Rosja wszczęła śledztwo ws. ludobójstwa w Donbasie

Data: 2014-09-30 14:28:13
Autor: Lucjusz
Rosja wszczęła śledztwo ws. ludobójstwa w Donbasie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m0ce2c$4sh$1mx1.internetia.pl...
Rosja wszczęła śledztwo w sprawie ludobójstwa w Donbasie. Komitet Śledczy Federacji Rosyjskiej twierdzi , że "nieustalone osoby" we władzach Ukrainy, chciały doprowadzić do całkowitego zniszczenia rosyjskojęzycznej ludności obwodów: ługańskiego i donieckiego.

No i git... byleby nie prowadzili go w sposób taki jak to dotyczące zdarzenia w Smoleńsku. Bo wtedy to nawet ja sympatyk Rosji i Putina w jego wyniki nie uwierzę.

Data: 2014-09-30 21:10:31
Autor: boukun
"Lucjusz" <lucek@jachu.es> schrieb im Newsbeitrag news:m0e7kj$pls$1speranza.aioe.org...

[...]

Smoleńskie śledztwo było zakończone dla mnie już 10 kwietnia 2010 roku, jak tylko zwariowany prezydent poleciał na wariata we mgle...

boukun

Data: 2014-10-02 12:24:26
Autor: Lucjusz

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m0f0bi$k2i$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jasne, i każdy by tak pewnie myślał gdyby nie to mataczenie w zasadzie wszystkich. Odbywa sie to tak -10tego spada samolot 11 następuje publiczny odczyt zapisów z rejestratorów itd. Można tak było? Oczywiście że można - algierski samolot spadł w prawie miesiąc po tym malezyjskim nad DRL,  odczyt z rejstratorów był opublikowany w 3 dni po zdarzeniu. A o tym malezyjskim nadal ktoś czeka na decyzję Waszyngtonu. To samo jest z naszym Tu-154, ktos musi zadecydować czy i co  ujawniać..

Data: 2014-10-02 22:01:33
Autor: boukun
"Lucjusz" <lucek@jachu.es> schrieb im Newsbeitrag news:m0j94e$ofn$1speranza.aioe.org...

[...]

Nikt nie mataczy, poza PiSowcami psycholami, którzy chcą z siebie na siłę zdjąć odium winy...
A tępy motłoch dał się w to wciągnąć...

boukun

Data: 2014-10-19 12:17:43
Autor: Lucjusz

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m0kc3c$923$1mx1.internetia.pl...
[...]

A jednak to rusek trzyma przy dupie te skrzynki i jakoś nie ma ochoty ich nam oddać. Zresztą teraz to już nie ma żadnego znaczenia czy odda czy nie bo i tak to nie będzie wiarygodne.

Data: 2014-10-19 16:43:18
Autor: boukun
"Lucjusz" <lucek@jachu.es> schrieb im Newsbeitrag news:m2033o$7v2$1speranza.aioe.org...

[...]

I dobrze, że trzyma, gdyby je dał polskim syjonistom, to wtedy ci by tak namataczyli i zrzucili winę z siebie na powiedzmy Ruskich, a wtedy to oni by tych zmanipulowanych przez siebie czarnych skrzynek nie oddali. Mają przykład ze skrzynkami malezyjskiego MH17, zachód wyciął kilkadziesiąt ostatnich minut rozmów z cocpitu i milczy, niepotrzebnie separatyści je oddali, mogli dać Ruskim i ci by je ujawnili w całości...

boukun

Rosja wszczęła śledztwo ws. ludobójstwa w Donbasie