Rosja nie chce Putina ! Brawo Rosjanie !

Data: 2012-02-06 17:10:12
Autor: Obserwator
Rosja nie chce Putina ! Brawo Rosjanie !
Data: 2012-02-06 17:23:41
Autor: rAzor
Rosja nie chce Putina ! Brawo Rosjanie !
 Obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=5dYD65agdBE&feature=player_embedded#!

Wygłoś do nich orendzie, że ich bardzo kochasz i idziesz już z watahą moherów
na Putina. Przyrócicie komunizm i znowu będzie Związek Radziecki, twoja
ukochana ojczyzna!

Data: 2012-02-06 18:37:20
Autor: u2
W dniu 2012-02-06 18:23,  rAzor pisze:
Wygłoś do nich orendzie, że ich bardzo kochasz i idziesz już z watahą moherów
na Putina. Przyrócicie komunizm i znowu będzie Związek Radziecki, twoja
ukochana ojczyzna!

Nie rozumiem sarkazmu razorka. Wg mnie obserwator to ruski zyd stad
zrozumiale jego zainteresowanie dzisiejsza Rosja.

Data: 2012-02-06 17:44:47
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Nie rozumiem sarkazmu razorka. Wg mnie obserwator to ruski zyd stad
zrozumiale jego zainteresowanie dzisiejsza Rosja.

on nie jest razor, a kim ty jestes to chyba teraz nie ma juz zadnych watpliwiosci?

Data: 2012-02-06 17:53:44
Autor: Obserwator
Rosja nie chce Putina ! Brawo Rosjanie !

Od tego, jak przebiegna wydarzenia w Rosji, bardzo zalezy sytuacja w Polsce.

Polskie masmedia, nie sa zbyt wylewne,  co jest zrozumiale w kontekscie
obecnej, bolszewickiej wladzy. Informacje o manifestacjach  w Rosji sa z zainteresowaniem obserwowane przez media swiatowe. Merkel chyba mniej zadowolona z obecnej sytuacji:))

Data: 2012-02-06 19:00:46
Autor: u2
W dniu 2012-02-06 18:53,  Obserwator pisze:
Od tego, jak przebiegna wydarzenia w Rosji, bardzo zalezy sytuacja w Polsce.

A zwlaszcza na ruska razwiedke w czeciej peloskiej, ktora m.in.
wystawila Kaczke do odstrzalu oraz podpisala niekorzystna umowe gazowa
na 30 lat.

Data: 2012-02-07 05:58:37
Autor: stevep
Dnia 06-02-2012 o 19:00:46 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

I znowu była zmiana szpak dziobał bociana ...., jak nie GRU i Specnaz to  razwiedka.

--
stevep

Data: 2012-02-06 18:47:01
Autor: u2
W dniu 2012-02-06 18:44,  Obserwator pisze:
on nie jest razor, a kim ty jestes to chyba teraz nie ma juz zadnych watpliwiosci?

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

A ty nie jestes obserwator :)

Data: 2012-02-06 17:55:29
Autor: Obserwator
Rosja nie chce Putina ! Brawo Rosjanie !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
A ty nie jestes obserwator :)

ja jestem Obserwator i przykro mi, ze sie na tobie zawiodlem, sadzilem, ze
jestes madrzejszy i inteligentniejszy.

Data: 2012-02-06 19:01:30
Autor: u2
W dniu 2012-02-06 18:55,  Obserwator pisze:
ja jestem Obserwator i przykro mi, ze sie na tobie zawiodlem, sadzilem, ze
jestes madrzejszy i inteligentniejszy.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Madrzejszy i inteligentniejszy wzgledem kogo ?

Data: 2012-02-07 05:57:12
Autor: stevep
Dnia 06-02-2012 o 19:01:30 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Mądrzejszy nie, raczej wart Pac pałaca.
--
stevep

Rosja nie chce Putina ! Brawo Rosjanie !