Rosja nie zwróci tupolewa

Data: 2013-03-08 18:46:41
Autor: Przemysław M.
Rosja nie zwróci tupolewa
Dnia Tue, 5 Mar 2013 12:53:16 -0800 (PST), glob napisał(a):

Gadałem ze znajomym co w Rosji pracuje przy składaniu silników
samolotowych/ jak ktoś jest spec w danej dziedzinie to ogromną kasę u
ruskich zarobi, jesli jest spec, nawet 50 tysiaków na miesiąc
przeliczając na zł/.
 Tak więc Rosjanie bardzo się interesują katastrofą smoleńską, każdego
najmniejszego niusa na ten temat przeglądają i mają polaków za
wariatów.
 Nadziwić się nie mogą jak można tak sfiksować w pancerne brzozy,
trotyle, bomby rozbierające.
  To są szarzy ludzie nie władza, uważają że polskę trawi
niebezpieczna choroba psychiczna/ z zachodu też to tak wygląda,
kwestia dystansu/.
 Dlaczego jednak uważają że nie odda nam Rosja wraku tupolewa, a bo to
jest jedyna gwaracja, dowód w ich rękach że niczego nie zrobili jeśli
ktoś by chciał sprawdzać, dowodu niewinności się nie oddaje.

Po jaką cholerę wam ten wrak? Chce PiS zrobić z niego medaliki to niech
zapłaci za transport, przytarga wrak do PL, Antoni wrzuci do środka granat,
będzie pierdut i teoria o zamachu się potwierdzi.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-03-08 10:03:11
Autor: glob
Rosja nie zwróci tupolewa
On 8 Mar, 18:46, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
> [...]

"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

No to też mówił, że sprowadzenie wraku zacznie pierdolca na nowo.

Rosja nie zwróci tupolewa