobczak <b.sobcz...@gmail.com> wrote:
> [...]
> ktore nie maja nic wspolnego z jej fizyczna uroda.

Wy z kolei wybieralibyscie miss na podstawie jej ubioru, a to nie ma

Tak, ale Ty chcesz miss wybierać nie na podstawie jej urody tylko
dlatego, ze ma najwiekszy biust!

Data: 2011-01-25 17:48:22
Autor: wiLQ
Rose jako MVP cd...
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Wy z kolei wybieralibyscie miss na podstawie jej ubioru, a to nie ma
> nic wspolnego z jej fizyczna uroda.

Tak, ale Ty chcesz miss wybierać nie na podstawie jej urody tylko
dlatego, ze ma najwiekszy biust!

Obie analogie sa wg mnie spudlowane. Przeciez wielkosc biustu latwo
zmierzyc dlatego IMHO w konkursie pieknosci czuciowcy stawialiby na
cechy takie jak "czy ma blysk w oku", "czy jej usmiech rozswietla
pomieszczenie", "czy jej chod ma niebianska lekkosc" itp natomiast
cyferkowcy zwracaliby uwage, ze ksztalt/wielkosc jakiejs czesci ciala za
bardzo odbiega od kanonu piekna/wczesniejszych wygranych ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-26 01:00:36
Autor: sooobi
Rose jako MVP cd...
On 25 Sty, 17:21, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Wy z kolei wybieralibyscie miss na podstawie jej ubioru, a to nie ma
> nic wspolnego z jej fizyczna uroda.

Tak, ale Ty chcesz miss wybierać nie na podstawie jej urody tylko
dlatego, ze ma najwiekszy biust!

Niee zawsze wolalem długie nogi niż duży biust!

Data: 2011-01-26 01:16:42
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 26 Sty, 10:00, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Tak, ale Ty chcesz miss wybierać nie na podstawie jej urody tylko
> dlatego, ze ma najwiekszy biust!

Niee zawsze wolalem długie nogi niż duży biust!

Fajnie, ze sie zrozumieliśmy ;-)

Data: 2011-01-26 10:02:19
Autor: s
Rose jako MVP cd...
Tak, ale Ty chcesz miss wybierać nie na podstawie jej urody tylko
dlatego, ze ma najwiekszy biust!

Niee zawsze wolalem długie nogi niż duży biust!

No to Manute Bola musisz na MVP promowac.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-01-26 20:29:41
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Rose jako MVP cd...
Dnia 26-01-2011 o 10:02:19 s <s@krzak.wp.pl> napisał(a):

Tak, ale Ty chcesz miss wybierać nie na podstawie jej urody tylko
dlatego, ze ma najwiekszy biust!

Niee zawsze wolalem długie nogi niż duży biust!

No to Manute Bola musisz na MVP promowac.

Tylko że on... ekhem... odszedł.

Data: 2011-01-26 21:51:33
Autor: Tomasz Radko
Rose jako MVP cd...
W dniu 2011-01-26 20:29, kszyhu fr@ckowiak pisze:
[...]

Wielki Czarny Sztywniak?

MSPANC

Data: 2011-01-25 18:01:12
Autor: wiLQ
Rose jako MVP cd...
Bartek Sobczak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> ktore nie maja nic wspolnego z jej fizyczna uroda.

Wy z kolei wybieralibyscie miss na podstawie jej ubioru, a to nie ma

Watpie, raczej powstalyby odpowiednie wskazniki typu "usrednione wymiary
kobiet powszechnie uwazanych za piekne", "wyprodukowane idealne
proporcje" czy "stopien odchylenia kazdej czesci ciala od przecietnej"
;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-25 10:04:50
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 25 Sty, 18:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

kobiet powszechnie uwazanych za piekne", "wyprodukowane idealne
proporcje" czy "stopien odchylenia kazdej czesci ciala od przecietnej"

Emmmmm.
Takie wymiary oczywiście są. 90-60-90. Coś jak 20+10 z blokami ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-25 22:05:16
Autor: wiLQ
Rose jako MVP cd...
> [...]

> kobiet powszechnie uwazanych za piekne", "wyprodukowane idealne
> proporcje" czy "stopien odchylenia kazdej czesci ciala od przecietnej"

Tzn tylko 3 czesci ciala? Daj spokoj, to przeciez ppg, apg i rpg ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-25 23:35:19
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 25 Sty, 22:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Emmmmm.
> Takie wymiary oczywi cie s . 90-60-90.

Tzn tylko 3 czesci ciala? Daj spokoj, to przeciez ppg, apg i rpg ;-)

Dlatego napisałem, ze to jak 20+10 z blokami. Potrafi uwieść
niejednego, a potem się okazuje, ze laska jest jak Zach Randolph - na
pierwszy rzut oka bardzo OK, ale przy blizszym poznaniu.... bleeeh.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-26 01:01:45
Autor: sooobi
Rose jako MVP cd...
On 25 Sty, 19:04, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> ;-)

Emmmmm.
Takie wymiary oczywiście są. 90-60-90. Coś jak 20+10 z blokami ;-)

:)

Data: 2011-01-25 17:04:00
Autor: Tomasz Radko
Rose jako MVP cd...
W dniu 2011-01-25 16:07, wiLQ pisze:
[...]

E tam. Stoudemire, Rose, Bryant. Nowy Jork, Chicago, Los Angeles.

Chętnie zobaczyłbym badanie testujące hipotezę, że wyniki MVP (ale
całość głosowania, nie tylko zwycięzcy) korelują z wielkością lokalnego
rynku medialnego, na którym gra kandydat. Druga hipoteza: gracze ze
wschodniego wybrzeża mają lepiej.

Data: 2011-01-25 08:22:19
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 25 Sty, 17:04, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]

> A Rose wymiata przede wszystkim w tych innych czynnikach.

E tam. Stoudemire, Rose, Bryant. Nowy Jork, Chicago, Los Angeles.

Ch tnie zobaczy bym badanie testuj ce hipotez , e wyniki MVP (ale
ca o g osowania, nie tylko zwyci zcy) koreluj z wielko ci lokalnego
rynku medialnego, na kt rym gra kandydat. Druga hipoteza: gracze ze
wschodniego wybrze a maj lepiej.

Na razie Vegas podobno stawia na Duranta i Amare, a Rose jest w grupie
poscigowej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-26 01:01:05
Autor: sooobi
Rose jako MVP cd...
> [...]
> wschodniego wybrze a maj lepiej.

Na razie Vegas podobno stawia na Duranta i Amare, a Rose jest w grupie

A moge tam postawic ze Dutart nie wygra?

Data: 2011-01-26 01:17:32
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 26 Sty, 10:01, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Na razie Vegas podobno stawia na Duranta i Amare, a Rose jest w grupie
> poscigowej.

A moge tam postawic ze Dutart nie wygra?

Na Dutarta raczej nie dasz rady postawić. On prawie na pewno nie
wygra :-)

Data: 2011-01-25 17:36:46
Autor: wiLQ
Rose jako MVP cd...
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> ktore nie maja nic wspolnego z jej fizyczna uroda.

E tam. Stoudemire, Rose, Bryant. Nowy Jork, Chicago, Los Angeles.

To jest jeden z tych innych czynnikow ;-)

Chętnie zobaczyłbym badanie testujące hipotezę, że wyniki MVP (ale
całość głosowania, nie tylko zwycięzcy) korelują z wielkością lokalnego
rynku medialnego, na którym gra kandydat.

Mierzonym przez wielkosc populacji w stanie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-25 20:15:57
Autor: Tomasz Radko
Rose jako MVP cd...
W dniu 2011-01-25 17:36, wiLQ pisze:

[...]

Nie nie nie, w końcu Teksas to duże państwo. Lokalny rynek medialny. Np.
wg tej listy:
http://www.sporcle.com/games/CleveMike/largest_media_markets_US

Gdy wiadomo, że Filadelfia jest czwarta (zaraz po NYC, LA i Chi), to
inaczej wygląda MVP dla Iversona, prawda?

Data: 2011-01-25 22:22:43
Autor: wiLQ
Rose jako MVP cd...

Nie nie nie, w końcu Teksas to duże państwo. Lokalny rynek medialny. Np.
wg tej listy:
http://www.sporcle.com/games/CleveMike/largest_media_markets_US

Hmm, a teza nie powinna uwzgledniac roznicy w wielkosci tego lokalnego
rynku? Bo sama lista nie pokuje ile milionow dziela poszczegolne punkty.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-01-25 23:23:22
Autor: Tomasz Radko
Rose jako MVP cd...
W dniu 2011-01-25 22:22, wiLQ pisze:
[...]

To można gdzieś znaleźć, jak sądzę. Jeżeli będą problemy, to
aproksymować jakimś rozsądnym rozkładem.

Data: 2011-01-25 23:47:48
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 25 Sty, 22:22, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Hmm, a teza nie powinna uwzgledniac roznicy w wielkosci tego lokalnego
rynku? Bo sama lista nie pokuje ile milionow dziela poszczegolne punkty.

Pewnie dlatego, ze wielkosc rynku medialnego nie określa się wyłącznie
przez pryzmat ilości mieszkańców regionu.
Na pewno trzeba brać pod uwagę kwestie finansowe typu: stopień
zamożności przecietnego mieszkańca, poziom wykształcenia, dominujący
profil społeczny (white collar; blue collar; redneck) itp. Słowem -
nie jest prosto.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-26 09:43:19
Autor: s
Rose jako MVP cd...
[...]

Tylko wowczas podwojne MVP dla Naszego Stefka jawi sie jako jeszcze bardziej niezwykle.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-01-26 01:22:24
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 26 Sty, 09:43, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

> inaczej wygląda MVP dla Iversona, prawda?

Tylko wowczas podwojne MVP dla Naszego Stefka jawi sie jako jeszcze

Och wtedy pismaki też zrobiły swoje. Przy obu nagrodach. Nash był pod
koniec, albo wręcz poza Top10 w lidze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-25 02:04:25
Autor: sooobi
Rose jako MVP cd...
wrote:

> [...]

pewnie z 10.
CP3 (lepszy PG, lepszy zawodnik ofensywny i defensywny), Pau Gasol,

Horford i Lamar Odom powinni dostac ta nagrode we dwójkę, obaj
prezentują taki sam poziom.

Data: 2011-01-25 05:24:21
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 25 Sty, 11:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> LeBron, Wade, Horford (!!!)

Horford i Lamar Odom powinni dostac ta nagrode we dwójkę, obaj

Cały problem z Horfordem jest taki, ze on nie jest spaktakularny. W
przeciwienstwie do Rose'a.
PR i marketing robią swoje.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-25 06:21:23
Autor: sooobi
Rose jako MVP cd...
On 25 Sty, 14:24, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> prezentują taki sam poziom.

Cały problem z Horfordem jest taki, ze on nie jest spaktakularny. W

No i tylko Ty jestes na to odporny, mnie urzekl ten pr i marketing
zanim jeszcze inni zaczeli pisac w stanach o daniu ma nagrody mvp.
potem marketing odebral rozum pismakow z usa, nastepnie reszcie
swiata.
THIS IS SPARTA!

Data: 2011-01-25 06:37:03
Autor: Leszczur
Rose jako MVP cd...
On 25 Sty, 15:21, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

No i tylko Ty jestes na to odporny, mnie urzekl ten pr i marketing
zanim jeszcze inni zaczeli pisac w stanach o daniu ma nagrody mvp.

Juz Ci pisałem, ze Ciebie urzekło głównie kupienie Rose'a w kiperze!
I co roku przez to przechodzimy. MVP za wyniki na oko czy przez zimną
statystykę.
Patrząc przez zimną statystykę wychodzi, ze Rose jak najbardziej
powinien dostac (albo być bardzo mocnym kandydatem) do MIP. Ale zeby
od razu dawac mu najwartosciowszego zawodnika w lidze??? To sie kupy
nie trzyma!

potem marketing odebral rozum pismakow z usa, nastepnie reszcie swiata.

You are making my point!!!! Pismaki z USA nakręcają maszynkę
marketingową na tej samej zasadzie co Fakt wiecznie donosi o UFO i
tajemniczym stukaniu za ścianą u Wojewody Opolskiego. Dobry temat to
kontrowersyjny temat.
Jak myslisz - co napędzi ZP1 wiecej dyskusji i ruchu na serwerach -
Rose jako MVP, czy po raz 140 LeBron, albo Kobe?
To samo sie tyczy kazdego innego serwisu w necie. Ruch generuje
przychód. Dobra kontrowersja generuje ruch. Dobry pismak generuje
dobrą kontrowersję!

THIS IS SPARTA!

Zanim przemówisz, Persie, wiedz że w Sparcie, każdy - nawet posłaniec
króla - odpowiada za swoje słowa. Więc, jaką wiadomość nam przynosisz?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-25 11:20:03
Autor: lorak
Rose jako MVP cd...
W dniu 2011-01-24 22:49, kszyhu fr@ckowiak pisze:
[...]

Amare na 3 i 4 miejscu :D

Data: 2011-01-24 21:36:26
Autor: wiLQ
Rose jako MVP cd...
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

http://zawszepopierwsze.bloog.pl/id,328577080,title,NAGRODY-ZAWSZEPOPIERWSZE-NA-POLMETKU-SEZONU,index.html

Spojrzmy na argumentacje:
"Wszyscy wielcy gwiazdorzy tej ligi może i grają swoje, ale Rose w tym
sezonie poczynił niesamowite postępy i bezapelacyjnie jest twarzą całego
stanu Illinois[*]. Poprawił się w rzutach za 3 punkty i obecnie nie ma
chyba szybszego gracza na parkietach NBA."

Jakim cudem to jest cytat z tematu o MVP, a nie o MIP?

[*] - Bears wczoraj grali o Super Bowl...

"Chicago jest trzecią siłą wschodu, a sam Rose notuje średnio 25/8/5
trafiając 38% swoich rzutów za 3 punkty. Co jednak ważniejsze przerodził
się w lidera z prawdziwego zdarzenia i zaczął wygrywać dla swojego
zespołu mecze w końcówkach. Trudno obecnie wyobrazić sobie jak duże
problemy z wygrywaniem Chicago miałoby bez niego. Paradoksalnie im
dłużej gra bez Carlosa Boozera i Joakima Noah tym jego szanse w walce o
nagrodę wzrastają."

Klasyka, "liderszip", "koncowki" i "marnosc bez niego". W jaki sposob odroznia go to od 10 innych kandydatow do tej nagrody?!

"Ciężka sprawa. Pierwsze 4 drużyny (Spurs, Celtics, Heat i Lakers) mają
conajmniej 2-3 kandydatów w swoim rosterze na MVP. Właściwie ciężko
wskazać, kto jest MVP tych drużyn a co dopiero MVP sezonu. Dlatego mój
wybór pada na Derricka Rose'a. [...] LeBron ma, Dirk ma, Kevin ma, Kobe
ma, Dwyane < LeBron. Pozostaja Dwight i Derrick i wybieram Derricka bo
Bulls są wyżej od Magic""

Serio? Nie potrafie sie zdecydowac komu z lepszych kandydatow dac
nagrode, wiec pojde na latwizne? I co maja do tego wczesniejsze nagrody?

"Oczywiście w znacznej mierze to zasługa trenera Thibodeu, ale bez
Derricka Rose'a i jego wyczynów przeciwko potentatom tej ligi Bulls nie
byliby tak wysoko. Zwłaszcza biorąc pod uwagę brak Joakima Noaha, a
wcześniej Carlosa Boozera."

Wbrew pozorom to cytat z tematu MVP, a nie COY.

"Jeszcze 2-3 lata temu na pytanie kto jest najlepszym rozgrywającym w
lidze, wszyscy krzyczeliby głównie dwa nazwiska: Chris Paul i Deron
Williams. Obu przybyła poważna konkurencja w postaci Russella Westbrooka
i Derricka Rose'a, który jak nikt zasługuje na dzień dzisiejszy na
nagrodę MVP. Too fast, too strong, too big, too good i co tam jeszcze
chcecie"

W jaki sposob odroznia go to od 10 innych kandydatow do tej nagrody?! "Teodoryk Różyński moim MVP na półmetku. Robi wszystko, czego Bulls
potrzebują, gra jak prawdziwy lider i radzi sobie mimo absencji tak
kluczowych graczy jak Noah czy Boozer lub nawet ich obu."

W jaki sposob odroznia go to od 10 innych kandydatow do tej nagrody?! I ogolnie wydaje mi sie ironiczne podkreslanie mocy Bulls gdy:
a) jest z piec lepszych druzyn w lidze,
b) strona http://www.82games.com/1011/1011CHI.HTM sugeruje, ze
bez Rose'a na boisku Bulls byliby w Top10 ligi... i ogolnie maja
zadziwiajaco gleboka druzyne.

--
pzdr
wiLQ