Rosjanie

Data: 2010-04-11 21:54:31
Autor: awe
Rosjanie

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hpt7t5$kb9$1news.agh.edu.pl...
http://fronda.pl/news/czytaj/piotr_krasko_w_tym_calym_dramcie_jestem_poruszony_reakcja_rosjan

"...
Poruszyła mnie też reakcja Rosjan. Widziałem wiele katastrof i zawsze przychodzili gapie. Po jakimś czasie, ktoś przyniósł znicz, po tygodniu rodzina postawiła krzyż. A w Smoleńsku ci pierwsi gapie, od razu przynosili kwiaty. Miejsce w pobliżu katastrofy jest usłane tysiącami kwiatów. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Rosjanie podchodzą z płaczem  do Polaków i mówią: "przepraszamy, bo nasz kraj znowu przyniósł wam cierpienie".
..."

Czy Rosjan, tych zwykłych, nie da się kochać ?
Czy każdy z Was, dałby sobie rękę uciąć, że gesty "zimnego czekisty Putina" i prezydenta Miedwiediewa były czystym medialnym i politycznym wyrachowaniem ?

To bardzo ciekawe pytanie ...

Roman Rumian
Alez my Rosjan bardzo lubimy. Sam mam wielu przyjaciol w Rosji.
awe

Rosjanie