Rosjanie czyszczą szczątki wraku TU 154M?

Data: 2012-04-12 21:38:52
Autor: Klin
Rosjanie czyszczą szczątki wraku TU 154M?
Data: 2012-04-12 21:51:42
Autor: u2
Rosjanie czyszczą szczątki wraku TU 154M?
W dniu 2012-04-12 21:38, Klin > pisze:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Czy-doszlo-do-oczyszczenia-wraku-Tu-154-M-2520484.html

  Zacieranie śladów?

Oj tam, chcieli wypucowac przed rocznica ;)

Data: 2012-04-13 06:27:30
Autor: stevep
Dnia 12-04-2012 o 21:51:42 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-04-12 21:38, Klin > pisze:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Czy-doszlo-do-oczyszczenia-wraku-Tu-154-M-2520484.html

  Zacieranie śladów?

Oj tam, chcieli wypucowac przed rocznica ;)

A to niecnoty jedne!  ;)
--
stevep

Data: 2012-04-13 12:39:41
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f873251$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-04-12 21:38, Klin > pisze:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Czy-doszlo-do-oczyszczenia-wraku-Tu-154-M-2520484.html

  Zacieranie śladów?

Oj tam, chcieli wypucowac przed rocznica ;)

Mieli nadzieję, że Kaczyński Jarosław zaszczyci wizytą.

BBR

Data: 2012-04-13 08:32:32
Autor: jadryś
Rosjanie czyszczą szczątki wraku TU 154M?
W dniu 2012-04-12 21:38, Klin > pisze:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Czy-doszlo-do-oczyszczenia-wraku-Tu-154-M-2520484.html   Zacieranie śladów?

Trochę zagadkowe jest to niezwracanie wraka Polsce.. Ja osobiście sądzę że jest to taki rodzaj parasola, parawanu mającego po trosze odwracać uwagę od naprawdę istotnego dla sprawy niezwracania oryginałów czarnych skrzynek. Prawda o zamachu jest tylko w skrzynkach.

Data: 2012-04-13 03:50:48
Autor: Leszczur
On Apr 13, 8:32 am, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
>   Zacieranie śladów?

Taaa - bo dwa lata na słońcu, wietrze, deszczu i śniegu to za mało.
Przecież po helu i bombie próżniowej nie było śladu już po sekundzie
od rzekomego ich użycia.
No chyba ze usuwali slady sztucznej mgły...

O "zamachu" powiadasz?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-04-13 13:59:58
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-13 12:50, Leszczur pisze:

[...]

Zgadza się, wszystko przemawia za tym że miejsce miał zamach...

Data: 2012-04-13 05:18:06
Autor: Leszczur
On Apr 13, 1:59 pm, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

> O "zamachu" powiadasz?

> Pozdro

> L'e-szczur

Zgadza się, wszystko przemawia za tym że miejsce miał zamach...

Rozumiem, że Prezes jest dla niektórych "wszystkim" i właśnie to
wszystko przemawia za zamachem.
I niech przemawia - jego błazeńskie prawo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-04-13 14:23:53
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-13 14:18, Leszczur pisze:

[...]

Prezes tu nie ma nic do rzeczy, ani tym bardziej poseł Macierewicz robiący kabaret z tego zamachu.

Data: 2012-04-13 14:17:51
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jm94g3$unt$1node2.news.atman.pl...
[...]

Hel, bomba baryczna, lotki?

BBR

Data: 2012-04-13 14:23:59
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-13 14:17, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Zgadza się, wszystko przemawia za tym że miejsce miał zamach...

Hel, bomba baryczna, lotki?

BBR

Sztucznie zagęszczona mgła i fałszywe komendy z wieży kontrolnej.

Data: 2012-04-13 14:36:03
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jm95t5$m8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Taaaa. I kupa durni na pokładzie. Lądujemy na złość kacapom! Przypomnij sobie zapisy ze skrzynek, piloci jawnie kpili z Rosjan.

BBR

Data: 2012-04-14 09:40:16
Autor: Jadryś
W dniu 2012-04-13 14:36, Pan hrabia Bobrowski pisze:

[...]

Bez zachęt z strony kacapa nie doszłoby do lądowania.

Data: 2012-04-14 09:43:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jmb9lh$8f0$2node2.news.atman.pl...
[...]

Szczególnie ta komenda była zachęcająca: "u nas warunków do lądowania nie ma".
Jebnij się w łeb.

Data: 2012-04-14 20:33:27
Autor: Leprechaun
[...]

Niby jak "kacap" zachęcał ich do lądowania? Czy piloci byli na tyle idiotami, że chcieli lądowac nie widząc ziemi? A prezio, a 5-ciu generałów, a szef BBN? To byli idioci? najwyraźniej tak. Bo jeżeli nie to mieli taką sraczkę przed zemstą Kaczyńskich, że ryzykowali życie.

http://wiadomosci.wp.pl/gid,14400505,gpage,10,img,14400568,kat,1342,title,Wiec-PiS-pod-Palacem-Prezydenckim,galeria.html

BomBel

Data: 2012-04-14 20:45:20
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-14 20:33,  Leprechaun pisze:

[...]

Właśnie, lądowanie bez nacisków na pilotów było niemożliwe w sytuacji gdy niewidoczne było lotnisko.. To nie byli samobójcy, a poważni ludzie majacy dla kogo żyć. Również raczej niemożliwe było lądowanie gdyby tylko ktoś z pokładu ich o to prosił, bądź wieża lotniska zachęcała. Dopiero presja ze strony obu tych czynników zmusił pilotów do lądowania.

Data: 2012-04-15 20:43:24
Autor: pluton
Rosjanie czyszczą szczątki wraku TU 154M?

Bez zachęt z strony kacapa nie doszłoby do lądowania.

Dobrze, ze nie przelatywali nad Afryka. Jeszcze by ich jakies
plemie zachecilo jakimis bebenkami albo tamtamami do ladowania
a potem zjadlo.

Nullification

Data: 2012-04-13 19:12:55
Autor: pluton
Rosjanie czyszczą szczątki wraku TU 154M?
Sztucznie zagęszczona mgła i fałszywe komendy z wieży kontrolnej.

Mgle zagescili gamonczycy za pomoca mąki kartoflanej.

Ale kto sfalszowal komendy z wiezy to nie wiem.

Nullification

Data: 2012-04-14 09:40:12
Autor: Jadryś
W dniu 2012-04-13 19:12, pluton pisze:
Sztucznie zagęszczona mgła i fałszywe komendy z wieży kontrolnej.
Mgle zagescili gamonczycy za pomoca mąki kartoflanej.

Ale kto sfalszowal komendy z wiezy to nie wiem.

Cześć pluton. Znowu przepustka do niedzieli?

Data: 2012-04-14 10:10:27
Autor: pluton
Rosjanie czyszczą szczątki wraku TU 154M?
Cześć pluton. Znowu przepustka do niedzieli?

Tak, przyjdzie do ciebie inny lekarz.

Nullification

Data: 2012-04-14 20:48:15
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-14 10:10, pluton pisze:
Cześć pluton. Znowu przepustka do niedzieli?
Tak, przyjdzie do ciebie inny lekarz.

W moim przypadku jest tak że to ja muszę się fatygować do lekarza a nie on do mnie.

Data: 2012-04-13 19:11:12
Autor: pluton
Rosjanie czyszczą szczątki wraku TU 154M?

O "zamachu" powiadasz?

No tak. Grali w dupniaka i Blasik zamachnal sie,
zeby dac Lechowi klapsa w dupe.

Lechem tak to wstrzasnelo, ze jebnal w brzoze.

Nullification

Data: 2012-04-13 12:39:06
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4f872f4f$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Czy-doszlo-do-oczyszczenia-wraku-Tu-154-M-2520484.html

  Zacieranie śladów?

Po 2 latach mogą powtórnie obrzucić wrak gliną, śmieciami z pobliskiego wysypiska itp itd. Mogą go umyć w płynie do mycia naczyń, spryskać muchozolem czy polać fekaliami. Ślady "zamachu" zostały już dawno zatarte. Wszędzie. Tylko nie w waszych głowach.

BBR

Data: 2012-04-13 15:33:02
Autor: Klin
W dniu 2012-04-13 12:39, Pan hrabia Bobrowski pisze:

[...]

   Czyżby Cię to cieszyło? - mam na myśli to zacieranie śladów.

   http://smolensk-2010.pl/2010-10-16-gosiewska-trwa-zacieranie-sladow.html
 http://smolensk-2010.pl/2010-10-24-katastrofa-smolenska-i-zacieranie-sladow.html

   A tutaj więcej chodzi nie tylko o mycie szczątków:

 http://www.v9.com/s#gsc.tab=0&gsc.q=zacieranie%20%C5%9Blad%C3%B3w%20TU%20154M&gsc.page=1

Data: 2012-04-13 13:54:22
Autor: Obserwator
Rosjanie czyszczą szczątki wraku TU 154M?

..to nowa jakosc w kryminalistyce. Pewnie niebawem pojawia sie nasladowcy i
beda dokladnie myli dowody znalezione na miejscu zbrodni... aby sie lepiej
prezentowaly.

Przeciez noz wyczysczony ze sladow krwi, wyglada znacznie estetycznej:)

Data: 2012-04-13 14:01:13
Autor: Obserwator
A tak na powazniej...

Szczatki samolotow po katastrofach lotniczych wyciaga sie z glebin morza i
poddaje szczegolowym badaniom w celu ustalenia przyczyn katastrofy.

Problem polega na tym, ze szczatki TU-154 nadal sa na terytorium Rosji.

Rzad Tuska nie potrafi ich sciagnac do Polski. Ten rzad nic nie potrafi...
albo nie chce umiec cokolwiek zrobic...

Data: 2012-04-13 18:00:00
Autor: Bartosz
A tak na powazniej...
Dnia Fri, 13 Apr 2012 14:01:13 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

No i co z tego, że ścigną te szczatki? Co z nich wynika? Wg ciebie był to
zamach. Wg obu komisji niefrasobliwość i bezmyslność tej całej wycieczki z
prezydentem Lechem Kaczyńskim na czele. Wybrali się jak na grzyby do stepu
pełnego wygłodniałych wilków. Musieli lądować bo mLech chciał mieć wejście
na uroczystości katyńskie. Sondaże miał marne, szansa na prezydenture
malała. Jedynie Jarosław wciąz widział szanse by konkurować z Tuskiem,
który wycofał się ze startu do pałacu tym samym rywalem stał sie jego brat,
"Abel". Bartosz

Data: 2012-04-14 08:34:23
Autor: raff
A tak na powazniej...

Po autostradach widac ile potrafi...

R.

Data: 2012-04-14 08:37:50
Autor: Leprechaun
A tak na powazniej...

Uzytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:0j6io7ltsce2jm48kh4bki6ko7rul82ogf4ax.com...
[...]

Co innego Jaroslaw-Zbaw-Polske! Wybudowal 3 mln mieszkan!

BomBel

Data: 2012-04-15 06:24:46
Autor: stevep
A tak na powazniej...
Dnia 14-04-2012 o 08:37:50  Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.jw>  napisał(a):

[...]

I całe 11 km autostrady.  ;)
--
stevep

Data: 2012-04-15 12:16:05
Autor: Leprechaun
A tak na powazniej...

napisał(a):

[...]

Geniusz! Strateg wszechczasów! Nieudacznik zyciowy skupił wokół siebie podobnych sobie karłów.

BomBel

Data: 2012-04-14 00:00:10
Autor: pluton
[...]

Tobie to nic się nie podoba. Jak zwłoki wróciły nieumyte - to zle.

Jak tutke umyli - też zle.

Zdecyduj sie na cos.

Nullification

Data: 2012-04-13 15:44:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4f882b12$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie pojmuję waszej sraczki na temat domniemanego zacierania śladów. Przecież już wiadomo, co było przyczyną katastrofy. Dla przypomnienia: sterowany lot ku ziemi, a wcześniej złamanie wszelkich, powtarzam wszelkich procedur przez pilotów. Stosowne badania wraku prokuratura już dokonała.

Data: 2012-04-13 16:16:33
Autor: Roman Rumian
Rosjanie czyszczą szczątki wraku TU 154M?
Panie Idzikowski,

(...)

od dawna ma Pan te objawy ?!

Roman Rumian

Data: 2012-04-13 16:56:30
Autor: Klin
[...]

   A wasze zwalanie na siłę od pierwszych godzin po katastrofie winy
   na pilotów, Gen. Błasika itp. służy tylko usprawiedliwieniu nieróbstwa,
   zaniedbań, jeśli już nie zbrodniczemu przyczynieniu się do tragedii
   smoleńskiej ekipy Tuska co w końcu też nie jest takie całkiem jasne.

Data: 2012-04-13 17:27:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4f883ea3$0$26694$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A kto ku****wa siedział za sterami samolotu i wyp*****dolił go w ziemię? Krasnoludki? Czy piloci?
Rozróżnij łaskawie bezpośrednich sprawców katastrofy od sprawców bałaganu. Piloci podjęli się przewieźć pasażerów z Warszawy do Smoleńska. Żywych! I co? Święty Mikołaj siedział za sterami?

Piloci już sami się ukarali. Innych, twórców bałaganu osądzić i ukarać. Ale nie "... na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-04-13 17:57:24
Autor: pluton
Rosjanie czyszczą szczątki wraku TU 154M?

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Czy-doszlo-do-oczyszczenia-wraku-Tu-154-M-2520484.html

Może chcą to wyklepać ?

Rząd moglby wystawic na allegro 'tutka 101, funkiel nowka nie smigana,
raz na tydzien premier jezdzil do kosciola. Garazowana, nie bita. '

Nullification

Rosjanie czyszczą szczątki wraku TU 154M?