Rosja panicznie boi się Cimoszewicza...

Data: 2009-05-12 16:48:23
Autor: Panslavista
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości

Naganiacze głosów.
Hm. Ten krętacz nałęczka - mało jest takich wskazujących na przegranie...

Data: 2009-05-12 16:56:36
Autor: mkarwan

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:guc2d0$pp5$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości

Naganiacze głosów.
Hm. Ten krętacz nałęczka - mało jest takich wskazujących na przegranie...

Chcesz wylądować w filtrze, czy przestaniesz reagować na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?

Data: 2009-05-12 17:07:02
Autor: Panslavista

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
przegranie...

Chcesz wylądować w filtrze, czy przestaniesz reagować na listy tego

ODPIERDZIEL  SIĘ.
Mam ci kolejny raz tłumaczyć, że grupa jest kopiowana na wiele portali i
pozostawienie śmiecia bez odpowiedzi może ludziom bez wiedzy wydawać się, że
ma on rację.

Data: 2009-05-12 17:14:20
Autor: mkarwan
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:guc3fv$s6h$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

pozostawienie śmiecia bez odpowiedzi może ludziom bez wiedzy wydawać się, że

radź sobie sam, lądujesz w filtrze, rób z siebie durnia dalej.

Data: 2009-05-12 17:45:47
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
radź sobie sam, lądujesz w filtrze, rób z siebie durnia dalej.

Cenzor się znalazł, w mordę ćwok zasrany.

Data: 2009-05-12 18:04:54
Autor: cirrus
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:guc5n0$9a$1atlantis.news.neostrada.pl...
radź sobie sam, lądujesz w filtrze, rób z siebie durnia dalej.
Cenzor się znalazł, w mordę ćwok zasrany.

A co ma wsadzenie kogoś do filtra wspólnego z cenzurą, pozostali nie będą cie mogli czytać?

--
stevep

Data: 2009-05-12 18:08:12
Autor: matador
cirrus pisze:

A co ma wsadzenie kogoś do filtra wspólnego z cenzurą, pozostali nie będą cie mogli czytać?

To sobie wsadź i siedź cicho kretynie.

matador.

Data: 2009-05-12 18:18:10
Autor: cirrus
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:guc7f2$49u$2nemesis.news.neostrada.pl...
cirrus pisze:
A co ma wsadzenie kogoś do filtra wspólnego z cenzurą, pozostali nie
będą  cie mogli czytać?
To sobie wsadź i siedź cicho kretynie.
matador.

Nadajesz sie do wsadzenia do filtra kretynie.

--
stevep

Data: 2009-05-12 18:20:19
Autor: matador
cirrus pisze:
[...]

Spierdalaj idioto, rób co chcesz.
Mój filtr pracuje po cichu i wara ci od niego komuchu.

matador.

Data: 2009-05-12 18:13:11
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
A co ma wsadzenie kogoś do filtra wspólnego z cenzurą, pozostali nie będą cie mogli czytać?

Mentorski ton karwana, nieustanne pouczanie, sugerowanie z kim rozmawiać a z kim nie, permanentne pastowanie w kółko tego samego tekstu ...

Data: 2009-05-12 18:17:29
Autor: matador
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

No i oczywiście jakies techniczne "logi" pastowane z nagłówków postów, "ślady" trasy postów, obsesja po prostu...

matador.

Data: 2009-05-12 18:20:01
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
No i oczywiście jakies techniczne "logi" pastowane z nagłówków postów, "ślady" trasy postów, obsesja po prostu...

Kompletna, śledczy, mentor, cenzor, kurna, człowiek - orkiestra :)

Data: 2009-05-12 18:21:44
Autor: matador
Jerzy Tabortowski pisze:
No i oczywiście jakies techniczne "logi" pastowane z nagłówków postów, "ślady" trasy postów, obsesja po prostu...

Kompletna, śledczy, mentor, cenzor, kurna, człowiek - orkiestra :)

I tyle ma czasu "wolnego", ehhh.... ;-)

matador.

Data: 2009-05-12 18:23:08
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
I tyle ma czasu "wolnego", ehhh.... ;-)

Zawsze mnie to zastanawiało, coś jest na rzeczy :)

Data: 2009-05-12 18:26:51
Autor: matador
Jerzy Tabortowski pisze:
I tyle ma czasu "wolnego", ehhh.... ;-)

Zawsze mnie to zastanawiało, coś jest na rzeczy :)

Zasłużony chłopina, kontyngent myśli "prawej" musi wyrazić.
Co za banda.

matador.

Data: 2009-05-12 18:28:26
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
Zasłużony chłopina, kontyngent myśli "prawej" musi wyrazić.
Co za banda.

Z niego taka prawica jak z koziej dupy kataryna.

Data: 2009-05-12 18:27:41
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosja panicznie boi się Cimoszewicza.. .
I zobacz, mam ochotę gadać z Cfelem - gadam, moje nerwy, mój wybór, a ta mameja w kółko:

"...reagować na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera..."

Dziś do Panslava się dopierdolił i jakieś pokraczne groźby poleciały

"Chcesz wylądować w filtrze..."

Szantażysta do tego.
Nota bene, ja siedzę w tym "filtrze" od dawna.
Ale mam to w dijupą :)

Data: 2009-05-12 18:21:17
Autor: cirrus
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:guc7o5$49q$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja tez go uważam za kretyna, ale przecież łatwo sobie z nim poradzić.

--
stevep

Data: 2009-05-12 23:49:13
Autor: raff
[...]

Stefek, a kogo ty nie uwazasz za kretyna, kretynie.

R.

Data: 2009-05-13 05:14:51
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gucqss$kh0$1news.onet.pl...
[...]