Rosja czyli piek艂o.

Data: 2014-03-07 21:22:11
Autor: mi艣 z okienka
Rosja czyli piek艂o.

U偶ytkownik "Micha艂" <micsz@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lfc1i3$rtm$1news.dialog.net.pl...
 Pisa艂em tu kiedy艣 o okr臋gu anio艂贸w, a przypis m贸wi, 偶e anio艂owie mieszkaj膮 w niebie. Czyli od Sanoka mniej wi臋cej na wsch贸d dalej jest piek艂o.
 Zreszt臋 ruscy jacy艣 tacy strasz膮cy zawsze byli, a jak si臋 przyjrze膰 niekt贸rym zdj臋ciom to jakie艣 takie diab艂owate.

Obejrzyj historyczne zj臋cia Rosjan przedrewolucyjnych - zobaczysz uduchowionych inteligent贸w, albo prostodusznych wie艣niak贸w o g臋bach pe艂nych szcz臋艣cia. To co widzisz obecnie, to g贸wnozjady karmione od pokole艅 czerwonym 艂ajnem. Szczeg贸lnie dow贸dcy wojskowi maj膮 taki grymas na ustach, jakby po艂kn臋li g贸wno.

Data: 2014-03-07 21:33:28
Autor: u2
Rosja czyli piek艂o.
W dniu 2014-03-07 21:22, mi艣 z okienka pisze:
albo prostodusznych wie艣niak贸w o g臋bach pe艂nych szcz臋艣cia

to jestem ja w poprzednim wcieleniu..-;)

--
w jezyku polskim majdan oznacza dobytek, to co nagromadzilismy przez lata proznego zycia, a w chwili proby bronimy. za cene zycia.

Data: 2014-03-07 22:18:47
Autor: mi艣 z okienka
Rosja czyli piek艂o.

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
W dniu 2014-03-07 21:22, mi艣 z okienka pisze:
albo prostodusznych wie艣niak贸w o g臋bach pe艂nych szcz臋艣cia

to jestem ja w poprzednim wcieleniu..-;)

Nie pami臋tasz nawet swoich urodzin, sk膮d mo偶esz wiedzie膰 co by艂o wcze艣niej?

Data: 2014-03-07 22:21:08
Autor: u2
Rosja czyli piek艂o.
W dniu 2014-03-07 22:18, mi艣 z okienka pisze:

albo prostodusznych wie艣niak贸w o g臋bach pe艂nych szcz臋艣cia

to jestem ja w poprzednim wcieleniu..-;)

Nie pami臋tasz nawet swoich urodzin, sk膮d mo偶esz wiedzie膰 co by艂o wcze艣niej?

doskonale pamietam swoje urodziny, kiedy pyta siegnela pochwy, ale niestety nie tego siem spodziewalem ...-;)

Data: 2014-03-08 13:24:21
Autor: mi艣 z okienka
Rosja czyli piek艂o.

[...]

I dlatego zacz膮艂e艣 pi膰? 呕eby o tym zapomnie膰?
:-DD

Data: 2014-03-07 22:25:26
Autor: Micha艂
Rosja czyli piek艂o.
[...]

  Nie mog臋 znale藕膰 tego, co widzia艂em kiedy艣.

 http://www.google.pl/imgres?start=880&biw=1339&bih=629&tbm=isch&tbnid=5e1WyheEDmyrzM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fpomper.pl%2F4010-rosja_vs_polska.html&docid=EJ0CrWGdhZT3OM&imgurl=http%3A%2F%2Fpomper.pl%2Fimg%2F2012%2F11%2F4010.gif&w=686&h=562&ei=hzgaU5XGJqSM5ASCxYCQDg&zoom=1&ved=0CPkBEIQcMFA4oAY&iact=rc&dur=813&page=46&ndsp=16

Data: 2014-03-07 22:32:45
Autor: u2
Rosja czyli piek艂o.
W dniu 2014-03-07 22:25, Micha艂 pisze:
Nie mog臋 znale藕膰 tego, co widzia艂em kiedy艣.

the future`s uncertain and the end`s always near.

Data: 2014-03-08 16:22:22
Autor: Micha艂
Rosja czyli piek艂o.
W dniu 2014-03-07 22:32, u2 pisze:
W dniu 2014-03-07 22:25, Micha艂 pisze:
Nie mog臋 znale藕膰 tego, co widzia艂em kiedy艣.

the future`s uncertain and the end`s always near.

  To nie ma nic do rzeczy, na drugi raz nie spamuj.

Data: 2014-03-09 02:01:00
Autor: mi艣 z okienka
Rosja czyli piek艂o.

W dniu 2014-03-07 22:32, u2 pisze:
W dniu 2014-03-07 22:25, Micha艂 pisze:
Nie mog臋 znale藕膰 tego, co widzia艂em kiedy艣.

the future`s uncertain and the end`s always near.

 To nie ma nic do rzeczy, na drugi raz nie spamuj.

To nie ma nic do rzeczy - gostek jak zwykle si臋 najeba艂.

    zdr贸wko!

Rosja czyli piek艂o.