Rosja z prawem g³osu w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy

Data: 2019-06-26 23:26:56
Autor: u2
Rosja z prawem g³osu w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy
i smieszno i straszno:)

https://www.salon24.pl/newsroom/965725,rosja-z-prawem-glosu-w-zgromadzeniu-parlamentarnym-rady-europy-polski-posel-glosowal-za

Mimo aneksji Krymu i kontynuacji dzia³añ zbrojnych w Donbasie, Rosja po piêciu latach sankcji otrzyma³a prawo g³osu w Zgromadzeniu Parlamentarnym RE. Za przywróceniem pe³ni praw Moskwie g³osowa³ polski pose³, Krzysztof Mieszkowski.

Za przyjêciem Federacji Rosyjskiej do PACE g³osowa³o 118 przedstawicieli pañstw cz³onkowskich. Przeciwko deklaracji opowiedzia³o siê 62, 10 siê wstrzyma³o. Oznacza to, ¿e po wyrzuceniu Rosji w 2014 roku z grona pañstw, pracuj±cych w Zgromadzeniu Parlamentarnym, nastêpuje teraz "odwil¿" miêdzy decyduj±cymi krajami Europy a Kremlem.

Z przywróceniem praw Moskwie nie zgadza³a siê Ukraina, wed³ug której to zbyt du¿e ustêpstwo. Za to "za" byli politycy z Francji i Niemiec - podnosili, ¿e nale¿y promowaæ dialog w spornych kwestiach z Rosj±. Nie tylko te pañstwa - jeszcze m.in. W³osi, Islandia, Holandia, Szwajcaria czy Norwegia.

Po aneksji Krymu i rozpoczêciu walk w Donbasie za po¶rednictwem rosyjskich separatystów, Federacja Rosyjska straci³a miejsce w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy (PACE). Rosyjscy przedstawiciele nie mogli zasiadaæ w tym organie, nie mieli prawa równie¿ uczestniczyæ w misjach obserwacyjnych, organizowanych przez PACE.

Sankcje wywo³a³y gro¼by ze strony polityków rosyjskich, w³±cznie z opuszczeniem Zgromadzenia Parlamentarnego i nieop³acaniem sk³adek w poczet bud¿etu Rady Europy. W³adimir Putin jednak triumfuje i mo¿e liczyæ na normalizacjê stosunków dyplomatycznych z najwa¿niejszymi stolicami na kontynencie. Po my¶li Rosji zag³osowa³ pose³ Nowoczesnej, Krzysztof Mieszkowski. Jak sam t³umaczy, sta³o siê to przez...pomy³kê.

[...]
--
I love love

Data: 2019-06-27 14:47:43
Autor: TrefniÅ›
Rosja z prawem głosu w Zgromadzeniu Parlame ntarnym Rady Europy
W dniu .06.2019 o 23:26 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Mieszkowski to sam jest pomy³k±.

Wroc³aw. Teatr Polski. ,,Za dyrektora Mieszkowskiego pijane aktorki  masturbowa³y siê na scenie"

https://wolnosc24.pl/2017/02/10/wroclaw-teatr-polski-za-dyrektora-mieszkowskiego-pijane-aktorki-masturbowaly-sie-na-scenie/

--
Trefni¶

Data: 2019-06-27 05:54:30
Autor: Bruno Brunowski
Rosja z prawem g³osu w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy
Ty te¿ na jak±¶ rusk± trollniê siê powo³ujesz? Miej lito¶æ, jeden Lordzik to a¿ nadto.

--
Bruno

Data: 2019-06-27 07:08:28
Autor: japanizer
On Thursday, June 27, 2019 at 9:54:31 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
Ty te¿ na jak±¶ rusk± trollniê siê powo³ujesz? Miej lito¶æ, jeden Lordzik to a¿ nadto.

Trefni¶ to ruski troll, czy g³upek, który nabiera siê na rusk± propagandê?

https://www.salon24.pl/u/dziennikarstwoobywatelskie/891759,rosyjska-propagande-szerza-polskie-portale-sa-23-takie-witryny-skandal-czy-zdrada

Data: 2019-06-27 16:58:05
Autor: Trefni¶
W dniu .06.2019 o 16:08 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Brunowski podpowiedzia³ i podlinkowa³ - Gie Wyborcze potwierdzi³o  masturbacjê aktorek na scenie Teatru Polskiego.

Cytujê:
A teraz P... i S...

--
Trefni¶

Data: 2019-06-27 15:16:07
Autor: TrefniÅ›
W dniu .06.2019 o 14:54 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

Ty te¿ na jak±¶ rusk± trollniê siê powo³ujesz? Miej lito¶æ, jeden  Lordzik to a¿ nadto.

Powo³ujê siê na s³owa aktorki Teatru Polskiego:

"-Za czasów dyrektora Mieszkowskiego pijane aktorki przychodzi³y na  trzeci± próbê generaln± masturbuj±c siê na scenie i mówi±c, ¿e bardzo  chcia³y zagraæ u tej re¿yserki - mówi³a dzi¶ na sesji sejmiku województwa  dolno¶l±skiego aktorka Dominika Figurska, znana z serialu ,,M jak mi³o¶æ""

Twoje GóWno o tym oczywi¶cie nie napisze, ale Figurska opisa³a fakty na  sesji sejmiku.
Jako¶ nie widzê, ¿eby kto¶ zaprzecza³? Przecie¿ gdyby k³ama³a,  Mimimimichniki by siê zapieni³y z oburzenia.

--
Trefni¶

Data: 2019-06-27 06:54:04
Autor: Bruno Brunowski
Rosja z prawem g³osu w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy
W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 15:16:22 UTC+2 u¿ytkownik Trefni¶ napisa³:
> [...]

"-Za czasów dyrektora Mieszkowskiego pijane aktorki przychodzi³y na  trzeci± próbê generaln± masturbuj±c siê na scenie i mówi±c, ¿e bardzo  chcia³y zagraæ u tej re¿yserki - mówi³a dzi¶ na sesji sejmiku województwa  dolno¶l±skiego aktorka Dominika Figurska, znana z serialu ,,M jak mi³o¶æ""

Aaaa, to trzeba by³o tak od razu ¿e to ta prawdomówna:
,,Przepraszam pani± Magdalenê Piekarsk±, dziennikarkê >>Gazety Wyborczej Wroc³aw<<, za naruszenie jej dóbr osobistych w postaci czci i dobrego imienia. Przyznajê, ¿e do naruszenia dóbr osobistych pani Magdaleny Piekarskiej dosz³o poprzez publiczne rozpowszechnienie w dniu 9.02.2017 r. na Sali Sejmiku Wojewódzkiego we Wroc³awiu podczas protestu Solidarno¶ci i czê¶ci zespo³u Teatru Polskiego w obronie dyrektora teatru Cezarego Morawskiego - ca³kowicie nieprawdziwych zarzutów dotycz±cych pani Magdaleny Piekarskiej. Nie jest bowiem prawd±, ¿e pani Magdalena Piekarska pobiera³a op³aty za pochlebne recenzje spektakli wystawianych w Teatrze Polskim za poprzedniego dyrektora Krzysztofa Mieszkowskiego, co bezpodstawnie jej przypisa³am"

Twoje GóWno o tym oczywi¶cie nie napisze
"Na mównicê wesz³a tak¿e Dominika Figurska, która opowiada³a, ¿e za czasów Krzysztofa Mieszkowskiego zdarza³y siê takie sytuacje, w których pijana aktorka podczas próby generalnej wesz³a na scenê i masturbowa³a siê - To jest obrzydliwe! - krzycza³a. - Grupa krzykaczy zahamowa³a zespó³ Teatru Polskiego! Jeste¶my nêkani i szanta¿owani, musimy zrywaæ próby, by broniæ naszego dyrektora. "
http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,21351881,solidarnosc-strajkuje-w-obronie-morawskiego-marszalek-ma-juz.html

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-06-27 16:55:25
Autor: TrefniÅ›
W dniu .06.2019 o 15:54 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

dolno¶l±skiego aktorka Dominika Figurska, znana z serialu ,,M jak  mi³o¶æ""

Czyli Gie Wyborcze potwierdza masturbacjê pijanych aktorek na scenie  Teatru Polskiego we Wroc³awiu?

No w³a¶nie, czyli japanizer:
A teraz P... i S...

Nawiasem, dyrektorem Teatru Polskiego Mieszkowski zosta³, jako absolwent  XIV LO we Wroc³awiu, niezgodnie z prawem. Wiele spraw we Wroc³awiu  odbywa³o siê z pominiêciem prawa.

A teraz mamy nowego prezydenta - w skórze, na po¿yczonym od kolegi Harleyu.

--
Trefni¶

Data: 2019-06-27 08:13:50
Autor: Bruno Brunowski
Rosja z prawem g³osu w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy
W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 16:55:40 UTC+2 u¿ytkownik Trefni¶ napisa³:
> [...]

A teraz mamy nowego prezydenta - w skórze, na po¿yczonym od kolegi Harleyu.

O i k³opoty z czytaniem ze zrozumieniem wystêpuj±!
Dziwne przecie¿ upa³ zel¿a³.

--
Bruno

Data: 2019-06-27 17:23:10
Autor: TrefniÅ›
W dniu .06.2019 o 17:13 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

A teraz mamy nowego prezydenta - w skórze, na po¿yczonym od kolegi  Harleyu.

O i k³opoty z czytaniem ze zrozumieniem wystêpuj±!

Biedny nieprzewiniêty Brunowski...
Zacytuj nam zatem, co Gie Wyborcze pisze, bo nikt im nie p³aci i nie  wiemy, co¶ wyczyta³.
Osobi¶cie podpowiem Gie Wyborczej nieuprawnione cytowanie i doradzê  dochodzenie swoich praw przed s±dem :)

--
Trefni¶

Data: 2019-06-27 08:28:22
Autor: Bruno Brunowski
Rosja z prawem g³osu w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy
W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 17:23:25 UTC+2 u¿ytkownik Trefni¶ napisa³:
> [...]

Osobi¶cie podpowiem Gie Wyborczej nieuprawnione cytowanie i doradzê  dochodzenie swoich praw przed s±dem :)

Przecie¿ masz podane powy¿ej. GW przytoczy³a s³owa pewnej znanej z prawdomówno¶ci inaczej aktorki. "Na mównicê wesz³a tak¿e Dominika Figurska, która opowiada³a, ¿e za czasów Krzysztofa Mieszkowskiego zdarza³y siê takie sytuacje, w których pijana aktorka podczas próby generalnej wesz³a na scenê i masturbowa³a siê - To jest obrzydliwe! - krzycza³a. - Grupa krzykaczy zahamowa³a zespó³ Teatru Polskiego! Jeste¶my nêkani i szanta¿owani, musimy zrywaæ próby, by broniæ naszego dyrektora." http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,21351881,solidarnosc-strajkuje-w-obronie-morawskiego-marszalek-ma-juz.html --
Bruno

Data: 2019-06-27 17:45:03
Autor: TrefniÅ›
W dniu .06.2019 o 17:28 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

"Na mównicê wesz³a tak¿e Dominika Figurska, która opowiada³a, ¿e za  czasów Krzysztofa Mieszkowskiego zdarza³y siê takie sytuacje, w których  pijana aktorka podczas próby generalnej wesz³a na scenê i masturbowa³a  siê - To jest obrzydliwe! - krzycza³a. - Grupa krzykaczy zahamowa³a  zespó³ Teatru Polskiego! Jeste¶my nêkani i szanta¿owani, musimy zrywaæ  próby, by broniæ naszego dyrektora."

Czyli powtarzam - Gie potwierdzi³o ca³± zadymê, choæ wed³ug ciebie nie  jest rusk± trollowni±.

To teraz Przepro¶ i Spierdalaj.

EOT

--
Trefni¶

Data: 2019-06-27 08:29:05
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 12:23:25 AM UTC+9, Trefni¶ wrote:
> [...]

Osobi¶cie podpowiem Gie Wyborczej nieuprawnione cytowanie i doradzê  dochodzenie swoich praw przed s±dem :)

Widzisz, wychodzi na to, ¿e mieli¶my do wyboru:

1) Trefni¶ to ruski troll
2) Trefni¶ to g³upek

A teraz kolejny raz udowadniasz, ¿e punkt pierwszy odpada.

Data: 2019-06-27 09:08:07
Autor: Bruno Brunowski
Rosja z prawem g³osu w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy
W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 17:29:06 UTC+2 u¿ytkownik japa...@japanizer.org napisa³:

> [...]

1) Trefni¶ to ruski troll
2) Trefni¶ to g³upek

A teraz kolejny raz udowadniasz, ¿e punkt pierwszy odpada.

Skutecznie rozwia³ wszelkie w±tpliwo¶ci.

--
Bruno

Data: 2019-06-27 18:10:50
Autor: u2
W dniu 27.06.2019 o 18:08, Br Br pisze:
Skutecznie rozwia³ wszelkie w±tpliwo¶ci.

ano, brutek s±dzi innych po sobie:)

--
I love love

Data: 2019-06-27 17:48:31
Autor: TrefniÅ›
W dniu .06.2019 o 17:29 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

No tak - bo Gówno Wyborcze potwierdza to, o czym pisa³y owe ruskie  trollownie.
Jakim trzeba byæ niedorozwojem, ¿eby Gówno powtarzaj±ce po ruskich  trolowniach...

EOT

--
Trefni¶

Data: 2019-06-27 17:05:55
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 12:48:46 AM UTC+9, Trefni¶ wrote:

> [...]

Jakim trzeba byæ niedorozwojem, ¿eby Gówno powtarzaj±ce po ruskich  trolowniach...

Widzisz, g³upolu, nadal nie pojmujesz, wiêc wy³o¿ê jasno:

- ruska trollownia, na któr± siê powo³ujesz, nawet nie wspomnia³a o tym, ¿e ta pani k³ama³a, mia³a wytoczony proces, który przegra³a, i musia³a przepraszaæ

- cytujesz s³owa tej pani jako prawdê - z³apa³e¶ siê na ruskie fejk niusy

- nastêpnym razem napisz równie¿, ¿e przyczyn± wypadku w Smoleñsku by³a bomba helowa, olbrzymi magnes, i dziesi±tki ró¿nych, sprzecznych ze sob± rzeczy - bo tak mówi³ tow. Maciarenko, o czym pisa³y rozmaite gazety, m.in. Gazeta Wyborcza - i przekonuj tu wszystkich, ¿e to prawda - czy po ma³u ³apiesz ju¿ swoj± g³upotê?

- piszemy "Gazeta Wyborcza", a nie "Gówno Wyborcze"; byæ mo¿e na zebraniach w ruskim konsulacie ka¿± ci l¿yæ na polsk± prasê, a wybory uwa¿a siê tam za co¶ gównianego - ale dyskutujemy na polskiej grupie, nie rosyjskiej

- jak to jest, ¿e mi³o¶nicy Pedofilów i Szmalcowników tak bardzo lubi± ruskie trollownie siej±ce fejk niusy w Polsce?

Data: 2019-06-27 20:51:44
Autor: Jacek Bialy
Rosja z prawem g³osu w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy
          - nastêpnym razem napisz równie¿, ¿e przyczyn± wypadku w Smoleñsku by³a bomba helowa, olbrzymi magnes, i dziesi±tki ró¿nych, sprzecznych ze sob± rzeczy
-- -- -- -- -- -- --

Dlaczego sprzecznych?  Albo udajesz g³upiego, albo naprawdê nie wiesz, jak dzia³aj± s³u¿by specjalne (a mo¿e po prostu wybiórcza  skleroza? :))

           - bo tak mówi³ tow. Maciarenko, o czym pisa³y rozmaite gazety, m.in. Gazeta Wyborcza

Ale¿ oczywi¶cie Gazeta Wyborcza pierwsza o wszystkim wie i pisze zawsze szczerze i prosto z moskwy  - buuu ha-ha!

          - - i przekonuj tu wszystkich, ¿e to prawda - czy po ma³u ³apiesz ju¿ swoj± g³upotê? - piszemy "Gazeta Wyborcza", a nie "Gówno Wyborcze";
-- -- -

Buuuuuuuu ha-ha!
JB

Data: 2019-06-27 21:08:08
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 12:51:45 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Proponujê powtórkê pierwszych klas szko³y podstawowej. Tam uczyli, dlaczego 1 > 2 jest nieprawdziwe.

Data: 2019-06-27 21:53:33
Autor: Jacek Bialy
[...]

A wojsku ludowym oficerem by³?
W normalnym wojsku to by¶ dziadek przynajmniej siê dowiedzia³ jakich¶ podstaw dzia³ania wywiadu - na przyk³ad wyczulenia na sprzeczne poszlaki. A tak to có¿...  Do podstawówki odmaszerowaæ!

JB

Data: 2019-06-28 00:45:59
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 1:53:34 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

W normalnym wojsku to by¶ dziadek przynajmniej siê dowiedzia³ jakich¶ podstaw dzia³ania wywiadu - na przyk³ad wyczulenia na sprzeczne poszlaki. A tak to có¿...  Do podstawówki odmaszerowaæ!

Obywatelu! Tow. Maciarenko przedstawia³ dowody, nie poszlaki! Zreszt± co was bêdê poprawia³ - przecie¿ znacie jego pseudonaukowe wyst±pienia na pamiêæ.

Data: 2019-06-28 04:09:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

Razem z towarzyszem Maciarenkom - do o¶lej ³awy odmaszerowaæ!

Data: 2019-06-27 17:50:49
Autor: Trefni¶
W dniu .06.2019 o 17:48 Trefni¶ <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

¿eby cytowaæ Gówno powtarzaj±ce po ruskich trollowniach

EOT

--
Trefni¶

Data: 2019-06-28 18:57:07
Autor: Yogi
Rosja z prawem g³osu w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy
Dnia Wed, 26 Jun 2019 23:26:56 +0200, u2 napisa³(a):

[...]

Wynik by³ 1:27? ;-))))

Rosja z prawem g³osu w Zgromadzeniu Parlamentarnym Rady Europy