Rosja - ratunek Europy

Data: 2015-11-18 14:00:08
Autor: Marek
Rosja - ratunek Europy
Czy te żabojady są takie słabe, ze nie potrafią pozabijac paru dzikich islamistow ?

Data: 2015-11-18 23:01:31
Autor: u2
Rosja - ratunek Europy
W dniu 2015-11-18 o 23:00, Marek pisze:
Czy te żabojady są takie słabe, ze nie potrafią pozabijac paru dzikich islamistow ?

a probowales poderznac sobie gardlo ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-11-18 14:04:04
Autor: Marek
Rosja - ratunek Europy
W dniu środa, 18 listopada 2015 23:01:31 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-11-18 o 23:00, Marek pisze:
> Czy te żabojady są takie słabe, ze nie potrafią pozabijac paru dzikich islamistow ?

a probowales poderznac sobie gardlo ?:)

Często próbuje.

Data: 2015-11-18 23:07:09
Autor: u2
Rosja - ratunek Europy
W dniu 2015-11-18 o 23:04, Marek pisze:
[...]

moi wierni Tatarzy rzeczywiscie skonczyli ze soba, ale ja jednak nie trace nadziei, ktora jest matka glupich:)

Data: 2015-11-18 14:14:46
Autor: Marek
Rosja - ratunek Europy
W dniu środa, 18 listopada 2015 23:07:43 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Często próbuje.

moi wierni Tatarzy rzeczywiscie skonczyli ze soba, ale ja jednak nie trace nadziei, ktora jest matka glupich:)

Tarke z jezyka robie, ale Tatara to ja szanuje.

Data: 2015-11-18 23:16:15
Autor: u2
Rosja - ratunek Europy
W dniu 2015-11-18 o 23:14, Marek pisze:
Tarke z jezyka robie, ale Tatara to ja szanuje.

ja tysz lubię, surowego:)

Data: 2015-11-18 14:24:27
Autor: Marek
Rosja - ratunek Europy
W dniu środa, 18 listopada 2015 23:17:00 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-11-18 o 23:14, Marek pisze:
> Tarke z jezyka robie, ale Tatara to ja szanuje.

ja tysz lubię, surowego:)

Tarka najlepsza na wiosne.

Data: 2015-11-18 23:28:58
Autor: u2
Rosja - ratunek Europy
W dniu 2015-11-18 o 23:24, Marek pisze:
ja tysz lubię, surowego:)
Tarka najlepsza na wiosne.

tata tata tarka:)

Data: 2015-11-18 14:35:05
Autor: Marek
Rosja - ratunek Europy
W dniu środa, 18 listopada 2015 23:17:00 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-11-18 o 23:14, Marek pisze:
> Tarke z jezyka robie, ale Tatara to ja szanuje.

ja tysz lubię, surowego:)

Daj adres, to Ci wyśle flaszeczke z nalewka z tarniny.
Pozdrawiam
Marek

Data: 2015-11-18 23:37:12
Autor: u2
Rosja - ratunek Europy
W dniu 2015-11-18 o 23:35, Marek pisze:
Daj adres, to Ci wyśle flaszeczke z nalewka z tarniny.

e nie, ja bardzo podejrzliwy, czekam setki lat na prawdziwa nalewke:)

Data: 2015-11-19 20:53:28
Autor: Mark Woydak
Rosja - ratunek Europy
WON !!!

przychlast  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
news:564cf68d$0$693$65785112news.neostrada.pl... "u2" <u_2@o2.pl> napisał w
wiadomości news:564cf68d$0$693$65785112news.neostrada.pl..."u2" <u_2@o2.pl>

Data: 2015-11-19 04:11:18
Autor: stevep
Rosja - ratunek Europy
W dniu .11.2015 o 23:04 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]
W dniu 2015-11-18 o 23:00, Marek pisze:
> Czy te żabojady są takie słabe, ze nie potrafią pozabijac paru  dzikich islamistow ?

Zleć muslimom, oni sprawniejsi niż żabojady.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-20 08:53:12
Autor: jevvropa to zajebiscie wielka beczka prochu i zbliza sie za piec dwunasta 奴隶平民们车手
Rosja - ratunek jevvROPY
Marek wrote:
Czy te żabojady są takie słabe, ze nie potrafią pozabijac paru dzikich islamistow ?

tysiace razy o tym pisalem, ze jedynym *ratunkiem* dla calego swiata jest rosyjski
atak atomowy na polnocny usraelski kontynent i jego zamiana w pyl universum, rosja
ma tyle bomb atomowych co reszta calego swiata, wszystkie sa ruchome na pojazdach!

poza tym jestem zdania, ze ta cala PARSZYWA emigracja (nalot szaranczy) jest przez
usrael w calosci finansowana

http://tinyurl.com/q6bpdx8  http://tinyurl.com/oj4vxet  http://tinyurl.com/o9j9dd2

w momencie jak usrael *zniknie* z map i historii ziemi, nastapi w miare *spokojne*
tysiaclecie.

Rosja - ratunek Europy