Rosjanie

Data: 2010-04-11 23:21:51
Autor: matusm
Rosjanie

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hpt7t5$kb9$1news.agh.edu.pl...
http://fronda.pl/news/czytaj/piotr_krasko_w_tym_calym_dramcie_jestem_poruszony_reakcja_rosjan

"...
Poruszyła mnie też reakcja Rosjan. Widziałem wiele katastrof i zawsze przychodzili gapie. Po jakimś czasie, ktoś przyniósł znicz, po tygodniu rodzina postawiła krzyż. A w Smoleńsku ci pierwsi gapie, od razu przynosili kwiaty. Miejsce w pobliżu katastrofy jest usłane tysiącami kwiatów. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Rosjanie podchodzą z płaczem  do Polaków i mówią: "przepraszamy, bo nasz kraj znowu przyniósł wam cierpienie".
..."

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czy Rosjan, tych zwykłych, nie da się kochać ?
Czy każdy z Was, dałby sobie rękę uciąć, że gesty "zimnego czekisty Putina" i prezydenta Miedwiediewa były czystym medialnym i politycznym wyrachowaniem ?

To bardzo ciekawe pytanie ...

Roman Rumian

Ciekawe co sugerujesz,,,,ze Rosjanie  chca  zbic jakis kapital na  smierci
Prezydenta  ze  swita,nawet juz  nie  beda musieli podawac listy zamordowanych
ani nazwisk ich oprawcow

Skoro to mialo byc  ostateczne  rowiazanie problemu Katynskiego to az  w oczy
szczypie  ze ruskie mieli interes aby  raz na  zawsze sposobem zamknac rozdzial Katynia

Pozdrowienia
matusm

Rosjanie