Rosja będzie mocarstwem

Data: 2011-04-21 23:38:31
Autor: Canucki
Rosja będzie mocarstwem
Premier Rosji Władimir Putin oświadczył w środę, że w ciągu 10 lat jego
kraj
powinien wejść do grona pięciu wiodących potęg gospodarczych świata.
Oznajmił
też, że już w 2012 roku rosyjska gospodarka odbuduje się do poziomu sprzed kryzysu gospodarczego.

Premier podkreślił również, że Rosja musi być samodzielna i silna, by
uniknąć
dyktatu z zagranicy. Poinformował, że jego kraj w najbliższych latach
przeznacz
y 20 bln rubli (710 mld dolarów) na różne programy zbrojeniowe. Putin mówił
o tym
, występując z trybuny Dumy Państwowej, niższej izby rosyjskiego parlamentu,
ze
sprawozdaniem z działalności rządu w 2010 roku i informacją o priorytetach
sweg
o gabinetu w 2011 roku.

Tym przemówieniem programowym premier faktycznie zainaugurował kampanię
przed
grudniowymi wyborami parlamentarnymi. W czwartek kierowana przez niego
Jedna
Rosja jako pierwsza z partii, które zamierzają wystartować w tych
wyborach,
utworzy federalny sztab wyborczy.

http://kurierwilenski.lt/2011/04/20/putin-w-10-lat-rosja-w-gronie-
wiodacych-pot
eg-gospodarczych/

Jak Rosja będzie mocerstwem, to dobrze by było poddać się pod jej protektoriat...

Jak to?!

Dawidek przeciez mowil, ze lepszy Reich.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-04-22 14:36:40
Autor: boukun
Rosja będzie mocarstwem

,
[...]

Co dla niego dobre, to niekoniecznie dla mnie...

boukun

Data: 2011-04-22 15:04:39
Autor: Canucki
Rosja będzie mocarstwem
> Jak to?!
>
> Dawidek przeciez mowil, ze lepszy Reich.
>
> Krzysztof Canucki

Co dla niego dobre, to niekoniecznie dla mnie...

A co jest dobre dla Pana, to niekoniecznie dla Narodu Polskiego

Krzysztof Canucki

Data: 2011-04-22 19:48:29
Autor: boukun
Rosja będzie mocarstwem

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ios5e7$sr3$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Co dla niego dobre, to niekoniecznie dla mnie...

A co jest dobre dla Pana, to niekoniecznie dla Narodu Polskiego

Przez kołtuństwo i ja i moja rodzina cierpi... Jak naród tępy i zniewolony nie wie co dla niego dobre...

boukun

Data: 2011-04-23 03:21:20
Autor: Canucki
Rosja będzie mocarstwem

> [...]
>
> Krzysztof Canucki

Przez kołtuństwo i ja i moja rodzina cierpi... Jak naród tępy i zniewolony

Moze Pan skrocic te cierpienia emigrujac jak najszybciej do Rosji.
A jak Dawidek sie nie zgodzi, to znaczy, ze jest tępy i nie wie co dla niego dobre...

Krzysztof Canucki

Data: 2011-04-23 07:20:14
Autor: cirrus
Rosja będzie mocarstwem
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iosfit$mht$1mx1.internetia.pl...
[...]

Zapomniałeś dodać, że przez twoje kołtuństwo.

--
stevep

Rosja będzie mocarstwem