Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych.

Data: 2015-01-12 23:05:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
Stachu Chebel wrote:

Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii
lotniczych. Do takich wniosk贸w doprowadzi艂o 艣ledztwo mi臋dzynarodowego
zespo艂u dziennikarskiego, kt贸ry bada艂 tragedi臋 lotu MH17.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/der-spiegel-rosja-odpowiedzialna-za-zestrzelenie-samolotu-mh17/sj4e2

=================

Ja Pie%#@le !! "Dziennikarkie 艣ledztwo", BUAHAHA ..... !!! Fachury si臋
znalaz艂y :) S艂贸w brakuje do skomentowania tych pierdli w 艣wietle polece艅
kontroli lot贸w z Kijowa. Przekierowanie na teren konfliktu, polecenie
obni偶enia pu艂apu,itd.. Jako艣 te pismakowe gryzipi贸rki ni Wuja o tym nie
wspominaj膮. Jak kto nie wierzy, mo偶na se to wygugla膰 na YT. Ca艂膮 histori臋
lotu MH17 za www.flightradar24.com .

Zacytuj臋 jeden z komentarzy:

        Gdyby Europa i USA posiadali dowody na win臋 Putina, ju偶 dawno
        by艂oby po zawodach, dyskusja jest ca艂kowicie zb臋dna, w tym wypadku
        brak dowod贸w jest dowodem, i to chyba wszystko wyja艣nia, ale jak
        to si臋 m贸wi, ta karta jeszcze nie jest zgrana, dlatego b臋dzie
        jeszcze d艂ugo wykorzystywana w r贸偶nego rodzaju przetargach, a tak
        na prawd臋 teraz wida膰 jak Zach贸d szanuje swoich obywateli, bo
        skoro ma dowody na zbrodni臋 Rosjan, to w imi臋 szacunku dla ofiar
        ale tak偶e 偶ywych, obowi膮zkiem jest ukazanie prawdy!

A bo maj膮 wida膰 takie hobby strzelanie do kaczek.
--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2015-01-13 00:37:43
Autor: Stachu Chebel
Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych.
W dniu poniedzia砮k, 12 stycznia 2015 23:05:07 UTC+1 u縴tkownik Jakub A..  Krzewicki napisa:
Stachu Chebel wrote:

> [...]
> wspominaj. Jak kto nie wierzy, mo縩a se to wygugla na YT. Ca潮 histori
> lotu MH17 za www.flightradar24.com .
>         by硂by po zawodach, dyskusja jest ca砶owicie zb阣na, w tym wypadku
>         brak dowod體 jest dowodem, i to chyba wszystko wyja秐ia, ale jak
>         to si m體i, ta karta jeszcze nie jest zgrana, dlatego b阣zie
>         jeszcze d硊go wykorzystywana w r罂nego rodzaju przetargach, a tak
>         na prawd teraz wida jak Zach骴 szanuje swoich obywateli, bo
>         skoro ma dowody na zbrodni Rosjan, to w imi szacunku dla ofiar
>         ale tak縠 縴wych, obowi眤kiem jest ukazanie prawdy!

A bo maj wida takie hobby strzelanie do kaczek.
--

Zbyt trudna odpowied jak dla mnie. Mo縠sz jako pro禼iej ?

Data: 2015-01-13 09:54:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych.
Stachu Chebel wrote:

Zbyt trudna odpowied藕 jak dla mnie. Mo偶esz jako艣 pro艣ciej ?

A chuj jeden wie. Fakt faktem strzelanie do samolot贸w to w tej przestrzeni powietrznej tak cz臋sta spraw, 偶e si臋 mog膮 rodzi膰 r贸偶ne podejrzenia.

Ale czy s膮 prawdziwe tego kuzkina ma膰 nie razbieriot.
To jest przestrze艅, gdzie mo偶na w膮tpi膰 w zwi膮zki przyczynowo-skutkowe jakiekolwiek nie m贸wi膮c ju偶 o czyjejkolwiek odpowiedzialno艣ci. Kto czyta艂 "Mistrza i Ma艂gorzat臋" Bu艂hakowa albo "Wielki Guslar" Bu艂yczowa ten wie o co chodzi.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2015-01-13 01:16:52
Autor: Stachu Chebel
Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych.
W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 09:54:37 UTC+1 u縴tkownik Jakub A.  Krzewicki napisa:
Stachu Chebel wrote:

> Zbyt trudna odpowied jak dla mnie. Mo縠sz jako pro禼iej ?

A chuj jeden wie.

Dzi阫i! Teraz rozumiem.

Data: 2015-01-13 09:56:12
Autor: u2
W dniu 2015-01-13 o 09:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

to jest strana czudies, tam gdzie diabel mowi dobranoc:-)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-01-13 10:01:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
u2 wrote:

[...]

Dok艂adnie. Pytanie czy Rosja jest odpowiedzialna sa cokolwiek jest bezprzedmiotowe. A to poniewa偶 do wyrokowania odpowiedzialno艣ci potrzeba si臋 znale藕膰 w przestrzeni Euklidesa, gdzie 2+2=4 a a^2+b^2=c^2. W Rosji 2+2=5.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2015-01-13 01:18:09
Autor: Stachu Chebel
Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych.
W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 10:01:02 UTC+1 u縴tkownik Jakub A.  Krzewicki napisa:
u2 wrote:

> [...]

Dok砤dnie. Pytanie czy Rosja jest odpowiedzialna sa cokolwiek jest bezprzedmiotowe. A to poniewa do wyrokowania odpowiedzialno禼i potrzeba si znale兼 w przestrzeni Euklidesa, gdzie 2+2=4 a a^2+b^2=c^2. W Rosji 2+2=5.

i^2=-1

Data: 2015-01-13 10:02:27
Autor: u2
Rosja jest odpowiedzialna za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych.
W dniu 2015-01-13 o 10:01, Jakub A. Krzewicki pisze:
W Rosji 2+2=5

tam wszystko musi byc wieksze:-)