Rosjanie i Niemcy to mordercy i barbarzyńcy...

Data: 2009-07-31 11:07:03
Autor: Tzva Adonai
Rosjanie i Niemcy to mordercy i barbarzyńcy...
.... a Polacy to tanie dziwki....

Data: 2009-07-31 20:03:30
Autor: McGhee
"Rosjanie i Niemcy to mordercy i barbarzyncy..." a Tzva Adonai to "to tania dziwka...." z wroclawskiej XIV LO

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message
... a Polacy to tanie dziwki....

Data: 2009-07-31 22:07:04
Autor: Krol Macius I.

"McGhee" <mcghee@world.net> schrieb im Newsbeitrag news:m6Icm.62669$OO7.31295text.news.virginmedia.com...

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message
... a Polacy to tanie dziwki....

witam panie jozefie!

fixujemy skurwysynow.

a. rem

Data: 2009-08-01 00:43:23
Autor: awe

Użytkownik "Krol Macius I." <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d9220$4a734ee9$54702a04$5203news.chello.at...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
dlaczego uwazasz ze jak twoja matka to zaraz innych, nie generalizuj. Kazdy przypadek jest inny
awe

Data: 2009-07-31 20:12:09
Autor: naprany jak kruk!
Rosjanie i Niemcy t o mordercy i barbar zyńcy...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(-a):

... a Polacy to tanie dziwki....

wydaje mi sie ze znowu musisz sobie jakas zamowic :-)

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-31 22:03:06
Autor: ColgatesBilly
"naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> wrote in message news:1vc675pub4kbfh3mu48pejjp77c6lq13c44ax.com...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(-a):

... a Polacy to tanie dziwki....

wydaje mi sie ze znowu musisz sobie jakas zamowic :-)

--

Mnie jednakowoz... DZIWI  samo T A K I E  zainteresowanie tego pedala
i cwela.... DZIWKAMI, i to w dodatku... p o l s k i m i !

Stawiam na komplex Edypidesa

Kol

Data: 2009-07-31 21:16:12
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:8eHcm.30440$vi5.26889uutiset.elisa.fi...
[...]

Chyba nie wierzysz ze to zrobil. Bo niby po co? Pogadac, czy tez wzbudzic w prosytutce odruch wymiotny. Choc troche musialby byc facetem a to ciota
awe

Data: 2009-07-31 21:14:57
Autor: awe
Rosjanie i Niemcy to mordercy i barbarzyncy...
Ale nie darmowe dziwki tak jak ty Tzva
awe

Data: 2009-07-31 23:58:52
Autor: Mariusz Merta
panie tzva, co się stało ? dziewczyn helmut wykorz ystał niecnie pana i pńskiego psa ? :-)))
tak jak w rysunku mleczki...co za cham, przyszedł, wykorzystał i nawet
się nie przedstawił...
no ale to z polecenia pańskiego ojca, więc jest szansa go namierzyć
gdyby...dajmy na to ktoś z was w ciążę zaszedł :-)))
czy też może premii panu nie zapłacili za tutejsze wystąpienia i w
ogóle za całokształt :-)))
Mariusz Merta

Rosjanie i Niemcy to mordercy i barbarzyńcy...