Rosjanie

Data: 2010-04-11 22:01:57
Autor: abc
Rosjanie
Żydokonuna zniszczyła "Swiatuju Ruś" i nic z tego nie będzie dopóki Rosjanie
portrety moderców będą nosić jak ikony świętych.

Data: 2010-04-11 22:09:48
Autor: boukun
Rosjanie

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpta0k$rd1$1atlantis.news.neostrada.pl...
Żydokonuna zniszczyła "Swiatuju Ruś" i nic z tego nie będzie dopóki Rosjanie
portrety moderców będą nosić jak ikony świętych.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

A co żydokomuna zrobiła u nas, poza stanem wojennym i okrągłym stołem?

boukun

Data: 2010-04-11 22:17:50
Autor: awe
Rosjanie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hptaem$5kg$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
stworzyla boukuna
awe

Data: 2010-04-11 22:26:41
Autor: boukun
Rosjanie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hptap8$e67$1news.onet.pl...

[...]

Na akord dzisiaj robisz?

boukun

Data: 2010-04-11 22:32:05
Autor: awe
Rosjanie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hptbec$4u6$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ale co chcesz . bog stworzyl kobiete a zydokomuna boukuna. normalka i standard. staram sie logicznie myslec i sadze ze jak zwykle wychodzi mi to wysmienicie
awe

Data: 2010-04-11 22:50:23
Autor: boukun
Rosjanie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hptbjm$gto$1news.onet.pl...

[...]

Jałowe szczekanie i niepotrzebne zabieranie mojego cennego czasu...

boukun

Data: 2010-04-11 22:23:18
Autor: abc
Rosjanie
A co żydokomuna zrobiła u nas, poza stanem wojennym i okrągłym stołem?

Wpędziła sporo Polaków w schizofrenię.

Data: 2010-04-12 09:34:08
Autor: cirrus
Rosjanie
[...]
oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest
sztuczny.
A co żydokomuna zrobiła u nas, poza stanem wojennym i okrągłym stołem?
boukun

Zamienił ci mózg na sieczke. ;)

--
stevep