Rosja wprowadza cenzurę w internecie - bedzie mozna czytac tylko to co interesuje wielbicieli Putina.

Data: 2012-08-30 13:34:29
Autor: emailstuffname@gmail.com
Rosja wprowadza cenzurę w internecie - bedzie mozna czytac tylko to co interesuje wielbicieli Putina.
http://niezalezna.pl/30893-rosja-wprowadza-cenzure-w-internecie

* Pomimo protestów wielu środowisk i obrońców wolności słowa, rosyjska
Duma Państwowa przyjęła nowelizację ustawy o internecie, która może
doprowadzić do powstania cenzury w całym rosyjskim internecie.

Przy braku sprzeciwu deputowanych, poprawki przeszły w drugim czytaniu
większością 441 głosów i w trzecim czytaniu 434 głosami. Aby ustawa
weszła w życie musi jeszcze zostać zatwierdzona przez Radę Federacji
oraz Władimira Putina.*

Data: 2012-08-30 23:35:39
Autor: Stachu Chebel
Rosja wprowadza cenzurę w internecie - bedzie mozna czytac tylko to co interesuje wielbicieli Putina.

A co nas to obchodzi?

Data: 2012-08-31 08:57:13
Autor: Chiron

Użytkownik   napisał w wiadomości news:f608bc5b-fe80-4844-9f9e-45e42c516bc2h5g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Czy odpowiecie mi na pytanie, czym zamordystyczne ustawy białoruskich czy rosyjskich satrapów różnią się od naszych? A co powiecie na naszą ustawę o zgromadzeniach? Kto był za?

--

Chiron

Data: 2012-08-31 09:28:51
Autor: WW
W dniu 2012-08-31 08:57, Chiron pisze:

[...]

Nie zapominajcie o INDECT.
Polska ma być krajem pilotażowym!

Pozdrawiam
WW
"Polski premier jest wrogiem demokracji w państwach narodowych. Chce, aby biurokracja brukselska, która nie jest wybierana w żadnym głosowaniu, rządziła Polską i 26 innymi państwami UE".  Nigel Farage.

Data: 2012-08-31 00:40:49
Autor: Stachu Chebel
On 31 Sie, 09:29, WW <wu...@vp.pl> wrote:
> [...]

aby biurokracja brukselska, która nie jest wybierana w żadnym
głosowaniu, rządziła Polską i 26 innymi państwami UE".  Nigel Farage.

Jąkasz się. Idź do logopedy!

Data: 2012-08-31 17:03:27
Autor: Grzegorz Z.
Chiron napisał:

[...]

Boisz się zamordyzmu w polskim Internecie? Od kiedy? Przecież czujesz się
tu tak swobodnie, podpisujesz się IP oraz imieniem i nazwiskiem i nawet
każdy może do ciebie zadzwonić i podyskutować o treści twoich postów, jeśli
ma tylko takie życzenie.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-31 08:21:43
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 31 Sie, 11:03, "Grzegorz Z." <dr_gaw...@lorraine.net> wrote:
Chiron napisał:

> [...]

każdy może do ciebie zadzwonić i podyskutować o treści twoich postów, jeśli

zamordyzmu to chyba wy sie boicie, skoro piszecie pod roznymi nickami
i przez niemiecki serwer o bardzo liberalnym podejscu do takich jak
wy:)

Skoro kazdy moze zadzwonic do mnie i zna moje nazwisko, to czekam na
telefon:)

Data: 2012-08-31 17:22:36
Autor: Chiron
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k1qjnr$6dm$1dont-email.me...
Chiron napisał:

[...]

Logiki brak. Przecież to w ogóle nie trzyma sensu. Skoro czuję się swobodnie- to przecież nie chcę, żeby to ktoś brał za pysk- chyba jasne? Chcesz cenzury internetu? Są zamknięte fora, gdzie wylatuje się z niego z powodu "no bo tak". Chcesz, żeby były tylko takie?

Co do anonimowości w internecie- uważam, że z jednej strony dużą wartościa jest to, że na forum publiczne ktoś może napisać anonimowo. Z drugiej jednak strony taka anonimowość sprzyja trollowaniu. Poza tym...może będziesz wiedział o co mi chodzi: na zebraniu AA każdy, kto chce coś powiedzieć wychodzi, i mówi: "mam na imię...(podaje jakieś imię) i jestem alkoholikiem". Mówi dalej. Wytwarza sie pewna specyficzna, ciepła atmosfera. Problem w tym, że nie każdy jest gotowy na to, by być szczerym. Nie musi podawać prawdziwego imienia- i podaje zmyślone. To jednak w pewien sposób izoluje go od grupy tych, którzy są szczerzy. Tu jest podobnie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-31 08:26:19
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 31 Sie, 11:22, "Chiron" <iluminat.eleu...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gaw...@lorraine.net> napisał w wiadomościnews:k1qjnr$6dm$1dont-email.me...

> [...]

podawać prawdziwego imienia- i podaje zmyślone. To jednak w pewien sposób
izoluje go od grupy tych, którzy są szczerzy. Tu jest podobnie.

gdyby nie chcial anonimowosci, to skonczylaby sie jego dzialnosc w
polskiej sieci.:)

Data: 2012-08-31 17:27:25
Autor: Grzegorz Z.
Chiron napisał:

Co do anonimowości w internecie- uważam, że z jednej strony dużą wartościa jest to, że na forum publiczne ktoś może napisać anonimowo.

Dlatego i ja podaję tu zmyślone IP, imię, nazwisko i adres email. A ty
miałeś mi to za złe parę wątków temu.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-31 18:21:38
Autor: mkarwan
Rosja wprowadza cenzurę w internecie - bedzie mozna czytac tylko to co interesuje wielbicieli Putina.
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k1ql4q$f6u$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

Data: 2012-08-31 19:01:22
Autor: u2
W dniu 2012-08-31 17:22, Chiron pisze:
[...]

Slusznie prawisz, ale trollowanie latwo obejsc na usenecie zakladajac
odpowiednie filtry :-)