Rosjanie lubią Hitlera, nie lubią Polski...

Data: 2009-08-04 14:00:49
Autor: awe
Rosjanie lubią Hitlera, nie lubią Polski...
Ty tzvel kogo to obchodzi?
awe

Data: 2009-08-04 16:10:36
Autor: Tzva Adonai
Rosjanie lubią Hitlera, nie lubią Polski...
kogo to obchodzi?

Każdego Polaka, kacapski pomiocie...

Data: 2009-08-05 12:09:25
Autor: Vic
Tzva Adonai wrote:
kogo to obchodzi?

Każdego Polaka, kacapski pomiocie...

O, nastepny wypowiadajacy sie w imieniu kazdego Polaka...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-05 16:20:15
Autor: Tzva Adonai
Rosjanie lubią Hitlera, nie lubią Polski...
O, nastepny wypowiadajacy sie w imieniu kazdego Polaka...

Poniósł mnie patriotyzm, a zaślepiło umiłowanie ojczyzny.. --

Data: 2009-08-05 17:58:10
Autor: WW
Tzva Adonai pisze:
O, nastepny wypowiadajacy sie w imieniu kazdego Polaka...

Poniósł mnie patriotyzm, a zaślepiło umiłowanie ojczyzny..

A może zwykła głupota i poważne braki w wychowaniu ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-08-05 09:04:26
Autor: Tzva Adonai
On 5 Sie, 17:58, WW <wu...@vp.pl> wrote:

A może zwykła głupota i poważne braki w wychowaniu ?

Pięknymi słowami można zadać większy ból...

Data: 2009-08-05 19:47:17
Autor: WW
Tzva Adonai pisze:
 słowami można zadać większy ból...

Pamiętaj o tym przy wstawianiu laurek innym.

Powodzenia