Rosja nie zwróci tupolewa

Data: 2013-03-05 12:53:16
Autor: glob
Rosja nie zwróci tupolewa
Gadałem ze znajomym co w Rosji pracuje przy składaniu silników
samolotowych/ jak ktoś jest spec w danej dziedzinie to ogromną kasę u
ruskich zarobi, jesli jest spec, nawet 50 tysiaków na miesiąc
przeliczając na zł/.
 Tak więc Rosjanie bardzo się interesują katastrofą smoleńską, każdego
najmniejszego niusa na ten temat przeglądają i mają polaków za
wariatów.
 Nadziwić się nie mogą jak można tak sfiksować w pancerne brzozy,
trotyle, bomby rozbierające.
  To są szarzy ludzie nie władza, uważają że polskę trawi
niebezpieczna choroba psychiczna/ z zachodu też to tak wygląda,
kwestia dystansu/.
 Dlaczego jednak uważają że nie odda nam Rosja wraku tupolewa, a bo to
jest jedyna gwaracja, dowód w ich rękach że niczego nie zrobili jeśli
ktoś by chciał sprawdzać, dowodu niewinności się nie oddaje.

Data: 2013-03-05 22:36:26
Autor: Bezznaczenia
Rosja nie zwróci tupolewa
W dniu 2013-03-05 21:53, glob pisze:
[...]

Juz dawno temu spotkalem sie z podobna teza u niemcow ze polacy sa ostro sfiksowani i prawdopodobnie to jest wina wojen.

Data: 2013-03-05 13:58:33
Autor: glob
Rosja nie zwróci tupolewa
On 5 Mar, 22:36, Bezznaczenia <ksia...@piszesz.com> wrote:
> [...]

Juz dawno temu spotkalem sie z podobna teza u niemcow ze polacy sa ostro
sfiksowani i prawdopodobnie to jest wina wojen.

 To nie tylko Niemcy, Rosja, czy Zachód, psychiatrzy w PL tak samo,
niewykształcone pospulstwo, przez brak informacji
podstaeowych ,wychowania ,wykształcenia, świat takiemu się wydaje
zagrażającym spiskiem, łaczy fakty lękowo, bo nie rozumie procesów
dziejących się na świecie i we własnym otoczeniu.

 Taką ciemnotę bierze taki Pis i im wmawia zagrożenia, manipuluje
lękami i świat nagle staje się zagrożeniem.
 Potwornym błędem jest brak reakcji sądu na taki rodzaj wystąpień, bo
chłopka nie nauczysz cywilizowanego spojrzenia, ale karany lub leczony
czuje że czyni źle dla innych.
 Ale jak mamy karierowiczów u władzy co psychicznym i ciemnocie
podsycają leki , to toniemy w urojeniach i agresji niezrównoważonych.

Data: 2013-03-05 23:12:16
Autor: Klin
Rosja nie zwrĂłci tupolewa
W dniu 2013-03-05 22:58, glob pisze:
Ĺş

  To nie tylko Niemcy, Rosja, czy ZachĂłd, psychiatrzy w PL tak samo,
niewykształcone pospulstwo, przez brak informacji

   Faktycznie pospulstwo mamy tu niewykształcone. ;-)

Data: 2013-03-05 14:25:55
Autor: glob
Rosja nie zwróci tupolewa
On 5 Mar, 23:12, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
W dniu 2013-03-05 22:58, glob pisze:

>   To nie tylko Niemcy, Rosja, czy Zachód, psychiatrzy w PL tak samo,
> niewykształcone pospulstwo, przez brak informacji

   Faktycznie pospulstwo mamy tu niewykształcone. ;-)

Paranoja ma swoje źródło w głupocie.
 Wyobraź sobie że masz wechikuł czasu i przeniosłeś faceta z
osiemnastego wieku w obecny okres.
 Zobaczyłby samochód bez konia, czajnik elektryczny i zawał gotowy, bo
jak powóz może jeżdzić bez koni, a woda gotować się bez ognia.?
  Zaraz umysł bez obycia ze światem stworzyłby obrazy potworności,
czarów, szatana, wrogów jego i otoczenia.

 Przecież wynalazca maszyna parowej musiał zaniechać przez wyrok
sądowy na kilka lat tworzenia samochodu, bo zbudował pojazd,  który
wyjechał na ulicę i ksiądz dostał zawału, zanim skonał to bełkotał -że
szatan do niego przyszedł.
 Tak więc ciemnota przez zacofanie nie umie sobie racjonalnie
wytłumaczyć tego co się wokoło dzieje, a poziom cywilizacji już jest
daleko za nimi.
 Polacy z prowincji to mentalny siedemnasty wiek.

Data: 2013-03-05 15:19:56
Autor: glob
Rosja nie zwróci tupolewa
On 5 Mar, 23:31, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
glob wrote:

> [...]

>  Ale jak mamy karierowiczów u władzy co psychicznym i ciemnocie
> podsycają leki , to toniemy w urojeniach i agresji niezrównoważonych.

Łod cynnikuw nojwyżsych poconwsy, na cimnocie końconc...

PS - wto do mondżejsych siem zalico, to abo jemigruje, abo jus downo nogem
stond doł...

Dokładnie,  młodzi wieją na potęge bo debilstwo zgotowało Polsce
koniec, nie widzą szansy na normalne życie w tym kraju,  gdzie głupota
podpuszona przez kler i pis wyniszcza ostatnie normalności w tym
kraju.

Polska prowincjonalna,  zaściankowa, zamknięta na świat i cofana w
rozwoju.
 Przecież już nawet psychologia jest wyautowana, bo taki przykład.-
 Od dwustu lat wiadomo naukowo że tezy iż seks jest grzechem,
wstrzemieśliwość, jest dewastująca dla psychiki, tworzy zboczeńców i
frustratów, gwałcicieli.
 A tu nagle uprawia się tezy- zakaz edukacji seksualnej, seks to
grzech tylko rozpłód , są na porządku dziennym.
 Czyli cofnięcie o 200 lat i teraz jak młody ma słuchać takich bzdur,
wyląduje chory na nerwice.
 A głupota wojuje , cuduje, wymyśla podpuszczona przez kler i
sfrustrowana gania z pałami ludzi.
 No albo będą pluć albo zastosujesz się do tez kościoła, czyli
będziesz z normalnego zaburzonym frustratem albo pedofilem-
gwałcicielem.
 Tak więc aby zdrowie ratować to już trzeba wyjechać.
 To obecne pokolenie to będzie dopiero gwałcić z powodu szkodliwej
nauki kleru.

Data: 2013-03-06 00:23:33
Autor: Klin
Rosja nie zwrĂłci tupolewa
W dniu 2013-03-05 23:25, glob pisze:
On 5 Mar, 23:12, Klin <""klin

   To nie tylko Niemcy, Rosja, czy ZachĂłd, psychiatrzy w PL tak samo,
niewykształcone pospulstwo, przez brak informacji

    Faktycznie pospulstwo mamy tu niewykształcone. ;-)

  WyobraĹş sobie Ĺźe masz wechikuł czasu i przeniosłeś faceta z

      WyobraĹźam sobie jakby to było wspaniale to tutejsze "pospulstwo"
      wsadzić do "wechikułu" czasu i wysłać gdzieś w cholerę.

Data: 2013-03-05 15:51:03
Autor: glob
Rosja nie zwróci tupolewa
On 6 Mar, 00:23, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
W dniu 2013-03-05 23:25, glob pisze:

> On 5 Mar, 23:12, Klin <""klin

>   Wyobraź sobie że masz wechikuł czasu i przeniosłeś faceta z

      Wyobrażam sobie jakby to było wspaniale to tutejsze "pospulstwo"
      wsadzić do "wechikułu" czasu i wysłać gdzieś w cholerę.

Jest sposób ale nikt tego nie zrobi bo debilstwo jest straszakiem dla
miastowych by głosowali na PO.
  Bez tego straszaka PO nie ma i jego kapitalizmu z osiemnastego
wieku, gdzie człowiek to niewolnik za marne grosze, tyrający bez osłon
socjalnych.
 W PIS są wariaci z wioch i karierowicze, co na uprzedzeniach chołoty
budują własne kariery. Jak też sprzedani watykanowi, bo głoszą tezy
watykanu za kasiorę z kościoła ,szkodliwe dla rodaków.
 W PO liczy się kasa od lobby przemysłowego, spżywczego , paliwowego,
katolickiego, gdzie mają przywileje pod rozwój wręcz bandycki i
złodziejski i żadnej możliwości dla zwyczajnego Polaka. Dlatego ludzie
uciekają, za 50 lat tego nikt nie wyprostujesz.
 A rozwiązanie: to watykan wypierdala, bo tak kradnie  i szkodzi że
polska bez matek i chorobą umysłową  utoi. Przynajmniej poza politykę.
Pis leczyć w wariatkowie- tu sądy muszą działać, razem z podpuszczoną
chołotą i karać za zdradę ojczyzny, karierowiczów zdemaskować,
zlikwidować pis, bo to jest partia kryminalnych cwaniaków, wariatów i
zdrajców.
 W tym momencie nie ma też PO wymieniamy skład całkowicie i walczymy o
osłony socjalne dla pracowników, czyli godziwe warunki i płaca, bo oni
na to pójdą, ale jak mieli skorumpowanych polityków to szli na
łatwiznę.

Data: 2013-03-06 11:43:19
Autor: Klin
Rosja nie zwrĂłci tupolewa
W dniu 2013-03-06 00:51, glob pisze:
On 6 Mar, 00:23, Klin pisze:

[...]

     "Chołota" coś ostatnio znormalniała nawet urojeń ksobnych nie moĹźna
      u niej wywołać.  :-)

Data: 2013-03-06 06:11:20
Autor: outside
Rosja nie zwróci tupolewa
On 6 Mar, 11:43, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:

>   W PIS są wariaci z wioch i karierowicze, co na uprzedzeniach chołoty

     "Chołota" coś ostatnio znormalniała nawet urojeń ksobnych nie można
      u niej wywołać.  :-)

No nie bardzo, wystąpienie Pawłowicz to wręcz nawoływanie do mordu,
ich nie interesuje że mogą się polacy pozabijać, ważny jest skandal i
kariera na skandalu.

Data: 2013-03-06 16:24:06
Autor: Klin
Rosja nie zwrĂłci tupolewa

On 6 Mar, 00:23, Klin pisze:

[...]

    Dobry wieczĂłr chłapcze

    Jo wybierom wrabce

    Jo Ci prawiym pozdrawieni

    Nie wiem czy wybierym czy ni

    Synek jeĹźeś ty stałego rozumu?

    Jak wybierym to pĂłjdym do domu

    WyliĹź mi rzić

    A dybych tak mĂłgł starego chycić.

Data: 2013-03-06 08:25:22
Autor: outside
Rosja nie zwróci tupolewa
On 6 Mar, 16:24, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:

> No nie bardzo, wystąpienie Pawłowicz to wręcz nawoływanie do mordu,
> ich nie interesuje że mogą się polacy pozabijać, ważny jest skandal i
> kariera na skandalu.

    Dobry wieczór chłapcze

    Jo wybierom wrabce

    Jo Ci prawiym pozdrawieni

    Nie wiem czy wybierym czy ni

    Synek jeżeś ty stałego rozumu?

    Jak wybierym to pójdym do domu

    Wyliż mi rzić

    A dybych tak mógł starego chycić.

My adolfy firery wybijmy innych bo mamy pierdola we łbie i sisiamy po
nogach na widok psychiatry.

Data: 2013-03-05 23:27:53
Autor: Polok_Prawdziwy
Rosja nie zwróci tupolewa
glob wrote:

[...]

Aże sporo czeńść to gupieloki, tojus downo beblołem...

Data: 2013-03-08 18:46:41
Autor: Przemysław M.
Rosja nie zwróci tupolewa
Dnia Tue, 5 Mar 2013 12:53:16 -0800 (PST), glob napisał(a):

[...]

Po jaką cholerę wam ten wrak? Chce PiS zrobić z niego medaliki to niech
zapłaci za transport, przytarga wrak do PL, Antoni wrzuci do środka granat,
będzie pierdut i teoria o zamachu się potwierdzi.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-03-08 10:03:11
Autor: glob
Rosja nie zwróci tupolewa
On 8 Mar, 18:46, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
> [...]

"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

No to też mówił, że sprowadzenie wraku zacznie pierdolca na nowo.

Rosja nie zwróci tupolewa