Rosja z prawem głosu w Zgromadzeniu Parlame ntarnym Rady Europy

Data: 2019-06-27 14:47:43
Autor: Trefniś
Rosja z prawem głosu w Zgromadzeniu Parlame ntarnym Rady Europy
W dniu .06.2019 o 23:26 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

i smieszno i straszno:)

https://www.salon24.pl/newsroom/965725,rosja-z-prawem-glosu-w-zgromadzeniu-parlamentarnym-rady-europy-polski-posel-glosowal-za

Mimo aneksji Krymu i kontynuacji działań zbrojnych w Donbasie, Rosja po  pięciu latach sankcji otrzymała prawo głosu w Zgromadzeniu  Parlamentarnym RE. Za przywróceniem pełni praw Moskwie głosował polski  poseł, Krzysztof Mieszkowski.

Za przyjęciem Federacji Rosyjskiej do PACE głosowało 118 przedstawicieli  państw członkowskich. Przeciwko deklaracji opowiedziało się 62, 10 się  wstrzymało. Oznacza to, że po wyrzuceniu Rosji w 2014 roku z grona  państw, pracujących w Zgromadzeniu Parlamentarnym, następuje teraz  "odwilż" między decydującymi krajami Europy a Kremlem.

Z przywróceniem praw Moskwie nie zgadzała się Ukraina, według której to  zbyt duże ustępstwo. Za to "za" byli politycy z Francji i Niemiec -  podnosili, że należy promować dialog w spornych kwestiach z Rosją. Nie  tylko te państwa - jeszcze m.in. Włosi, Islandia, Holandia, Szwajcaria  czy Norwegia.

Po aneksji Krymu i rozpoczęciu walk w Donbasie za pośrednictwem  rosyjskich separatystów, Federacja Rosyjska straciła miejsce w  Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy (PACE). Rosyjscy przedstawiciele  nie mogli zasiadać w tym organie, nie mieli prawa również uczestniczyć w  misjach obserwacyjnych, organizowanych przez PACE.

Sankcje wywołały groźby ze strony polityków rosyjskich, włącznie z  opuszczeniem Zgromadzenia Parlamentarnego i nieopłacaniem składek w  poczet budżetu Rady Europy. Władimir Putin jednak triumfuje i może  liczyć na normalizację stosunków dyplomatycznych z najważniejszymi  stolicami na kontynencie. Po myśli Rosji zagłosował poseł Nowoczesnej,  Krzysztof Mieszkowski. Jak sam tłumaczy, stało się to przez...pomyłkę.

[...]

Mieszkowski to sam jest pomyłką.

Wrocław. Teatr Polski. ,,Za dyrektora Mieszkowskiego pijane aktorki  masturbowały się na scenie"

https://wolnosc24.pl/2017/02/10/wroclaw-teatr-polski-za-dyrektora-mieszkowskiego-pijane-aktorki-masturbowaly-sie-na-scenie/

--
Trefniś

Data: 2019-06-27 05:54:30
Autor: Bruno Brunowski
Rosja z prawem głosu w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy
Ty też na jakąś ruską trollnię się powołujesz? Miej litość, jeden Lordzik to aż nadto.

--
Bruno

Data: 2019-06-27 07:08:28
Autor: japanizer
On Thursday, June 27, 2019 at 9:54:31 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
Ty też na jakąś ruską trollnię się powołujesz? Miej litość, jeden Lordzik to aż nadto.

Trefniś to ruski troll, czy głupek, który nabiera się na ruską propagandę?

https://www.salon24.pl/u/dziennikarstwoobywatelskie/891759,rosyjska-propagande-szerza-polskie-portale-sa-23-takie-witryny-skandal-czy-zdrada

Data: 2019-06-27 16:58:05
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 16:08 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Brunowski podpowiedział i podlinkował - Gie Wyborcze potwierdziło  masturbację aktorek na scenie Teatru Polskiego.

Cytuję:
A teraz P... i S...

--
Trefniś

Data: 2019-06-27 15:16:07
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 14:54 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

Ty też na jakąś ruską trollnię się powołujesz? Miej litość, jeden  Lordzik to aż nadto.

Powołuję się na słowa aktorki Teatru Polskiego:

"-Za czasów dyrektora Mieszkowskiego pijane aktorki przychodziły na  trzecią próbę generalną masturbując się na scenie i mówiąc, że bardzo  chciały zagrać u tej reżyserki - mówiła dziś na sesji sejmiku województwa  dolnośląskiego aktorka Dominika Figurska, znana z serialu ,,M jak miłość""

Twoje GóWno o tym oczywiście nie napisze, ale Figurska opisała fakty na  sesji sejmiku.
Jakoś nie widzę, żeby ktoś zaprzeczał? Przecież gdyby kłamała,  Mimimimichniki by się zapieniły z oburzenia.

--
Trefniś

Data: 2019-06-27 06:54:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 15:16:22 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

"-Za czasów dyrektora Mieszkowskiego pijane aktorki przychodziły na  trzecią próbę generalną masturbując się na scenie i mówiąc, że bardzo  chciały zagrać u tej reżyserki - mówiła dziś na sesji sejmiku województwa  dolnośląskiego aktorka Dominika Figurska, znana z serialu ,,M jak miłość""

Aaaa, to trzeba było tak od razu że to ta prawdomówna:
,,Przepraszam panią Magdalenę Piekarską, dziennikarkę >>Gazety Wyborczej Wrocław<<, za naruszenie jej dóbr osobistych w postaci czci i dobrego imienia. Przyznaję, że do naruszenia dóbr osobistych pani Magdaleny Piekarskiej doszło poprzez publiczne rozpowszechnienie w dniu 9.02.2017 r. na Sali Sejmiku Wojewódzkiego we Wrocławiu podczas protestu Solidarności i części zespołu Teatru Polskiego w obronie dyrektora teatru Cezarego Morawskiego - całkowicie nieprawdziwych zarzutów dotyczących pani Magdaleny Piekarskiej. Nie jest bowiem prawdą, że pani Magdalena Piekarska pobierała opłaty za pochlebne recenzje spektakli wystawianych w Teatrze Polskim za poprzedniego dyrektora Krzysztofa Mieszkowskiego, co bezpodstawnie jej przypisałam"

Twoje GóWno o tym oczywiście nie napisze
"Na mównicę weszła także Dominika Figurska, która opowiadała, że za czasów Krzysztofa Mieszkowskiego zdarzały się takie sytuacje, w których pijana aktorka podczas próby generalnej weszła na scenę i masturbowała się - To jest obrzydliwe! - krzyczała. - Grupa krzykaczy zahamowała zespół Teatru Polskiego! Jesteśmy nękani i szantażowani, musimy zrywać próby, by bronić naszego dyrektora. "
http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,21351881,solidarnosc-strajkuje-w-obronie-morawskiego-marszalek-ma-juz.html

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-06-27 16:55:25
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 15:54 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

dolnośląskiego aktorka Dominika Figurska, znana z serialu ,,M jak  miłość""

Czyli Gie Wyborcze potwierdza masturbację pijanych aktorek na scenie  Teatru Polskiego we Wrocławiu?

No właśnie, czyli japanizer:
A teraz P... i S...

Nawiasem, dyrektorem Teatru Polskiego Mieszkowski został, jako absolwent  XIV LO we Wrocławiu, niezgodnie z prawem. Wiele spraw we Wrocławiu  odbywało się z pominięciem prawa.

A teraz mamy nowego prezydenta - w skórze, na pożyczonym od kolegi Harleyu.

--
Trefniś

Data: 2019-06-27 08:13:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 16:55:40 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

A teraz mamy nowego prezydenta - w skórze, na pożyczonym od kolegi Harleyu.

O i kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem występują!
Dziwne przecież upał zelżał.

--
Bruno

Data: 2019-06-27 17:23:10
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 17:13 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

A teraz mamy nowego prezydenta - w skórze, na pożyczonym od kolegi  Harleyu.

O i kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem występują!

Biedny nieprzewinięty Brunowski...
Zacytuj nam zatem, co Gie Wyborcze pisze, bo nikt im nie płaci i nie  wiemy, coś wyczytał.
Osobiście podpowiem Gie Wyborczej nieuprawnione cytowanie i doradzę  dochodzenie swoich praw przed sądem :)

--
Trefniś

Data: 2019-06-27 08:28:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 17:23:25 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Osobiście podpowiem Gie Wyborczej nieuprawnione cytowanie i doradzę  dochodzenie swoich praw przed sądem :)

Przecież masz podane powyżej. GW przytoczyła słowa pewnej znanej z prawdomówności inaczej aktorki. "Na mównicę weszła także Dominika Figurska, która opowiadała, że za czasów Krzysztofa Mieszkowskiego zdarzały się takie sytuacje, w których pijana aktorka podczas próby generalnej weszła na scenę i masturbowała się - To jest obrzydliwe! - krzyczała. - Grupa krzykaczy zahamowała zespół Teatru Polskiego! Jesteśmy nękani i szantażowani, musimy zrywać próby, by bronić naszego dyrektora." http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,21351881,solidarnosc-strajkuje-w-obronie-morawskiego-marszalek-ma-juz.html --
Bruno

Data: 2019-06-27 17:45:03
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 17:28 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

"Na mównicę weszła także Dominika Figurska, która opowiadała, że za  czasów Krzysztofa Mieszkowskiego zdarzały się takie sytuacje, w których  pijana aktorka podczas próby generalnej weszła na scenę i masturbowała  się - To jest obrzydliwe! - krzyczała. - Grupa krzykaczy zahamowała  zespół Teatru Polskiego! Jesteśmy nękani i szantażowani, musimy zrywać  próby, by bronić naszego dyrektora."

Czyli powtarzam - Gie potwierdziło całą zadymę, choć według ciebie nie  jest ruską trollownią.

To teraz Przeproś i Spierdalaj.

EOT

--
Trefniś

Data: 2019-06-27 08:29:05
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 12:23:25 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Osobiście podpowiem Gie Wyborczej nieuprawnione cytowanie i doradzę  dochodzenie swoich praw przed sądem :)

Widzisz, wychodzi na to, że mieliśmy do wyboru:

1) Trefniś to ruski troll
2) Trefniś to głupek

A teraz kolejny raz udowadniasz, że punkt pierwszy odpada.

Data: 2019-06-27 09:08:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 17:29:06 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> [...]

1) Trefniś to ruski troll
2) Trefniś to głupek

A teraz kolejny raz udowadniasz, że punkt pierwszy odpada.

Skutecznie rozwiał wszelkie wątpliwości.

--
Bruno

Data: 2019-06-27 18:10:50
Autor: u2
W dniu 27.06.2019 o 18:08, Br Br pisze:
Skutecznie rozwiał wszelkie wątpliwości.

ano, brutek sądzi innych po sobie:)

--
I love love

Data: 2019-06-27 17:48:31
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 17:29 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

No tak - bo Gówno Wyborcze potwierdza to, o czym pisały owe ruskie  trollownie.
Jakim trzeba być niedorozwojem, żeby Gówno powtarzające po ruskich  trolowniach...

EOT

--
Trefniś

Data: 2019-06-27 17:05:55
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 12:48:46 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Jakim trzeba być niedorozwojem, żeby Gówno powtarzające po ruskich  trolowniach...

Widzisz, głupolu, nadal nie pojmujesz, więc wyłożę jasno:

- ruska trollownia, na którą się powołujesz, nawet nie wspomniała o tym, że ta pani kłamała, miała wytoczony proces, który przegrała, i musiała przepraszać

- cytujesz słowa tej pani jako prawdę - złapałeś się na ruskie fejk niusy

- następnym razem napisz również, że przyczyną wypadku w Smoleńsku była bomba helowa, olbrzymi magnes, i dziesiątki różnych, sprzecznych ze sobą rzeczy - bo tak mówił tow. Maciarenko, o czym pisały rozmaite gazety, m.in. Gazeta Wyborcza - i przekonuj tu wszystkich, że to prawda - czy po mału łapiesz już swoją głupotę?

- piszemy "Gazeta Wyborcza", a nie "Gówno Wyborcze"; być może na zebraniach w ruskim konsulacie każą ci lżyć na polską prasę, a wybory uważa się tam za coś gównianego - ale dyskutujemy na polskiej grupie, nie rosyjskiej

- jak to jest, że miłośnicy Pedofilów i Szmalcowników tak bardzo lubią ruskie trollownie siejące fejk niusy w Polsce?

Data: 2019-06-27 20:51:44
Autor: Jacek Bialy
Rosja z prawem głosu w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy
          - następnym razem napisz również, że przyczyną wypadku w Smoleńsku była bomba helowa, olbrzymi magnes, i dziesiątki różnych, sprzecznych ze sobą rzeczy
-- -- -- -- -- -- --

Dlaczego sprzecznych?  Albo udajesz głupiego, albo naprawdę nie wiesz, jak działają służby specjalne (a może po prostu wybiórcza  skleroza? :))

           - bo tak mówił tow. Maciarenko, o czym pisały rozmaite gazety, m.in. Gazeta Wyborcza

Ależ oczywiście Gazeta Wyborcza pierwsza o wszystkim wie i pisze zawsze szczerze i prosto z moskwy  - buuu ha-ha!

          - - i przekonuj tu wszystkich, że to prawda - czy po mału łapiesz już swoją głupotę? - piszemy "Gazeta Wyborcza", a nie "Gówno Wyborcze";
-- -- -

Buuuuuuuu ha-ha!
JB

Data: 2019-06-27 21:08:08
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 12:51:45 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Proponuję powtórkę pierwszych klas szkoły podstawowej. Tam uczyli, dlaczego 1 > 2 jest nieprawdziwe.

Data: 2019-06-27 21:53:33
Autor: Jacek Bialy
[...]

A wojsku ludowym oficerem był?
W normalnym wojsku to byś dziadek przynajmniej się dowiedział jakichś podstaw działania wywiadu - na przykład wyczulenia na sprzeczne poszlaki. A tak to cóż...  Do podstawówki odmaszerować!

JB

Data: 2019-06-28 00:45:59
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 1:53:34 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

W normalnym wojsku to byś dziadek przynajmniej się dowiedział jakichś podstaw działania wywiadu - na przykład wyczulenia na sprzeczne poszlaki. A tak to cóż...  Do podstawówki odmaszerować!

Obywatelu! Tow. Maciarenko przedstawiał dowody, nie poszlaki! Zresztą co was będę poprawiał - przecież znacie jego pseudonaukowe wystąpienia na pamięć.

Data: 2019-06-28 04:09:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

Razem z towarzyszem Maciarenkom - do oślej ławy odmaszerować!

Data: 2019-06-27 17:50:49
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 17:48 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

żeby cytować Gówno powtarzające po ruskich trollowniach

EOT

--
Trefniś

Rosja z prawem głosu w Zgromadzeniu Parlame ntarnym Rady Europy