Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych.

Data: 2015-01-12 13:37:58
Autor: Stachu Chebel
Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych.
Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych. Do takich wniosków doprowadziło śledztwo międzynarodowego zespołu dziennikarskiego, który badał tragedię lotu MH17.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/der-spiegel-rosja-odpowiedzialna-za-zestrzelenie-samolotu-mh17/sj4e2

================
Ja Pie%#@le !! "Dziennikarkie śledztwo", BUAHAHA ..... !!! Fachury się znalazły :)
Słów brakuje do skomentowania tych pierdli w świetle poleceń kontroli lotów z Kijowa. Przekierowanie na teren konfliktu, polecenie obniżenia pułapu,itd.. Jakoś te pismakowe gryzipiórki ni Wuja o tym nie wspominają. Jak kto nie wierzy, można se to wyguglać na YT. Całą historię lotu MH17 za www.flightradar24.com .

Zacytuję jeden z komentarzy:

        Gdyby Europa i USA posiadali dowody na winę Putina, już dawno byłoby po zawodach, dyskusja jest całkowicie zbędna, w tym wypadku brak dowodów jest dowodem, i to chyba wszystko wyjaśnia, ale jak to się mówi, ta karta jeszcze nie jest zgrana, dlatego będzie jeszcze długo wykorzystywana w różnego rodzaju przetargach, a tak na prawdę teraz widać jak Zachód szanuje swoich obywateli, bo skoro ma dowody na zbrodnię Rosjan, to w imię szacunku dla ofiar ale także żywych, obowiązkiem jest ukazanie prawdy!

Data: 2015-01-12 14:03:12
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 22:37:59 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

=======================
I jeszcze jedno zdanko z owego pismackiego "artykuła" :

"System antyrakietowy ziemia-powietrze Buk-M1 rozlokowany został w pobliżu miasta Sniżne, aby chronić czołgi prorosyjskich separatystów przed atakami ukraińskiego lotniska."

============
Rozumiecie coś z tego ??!! "chronić czołgi prorosyjskich separatystów przed atakami ukraińskiego lotniska." ??!!

Data: 2015-01-12 17:17:36
Autor: husar

"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> wrote in message news:0c5cc649-3f7a-4944-9cb3-83fc76eb1278googlegroups.com...
[...]

================>>>

Bo tak sie robi wojne. Wystarczy udawac ze sie jest tym kto niby ma ta wojne wywolac.
Na ukrainie sfilmowano nawet helikoptery amerykanskie rozwalajace posterunki ukraincow
myslacych ze to ich wlasna armia. No ale gazeciarze podali ze to separatysci Putinowscy
pozabijali ludzi.

Data: 2015-01-12 15:05:58
Autor: leming.show
użytkownik husar napisał:

[...]

Moralnosc USA:)
Pierwsze komory gazowe:) Adolf podchwycil temat.
Pierwsze doswiadczenia na ludziach:)
3% obywateli posiada 95% wlasnosci
1 na 100 siedzi w pierdlu:)  Tak im dobsze:)

U ruskich nie lepiej, razi tylko w oczy zaklamanie jakie to
juesej som moralne i krysztalowe:) A to sa takie same chuje jak ruscy czy chinole, tylko ze zazydzone i taka
jest roznica. Ta zmiana systemu w PL to tylko zmiana alfonsa, nic wiecej.

Teraz zydy domagaja sie zwroru majatku za ktory
juz raz dostali odszkodowanie.

W miare obiektywny zyd Szenicer opisal jak chazary nagle przypomnieli sobie swoje korzenie i robia biznes na reprywatyzacji.

Szenicer na YT.

Kosiewski pisal jak L. Dorn ten robiacy za opozycje przekonwertowal sie na potrzeby polityczne.

Teraz Dorn nie jest w opozycji, teraz popiera swoich
z PO i w glosowaniu o lasy panstwowe glosowal
jak PO, SLD, PSL i Palikoty.

Lasy to 45% powierzchni ziemi polski.

Pzdr dla gojcow:)

Data: 2015-01-12 15:15:26
Autor: leming.show
użytkownik lemin...@gmail.com napisał:

Kosiewski pisal jak L. Dorn ten robiacy za opozycje przekonwertowal sie na potrzeby polityczne.

Moze wyrazilem sie niejasno, przyjal chrzest aby przy zmianie
system byc tzw. swietobliwym katolikiem.

Gdzies pod koniec filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=6qFBTfOCBDc

Jak zydy w przeszlosci 1880-1920 gojom tzw. opozycje organizowali tzn. jedni byli za, inni przeciw, caly pic mial polegac
na mamieniu gojow jakas mozliwoscia wyboru, zawsze jednak
chodzilo o interes zydow. Dlatego teraz tak pluja na Dmowskiego
ktory obnazyl ich dzialania.
https://www.youtube.com/watch?v=3ZihtmG1fIo

Fakt, faktem, bylo roznie, aresztowani oficerowie
zydowscy przed kulka w leb w Katyniu mieli
mozliwosc wyboru, kula w leb albo wspolpraca
i pozniejsza stalinizacja polski. Wybory
byly rozne, byli tacy ktorzy wspolpracowac nie chcieli.

Data: 2015-01-12 18:19:36
Autor: husar
<leming.show@gmail.com> wrote in message news:965aa330-518d-4419-af09-94477c34b044googlegroups.com...

Lasy to 45% powierzchni ziemi polski.

Pzdr dla gojcow:)

Wszystko sie zaczyna i chaotyzuje. Żydzi przeginają bo wiedzą że to ostatni podryg zanim
wszyscy się przeciw nim zbuntują. W stanach póki są zajęte wojnami na b. wschodzie rządzą
żydowskie dolary ale powoli się to kończy bo gospodarka zbankrutuje.
Faktem jest że żydowskie harce kosztują mocno cały świat i kiedyś to wszystko eksploduje im w twarz.

Data: 2015-01-12 23:05:06
Autor: Jakub A. Krzewicki

=================

Ja Pie%#@le !! "Dziennikarkie śledztwo", BUAHAHA ..... !!! Fachury się
znalazły :) Słów brakuje do skomentowania tych pierdli w świetle poleceń
kontroli lotĂłw z Kijowa. Przekierowanie na teren konfliktu, polecenie
obniżenia pułapu,itd.. Jakoś te pismakowe gryzipiórki ni Wuja o tym nie
wspominają. Jak kto nie wierzy, można se to wyguglać na YT. Całą historię
lotu MH17 za www.flightradar24.com .

Zacytuję jeden z komentarzy:

        Gdyby Europa i USA posiadali dowody na winę Putina, juĹź dawno
        byłoby po zawodach, dyskusja jest całkowicie zbędna, w tym wypadku
        brak dowodĂłw jest dowodem, i to chyba wszystko wyjaśnia, ale jak
        to się mĂłwi, ta karta jeszcze nie jest zgrana, dlatego będzie
        jeszcze długo wykorzystywana w róşnego rodzaju przetargach, a tak
        na prawdę teraz widać jak ZachĂłd szanuje swoich obywateli, bo
        skoro ma dowody na zbrodnię Rosjan, to w imię szacunku dla ofiar
        ale takĹźe Ĺźywych, obowiązkiem jest ukazanie prawdy!

A bo mają widać takie hobby strzelanie do kaczek.
--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-01-13 00:37:43
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 23:05:07 UTC+1 użytkownik Jakub A..  Krzewicki napisał:
Stachu Chebel wrote:

> [...]
>         ale także żywych, obowiązkiem jest ukazanie prawdy!

A bo mają widać takie hobby strzelanie do kaczek.

Zbyt trudna odpowiedź jak dla mnie. Możesz jakoś prościej ?

Data: 2015-01-13 09:54:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
Stachu Chebel wrote:

Zbyt trudna odpowiedź jak dla mnie. Możesz jakoś prościej ?

A chuj jeden wie. Fakt faktem strzelanie do samolotów to w tej przestrzeni powietrznej tak częsta spraw, że się mogą rodzić różne podejrzenia.

Ale czy są prawdziwe tego kuzkina mać nie razbieriot.
To jest przestrzeń, gdzie można wątpić w związki przyczynowo-skutkowe jakiekolwiek nie mówiąc już o czyjejkolwiek odpowiedzialności. Kto czytał "Mistrza i Małgorzatę" Bułhakowa albo "Wielki Guslar" Bułyczowa ten wie o co chodzi.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-01-13 01:16:52
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 09:54:37 UTC+1 użytkownik Jakub A.  Krzewicki napisał:
Stachu Chebel wrote:

> Zbyt trudna odpowiedź jak dla mnie. Możesz jakoś prościej ?

A chuj jeden wie.

Dzięki! Teraz rozumiem.

Data: 2015-01-13 09:56:12
Autor: u2
W dniu 2015-01-13 o 09:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

to jest strana czudies, tam gdzie diabel mowi dobranoc:-)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-01-13 10:01:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
u2 wrote:

[...]

Dokładnie. Pytanie czy Rosja jest odpowiedzialna sa cokolwiek jest bezprzedmiotowe. A to ponieważ do wyrokowania odpowiedzialności potrzeba się znaleźć w przestrzeni Euklidesa, gdzie 2+2=4 a a^2+b^2=c^2. W Rosji 2+2=5.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-01-13 01:18:09
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 10:01:02 UTC+1 użytkownik Jakub A.  Krzewicki napisał:
u2 wrote:

Dokładnie. Pytanie czy Rosja jest odpowiedzialna sa cokolwiek jest bezprzedmiotowe. A to ponieważ do wyrokowania odpowiedzialności potrzeba się znaleźć w przestrzeni Euklidesa, gdzie 2+2=4 a a^2+b^2=c^2. W Rosji 2+2=5.

i^2=-1

Data: 2015-01-13 10:02:27
Autor: u2
Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych.
W dniu 2015-01-13 o 10:01, Jakub A. Krzewicki pisze:
W Rosji 2+2=5

tam wszystko musi byc wieksze:-)

Data: 2015-01-13 02:04:12
Autor: leming.show
Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych.
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Zacytuję jeden z komentarzy:

Gdyby Europa i USA posiadali dowody na winę Putina,

Pic na wode, sa winni, ale dowodow wam nie damy i co nam zrobicie.
Wnioski to nie dowody, ja moge sobie wnioskowac ze byli to ufoki.

cytat z linku:
Według raportu, zarówno USA i Europa nie są zainteresowane, aby pokazać dowody zbrodni.

Liczyc na obiektywizm drugiej strony ktora jest wrogiem jest naiwnoscia.

Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych.