Rosjanie bardzo krytycznie o sobie i o Polakach ;)

Data: 2010-05-26 13:57:56
Autor: Eulalia Browarek
Rosjanie bardzo krytycznie o sobie i o Polakach ;)
"...Moim zdaniem, w pełni wiarygodna jest wersja, że samolot uległ katastrofie nie z powodu postępowania pilotów, lecz z winy wysokich rangą osobistości. Niestety nie należy to do rzadkości" - oświadczył ekspert i dodał: "U nas w katastrofach zginęło czterech gubernatorów - we wszystkich przypadkach nakazywali pilotom wykonywanie określonych manewrów..."

Zennon

Data: 2010-05-26 16:10:31
Autor: rAzor
Rosjanie bardzo krytycznie o sobie i o Polakach ;)
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
"...Moim zdaniem, w pełni wiarygodna jest wersja, że samolot uległ
katastrofie nie z powodu postępowania pilotów, lecz z winy wysokich rangą
osobistości.

Pierdut.
Trza było słuchac "trójki" po hejnale - płk. Klich na pytanie speca od wojskowości Fiszera, potwierdził, że piloci "czytali" wysokosci do.. 20m! Mieli do początku pasa ponad kilometr, a zeszli we mgle na wysokosć 20m! Raport o ile dobrze dosłyszałem ma być odtajniony i opublikowany w poniedziałek, więc się nim nie onanizuj - kup se kilka zakładów prezydenckich u "konyka", pobrandzluj, ochłoń i prześpij, psycholu.
ps. dodam, ze major Fiszer jest ulubionym fachowcem od spraw i rzeczy wojskowych w TVN24
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Rosjanie bardzo krytycznie o sobie i o Polakach ;)