Rosja będzie mocarstwem

Data: 2011-04-22 01:31:37
Autor: boukun
Rosja będzie mocarstwem
Premier Rosji Władimir Putin oświadczył w środę, że w ciągu 10 lat jego kraj powinien wejść do grona pięciu wiodących potęg gospodarczych świata. Oznajmił też, że już w 2012 roku rosyjska gospodarka odbuduje się do poziomu sprzed kryzysu gospodarczego.

Premier podkreślił również, że Rosja musi być samodzielna i silna, by uniknąć dyktatu z zagranicy. Poinformował, że jego kraj w najbliższych latach przeznaczy 20 bln rubli (710 mld dolarów) na różne programy zbrojeniowe. Putin mówił o tym, występując z trybuny Dumy Państwowej, niższej izby rosyjskiego parlamentu, ze sprawozdaniem z działalności rządu w 2010 roku i informacją o priorytetach swego gabinetu w 2011 roku.

Tym przemówieniem programowym premier faktycznie zainaugurował kampanię przed grudniowymi wyborami parlamentarnymi. W czwartek kierowana przez niego Jedna Rosja jako pierwsza z partii, które zamierzają wystartować w tych wyborach, utworzy federalny sztab wyborczy.

http://kurierwilenski.lt/2011/04/20/putin-w-10-lat-rosja-w-gronie-wiodacych-poteg-gospodarczych/

Jak Rosja będzie mocerstwem, to dobrze by było poddać się pod jej protektoriat...

boukun

Data: 2011-04-21 19:52:32
Autor: Bruner
Rosja będzie mocarstwem
Jarek do tego nie dopusci. Leszek ponoc juz uciekl z lagru na Syberii i organizuje partyzantke

Data: 2011-04-21 23:35:03
Autor: obserwator
Rosja będzie mocarstwem
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Jak Rosja będzie mocerstwem, to dobrze by było poddać się pod jej protektoriat...

doopa bedzie, a nie mocarstwem.

Data: 2011-04-22 01:35:13
Autor: boukun
Rosja będzie mocarstwem

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioqev7$crd$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Jak Rosja będzie mocerstwem, to dobrze by było poddać się pod jej
protektoriat...

doopa bedzie, a nie mocarstwem.

Powinieneś mieć nadzieję, w końcu to nasza krew słowiańska... bracia Rosjanie...

boukun

Data: 2011-04-21 23:42:34
Autor: obserwator
Rosja będzie mocarstwem
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Powinieneś mieć nadzieję, w końcu to nasza krew słowiańska... bracia Rosjanie..

ty mongole nie jestes zadnym bratem Polakow.

Jacy to bracia Polakow ktorzy nadal niszcza Polakow?

Smoleńsk. Zwęgleni, spopieleni !!!

http://grzegorz.rossa.nowyekran.pl/post/11584,smolensk-zwegleni-spopieleni

Wilk zmienia skórę, lecz nie obyczaje

Z tego, że ciała miały być skremowane, nie wynika, że ofiary do pieców trafiły
już nieżywe. Są precedensy.

&#8222;[&#8230;]wysoki mroczny pokój bez okien. Coś w rodzaju hali fabrycznej czy
kotłowni. Na zbliżeniu &#8212; piec z żelaznymi drzwiczkami przypominającymi bramę
malutkiej twierdzy, oraz prowadnica kierunkowa: dwie szyny znikające w piecu,
jak tory kolejowe w tunelu. Obok pieca - ludzie w szarych fartuchach. Palacze.
Pojawia się trumna. Ot co!&#8230; Krematorium! Pewnie to, które widziałem przed
chwilą za oknem. Ludzie w fartuchach unoszą trumnę i ustawiają na szynach.
Drzwiczki płynnie rozsunęły się na boki, ktoś popchnął trumnę, która uniosła
swego nieznanego lokatora w ryczące płomienie. A oto najazd kamery na twarz
żywego człowieka. Twarz zlana potem. Gorąco przy piecu. Twarz filmowana jest
ze wszystkich stron i w długich ujęciach. Trwa to wieczność. Wreszcie kamera
oddala się, ukazując całą postać. Człowiek nie nosi fartucha. Jest ubrany w drogi czarny garnitur, co prawda
straszliwie wymięty. Krawat na szyi skręcony jak sznur. Przywiązano go stalową
linką do noszy, które oparto o ścianę, na tylnych uchwytach, tak, aby mógł
widzieć wlot pieca.

Wszyscy palacze raptem odwrócili się do przywiązanego. To powszechne
zainteresowanie najwyraźniej mu nie w smak. Krzyczy. Straszliwie krzyczy. Nie
słychać dźwięku, ale wiem, że od takiego krzyku szyby dzwonią w oknach.
Czterej palacze troskliwie opuszczają nosze na podłogę, po czym zgodnie
dźwigają w górę. Przywiązany dokonuje nadludzkiego wysiłku, aby im przeszkodzić. Tytanicznie napięta twarz. Żyła na czole nabrzmiała tak, że gotowa pęknąć. Ale
próba ugryzienia palacza w rękę nie powiodła się. Zęby przywiązanego wpijają
się w jego własną wargę - i czarny strumyk krwi spływa po brodzie. Ostre ma
zęby, nie ma co. Skrępowany jest mocno, ale wije się, jak pojmana jaszczurka.
Głowa ulegając zwierzęcemu instynktowi wali rytmicznymi uderzeniami w
drewniany uchwyt. Przywiązany walczy nie o życie, lecz o lekką śmierć.

Jego rachuby są oczywiste: rozhuśtać nosze i wraz z nimi runąć z szyn na
cementową posadzkę. To będzie właśnie lekka śmierć, a przynajmniej utrata
świadomości. W nieświadomości nawet do pieca nie strach&#8230; Ale palacze znają
swój fach. Po prostu przytrzymują nosze za uchwyty, nie pozwalając im się
rozhuśtać. A do ich rąk przywiązany nie jest w stanie sięgnąć zębami, choćby
nawet kark sobie skręcił.

Powiadają, że w ostatnim mgnieniu życia człowiek może dokonać cudów.
Instynktownie wszystkie jego mięśnie, cała jego świadomość i wola, całe
pragnienie życia raptem koncentrują się w jednym krótkim szarpnięciu&#8230; I
człowiek się szarpnął! Szarpnął się całym ciałem. Szarpnął się tak, jak wyrywa
się lis z potrzasku, przegryzając i wyrywając własną skrwawioną łapę. Szarpnął
się tak, że zadrżały metalowe szyny. Szarpnął się, łamiąc własne kości, rwąc
żyły i mięśnie. Szarpnął się&#8230;

Ale stalowa linka nie puściła. I oto nosze płynnie ruszyły w stronę pieca.
Drzwiczki wiodące do paleniska rozsunęły się na boki, rzucając na podeszwy
dawno nieczyszczonych lakierków snop białego światła. Oto stopy zbliżają się
do ognia. Człowiek stara się zgiąć nogi, podkurczyć kolana, zwiększyć odstęp
między stopami i szalejącymi płomieniami. Jego wysiłki spełzają na niczym.
Operator pokazuje palce na zbliżeniu. Drut wpił się w nie głęboko. Ale
koniuszki palców nie są skrępowane. I tymi koniuszkami człowiek usiłuje
zahamować ruch noszy. Czubki palców są rozczapierzone i napięte.

Gdyby na cokolwiek natrafiły na swej drodze, człowiek niewątpliwie zdołałby
się zatrzymać. I raptem nosze nieruchomieją przed samym otworem.

Nowa postać, ubrana jak wszyscy palacze w szary fartuch, daje im znak ręką. Na
to skinienie palacze zdejmują nosze z szyn, po czym ponownie stawiają je na
tylnych uchwytach przy ścianie. Co się stało? Dlaczego zwlekają? Ach, wszystko
jasne. Do sali krematorium na niskim wózku wtacza się jeszcze jedna trumna!
Wieko już dokręcone. Cóż za przepych! Jaka elegancja. Trumna ozdobiona
frędzelkami i lamówkami. Wszyscy z drogi, jedzie honorowa trumna! Palacze
ustawiają ją na prowadnicy - i już ruszyła w ostatnią podróż. Teraz przyjdzie
niezmiernie długo czekać, nim spłonie. Trzeba czekać, czekać. Dużo, dużo
cierpliwości trzeba&#8230;

A oto nareszcie i kolej na przywiązanego. Nosze ponownie na prowadnicy. I
znowu słyszę ten bezdźwięczny krzyk, który mógłby zrywać drzwi z zawiasów. Z
nadzieją wpatruję się w twarz przywiązanego. Staram się dostrzec oznaki
szaleństwa. Szaleńcom łatwo jest na tym świecie. Ale nie dostrzegam takich
objawów w przystojnej, męskiej twarzy, nie skażonej piętnem obłędu. Po prostu
człowiek nie chce iść do pieca i stara się w jakiś sposób dać temu wyraz. A
jakże wyrazić to, jak nie krzykiem? No więc krzyczy. Na szczęście ów wrzask
nie został uwieczniony. O, już lakierowane buty znalazły się w ogniu. Poszły,
niech to wszyscy diabli.

Ogień huczy. Pewnie tłoczą tlen. Dwaj pierwsi palacze odskakują, dwaj ostatni
popychają nosze w głąb. Drzwiczki paleniska zamykają się, ucicha terkot
aparatu projekcyjnego.

- On&#8230; Kto to?&#8230; - Sam nie wiem, po co zadaję to pytanie.

- On? Pułkownik. Były pułkownik. Był w naszej organizacji. Na wysokich
szczeblach. Oszukiwał organizację. Za to został z niej usunięty. I odszedł.
Taką mamy zasadę.[&#8230;]&#8221;

Wiktor Suworow, Akwarium, tłumaczył Andrzej Mietkowski

Data: 2011-04-22 14:35:43
Autor: boukun
Rosja będzie mocarstwem

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioqfda$djl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za Smoleńsk są sobie sami Żydzi winni...w tym Lech Kaczyński...

boukun

Data: 2011-04-22 12:44:56
Autor: obserwator
Rosja będzie mocarstwem
> [...]

> Smoleńsk. Zwęgleni, spopieleni !!!

Za Smoleńsk są sobie sami Żydzi winni...w tym Lech Kaczyński...

:)))))))))))))))....noooo..........

Data: 2011-04-24 07:05:03
Autor: robertbig
Rosja będzie mocarstwem
On 22 Kwi, 01:42, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
. Człowiek stara się zgiąć nogi, podkurczyć kolana, zwiększyć odstęp
między stopami i szalejącymi płomieniami. Jego wysiłki spełzają na niczym.

Czyżby osrywator publikował nam tutaj rozebrana na atomy bezdusznośc i
bezwzglednośc kościoła.
Która przyprawiła o  smierc ,miliony niewinnych ludzi.
 Śmierc w niewyobrazlnych meczrniach.
Taka smierc  w katolickiej wersji.  Powolna i straszliwa.
Amen.

Data: 2011-04-22 17:15:05
Autor: the_foe
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-22 01:35, boukun pisze:

[...]

tak pol na pol z krwia mongolska.
--
the_foe

Data: 2011-04-22 17:48:34
Autor: raff
Rosja będzie mocarstwem

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:ios61n$2h6$1news.dialog.net.pl...
[...]

i w 25 proc z Ugro-finska...

Bracia jak cholera.

R.

Data: 2011-04-22 19:47:03
Autor: boukun
Rosja będzie mocarstwem

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ios61n$2h6$1news.dialog.net.pl...
[...]

U nas nie mniej tej mongolskiej, ja też mam coś z mongoła...

boukun

Data: 2011-04-22 09:51:41
Autor: raff
Rosja będzie mocarstwem

" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ioqev7$crd$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Jak Rosja będzie mocerstwem, to dobrze by było poddać się pod jej protektoriat...

No niezly ciul.

R.

Data: 2011-04-21 23:38:31
Autor: Canucki
Rosja będzie mocarstwem
[...]

Jak to?!

Dawidek przeciez mowil, ze lepszy Reich.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-04-22 14:36:40
Autor: boukun
Rosja będzie mocarstwem

,
[...]

Co dla niego dobre, to niekoniecznie dla mnie...

boukun

Data: 2011-04-22 15:04:39
Autor: Canucki
Rosja będzie mocarstwem
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
> Jak to?!
>
> Dawidek przeciez mowil, ze lepszy Reich.
>
> Krzysztof Canucki

Co dla niego dobre, to niekoniecznie dla mnie...

A co jest dobre dla Pana, to niekoniecznie dla Narodu Polskiego

Krzysztof Canucki

Data: 2011-04-22 19:48:29
Autor: boukun
Rosja będzie mocarstwem

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ios5e7$sr3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Co dla niego dobre, to niekoniecznie dla mnie...

A co jest dobre dla Pana, to niekoniecznie dla Narodu Polskiego

Przez kołtuństwo i ja i moja rodzina cierpi... Jak naród tępy i zniewolony nie wie co dla niego dobre...

boukun

Data: 2011-04-23 03:21:20
Autor: Canucki
Rosja będzie mocarstwem
> [...]

> Krzysztof Canucki

Przez kołtuństwo i ja i moja rodzina cierpi... Jak naród tępy i zniewolony

Moze Pan skrocic te cierpienia emigrujac jak najszybciej do Rosji.
A jak Dawidek sie nie zgodzi, to znaczy, ze jest tępy i nie wie co dla niego dobre...

Krzysztof Canucki

Data: 2011-04-23 07:20:14
Autor: cirrus
Rosja będzie mocarstwem
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iosfit$mht$1mx1.internetia.pl...
[...]

Zapomniałeś dodać, że przez twoje kołtuństwo.

--
stevep

Data: 2011-04-22 07:24:10
Autor: pluton
Rosja będzie mocarstwem
20 bln rubli (710 mld dolarów) na różne programy zbrojeniowe.

Musieli by zaglodzic 70-80% ludnosci.

Nullification

Data: 2011-04-22 17:16:09
Autor: the_foe
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-22 07:24, pluton pisze:
20 bln rubli (710 mld dolarów) na różne programy zbrojeniowe.

Musieli by zaglodzic 70-80% ludnosci.

20 bln rubli wydadza tylko neikoniecznie bedzie to wtedy rownowartosc 710 mld USD

--
the_foe

Data: 2011-04-22 16:38:00
Autor: jadrys
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-22 01:31, boukun pisze:

Jak Rosja będzie mocerstwem, to dobrze by było poddać się pod jej protektoriat...

boukun

Rosja juĹź jest mocarstwem. Imperialni terroryści mogą bliskim sojusznikom Rosji naskoczyć. Białorusini mogą spać spokojnie, a i Łukaszenkę na pewno nie spotka los innych patriotĂłw ktĂłrzy powiedzieli - nie tym bandytom z  NATO..

Data: 2011-04-22 17:17:48
Autor: the_foe
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-22 16:38, jadrys pisze:

Rosja juĹź jest mocarstwem

Wojskowym - tak. Nikt w to nie watpi, nikt tego nie neguje. Jednak gospodarczo - to karzel. PKB rowne Holandii. Tyle, ze ludnosci 10x wiecej. O terenie i co tam jest nie ma co wspominac.

--
the_foe

Data: 2011-04-22 20:36:42
Autor: jadrys
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-22 17:17, the_foe pisze:
[...]

Wiesz, przeraża mnie to wasze (pseudoekonomistów) rozumowanie. Rosję to można porównywać do pozostałej reszty kontynentu europejskiego, a nie do malutkiej Holandii. A tymi przykładami z PKB to już zupełnie mnie dobijacie.

Data: 2011-04-22 20:50:43
Autor: pluton
Rosja będzie mocarstwem
 A tymi przykładami z PKB to już zupełnie mnie
dobijacie.

PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
PKB,PKB
Nullification

Data: 2011-04-22 20:54:50
Autor: jadrys
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-22 20:50, pluton pisze:
  A tymi przykładami z PKB to juĹź zupełnie mnie
dobijacie.

PKB,PKB
[...]

Per Capita zapomniałeś dodać :-P

Data: 2011-04-22 21:15:14
Autor: raff
Rosja będzie mocarstwem

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:ioshr5$92d$1news.onet.pl...
[...]

No i ?

Australia tez jest duza. Kanada tez.

A politycznie to o ch...ja obetrzec.

R.

Data: 2011-04-22 21:26:53
Autor: jadrys
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-22 21:15, raff pisze:
[...]

Obydwa te kraje nie są suwerenne i podejmujące samodzielne decyzje. Australią do niedawna rządził niejaki Howard - człowiek CIA, - przyjmujący rozkazy z Langley -  stan Virginia.

Data: 2011-04-22 21:47:20
Autor: raff
Rosja będzie mocarstwem
[...]

Tak, to jedyny powod. Inaczej bylyby supermocarstwami.

R.

Data: 2011-04-23 12:33:51
Autor: jadrys
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-22 21:47, raff pisze:

[...]

No może i nie byłyby mocarstwami, ale obywatele tych krajów mogliby bez strachu jeździć po całym świecie bez obawy że jakiś odwetowiec ich zlinczuje.

Data: 2011-04-23 07:45:39
Autor: cirrus
Rosja będzie mocarstwem
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ioskp7$kdv$1news.onet.pl...
[...]

A tobą kto rządzi kretynie?

--
stevep

Data: 2011-04-23 12:33:44
Autor: jadrys
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-23 07:45, cirrus pisze:

A tobą kto rządzi kretynie?

To do minie? JeĹźeli tak - odpowiedĹş brzmi - na pewno nie Adam M. i jego srebrniki.

Data: 2011-04-24 07:36:19
Autor: cirrus
Rosja będzie mocarstwem
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iouabl$2i0$3news.onet.pl...
W dniu 2011-04-23 07:45, cirrus pisze:
A tobą kto rządzi kretynie?
To do minie? JeĹźeli tak - odpowiedĹş brzmi - na pewno nie Adam M. i jego srebrniki.

A któż by kretynowi zaplacił?

--
stevep

Data: 2011-04-24 11:55:31
Autor: the_foe
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-22 21:15, raff pisze:
Australia tez jest duza. Kanada tez.

Kanada jest w G8, realnie a nie na dczepke jak Rosja.
Gdyby Kanada zechciala bylaby najwiekszym producentem paliw plynnych na swiecie. Coz, cenia przyrode bardziej.

--
the_foe

Data: 2011-04-23 07:21:39
Autor: cirrus
Rosja będzie mocarstwem
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ioshr5$92d$1news.onet.pl...
[...]

Normalka, gdy fakty są niewygodne tym gorzej dla nich.

--
stevep

Data: 2011-04-23 12:33:39
Autor: jadrys
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-23 07:21, cirrus pisze:
[...]

Gorzej z tymi którzy tych faktów nie rozumieją. I na dodatek biora ja za "dobrą monetę".

Data: 2011-04-24 07:35:20
Autor: cirrus
Rosja będzie mocarstwem
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iouabm$2i0$5news.onet.pl...
[...]

To można faktow nie brać za dobrą monetę?

--
stevep

Data: 2011-04-24 12:00:19
Autor: the_foe
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-22 20:36, jadrys pisze:
Rosję to można porównywać do pozostałej reszty kontynentu europejskiego,
a nie do malutkiej Holandii

chciales raczej napisac "powinno się porównywac".
Rosja ma mniejsze PKP pc niz Polska, Libia, ledwo wystajac ponad srednia swiatowa. To nie jest liga najlepiej rozwinietych gospodarczo panstw swiata.

--
the_foe

Data: 2011-04-23 07:19:22
Autor: cirrus
Rosja będzie mocarstwem
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ios40h$otj$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-22 01:31, boukun pisze:
Jak Rosja będzie mocerstwem, to dobrze by było poddać się pod jej protektoriat...
boukun
Rosja już jest mocarstwem. Imperialni terroryści mogą bliskim sojusznikom Rosji naskoczyć. Białorusini mogą spać spokojnie, a i Łukaszenkę na pewno nie spotka los innych patriotów którzy powiedzieli - nie tym bandytom z NATO..

NajwyĹźej los Milosevica i Caucescu.

--
stevep

Data: 2011-04-23 12:33:31
Autor: jadrys
Rosja będzie mocarstwem
W dniu 2011-04-23 07:19, cirrus pisze:
[...]

Skrytobójcza śmierć w Hadze na pewno mu nie grozi gdy Białoruś jest pod opieką Rosji.

Data: 2011-04-24 07:34:32
Autor: cirrus
Rosja będzie mocarstwem
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iouabm$2i0$4news.onet.pl...
[...]

Taka opieka to pewna śmierć nienaturalna.

--
stevep

Rosja będzie mocarstwem