Rosja uderza w Polskę. Stracimy miliony

Data: 2011-01-17 19:16:41
Autor:
Rosja uderza w Polskę. Stracimy miliony
On Mon, 17 Jan 2011 16:54:27 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

Moskwa szykuje kolejny prezent w ramach ocieplania stosunków z Polską. Tym razem władze chcą całkowicie zrezygnować z tranzytu towarów przez Polskę. Nie ma więc co liczyć na zyski z transportu. Do tego Rosjanie robią wszystko, by zablokować wjazd polskich przewoźników.

 nie jest tak jak piszesz. to Polska nie przedluzyla umowy wiec
 Rosjanie tez pokazali naszym przewoznikom paluszek.

Data: 2011-01-17 21:48:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""<heRsk>"" <super.brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:mk19j6haottr1vpnfiol36rgf9uhd8e1264ax.com...
[...]

Nie czytałeś. Jeszcze raz przeczytaj i dopiero skomentuj:

[...]

Rosja rozważa alternatywne warianty przewozu towarów do Europy, z ominięciem
Polski - poinformowała w poniedziałek Izba Handlowo-Przemysłowa Federacji
Rosyjskiej (IHP FR).Według IHP FR, rosyjsko-polskie rozmowy w spraw zezwoleń
na wykonywanie międzynarodowych przewozów drogowych w 2011 roku nie
przynoszą rezultatów. W efekcie od połowy stycznia na przewóz do i z Rosji
czeka już ponad 100 tys. ton ładunków.

Izba Handlowo-Przemysłowa FR podała, że negocjacje dotyczące wzajemnych
zezwoleń prowadzą delegacje Ministerstwa Transportu FR i Ministerstwa
Infrastruktury RP. Ich ostatnia runda odbyła się 12 stycznia w Warszawie.
Sytuacji nie udało się odblokować. Ważność zezwoleń na 2010 rok, wydanych
przez oba kraje, wygasła 15 stycznia 2011 roku.

IHP FR przekazała, że strona rosyjska, chcąc nie dopuścić do całkowitego
wstrzymania przewozów, zaproponowała, by do czasu ostatecznego uregulowania
problemu, utrzymać je w I kwartale 2011 roku na poziomie 2010 roku. Strona
polska - twierdzi Izba Handlowo-Przemysłowa FR - nie zgodziła się na takie
rozwiązanie i przeniosła kontynuację rozmów na koniec stycznia.
więcej:
http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/317959,rosja-uderza-w-polske-stracimy-miliony.html

Jeśli Rosja proponuje tymczasowo w I kwartale utrzymanie przewozów jak w
ubiegłym roku do czasu dogadania się, a Polska na to się nie zgadza i w
efekcie chce zablokować przewozy, to nic dziwnego, że Ruscy szukają
alternatywnych tras. Takie jest moje zdanie. Może się mylę?

Data: 2011-01-18 19:04:40
Autor: .heÂŽsk.
Rosja uderza w Polskę. Stracimy miliony
On Mon, 17 Jan 2011 21:48:48 +0100, "Bogdan Idzikowski"
> [...]

> Rosjanie tez pokazali naszym przewoznikom paluszek.

Nie czytałeś. Jeszcze raz przeczytaj i dopiero skomentuj:

 wlasnie, czytaj.

 [...]

[...]

 przeciez o tym wlasnie napisalem.

Rosja uderza w Polskę. Stracimy miliony