Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka

Data: 2014-12-23 10:42:28
Autor: El Comandante
Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka
~Hobbit : Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka. Dzisiaj Rosjanie wyslai bezposrednio rakiete Angara 5 na orbite odlegla o 35 000 km od rownoleznika. Nigdy nie bylo takiego osiagniecia przez czlowieka.
Dzisiaj tez Rosja wlaczyla elektrownie zielonej energi napedzanej woda o wydajnosci 3 000 megawatow.
Rosneft takze splacil swoj dlug 7 miliardow dolarow ktore wzieli na nowe projekty.
Rosjanie maszeruja do przodu i buduja swiat a zachod popycha czlowieka do czasow jaskiniowych.

Data: 2014-12-23 11:59:50
Autor: Budzik
Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

[...]

Czy ta wiadomośc jest tak samo wiarygodna jak ta  o super cenach w Rosji?
Bo ja cały czas czekam na adresy sklepów z tymi okazjami o ktorych pisałes...

Wszyscy poza Putinem mówią o kryzysie w Rosji a boukun swoje... :)

Data: 2014-12-23 13:17:16
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA40C7C9099627budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jedź do Rosji, do pierwszego lepszego sklepu i się obłowisz...
Wszyscy, to znaczy kto? Polskie żydomedia i Jewropa?

Data: 2014-12-23 13:48:25
Autor: dante

UĹźytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

[...]

Wszyscy, to znaczy kto? Polskie Ĺźydomedia i Jewropa?

A będzie ciekawiej...
Norwegom nie opłaca się wydobywac ropy poniżej 60 dolców za baryłę
a Rosjanie przy tym poziomie mają na tym jeszcze 20 dolców.
Toż to istne czorty... te jewry i usraelcy... ale im "dokopały" ;)

Data: 2014-12-23 06:52:46
Autor: donek999bronek
użytkownik dante napisał:

[...]

Poczekaj az w PL zacznie sie kwik bo ruskich nie bedzie  stac na zakup towaru od polaka.

Data: 2014-12-23 15:20:49
Autor: Budzik
Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka
Użytkownik  donek999bronek@gmail.com ...

[...]

Juz ich w dużej częsci nie stac :)
Obecnie jest odwoływanych 7 na 10 rezerwacji pobytu Rosjan w Polsce.

Data: 2014-12-23 13:59:49
Autor: Budzik
Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka
Użytkownik dante dante@gmail.com ...

[...]

Może w konuc zaczną przyglądac sie swoim kosztom.
Kroją nas a zarobki w Norweskim przemysle wydobywczym są niesamowicie wysokie.

Data: 2014-12-23 13:59:50
Autor: Budzik
[...]

W tym ich rozwinietym super systemie idącym do przodu nie mozna kupić wysyłkowo z Polski?

Data: 2014-12-23 06:54:11
Autor: donek999bronek
użytkownik Budzik napisał:

W tym ich rozwinietym super systemie idącym do przodu nie mozna kupić wysyłkowo z Polski?

Widocznie masz z tym problem.

Data: 2014-12-24 00:43:29
Autor: donek999bronek
użytkownik Budzik napisał:

> Widocznie masz z tym problem.

Z czym?

Z zakupem od ruska:)

Data: 2014-12-24 09:40:16
Autor: Budzik
Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka
Użytkownik  donek999bronek@gmail.com ...

> Widocznie masz z tym problem.

Z czym?

Z zakupem od ruska:)

Na razie to ja nic nie kupuje, bo poza artykułem podanym przez boukuna (co niestety odbiera mu 90% wiarygodnosci) w ktorym mgliscie stwierdzono, ze teraz w Rosjo tak tanio, watkotwórca nie potrafił potwierdzić tej tezy ani jednym linkiem do sklepu internetowego.

Nie wierze, ze te przeceny to tylko na miejscu w sklepie, a wysyłkowo nie mozna nic kupić.

Data: 2014-12-23 19:44:42
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA40C8F0385DFDbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wysyłkowo, możesz nawet za darmo dostać, choćby rosyjskie oprogramowania hackerskie...

Data: 2014-12-23 19:59:50
Autor: Budzik
[...]

Rozumiesz o co pytam?

Data: 2014-12-23 14:15:49
Autor: andal
Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka

Wesołych Świąt

Data: 2014-12-23 19:46:25
Autor: El Comandante
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m7btek$s73$2speranza.aioe.org...
On Tue, 23 Dec 2014 10:42:28 +0100, El Comandante wrote:

Wesołych Świąt

Wesołych Świąt andal.

Data: 2014-12-23 14:49:42
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-23 o 10:42, El Comandante pisze:
[...]

Ciekawe czy w reżymowych mediach uznają za stosowne aby poinformować o tym Polaków..

Data: 2014-12-23 14:59:49
Autor: Budzik
Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

[...]

Wszystkie są reżimowe?
Rozumiem rakieta, rozumiem elektrownia (chcoaiz w sumie nie słyszałem informacji o otwieranych elektrowniach w wiadomosciach - z zadnego kraju) ale o tym, ze ktos spłacił swój dług tez maja informować wiadomości?
Chodzi o to, ze to taka przełomowa nowina, że Rosyjska firma dotrzymała umowy czy o coś innego?

Pomijam same informacje - sprawdzalem kilkukrotnie informacje podawane przez boukuna i okazywały sie kłamstwem albo przekłamaniem - przestałem tracic czas i a priori zakładam ze kłamie...

Data: 2014-12-24 10:20:36
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-23 o 15:59, Budzik pisze:

[...]

No niestety, przyjęty system koncesjonowania uzależnia od rządzących nawet takich nadawców jak Polsat RMF itd. Tym samym sytuacja pod względem uczciwości i rzetelności dziennikarskiej  wygląda zupełnie jak w minionych czasach. Jedynie w prasie panuje trochę większa swoboda. Tak że w niektórych gazetach idzie się dopatrzyć kursu trochę innego niż ten powszechnie narzucany mediom przez panującą dyktaturę.

Nie widzisz retoryki antyrosyjskiej jaką z tak wielkim zaangażowaniem nam Polakom się serwuje... Rosja ma się nam kojarzyć z kolosem na glinianych nogach a nie z kimś kogo w czasach tak "ciężkich" stać na spłacanie długu. I jak słusznie zauważyłem, jednak nie było reżymu stać na to aby w informacjach ze świata choćby o tym napomknąć.

No cóż, boukun to także niemały mitoman.. Jednak w nowinkach i wiadomościach z zagranicy jest dość rzetelny.

Data: 2014-12-24 09:40:16
Autor: Budzik
Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Nie widzisz retoryki antyrosyjskiej jaką z tak wielkim zaangażowaniem nam Polakom się serwuje...

Nie widziałem jej dopóki Rosja nie rozpoczeeła wojny z Ukrainą.

Rosja ma się nam kojarzyć z kolosem na glinianych nogach a nie z kimś kogo w czasach tak "ciężkich" stać na spłacanie długu.

Jaja sobie robisz?

I jak słusznie zauważyłem, jednak nie było reżymu stać na to aby w informacjach ze świata choćby o tym napomknąć.

Czyli mają być informacje w wiadomościach o tym, ze konkretna firma spłaciła konkretny dług? Za kazdym razem? Od jakiejs konkretnej wartosci? Ma to dotyczyc tylko firm Rosyjskich czy ogólnie z całego kraju?
Wystarczy jak bedzie to w telewizjach biznesowych czy oczekiwałbys takich informacji jako news dnia w wiadomosciach?

"Dzien dobry, godzina 19.30 wiec rozpoczynamy wiadomości.
Pierwsze 10 minut poswiecimy na informacje o spłaconych długach przez firmy..."

Zresztą - podałem juz, ze np. o starcie Rakiety informowała nawet TVN24.

A co do rzetelnosci boukuna - nawet nie podał linków do tych informacji...

Data: 2014-12-24 02:10:22
Autor: donek999bronek
użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

> Nie widzisz retoryki antyrosyjskiej jaką z tak wielkim zaangażowaniem > nam Polakom się serwuje... Nie widziałem jej dopóki Rosja nie rozpoczeeła wojny z Ukrainą.

Wojna domowa ten majdan, kto to wszystko rozpoczal, rosjanie?

Jak miejscowi nawolywali przed referendum o odwolanie HGW, po co
ja odwolywac, zaczekajcie rok do wyborow.

Po co robic majdan, zaczekajcie do wyborow. Czy ukraincy
sa uposledzeni? Trzeba im pomoc w wyborze?
A jesli sa uposledzeni to ich wybor, widac ze demokracja
obowiazuje selektywnie, zreszta nie pierwszy raz.

Zwykly skok miedzynarodowki na ukraine, bo kasa a nie jakies
tam idee.

Data: 2014-12-24 11:59:44
Autor: Budzik
> [...]

Wojna domowa ten majdan, kto to wszystko rozpoczal, rosjanie?

Nie, Rosjan tam nie ma do dzis ROTFL...

[...]

Dokładnie, W interesie zachodniej Europy, równiez finansowym jest to, zeby Ukraina była niezależnym panstwem a nie republiką zależną od Rosjan. Ale to chyba nie daje Rosji prawa do interwencji na Ukrainie?

Przykładowo w naszym interesie byłoby przejecie czesci Niemiec z dobrze rozwinietym przemysłem etc. Ale to cyba nie daje nam praw do tego, aby anektowac? I wice wersa. Niemcy pewnie tez chętnie wzieliby slask. Ale czy to daje im prawo?

Data: 2014-12-24 05:30:38
Autor: donek999bronek
użytkownik Budzik napisał:

Nie, Rosjan tam nie ma do dzis ROTFL...

Na ukrainie jest 7mln rosjan, wiekszosc na wschodzie

Nie pamieta Pan akcji usa ratowania swoich obywateli z ambasady
w jemenie?

anektowac? I wice wersa. Niemcy pewnie tez chętnie wzieliby slask. Ale czy to daje im prawo?

Gdyby w PL bylo 7mln niemcow i jakies pogromy, kto wie, moze
niemcy tez pomogli ratowac swoich.

Data: 2014-12-24 22:21:09
Autor: Budzik
Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka
Użytkownik  donek999bronek@gmail.com ...

Nie, Rosjan tam nie ma do dzis ROTFL...

Na ukrainie jest 7mln rosjan, wiekszosc na wschodzie

Pisałem akurat o wojskach - to że jest ludnośc pochodzenia rosyjskiego to jest inna sprawa.

Nie pamieta Pan akcji usa ratowania swoich obywateli z ambasady
w jemenie?

Pan? Jakas nowomoda newsowa?

anektowac? I wice wersa. Niemcy pewnie tez chętnie wzieliby slask.
Ale czy to daje im prawo?

Gdyby w PL bylo 7mln niemcow i jakies pogromy, kto wie, moze
niemcy tez pomogli ratowac swoich.

W GBR jest już pewnie z milion naszych.
Co do pogromów - rozumiem, ze to z jakiegoś rosyjskiego radia?
Ile Rosjan zgineło w ostatnich latach na ukrainie? Tylko nie doliczaj mi tych, co ich tam Putin wysłal a co ich tam nie ma...

Data: 2014-12-25 09:34:45
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-24 o 10:40, Budzik pisze:
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Nie widzisz retoryki antyrosyjskiej jaką z tak wielkim zaangażowaniem
nam Polakom się serwuje...

Nie widziałem jej dopóki Rosja nie rozpoczeeła wojny z Ukrainą.

O jakiej wojnie Ukraińsko-Rosyjskiej piszesz? Ten na okrągło nam pokazywany czołg z rosyjska flagą to niby cos świadczące o rosyjskiej interwencji na Ukrainie? Żeby było śmieszniej - z tego czołgu,i tych rzekomych innych, jak propagandziści u nas powiadają wcześniej usunięto nr taktyczne.. jednak ktoś wywiesił rosyjską flagę...

Rosja ma się nam kojarzyć z kolosem na
glinianych nogach a nie z kimś kogo w czasach tak "ciężkich" stać na
spłacanie długu.

Jaja sobie robisz?

Wobectego od ciebie oczekuję odpowiedzi - po co te skurwysyny na pasku USA z takim zaangażowaniem (oszukują, kłamią w żywe oczy, dają wiarę w każdą pogłoskę czy plotkę która godzi w dobre imię Rosji i podawają nam Polakom jako prawdę) próbuja nas nastawić przeciw Rosji, czy oni w tym lizusostwie i wiernopoddaństwie interesom USA ("Amerykę popieramy bezwarunkowo") potrzebują akceptacji społecznej, czyli naszej akceptacji, przecież od zawsze robią z krajem to co im się tylko spodoba.

[...]

Skoro się mówi i szeroko komentuje takie rzeczy jak biegunka pieska Putina, to dlaczego nie ma żadnej wzmianki o dobrej kondycji jednej z największych w świecie firm naftowych, czy o sukcesie Rosyjskiego przmysłu kosmicznegvo w głównym wydaniu Wiadomości?

[...]

Polecam kanał Historia, jednak nie jako cały, ale tylko powtórki archiwalnych wydań "Dziennika Telewizyjnego". Zmieszczali w ciągu tej zaledwia pół godziny nawet detale z kraju i ze świata, ale wtedy nie zapraszano do studioa różnych celebrytów którzy tłumaczą i objaśniają po 10 minut widzowi co ma myśleć o tym czy tamtym.

Naprawdę dla ciebie rzetelność to linki do gówna zamieszczanego w necie?

Data: 2014-12-25 10:17:12
Autor: Budzik
[...]

Tak, wiem, Twój szef mówił wyraźnie ze na Ukrainie nie ma Rosyjskich wojsk.
A skoro tak mówił, to to musi być prawda.
I nie wazne co widac, wazne co mówił Putin...

[...]

Pomijając diagnoze, masz pretensje, ze ktos robi negatywny PR Rosji, a sam oczekujesz PR-u pozytywnego i karmienia nas bzdurnymi informacjami o tym, ze ktos spłacił swoj dług?

[...]

Walka o widza, a nie o jego swiadomosc.
Takie ciekawostki sa zawsze gdzies wplatane ale one przeciez nie są newsem dnia.
Ty natomiast, mam wrażenie, chciałbys z wiadomosci zrobic nudny program w ktorym 10 minut pieje sie z zachwytu ze kolejna firma Rosyjska spłaciła swój dług.
Nikt by tego nie oglądal, bo to nie jest news. O zachodnich firmach tez sie tego nie mówi. News jest wtedy jak firma nie spłaci.
O przemysle kosmicznym ja wiem ze Amerykanie korzystają z Rosyjskiej technologii zamiast rozwijac swoją - wiem to własnie z tych rezimowych TV typu TVN...
Ale mysle, ze to o czym piszesz byłoby swietnym tematem na jakies programy naukowe - moze BBC? Discovery? Tyle ze tam są czesto programy o Rosji... I bardzo często w pozytywnym swietle. Oczywiście tam gdzie się da.

[...]

Nie odniosłes sie?
Główny zarzut, ze nie informują, podałem ci ze informują i... "bez komentarza"...?

[...]

Zaraz zaraz - rzetelnoscia ma być wpis boukuna ktorego wielokrotnie złapałem na kłamstwie?
W takim razie musze odpowiedziec ze tak - oczekiwałbym potwierdzenia tych wiadomosci jakimis linkami do wiadomosci w internecie.

No chyba, ze chcesz mi wytłumaczyc, ze np. otwracie tej elektrowni to jest jakas tajemnica i nigdzie o tym nie pisza? Tylko boukun wie co i jak bezpośrednio od przełożonego :)

Data: 2014-12-25 14:33:15
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-25 o 11:17, Budzik pisze:
[...]

Jeżeli masz jakiekolwiek wiarygodne dowody na obecność rosyjskich wojsk na Ukrainie to je podaj, a nie oczerniaj nikogo na podstawie tego szczekania naszych propagandzistów.
Skoro Putin tak mówi że nie, a ty z kolei mówisz tylko nie bo nie, to kurwa komu mam dawać wiarę? Swoje sympatie do terrorystycznych bandziorów, którzy codziennie na całym świecie mordują setki ludzi i antypatie do innych oczywiście można głosić wszem i wobec, ale nie w tym kontekście żeby komuś coś wmawiać naciągając fakty.

[...]

W podawanych wiadomościach oczekuję tylko prawdy i obiektywizmu. Mam gdzieś Rosję i Putina, którego w swiom czasie też oceniałem tu na psp bardzo negatywnie za wojnę w Czeczeni. Jednak teraz wobec tego bezpardonowego ataku USA i ich wasali zwykła uczciwość nie pozwala mi milczeć, nie mówiąc już o przyłączaniu się do tej sfory atakującej Rosję i jej przywódcę.

[...]

Już nie nawracaj z tą spłatą długu, chodzi tylko o przykład na to że o Rosji i Putinie to albo źle, albo wcale. Taka jest polityka naszych mediów podporządkowanych całkowicie ministerstwu propagandy.. I nie pierdol tu o jakiejś walce o widza. Po tym co robią to widać dokładnie że tego widza mają gdzieś karmiąc go na okrągło propagandową sieczką.

[...]

Wobec tego ja zapytam ilu Polaków ma dostęp do serwisu TVN24 w swoich odbiornikach telewizyjnych?

[...]

Parę szczegółów na to że boukun kłamał. Jako że wiem że o sprawach dziejących się w kraju często się myli, to poproszę o przykłady z zagranicy.

A jak się odwołuje do faktów które nie są dostępne pod linkami w necie?

Data: 2014-12-25 15:20:47
Autor: A. Filip
Rosja dokonala następnego ...
UĹźytkownik Patriota czu@kre.ru ...

[...]

tego szczekania naszych propagandzistĂłw.
Skoro Putin tak mĂłwi Ĺźe nie, a ty z kolei mĂłwisz tylko nie bo nie, to
[...]
[...]

A nie moĹźesz subtelniej?
Dowody na interwencje militarną Rosji na Ukrainie są takie jakie były dowody na
więzienia-katownie CIA/USA w RP3.  Wielu uwierzyło, kolejne rządy RP3
zaprzeczały, a inne rządy które nie miały silnego interesu mogły twierdzić że
sprawa nie jest udowodniona.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Wierny minister nie służy dwóm panom; cnotliwa żona nie wychodzi za drugiego

Data: 2014-12-27 12:40:09
Autor: Patriota
Rosja dokonala następnego ...
W dniu 2014-12-25 o 15:20, A. Filip pisze:

[...]

Tzn, jak subtelniej?
Nie prawda, całe dowody na interwencję Rosji na Ukrainę to trochę medialnego szumu wznoszonego przez wrogów Rosji.
Natomiast co do tych więzień, ostatecznie mnie do tego że jednak były na terytorium RP przekonał wyrok strasburskiego sądu, który zasądził od Polski stosowne odszkodowania dla pokrzywdzonych. Gdyby nie miał na to przekonywujących dowodów to na pewno wyrok nie byłby taki jaki zapadł.

Data: 2014-12-25 15:20:59
Autor: Budzik
[...]

Przeciez tych dowodow jest multum - postaci, rozpoznane po imieniu i nazwisku, filmy z kawalkadami rosyjskich zolnierzy i sprzetu jadacych na ukraide, wreszcie wracajace zwoloki...
Tak wiem, ci ktorzy o zwlokach najglosniej mowili, juz siedza, ale to chyba tylko dodatkowy dowod...

[...]

To dlaczego oczekujesz wychwalania pod niebiosa jakimis glupimi informacjami, ktorych codziennie jest wiele ale ktorych nikt nie podaje w newsach o zadnym panstwie?

[...]

Bo? Zweryfikowales poglad?

[...]

Abstrachujemy od argumentow i lecimy ogolnie...?
Tak sie nie da.

[...]

Nie wiem.
I co dalej?

[...]

Wybacz, ja tu nie pracuje, ja tu hobbystycznie.
Wiec nie mam czasu sprawdzac prawdomownosci boukuna z podzialem na temat.

A jak się odwołuje do faktów które nie są dostępne pod linkami w
necie?

Ponawiam pytanie - to otwarcie elektrowni to jakas tajemnica Panstwowa?
Ogolnie - jezeli o czyms sie nie pisze w internecie to tego nie ma i wybacz, ale na slowo boukunowi wierzyc nie bede.

Innymi slowy mowiac, jak napisze, ze boukun lub Ty mordujecie dzieci to oczekuj ode mnie potwierdzen, dowodow - nie wierz mi na slowo! A tymbardziej boukunowi :)

Data: 2014-12-27 12:40:41
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-25 o 16:20, Budzik pisze:
[...]

Zwykły szczekot nie autoryzowany przez nikogo poza wrogami Rosji.

[...]

Skoro się tyle informuje o opłakanym stanie rosyjskiej gospodarki to chyba także należałoby poinformować że są w tym kraju również firmy które są w stanie spłacać w jednorazowych transzach miliardowe raty.. Jak już napisałem: nie oczekuję kolejnych dawek propagandy a obiektywizmu i rzetelności dziennikarskiej.

[...]

Jasne, nie da się z tobą dyskutować, albo jest umysłowo upośledzony, albo tylko rżniesz głupa. Od dyskutanta oczekuję choć krzty zrozumienia, ty pokazujesz tylko że zupełnie nie rozumiesz.

[...]

Poddaję się.. Dalej nawet nie czytam twoich odpowiedzi i kończę dyskusję.

Data: 2014-12-27 14:59:31
Autor: Budzik
[...]

Wiadomo...
W koncu gdyby to była prawda o tych martwych zolnierzach to osoby ja powtarzajace nie poszły by siedziec tylko dostałyby w czape...

[...]

Ale pokazalem ci ze jezeli cos jest newsem (jak start tej rakiety) to w wiadomosciach sie pojawi.
Nie miej pretensji do spoleczenstwai  do dziennikarzy, ze spłacony kredyt newsem nie jest.
Natomiast negatywne informacje takowym sa - chcesz zeby rzetelnosc dziennikarska zmieniała sie dla Rosji bo dzieje sie tam tyle złego ze jak jest cos pozytywnego, to trzeba to od razu pdoac jako przeciwwage? Tak rozumiesz rzetelnosc?

Jasne, nie da się z tobą dyskutować, albo jest umysłowo upośledzony, albo tylko rżniesz głupa. Od dyskutanta oczekuję choć krzty
zrozumienia, ty pokazujesz tylko że zupełnie nie rozumiesz.

Obrót na piecie i pedz do rodziców złozyc reklamacje dotyczące wychowania.
A tymczasem PLONK na jakis czas.

[...]

Tako i ja.
Skoro dowodem na brak rzetelnosci mediow jest to, ze wiadomosc podana w TVN24 obejrzało zbyt mało osób.

Data: 2014-12-28 10:26:48
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-27 o 15:59, Budzik pisze:
[...]

Równie dobrze można mówić o martwych Marsjanach, których masowe groby znaleziono na Wschodniej Ukrainie. Pamiętasz koniec Ceausescu. Chyba wszyscy pamiętamy, jednak w reżymowych mediach bardzo mało jest o tym co było główną przyczyną powstania przeciw dyktatorowi. A było tak że przeciwnicy, kimkolwiek byli sami rozkopali bądź zlecili rozkopać parę cmantarzy i i zebrane tam kości podrzucono pod Timisoarą... i przedstawiono jako masowe groby ofiar Ceausescu, a że było tam dużo szkieletów dzieci to na efekt społeczeństwa nie trzeba było długo czekać.
Z tą "czapą" to możesz mieć rację - stanowczo za dużo niewyjaśnionych przypadków śmierci tzw sceptyków bądź otwartych wrogów systemu i porządków panujących w Polsce po 89 roku.

[...]

Tak właśnie rozumiem rzetelność dziennikarską. Ranga i waga wiadomości. "biegunka psa" Putina to rzecz na pewno mniejszej rangi niż spłata kolejnej raty przez rzekomego bankruta, tym bardziej że ów "bankrut" to jedna z największych firm naftowych w świecie.

[...]

I w tym rzeczy sedno, żaden reżym od czasów Goebbelsa nie blokuje wiadomości całkowicie, po prostu nie są w stanie tego zrobić, ale marginalizować mogą i to właśnie robią, jeżeli już, to podają wiadomości w tak niszowych mediach jak TVN24 czy "normalnych" mediach ale w czasie małej oglądalności.

Data: 2014-12-23 16:02:12
Autor: Marek Czaplicki
El Comandante pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 23 grudnia 2014 10:42:

[...]

Nie chcę mitygować "powiernika pierścienia", ale z tego co mi wiadomo Księżyc jest dziesięć razy dalej a na nim ludzie byli. Geostacjonarne też koło tej odległości się kręcą; teraz w kierunku Plutona leci sonda New Horizon (z usiech wysłana) a to miliardy km.

Data: 2014-12-23 15:20:49
Autor: Budzik
Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka
Użytkownik Marek Czaplicki emcza@gazeta.pl ...

[...]

W sumie odpowiadając na pytanie boukuna - moznaby podac ten link
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/start-rakiety-angara-
5,500912.html

Data: 2014-12-23 19:59:35
Autor: Marek Czaplicki
Budzik pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 23 grudnia 2014 16:20:

[...]

Oj tam. Rosjanie jeśli chodzi o zrobienie czegoś "na pokaz" to są mistrzami świata. Tak było za Katarzyny; słynne "potiomkinowskie wioski", a za Chruszczowa to nawet skonstruowali i wybuchnęli bombę termonuklearną o sile coś 50 Megaton. Więc co dla nich taka rakieta? :-)

Data: 2014-12-23 19:59:49
Autor: Budzik
[...]

:-)

Jasne.
Aczkolwiek w temacie rakiet technologie maja ok, bo chyba nawet Amerykanie przez długi czas korzystali z ich technologii, wiec to bardziej papisówka obliczona nie tyle na przedmiot a na czas.

Data: 2014-12-23 21:08:11
Autor: Marek Czaplicki
Budzik pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 23 grudnia 2014 20:59:

[...]

Oczywiście, że o'kay. Amerykanie po prostu wybierali tańszą ofertę. Po co mieli wydawać grube mln dolarów, które kosztowały loty wachadłowcem, jak mieli tańszą ofertę od Rosjan. Inna sprawa jeśłi chodzi o eksplorację Układu. Tu ESA (Europejska Agencja Kosmiczna) pokazała na co ją stać. Pierwsze w historii lądowanie na jądrze komety w listopadzie tego roku.

Data: 2014-12-23 18:47:15
Autor: Marek
W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 10:42:31 UTC+1 użytkownik El Comandante napisał:
~Hobbit : Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka. Dzisiaj Rosjanie wyslai bezposrednio rakiete Angara 5 na orbite odlegla o 35 000 km od rownoleznika.

Od ktorego rownoleznika ?

Data: 2014-12-24 00:51:36
Autor: donek999bronek
Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka
użytkownik El Comandante napisał:
 Nigdy nie bylo takiego osiagniecia przez czlowieka.

http://lk.astronautilus.pl/plan.htm
Wiecej jest takich lotow niz katastrof lotniczych:)

Rosja dokonala nastepnego osiagniecia przelomowego dla czlowieka