Rosja panicznie boi się Cimoszewicza...

Data: 2009-05-12 16:21:15
Autor: Tzva Adonai
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza...
Rosja próbuje zablokować kandydaturę Włodzimierza Cimoszewicza na nowego
sekretarza generalnego Rady Europy. Obawia się, że były polski premier
wykorzysta strasburską organizację, aby napiętnować łamanie przez Kreml praw
człowieka.

"Cimoszewicz jest jedynym kandydatem, który zna rosyjski i realia obszaru
postsowieckiego. W takich sprawach jak Czeczenia nie posądzam go o układność czy
brak ostrości spojrzenia. Jako sekretarz generalny z pewnością nie stosowałby
taryfy ulgowej, gdy chodzi o prawa człowieka" - mówi nam Tomasz Nałęcz, działacz
lewicy i wieloletni przyjaciel Cimoszewicza.

Rosja już teraz ma kłopoty z Radą. Co piąty skazujący wyrok strasburskiego
trybunału jest wymierzony właśnie w Moskwę. Choć kraj należy do Rady Europy od
1996 roku, rosyjska Duma do tej pory nie ratyfikowała protokołu o ochronie praw
człowieka. A od 3 lat blokuje reformę Trybunału Praw Człowieka, która nadałaby
wyrokom większą moc wykonawczą. http://www.dziennik.pl/polityka/article377601/Cimoszewicz_podpadl_Rosji_bo_jest_Polakiem.html

Data: 2009-05-12 16:48:23
Autor: Panslavista
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości

Naganiacze głosów.
Hm. Ten krętacz nałęczka - mało jest takich wskazujących na przegranie...

Data: 2009-05-12 16:56:36
Autor: mkarwan

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:guc2d0$pp5$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości

Naganiacze głosów.
Hm. Ten krętacz nałęczka - mało jest takich wskazujących na przegranie...

Chcesz wylądować w filtrze, czy przestaniesz reagować na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?

Data: 2009-05-12 17:07:02
Autor: Panslavista

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
przegranie...

Chcesz wylądować w filtrze, czy przestaniesz reagować na listy tego

ODPIERDZIEL  SIĘ.
Mam ci kolejny raz tłumaczyć, że grupa jest kopiowana na wiele portali i
pozostawienie śmiecia bez odpowiedzi może ludziom bez wiedzy wydawać się, że
ma on rację.

Data: 2009-05-12 17:14:20
Autor: mkarwan
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:guc3fv$s6h$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

pozostawienie śmiecia bez odpowiedzi może ludziom bez wiedzy wydawać się, że

radź sobie sam, lądujesz w filtrze, rób z siebie durnia dalej.

Data: 2009-05-12 17:45:47
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
radź sobie sam, lądujesz w filtrze, rób z siebie durnia dalej.

Cenzor się znalazł, w mordę ćwok zasrany.

Data: 2009-05-12 18:04:54
Autor: cirrus
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:guc5n0$9a$1atlantis.news.neostrada.pl...
radź sobie sam, lądujesz w filtrze, rób z siebie durnia dalej.
Cenzor się znalazł, w mordę ćwok zasrany.

A co ma wsadzenie kogoś do filtra wspólnego z cenzurą, pozostali nie będą cie mogli czytać?

--
stevep

Data: 2009-05-12 18:08:12
Autor: matador
cirrus pisze:

A co ma wsadzenie kogoś do filtra wspólnego z cenzurą, pozostali nie będą cie mogli czytać?

To sobie wsadź i siedź cicho kretynie.

matador.

Data: 2009-05-12 18:18:10
Autor: cirrus
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:guc7f2$49u$2nemesis.news.neostrada.pl...
cirrus pisze:
A co ma wsadzenie kogoś do filtra wspólnego z cenzurą, pozostali nie
będą  cie mogli czytać?
To sobie wsadź i siedź cicho kretynie.
matador.

Nadajesz sie do wsadzenia do filtra kretynie.

--
stevep

Data: 2009-05-12 18:20:19
Autor: matador
cirrus pisze:
[...]

Spierdalaj idioto, rób co chcesz.
Mój filtr pracuje po cichu i wara ci od niego komuchu.

matador.

Data: 2009-05-12 18:13:11
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
A co ma wsadzenie kogoś do filtra wspólnego z cenzurą, pozostali nie będą cie mogli czytać?

Mentorski ton karwana, nieustanne pouczanie, sugerowanie z kim rozmawiać a z kim nie, permanentne pastowanie w kółko tego samego tekstu ...

Data: 2009-05-12 18:17:29
Autor: matador
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

No i oczywiście jakies techniczne "logi" pastowane z nagłówków postów, "ślady" trasy postów, obsesja po prostu...

matador.

Data: 2009-05-12 18:20:01
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
No i oczywiście jakies techniczne "logi" pastowane z nagłówków postów, "ślady" trasy postów, obsesja po prostu...

Kompletna, śledczy, mentor, cenzor, kurna, człowiek - orkiestra :)

Data: 2009-05-12 18:21:44
Autor: matador
Jerzy Tabortowski pisze:
No i oczywiście jakies techniczne "logi" pastowane z nagłówków postów, "ślady" trasy postów, obsesja po prostu...

Kompletna, śledczy, mentor, cenzor, kurna, człowiek - orkiestra :)

I tyle ma czasu "wolnego", ehhh.... ;-)

matador.

Data: 2009-05-12 18:23:08
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
I tyle ma czasu "wolnego", ehhh.... ;-)

Zawsze mnie to zastanawiało, coś jest na rzeczy :)

Data: 2009-05-12 18:26:51
Autor: matador
Jerzy Tabortowski pisze:
I tyle ma czasu "wolnego", ehhh.... ;-)

Zawsze mnie to zastanawiało, coś jest na rzeczy :)

Zasłużony chłopina, kontyngent myśli "prawej" musi wyrazić.
Co za banda.

matador.

Data: 2009-05-12 18:28:26
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
Zasłużony chłopina, kontyngent myśli "prawej" musi wyrazić.
Co za banda.

Z niego taka prawica jak z koziej dupy kataryna.

Data: 2009-05-12 18:27:41
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
I zobacz, mam ochotę gadać z Cfelem - gadam, moje nerwy, mój wybór, a ta mameja w kółko:

"...reagować na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera..."

Dziś do Panslava się dopierdolił i jakieś pokraczne groźby poleciały

"Chcesz wylądować w filtrze..."

Szantażysta do tego.
Nota bene, ja siedzę w tym "filtrze" od dawna.
Ale mam to w dijupą :)

Data: 2009-05-12 18:21:17
Autor: cirrus
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:guc7o5$49q$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja tez go uważam za kretyna, ale przecież łatwo sobie z nim poradzić.

--
stevep

Data: 2009-05-12 23:49:13
Autor: raff
[...]

Stefek, a kogo ty nie uwazasz za kretyna, kretynie.

R.

Data: 2009-05-13 05:14:51
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gucqss$kh0$1news.onet.pl...
[...]

Nie dziwi mnie to pytanie.

--
stevep

Data: 2009-05-13 14:14:03
Autor: Vic
mkarwan wrote:
radź sobie sam, lądujesz w filtrze

Ja tez poprosze.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-12 17:49:50
Autor: awe
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza...
Pierdu pierdu..
awe

Data: 2009-05-12 21:26:42
Autor: konserwator
Tzva Adonai wrote:
[...]

 to i izraelczycy pewnie tez, za to lamanie praw cxzlowieka....
ale kto sie tym dzisiaj przejmuje....

rym

Data: 2009-05-13 13:04:01
Autor: jadrys
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
Tzva Adonai pisze:

Rosja nikogo się nie boi, a już na pewno panicznie.. Cimoszewicza bać się mogą tylko jego własne pchły..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-13 14:20:20
Autor: Vic
jadrys wrote:
Rosja nikogo się nie boi, a już na pewno panicznie..

Otoz to. Siedzialem troche w Rosji, wiem jakze dalekie jest tam zainteresowanie Polska i jej dzialaniami, od tego co sie wydaje Polakom :)
A takie teksty, jak to Rosja sie panicznie boi, to jest przejaw polskiej megalomanii. Tym zabawniejszej, ze niepopartej zadna sila ekonomiczna, militarna czy technologiczna.
Ale Polacy lubia tak sobie wyobrazac, ze sa waznym podmiotem polityki miedzynarodowej.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-13 15:25:03
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Święta prawda..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Data: 2009-05-13 16:46:47
Autor: Tzva Adonai
Rosja panicznie boi si� Cimoszewicza...
Otoz to. Siedzialem troche w Rosji, wiem jakze dalekie jest tam zainteresowanie Polska i jej dzialaniami

Mylisz oficjalne zainteresowanie od aktywności służb..To prawda, że w Rosji o
Polsce mówi i pisze się stosunkowo rzadko... Natomiast mogę śmiało zaryzykować
tezę, że ze wszystkich krajów europejskich Polska skupia na sobie najwięcej
uwagi i funduszy rosyjskiego wywiadu...

***

Pod koniec 2008 r. z Polski wydalono dwóch rosyjskich dyplomatów, poinformowała
rosyjska agencja Interfax. "Gazeta Wyborcza" ujawnia, że chodzi o pracowników
biura attaché wojskowego, którzy werbowali do szpiegowskiej współpracy oficerów
naszej armii.

Celem agentów miało być dozbrajanie bojówek neonazistowskich działających na
terytorium RP oraz finansowanie działalności organizacji nacjonalistycznych
sprzeciwiających się członkostwu Polski w Unii Europejskiej i strukturach NATO.

Jeden z werbowanych poinformował służbę kontrwywiadu wojskowego i został użyty
do gry z Rosjanami.

Polski rząd zdecydował się załatwić sprawę bez rozgłosu. Aleksy K. i Siergiej P.
dostali tydzień na opuszczenie Polski. W ramach retorsji strona rosyjska
odesłała dwóch oficerów z polskiego ataszatu w Moskwie.

To pierwsza od 9 lat - ujawniona - sprawa szpiegowska z udziałem rosyjskich
dyplomatów. Najgłośniejsza, jak dotąd, miała miejsce w styczniu 2000 r. za
rządów AWS. UOP oficjalnie oskarżył wtedy o działalność szpiegowską 9
pracowników ambasady Rosji.

http://facet.wp.pl/kat,1007819,wid,11104916,wiadomosc.html?ticaid=18000&_ticrsn=5

--

Rosja panicznie boi się Cimoszewicza...