Rosja uderza w Polskę. Stracimy miliony

Data: 2011-01-17 16:17:58
Autor: Zennon
Rosja uderza w Polskę. Stracimy miliony

Jeśli Rosja proponuje tymczasowo w I kwartale utrzymanie przewozów jak w
ubiegłym roku do czasu dogadania się, a Polska na to się nie zgadza i w
efekcie chce zablokować przewozy, to nic dziwnego, że Ruscy szukają
alternatywnych tras. Takie jest moje zdanie. MoĹĽe siÄ™ mylÄ™?

Odkąd mają północną rurę, rurę do chińczyków i prawie zrobioną południową rurę, to już do niczego nie jesteśmy im potrzebni. Straciliśmy szansę zostania najważniejszym krajem tranzytowym na trasie Unia Europejski - Rosja i mamy przeje*.*ne. I nie widzę za bardzo wyjścia z sytuacji. Przechlapaliśmy historyczną gospodarczą szansę.

Zennon

Data: 2011-01-17 08:23:29
Autor: muto2100
On 17 Sty, 17:17, Zennon <zen...@zas.nigdzie.pl> wrote:
> [...]
> efekcie chce zablokować przewozy, to nic dziwnego, że Ruscy szukaj±
> alternatywnych tras. Takie jest moje zdanie. Może się mylę?

Odk±d maj± północn± rurę, rurę do chińczyków i prawie zrobion± południow±
rurę, to już do niczego nie jeste¶my im potrzebni. Stracili¶my szansę
zostania najważniejszym krajem tranzytowym na trasie Unia Europejski -
Rosja i mamy przeje*.*ne. I nie widzę za bardzo wyj¶cia z sytuacji.
Przechlapali¶my historyczn± gospodarcz± szansę.

Zennon

czyli  ze   mogliby   tak   raz   na   rok   robic  nam  takie
zamachy   albo   niebedzie  zadnej  wymiany  handlowej!

Rosja uderza w Polskę. Stracimy miliony