Rosja g贸r膮!

Data: 2014-05-11 09:03:43
Autor: Wiesiaczek
Rosja g贸r膮!
"Waszyngton zamierza udzieli膰 Ukrainie gwarancji kredytowej w wysoko艣ci miliarda dolar贸w za po艣rednictwem Agencji Stan贸w Zjednoczonych ds. Rozwoju Mi臋dzynarodowego."

"Rz膮d Rosji zatwierdzi艂 projekt rozporz膮dzenia w sprawie przyznania w 2014 roku z bud偶etu federalnego dotacji w wysoko艣ci ponad 1,5 mld dolar贸w dla dw贸ch jednostek administracyjnych 鈥 Republiki Krymu i Sewastopola 鈥 utworzonych na terytorium Krymu."

Wychodzi na to, 偶e Rosja daje wielokrotnie wi臋cej na statystyczny 艂eb.

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2014-05-11 03:04:57
Autor: leming.show
Rosja g髍!
u縴tkownik Wiesiaczek napisa:
"Waszyngton zamierza udzieli Ukrainie gwarancji kredytowej w wysoko禼i miliarda dolar體 za po秗ednictwem Agencji Stan體 Zjednoczonych ds. Rozwoju Mi阣zynarodowego."

"Rz眃 Rosji zatwierdzi projekt rozporz眃zenia w sprawie przyznania w 2014 roku z bud縠tu federalnego dotacji w wysoko禼i ponad 1,5 mld dolar體 dla dw骳h jednostek administracyjnych - Republiki Krymu i Sewastopola - utworzonych na terytorium Krymu."

Wychodzi na to, 縠 Rosja daje wielokrotnie wi阠ej na statystyczny 砮b.

Daje na lepszych warunkach

Data: 2014-05-11 14:27:17
Autor: Wiesiaczek
Rosja g贸r膮!
W dniu 11.05.2014 12:04, leming.show@gmail.com pisze:
u偶ytkownik Wiesiaczek napisa艂:
[...]

dolar贸w dla dw贸ch jednostek administracyjnych - Republiki Krymu i
Sewastopola - utworzonych na terytorium Krymu."

Wychodzi na to, 偶e Rosja daje wielokrotnie wi臋cej na statystyczny 艂eb.

Daje na lepszych warunkach

Ale偶 oczywi艣cie. Dotacja to nie to samo co gwarancje kredytowe, kt贸re pozwalaj膮 ni mniej ni wi臋cej, tylko na zad艂u偶enie si臋 w zachodnich bankach.
A potem co? Postawi膮 bilbord z licznikiem zad艂u偶enia na Majdanie, tak jak postawili u nas?

Data: 2014-05-11 14:32:09
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 14:27, Wiesiaczek pisze:
[...]

kreml daje nie za darmo, zeby sie najemnicy nie zbuntowali. a poki co nie ma wody na Krymie, sadzisz, ze wybuduja nowe wodociagi ? :)

--
Genera艂 Skalski o 偶ydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-11 21:20:16
Autor: xantiros
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 14:32, u2 pisze:
[...]

jasne ze wybuduj膮, za ca艂膮 kwote powstanie 1 wodoci膮g, to tak jak w Soczi, za tam wydana kas臋 zrobiono by z 3 olimpiady.

Data: 2014-05-11 09:36:34
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 09:03, Wiesiaczek pisze:
Wychodzi na to, 偶e Rosja daje wielokrotnie wi臋cej na statystyczny 艂eb.

no daja, kulki w leb

Data: 2014-05-11 09:53:21
Autor: Wiesiaczek
Rosja g贸r膮!
W dniu 11.05.2014 09:36, u2 pisze:
W dniu 2014-05-11 09:03, Wiesiaczek pisze:
Wychodzi na to, 偶e Rosja daje wielokrotnie wi臋cej na statystyczny 艂eb.

no daja, kulki w leb

Przecie偶 jest napisane przyg艂upie, 偶e dolary!

Data: 2014-05-11 09:55:25
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 09:53, Wiesiaczek pisze:
[...]

dolary nie zabijaja, kulki tak.

Data: 2014-05-11 14:17:19
Autor: Wiesiaczek
Rosja g贸r膮!
W dniu 11.05.2014 09:55, u2 pisze:
[...]

Oho! Uda艂o Ci si臋 to skonstatowa膰? Robisz post臋py.
Teraz jeszcze postaraj si臋 odpowiada膰 z sensem a nie: ja o zupie, Ty o dupie.

Data: 2014-05-11 14:29:16
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 14:17, Wiesiaczek pisze:
dolary nie zabijaja, kulki tak.

Oho! Uda艂o Ci si臋 to skonstatowa膰? Robisz post臋py.
Teraz jeszcze postaraj si臋 odpowiada膰 z sensem a nie: ja o zupie, Ty o
dupie.

to wg ciebie ochlajtusie kulki w leb to o dupie ?

Data: 2014-05-11 21:21:00
Autor: Wiesiaczek
Rosja g贸r膮!
W dniu 11.05.2014 14:29, u2 pisze:
[...]

Przeceni艂em Ciebie, nie widz臋 sensu dalej z Tob膮 rozmawia膰.

Data: 2014-05-11 21:23:28
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 21:21, Wiesiaczek pisze:
Przeceni艂em Ciebie, nie widz臋 sensu dalej z Tob膮 rozmawia膰.

Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

to nie chlej tyle pseudo-komuszku :)

Data: 2014-05-12 05:04:12
Autor: stevep
Rosja g髍!
W dniu .05.2014 o 09:53 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

W dniu 11.05.2014 09:36, u2 pisze:
W dniu 2014-05-11 09:03, Wiesiaczek pisze:
Wychodzi na to, 縠 Rosja daje wielokrotnie wi阠ej na statystyczny 砮b.

no daja, kulki w leb

Przecie jest napisane przyg硊pie, 縠 dolary!

To jedynie sprawiedliwi pos硊guj si wra勘 walut?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-11 09:39:38
Autor: Mark'Woydak
Rosja g贸r膮!

U偶ytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lkn7cf$9gv$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tyle, 偶e Rosja za t膮 kas臋 uzbroi baz臋 na Krymie. USA natomiast ulokuja w Kijowie swoich doradc贸w d/s ekonomii i b臋d膮 doi膰 lokalny rynek. Co wolisz?

MW

Data: 2014-05-11 11:26:48
Autor: Fritz
Rosja g贸r膮!
"Mark'Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lknacv$85c$1news.albasani.net...

[...]

W Niemczech kiedy艣 mo偶na by艂o od艂o偶y膰 D-Marki na wysok膮 lokat臋 terminow膮, powiedzmy trzy miesi臋czn膮, 8%. Dzisiaj nie dostaniesz za lokaty pieni臋偶ne nic, 0%, a jak przeci膮gniesz kredyt dyspozycyjny, to p艂acisz 14v i wi臋cej procent odsetek.. Niedawno wielki Comerzbank w Niemczech upada艂, i pa艅stwo wy艂o偶y艂o pieni膮dze podatnik贸w na uratowanie tego banku. Dzi艣 ten bank ma wysokie rendyty...i... nie chce odda膰 pieni臋dzy podatnikom niemieckim...

Tak teraz b臋d膮 ssali Ukrain臋, tak samo ssie si臋 Polsk臋, z banksterami...

Data: 2014-05-11 11:02:40
Autor: Anatol
Rosja g贸r膮!

[...]

Pod warunkiem 偶e na statystyczny rosyjski 艂eb. Nawet za Janukowycza Ukraina nie mia艂a dostaw膰 od Rosji tyle pomocy co teraz z Zachodu :

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/795108,ukraina-mfw-przelal-pieniadze-pierwsza-transza-to-ponad-3-mld-dolarow.html

http://natemat.pl/100615,pomoc-za-reformy-ukraina-dostanie-17-mld-euro-kredytu-od-mfw

http://natemat.pl/94057,11-mld-euro-dla-ukrainy-unia-europejska-oferuje-pomoc

http://polish.ruvr.ru/news/2014_05_10/G7-przygotowuje-plan-pomocy-dla-Ukrainy-0105/

Opr贸cz pomocy finansowej pomoc  zakresie know-how ograniczaj膮cego zuzycie energi i gazu
 w gospodarce (obecnie chyba 4-krotnie wi臋ksze na osob臋 ni偶 w Polsce) czy bojowe racje 偶ywno艣ciowe dla armii Ukrai艅skiej :

http://wpolityce.pl/polityka/187862-gotowe-dania-zamiast-karabinow-kijow-domaga-sie-dostaw-broni-i-amunicji-od-usa-waszyngton-dostarczy-posilki-dla-ukrainskich-zolnierzy

Anatol

Data: 2014-05-11 11:34:05
Autor: Fritz
Rosja g贸r膮!
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

Co znaczy dostawa膰? Wariata z ludzi chcesz zrobi膰? Od kiedy kto艣 da艂 ci co艣
za darmo? Banksterzy chc膮 tylko Ukrain臋 rozkra艣膰 i uzakle偶ni膰, nic poza
tym...

Data: 2014-05-11 11:40:22
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 11:02, Anatol pisze:
[...]

wszystko to hipotetyczna pomoc :

W ostatnich dniach Rosja zdecydowa艂a o kolejnych wojskowych manewrach u granic Ukrainy, wys艂a艂a te偶 eskadr臋 my艣liwc贸w na terytorium Bia艂orusi. Wobec tego pokazu si艂y, ameryka艅scy dyplomaci przyznaj膮, 偶e administracja Obamy stoi przed trudnym zadaniem 鈥 pisze dziennik 鈥濼he Wall Street Journal鈥.

Na razie USA zaopatrz膮 wi臋c ukrai艅skich 偶o艂nierzy w wojskowe racje 偶ywno艣ciowe, tzw. 鈥瀖eals ready to eat鈥. Ukraina oczekuje jednak o wiele wi臋cej. Nie tylko dostaw broni i amunicji, ale r贸wnie偶 wsp贸艂pracy z ameryka艅skimi s艂u偶bami wywiadowczymi. Republika艅ski senator John McCain jest oburzony postaw膮 administracji Obamy.

Stany Zjednoczone nie powinny nak艂ada膰 embarga na bro艅 dla ofiar agresji militarnej. Musimy pokaza膰 ukrai艅skiemu rz膮dowi i narodowi, 偶e stoimy po jego stronie
- podkre艣li艂 by艂y kandydat na prezydenta. W odpowiedzi 藕r贸d艂o w Bia艂ym Domu zapewnia艂o na lamach 鈥濿SJ鈥, 偶e to nie jest 鈥瀝ozwi膮zania na zawsze, ale na teraz鈥, a w przysz艂o艣ci pomoc militarna dla Ukrainy ze strony USA 鈥瀓est mo偶liwa鈥.

Data: 2014-05-11 14:24:31
Autor: Wiesiaczek
Rosja g贸r膮!
W dniu 11.05.2014 11:02, Anatol pisze:

[...]

Nie rosyjski, tylko Ukrai艅ski.
A ta pomoc to na razie tylko obietnica po偶yczki.
Kumasz, co b臋dzie si臋 dzia艂o dalej czy trzeba Ci poda膰 przyk艂ady, 偶eby daleko nie szuka膰, Polska jest tego dobrym przyk艂adem.
Powiedz, co jeszcze zosta艂o u ns do sprzedania i do ilu lat b臋d膮 u nas zapierdala膰 emeryci?

Opr贸cz pomocy finansowej pomoc  zakresie know-how ...

No! Pami臋tasz "inwestora strategicznego", co to robole mieli mercami je藕dzi膰 do pracy, nowe technologie wprowadza膰 i w og贸le raj na ziemi mia艂 by膰?

A co wysz艂o? G贸wno! Kto tylko m贸g艂 uciek艂 na zmywak.

Data: 2014-05-11 14:30:10
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 14:24, Wiesiaczek pisze:
Pod warunkiem 偶e na statystyczny rosyjski 艂eb. Nawet za Janukowycza
Ukraina nie mia艂a dostaw膰 od Rosji tyle pomocy co teraz z Zachodu :

Nie rosyjski, tylko Ukrai艅ski.

jeden chuj, dobrze ze sie zra daleko od Polski, niech sie ruskie riezuny wyriezaja

Data: 2014-05-11 19:57:01
Autor: mi艣 z okienka
Rosja g贸r膮!

U偶ytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lknq60$t17$1node1.news.atman.pl...
[...]

Powiedz no komuszku, kto uciek艂 z Polski na rosyjski zmywak? Jak dot膮d to Rosjanie emigruja za prac膮 do kraj贸w takich jak Polska lub Litwa i przyjdzie taki czas, 偶e zaczn膮 sp..dala膰 na Ukrain臋.

Data: 2014-05-11 16:08:18
Autor: Stachu Chebel
Rosja g髍!
W dniu niedziela, 11 maja 2014 19:57:01 UTC+2 u縴tkownik mi z okienka napisa:
U縴tkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisa w wiadomo禼i news:lknq60$t17$1node1.news.atman.pl...

>>> 2014 roku z bud縠tu federalnego dotacji w wysoko禼i ponad 1,5 mld

> Nie rosyjski, tylko Ukrai駍ki.

> A ta pomoc to na razie tylko obietnica po縴czki.

> Kumasz, co b阣zie si dzia硂 dalej czy trzeba Ci poda przyk砤dy, 縠by daleko > nie szuka, Polska jest tego dobrym przyk砤dem.

> Powiedz, co jeszcze zosta硂 u ns do sprzedania i do ilu lat b阣 u nas > zapierdala emeryci?

> No! Pami阾asz "inwestora strategicznego", co to robole mieli mercami je糳zi > do pracy, nowe technologie wprowadza i w og髄e raj na ziemi mia by?

> A co wysz硂? G體no! Kto tylko m骻 uciek na zmywak.

Powiedz no komuszku, kto uciek z Polski na rosyjski zmywak? Jak dot眃 to Rosjanie emigruja za prac do kraj體 takich jak Polska

Chyba cie ju ca砶iem potrzaska硂!! Uwa縜j na dat wa縩o禼i syropu klonowego, bo jak sfermentuje, to jak wida ma efekty uboczne.

Data: 2014-05-12 10:24:58
Autor: mi z okienka
Rosja g髍!

U縴tkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:0f53c880-8fc2-4af0-8302-8f79617bb48fgooglegroups.com...
> [...]

Powiedz no komuszku, kto uciek z Polski na rosyjski zmywak? Jak dot眃 to

Rosjanie emigruja za prac do kraj體 takich jak Polska

My秎isz, 縠 jak kto m體i po polsku, to jest urodzonym Polakiem? W Polsce mieszka sporo Rosjan, kt髍zy robi wszystko, 縠by uchodzi z a Polak體. Bardzo du縪 tzw. sybirak體, kresowiak體 i im podobnych (karta polaka) to zwyk砤 lipa. Na ruskich bazarach mo縩a dosta lewe papiery, 縠 ma si przodk體 Polak體 lub te Chi馽zyk體, cho ten drugi wariant nie jest tak chodliwy.

Data: 2014-05-11 17:21:23
Autor: xantiros
Rosja g贸r膮!
[...]

Ruscy daj膮 tyle, bo Putin dok艂adnie wie i偶 ta kasa wr贸ci do jego poplecznik贸w w postaci 艂ap贸wek

Data: 2014-05-11 13:33:50
Autor: leming.show
Rosja g髍!
u縴tkownik xantiros napisa:

Ruscy daj tyle, bo Putin dok砤dnie wie i ta kasa wr骳i do jego poplecznik體 w postaci 砤p體ek

UE daje tyle bo wie ze:
http://www.demotypolityczne.pl/demot/0_0_0_1775108071_middle.jpg  A jak nie, to polska splaci w odsetkach z pozyczek bankowych, projekty UE sa finansowane czesciowo, na reszte trza miec srodki wlasne lub pozyczyc.

Widze, ze racjonalne argumenty nie docieraja do ciebie, wniosek z tego taki ze albo ich nie czytasz albo idziesz w zaparte.

Data: 2014-05-12 05:07:26
Autor: stevep
Rosja g髍!
W dniu .05.2014 o 22:33 <leming.show@gmail.com> pisze:

[...]

Trzymajcie mnie, taki idiota jak ty i racjonalne argumenty, o Santa  Madonna poratuj.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-11 19:58:45
Autor: mi艣 z okienka
Rosja g贸r膮!

U偶ytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lko4hi$8ad$2node1.news.atman.pl...
[...]

A po co ma wraca膰? Przecie偶 to oni j膮 dostan膮..

Data: 2014-05-11 15:03:08
Autor: the_foe
Rosja g贸r膮!
[...]

starczy na jedn膮 atomow膮 艂贸dz podwodn膮 dla Sewastopola i po papierowej fladze Rosji i zdj臋ciu Putina dla ka偶dego obywatela Krymu.

--
@foe_pl

Data: 2014-05-11 20:00:22
Autor: mi艣 z okienka
Rosja g贸r膮!

U偶ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lknsec$nb7$1news.dialog.net.pl...
[...]

 + flaszeczka na otarcie 艂ez..

Data: 2014-05-11 19:51:15
Autor: mi艣 z okienka
Rosja g贸r膮!

[...]

MFW daje im 13 baniek w kilku transzach. 艁膮cznie z pomoc膮 USA i EU wyjdzie oko艂o trzydziestu.

[...]

Pieni膮dze od Putina przejmie lokalna oligarchia, kt贸ra zacznie je wydawa膰 na Francuskiej Riwierze. Zwyk艂y krymski hotelarz lub sklepikarz b臋dzie wspomina艂 bogat膮 klientel臋 z ukrai艅skich czas贸w.

Data: 2014-05-11 20:27:28
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 19:51, mi艣 z okienka pisze:
Pieni膮dze od Putina przejmie lokalna oligarchia, kt贸ra zacznie je
wydawa膰 na Francuskiej Riwierze. Zwyk艂y krymski hotelarz lub sklepikarz
b臋dzie wspomina艂 bogat膮 klientel臋 z ukrai艅skich czas贸w.

nie ma czegos takiego jak drobny sklepikarz u Putina, ale zauwaz, ze w czeciej erpe rowniez ni ma miejsca na drobnego sklepikarza, wielkie korporacje zajmuja cala przestrzen handlowa.

Data: 2014-05-11 21:13:35
Autor: mi艣 z okienka
Rosja g贸r膮!

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:536fc111$0$2366$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z tego co wiem, na Krymie sprzedaje si臋 trunki w ulicznych trafikach tak jak papierosy. Teraz zamiast bogatych wczasowicz贸w przyjad膮 tam menele op艂aceni przez Putina. Krymczanie b臋d膮 musieli zaw臋zi膰 asortyment do taniej berbeluchy, no i oczywi艣cie pozak艂ada膰 mocne kraty.

, ale zauwaz, ze w
czeciej erpe rowniez ni ma miejsca na drobnego sklepikarza, wielkie korporacje zajmuja cala przestrzen handlowa.

Przestrze艅 handlowa ma wiele wymiar贸w.
Znam drobnych sklepikarzy, kt贸rzy zaopatruj膮 si臋 w hipermarketach, a nawet w Biedronce. Ma艂e osiedlowe sklepy zawsze b臋d膮 istnia艂y (kto艣 potrzebuje piwo lub kostk臋 mas艂a, ale nie ka偶dy ma czas biega膰 po takie drobiazgi do marketu!). Hipermarkety nie uderzy艂y w drobny handel, lecz we w艂a艣cicieli lokali, kt贸rzy na pocz膮tku lat 90 wywindowali ceny za wynajem, co si臋 odbija艂o na cenach detalicznych.

Data: 2014-05-11 21:17:24
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 21:13, mi艣 z okienka pisze:

[...]

mam mala nadzieje, ze wybuchnie jakas malo odpowiedzialna wojna atomowa, ktora rozpierdoli te hegemonie wielkich koncernow :)

Data: 2014-05-11 21:40:50
Autor: mi艣 z okienka
Rosja g贸r膮!

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:536fccc5$0$2377$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mnie z nimi jest ca艂kiem dobrze. O du偶o lepiej ni偶 w latach 90, gdzie co drugi sklep na mie艣cie handlowa艂 telewizorami, a reszta pada艂a jak muchy. Wielki handel na obrze偶a! W mie艣cie powinno by膰 miejsce dla innych rzeczy.

Data: 2014-05-11 13:42:10
Autor: leming.show
Rosja g髍!
 u縴tkownik mi z okienka napisa:

Mnie z nimi jest ca砶iem dobrze. O du縪 lepiej ni w latach 90, gdzie co drugi sklep na mie禼ie handlowa telewizorami, a reszta pada砤 jak muchy. Wielki handel na obrze縜! W mie禼ie powinno by miejsce dla innych rzeczy.

ty masz takie podejscie, ze gdyby nie zmiana systemu to nie byloby tylu samochodow, komputerow i marketow, to mylne podejscie.

W latach 50tych nie bylo ajfonow, i co z tego wynika?

Data: 2014-05-12 00:20:08
Autor: mi z okienka
Rosja g髍!

U縴tkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomo禼i
[...]

 Ale by硑by syrenki, pobiedy i ma砮 fiaty na peda硑..

, komputerow

drewnianych za z硂t體ki, czy normalnych z Pewexu?

  i marketow

By硑 w peerelku markety jak stodo硑! - tylko siana nie dowie糽i...

Data: 2014-05-11 21:47:01
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 21:40, mi艣 z okienka pisze:
[...]

nie no bielyj, u mnie w Suwalkach zydki wybudowali Tesco i Plaze w centrum :)

Data: 2014-05-11 13:39:46
Autor: leming.show
Rosja g髍!
 u縴tkownik u2 napisa:

nie no bielyj, u mnie w Suwalkach zydki wybudowali Tesco i Plaze w centrum :)

tesko przejmowalo sklepy z juz uplasowana pozycja

Data: 2014-05-11 22:41:44
Autor: u2
Rosja g髍!
W dniu 2014-05-11 22:39, leming.show@gmail.com pisze:
  u縴tkownik u2 napisa:

nie no bielyj, u mnie w Suwalkach zydki wybudowali Tesco i Plaze w
centrum :)

tesko przejmowalo sklepy z juz uplasowana pozycja

no nie, w Suwalkach wybudowali w miejscu starych magazynow carskich. tesco extra +

--
Genera Skalski o 縴dach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-11 13:45:02
Autor: leming.show
Rosja g髍!
 u縴tkownik u2 napisa:

no nie, w Suwalkach wybudowali w miejscu starych magazynow carskich. tesco extra +

Moze u ciebie tak, w sztolycy czesciowo przejelo inne sieci podnoszac ceny i jakosc.

Data: 2014-05-11 22:46:38
Autor: u2
Rosja g髍!
W dniu 2014-05-11 22:45, leming.show@gmail.com pisze:
tesco extra +

Moze u ciebie tak, w sztolycy czesciowo przejelo inne sieci podnoszac ceny i jakosc.

tesco nie jest tanim marketem, ale jest tam nienajgorszy wybor.

--
Genera Skalski o 縴dach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-11 13:53:47
Autor: leming.show
Rosja g髍!
u縴tkownik u2 napisa:

tesco nie jest tanim marketem, ale jest tam nienajgorszy wybor.

nie wiem jak w tesko, ale w leru砤 merl觋 jest narzucony tak odroczony termin platnosci, ze sie gojcom nie oplaca tam wstawiac towaru i rezygnujo:)

Data: 2014-05-11 22:55:22
Autor: u2
Rosja g髍!
W dniu 2014-05-11 22:53, leming.show@gmail.com pisze:
u縴tkownik u2 napisa:

tesco nie jest tanim marketem, ale jest tam nienajgorszy wybor.

nie wiem jak w tesko, ale w leru砤 merl觋 jest narzucony tak odroczony termin platnosci, ze sie gojcom nie oplaca tam wstawiac towaru i rezygnujo:)

lerua to francuz, wiec nie ma mowy o zydkach

--
Genera Skalski o 縴dach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-11 21:59:08
Autor: mi艣 z okienka
Rosja g贸r膮!

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:536fd3b6$0$2153$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prawie w ka偶dym wi臋kszym mie艣cie jest Tesco. To sklepy troch臋 wieksze od Biedroki, a i wyb贸r towar贸w jest lepszy (Biedronka to nawet nie sklep, lecz p贸艂hurtownia - tam wszystko le偶y w kartonach).

 i Plaze w
centrum :)

Plaza to nie jest wielki handel.

Data: 2014-05-11 22:06:34
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 21:59, mi艣 z okienka pisze:
[...]

Plaza to centrum rozrywki w SAuwalkachg, akurat do Plazy nie mam obiekcji.

Data: 2014-05-12 09:06:36
Autor: WW
Rosja g贸r膮!
[...]

Naprawd臋 nie odr贸偶niasz "dotacji" od "kredytu"?

Kredyty trzeba sp艂aca膰!

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2014-05-12 10:26:02
Autor: Wiesiaczek
Rosja g贸r膮!
W dniu 12.05.2014 09:06, WW pisze:
[...]

No ale o co chodzi?
Dodam, 偶e to na razie s膮 gwarancje kredytowe, a kredyt i jego warunki dopiero do uzgodnienia :)

Przecie偶 napisa艂em, 偶e Rosja g贸r膮!

Data: 2014-05-13 04:46:42
Autor: stevep
Rosja g贸r膮!
W dniu .05.2014 o 10:26 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

[...]

I spadnie z pieca na 艂eb.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-13 14:08:34
Autor: mi艣 z okienka
Rosja g贸r膮!

U偶ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Wida膰 Pietrzykowski, 偶e masz 艂eb jak piec!
(tylko fajerki zajebali...)

Data: 2014-05-14 04:24:00
Autor: stevep
Rosja g贸r膮!
W dniu .05.2014 o 14:08 mi艣 z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A ty masz za艂o偶on膮 obr臋cz bo by ci od kaca p臋k艂a.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-13 14:11:05
Autor: mi艣 z okienka
Rosja g贸r膮!

[...]

Ty znasz bajk臋 o sierpie i m艂ocie?

Data: 2014-05-12 10:52:43
Autor: mi艣 z okienka
Rosja g贸r膮!

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lkprts$f1$1node1.news.atman.pl...
[...]

Lepszy zachodni kredyt od rosyjskiej dotacji.
Zachodni kredyt jest ukierunkowany w konkretnym celu - na przyk艂ad modernizacja infrastruktury, 偶eby by艂a mniej energoch艂onna (nadmierne zu偶ycie gazu). Na d艂ug膮 met臋 taki kredyt zwraca si臋 ka偶demu, zar贸wno bankowi jak i kredytobiorcy (gospodarka nie jest gr膮 o sumie zerowej).
Rosyjska dotacja nie wnosi do spo艂ecze艅stwa niczego - s艂u偶y do podporz膮dkowania sobie lokalnych oligarch贸w przez rosyjskie KGB. Jak dot膮d wi臋kszo艣膰 rosyjskiej 'pomocy' dla Ukrainy sz艂a na budow臋 poz艂acanych galeon贸w w rezydencjach Janukowycza i jego 艣wity. Nic dziwnego, 偶e kraj ten znalaz艂 si臋 na kraw臋dzi bankructwa.
S膮 kraje, kt贸rym Rosja sprzedaje gaz po obni偶onych cenach, kt贸rym Putin finansuje wojsko, policj臋 tudzie偶 kluby pi艂karskie, a z drugiej strony dziadostwo sypie si臋 tam za ka偶dym rogiem. Tylko patrze膰, jak zaczn膮 wymiera膰 wraz z ostatnim Mohikaninem KGB.

Rosja g贸r膮!