Rosja g贸r膮!

Data: 2014-05-11 11:02:40
Autor: Anatol
Rosja g贸r膮!

U偶ytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lkn7cf$9gv$1node1.news.atman.pl...
"Waszyngton zamierza udzieli膰 Ukrainie gwarancji kredytowej w wysoko艣ci miliarda dolar贸w za po艣rednictwem Agencji Stan贸w Zjednoczonych ds. Rozwoju Mi臋dzynarodowego."

"Rz膮d Rosji zatwierdzi艂 projekt rozporz膮dzenia w sprawie przyznania w 2014 roku z bud偶etu federalnego dotacji w wysoko艣ci ponad 1,5 mld dolar贸w dla dw贸ch jednostek administracyjnych 鈥 Republiki Krymu i Sewastopola 鈥 utworzonych na terytorium Krymu."

Wychodzi na to, 偶e Rosja daje wielokrotnie wi臋cej na statystyczny 艂eb.

Pod warunkiem 偶e na statystyczny rosyjski 艂eb. Nawet za Janukowycza Ukraina nie mia艂a dostaw膰 od Rosji tyle pomocy co teraz z Zachodu :

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/795108,ukraina-mfw-przelal-pieniadze-pierwsza-transza-to-ponad-3-mld-dolarow.html

http://natemat.pl/100615,pomoc-za-reformy-ukraina-dostanie-17-mld-euro-kredytu-od-mfw

http://natemat.pl/94057,11-mld-euro-dla-ukrainy-unia-europejska-oferuje-pomoc

http://polish.ruvr.ru/news/2014_05_10/G7-przygotowuje-plan-pomocy-dla-Ukrainy-0105/

Opr贸cz pomocy finansowej pomoc  zakresie know-how ograniczaj膮cego zuzycie energi i gazu
 w gospodarce (obecnie chyba 4-krotnie wi臋ksze na osob臋 ni偶 w Polsce) czy bojowe racje 偶ywno艣ciowe dla armii Ukrai艅skiej :

http://wpolityce.pl/polityka/187862-gotowe-dania-zamiast-karabinow-kijow-domaga-sie-dostaw-broni-i-amunicji-od-usa-waszyngton-dostarczy-posilki-dla-ukrainskich-zolnierzy

Anatol

Data: 2014-05-11 11:34:05
Autor: Fritz
Rosja g贸r膮!
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

Co znaczy dostawa膰? Wariata z ludzi chcesz zrobi膰? Od kiedy kto艣 da艂 ci co艣
za darmo? Banksterzy chc膮 tylko Ukrain臋 rozkra艣膰 i uzakle偶ni膰, nic poza
tym...

Data: 2014-05-11 11:40:22
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 11:02, Anatol pisze:
[...]

wszystko to hipotetyczna pomoc :

W ostatnich dniach Rosja zdecydowa艂a o kolejnych wojskowych manewrach u granic Ukrainy, wys艂a艂a te偶 eskadr臋 my艣liwc贸w na terytorium Bia艂orusi. Wobec tego pokazu si艂y, ameryka艅scy dyplomaci przyznaj膮, 偶e administracja Obamy stoi przed trudnym zadaniem 鈥 pisze dziennik 鈥濼he Wall Street Journal鈥.

Na razie USA zaopatrz膮 wi臋c ukrai艅skich 偶o艂nierzy w wojskowe racje 偶ywno艣ciowe, tzw. 鈥瀖eals ready to eat鈥. Ukraina oczekuje jednak o wiele wi臋cej. Nie tylko dostaw broni i amunicji, ale r贸wnie偶 wsp贸艂pracy z ameryka艅skimi s艂u偶bami wywiadowczymi. Republika艅ski senator John McCain jest oburzony postaw膮 administracji Obamy.

Stany Zjednoczone nie powinny nak艂ada膰 embarga na bro艅 dla ofiar agresji militarnej. Musimy pokaza膰 ukrai艅skiemu rz膮dowi i narodowi, 偶e stoimy po jego stronie
- podkre艣li艂 by艂y kandydat na prezydenta. W odpowiedzi 藕r贸d艂o w Bia艂ym Domu zapewnia艂o na lamach 鈥濿SJ鈥, 偶e to nie jest 鈥瀝ozwi膮zania na zawsze, ale na teraz鈥, a w przysz艂o艣ci pomoc militarna dla Ukrainy ze strony USA 鈥瀓est mo偶liwa鈥.

--
Genera艂 Skalski o 偶ydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-11 14:24:31
Autor: Wiesiaczek
Rosja g贸r膮!
W dniu 11.05.2014 11:02, Anatol pisze:

[...]

Nie rosyjski, tylko Ukrai艅ski.
A ta pomoc to na razie tylko obietnica po偶yczki.
Kumasz, co b臋dzie si臋 dzia艂o dalej czy trzeba Ci poda膰 przyk艂ady, 偶eby daleko nie szuka膰, Polska jest tego dobrym przyk艂adem.
Powiedz, co jeszcze zosta艂o u ns do sprzedania i do ilu lat b臋d膮 u nas zapierdala膰 emeryci?

Opr贸cz pomocy finansowej pomoc  zakresie know-how ...

No! Pami臋tasz "inwestora strategicznego", co to robole mieli mercami je藕dzi膰 do pracy, nowe technologie wprowadza膰 i w og贸le raj na ziemi mia艂 by膰?

A co wysz艂o? G贸wno! Kto tylko m贸g艂 uciek艂 na zmywak.

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2014-05-11 14:30:10
Autor: u2
Rosja g贸r膮!
W dniu 2014-05-11 14:24, Wiesiaczek pisze:
Pod warunkiem 偶e na statystyczny rosyjski 艂eb. Nawet za Janukowycza
Ukraina nie mia艂a dostaw膰 od Rosji tyle pomocy co teraz z Zachodu :

Nie rosyjski, tylko Ukrai艅ski.

jeden chuj, dobrze ze sie zra daleko od Polski, niech sie ruskie riezuny wyriezaja

Data: 2014-05-11 19:57:01
Autor: mi艣 z okienka
Rosja g贸r膮!

U偶ytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lknq60$t17$1node1.news.atman.pl...
[...]

Powiedz no komuszku, kto uciek艂 z Polski na rosyjski zmywak? Jak dot膮d to Rosjanie emigruja za prac膮 do kraj贸w takich jak Polska lub Litwa i przyjdzie taki czas, 偶e zaczn膮 sp..dala膰 na Ukrain臋.

Data: 2014-05-11 16:08:18
Autor: Stachu Chebel
Rosja g髍!
W dniu niedziela, 11 maja 2014 19:57:01 UTC+2 u縴tkownik mi z okienka napisa:
U縴tkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisa w wiadomo禼i news:lknq60$t17$1node1.news.atman.pl...

>>> 2014 roku z bud縠tu federalnego dotacji w wysoko禼i ponad 1,5 mld

> Nie rosyjski, tylko Ukrai駍ki.

> A ta pomoc to na razie tylko obietnica po縴czki.

> Kumasz, co b阣zie si dzia硂 dalej czy trzeba Ci poda przyk砤dy, 縠by daleko > nie szuka, Polska jest tego dobrym przyk砤dem.

> Powiedz, co jeszcze zosta硂 u ns do sprzedania i do ilu lat b阣 u nas > zapierdala emeryci?

> No! Pami阾asz "inwestora strategicznego", co to robole mieli mercami je糳zi > do pracy, nowe technologie wprowadza i w og髄e raj na ziemi mia by?

> A co wysz硂? G體no! Kto tylko m骻 uciek na zmywak.

Powiedz no komuszku, kto uciek z Polski na rosyjski zmywak? Jak dot眃 to Rosjanie emigruja za prac do kraj體 takich jak Polska

Chyba cie ju ca砶iem potrzaska硂!! Uwa縜j na dat wa縩o禼i syropu klonowego, bo jak sfermentuje, to jak wida ma efekty uboczne.

Data: 2014-05-12 10:24:58
Autor: mi z okienka
Rosja g髍!

U縴tkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:0f53c880-8fc2-4af0-8302-8f79617bb48fgooglegroups.com...
> [...]

Powiedz no komuszku, kto uciek z Polski na rosyjski zmywak? Jak dot眃 to

Rosjanie emigruja za prac do kraj體 takich jak Polska

My秎isz, 縠 jak kto m體i po polsku, to jest urodzonym Polakiem? W Polsce mieszka sporo Rosjan, kt髍zy robi wszystko, 縠by uchodzi z a Polak體. Bardzo du縪 tzw. sybirak體, kresowiak體 i im podobnych (karta polaka) to zwyk砤 lipa. Na ruskich bazarach mo縩a dosta lewe papiery, 縠 ma si przodk體 Polak體 lub te Chi馽zyk體, cho ten drugi wariant nie jest tak chodliwy.

Data: 2014-05-11 17:21:23
Autor: xantiros
Rosja g贸r膮!
[...]

Ruscy daj膮 tyle, bo Putin dok艂adnie wie i偶 ta kasa wr贸ci do jego poplecznik贸w w postaci 艂ap贸wek

Data: 2014-05-11 13:33:50
Autor: leming.show
Rosja g髍!
u縴tkownik xantiros napisa:

Ruscy daj tyle, bo Putin dok砤dnie wie i ta kasa wr骳i do jego poplecznik體 w postaci 砤p體ek

UE daje tyle bo wie ze:
http://www.demotypolityczne.pl/demot/0_0_0_1775108071_middle.jpg  A jak nie, to polska splaci w odsetkach z pozyczek bankowych, projekty UE sa finansowane czesciowo, na reszte trza miec srodki wlasne lub pozyczyc.

Widze, ze racjonalne argumenty nie docieraja do ciebie, wniosek z tego taki ze albo ich nie czytasz albo idziesz w zaparte.

Data: 2014-05-12 05:07:26
Autor: stevep
Rosja g髍!
W dniu .05.2014 o 22:33 <leming.show@gmail.com> pisze:

[...]

Trzymajcie mnie, taki idiota jak ty i racjonalne argumenty, o Santa  Madonna poratuj.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-11 19:58:45
Autor: mi艣 z okienka
Rosja g贸r膮!

U偶ytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lko4hi$8ad$2node1.news.atman.pl...
[...]

A po co ma wraca膰? Przecie偶 to oni j膮 dostan膮..

Rosja g贸r膮!