Rosja sąsiaduje z kim chce...

Data: 2014-03-03 16:04:17
Autor: boukun
Rosja sąsiaduje z kim chce...

Taki dowcip słyszałem przed chwilą w Radio ESKA... Tam przynajmniej z Kasią Pawlak są normalni Polacy...

I tak trzymać...

boukun

Data: 2014-03-03 17:15:55
Autor: MarkWoydak
Rosja sąsiaduje z kim chce...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lf26jj$ean$1mx1.internetia.pl...
Rosja sąsiaduje z kim chce...

Taki dowcip słyszałem przed chwilą w Radio ESKA... Tam przynajmniej z Kasią Pawlak są normalni Polacy...

I tak trzymać...

boukun

Jak sądzisz, może też być sąsiadem Izraela?

MW

Data: 2014-03-03 17:32:20
Autor: boukun
Rosja sąsiaduje z kim chce...
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lf2a25$pgj$8news.albasani.net...

[...]

Pewnie, że może..., ale najprawdopodobniej Persowie ją wyprzedzą...

boukun

Data: 2014-03-03 19:25:28
Autor: MarkWoydak
Rosja sąsiaduje z kim chce...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lf2bnq$vsu$1mx1.internetia.pl...
[...]

Persowie powiadasz? Hmmm. Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

MW

Rosja sąsiaduje z kim chce...